Új hozzászólás Aktív témák

  • Maksifül

    senior tag

    válasz Keresztapper #15136 üzenetére

    Nem veszem sértésnek egyáltalán. Sőt, hálás vagyok mindenki segítségéért, tanácsáért.

    Ugyanakkor azt hiszem, elég tudatos fogyasztó vagyok fogyasztóvédőként. Nem véletlen, hogy mindent webáruházban vásárolok, mert így 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszavihetem a cuccokat, ha nem működik, nem elégíti ki az igényeimet, vagy nem tetszik a színe, stb.
    Csaknem egy hete szopok ezzel a szar routerrel, az OpenWRT-n kívül /DD-WRT is volt fent/ mindent megpróbáltam már, hogy összehozzam a D-Link modememmel, órákat telefonálgattam, firmwereket frissítgettem, beállításokkal okoskodtam, kicseréltettem a routert, és így tovább.
    Nem gondolom, hogy egy boltban megvásárolt terméket ne lehessen rendeltetésszerűen használni mindenféle himihumi megoldás nélkül. Fogyasztóként nem várható el senkitől, hogy Linux programozói tudással rendelkezzen és a gyári firmware-t lecserélje a jótállási feltételek elvesztésének terhe mellett /hozzáteszem jótállást megvonni nem lehet!/, csak mert a fejlesztők képtelenek a szigorú szabványok mellett normális szoftvereket írni.
    Az viszont egyenesen elfogadhatatlan számomra, hogy tudomásuk van a hibáról, és azt fél év alatt képtelenek orvosolni.

    Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U

Új hozzászólás Aktív témák