- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
-
IT café
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz Bad Pritt #1353 üzenetére
Ott azok a fekete vonalak es azok szerint tudja mennyivel kell feljebb celozni hogy a bullett drop miatt pont oda talaljon ahova kell. Ugy nez ki ennel a fegyvernel kb. 100 yard egy vonal igy a 701 meter a legalso vonal alatt van meg valamivel.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
TTomax
nagyúr
A The Desertert tényleg nem lehet a betaban megcsinálni?Semmi megtaláltam...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
RazoR
veterán
válasz Seangaijin #1359 üzenetére
Egyedül hamar unalmas lesz tényleg, de ha kipróbálod coopban, mintha egy "másik játék" lenne szvsz...
Ez low graf? -
djyuri
őstag
Srácok!
Én csinálok valamit rosszul a tesómmal vagy ennyira szivat a játék?
Mi ez az open beta jelentés? Most akkor bármikor PVE-be átvált a játék,mert tele van a térkép a többi játékosokkal is? Mert egyetlen egy küldetést sem seikerült a tutorial után még megcsinálni,mert bárhol,bármikor rak vissza a játék,akkor ott vannak a "lilák" és egy lövés tőlük. Akárhol,akármikor,fentről,lentről,oldalról,belülről,kívülről...stb FEDEZÉK MÖGÜL... lőnek ránk,akkor egy lövés. Elsőre azt hittük a játék nehézségi fokozatát elírta a tervező. De mindegyik beállítással ez a helyzet. 4 óra játék és gyakorlatilag egy enemit se sikerült lelőni,mert a lilák szétb**sznak mindent.Itt meg azt olvasom,hogy hűdejó nektek a játék,tök unalmas,nincs senki a térképen...
Akkor most ez mi?
[ Szerkesztve ]
-
myckey
veterán
Én tegnap jó pár órát csak egyedül játszottam, bár én lehet máshogy állok hozzá, ez valószínű....
(#1361) djyuri
Ezt nem értem, bocs.
Mi a probléma?
Túl nehéz?
Sok az ellenfél?Az UNIDAD ( lila katonai frakció, korrupt kormány ) a kezdő területen ( Itacua ) kevésbé van jelen, más a nehézség. Nem nagyon vannak járőreik, de ha a helikopter felderít, akkor gáz van....
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
djyuri
őstag
Üdv
Az a gond,hogy bárhol vagyok a mappon. De még a folyóban is akár. Nem telik el sok idő és ott vannak a lilák és akkor f*ck az egész.
A küldetésekben lévő ellenségeket nem nehéz kivégezni. De oda eljutni is alig lehet,mert tele van b*szva a térkép lila kocsikkal és helikopterekkel.
Még az első területen vagyunk és az egész KO. bent az erdőbe is max 8-10 perc fűben hasalás után is szevasztoposz és ott van a fél hadsereg.Pillanatok alatt uninstall lesz úgy érzem
-
myckey
veterán
Ez elég érdekes, mert engem, gyakorlatilag ha nem derítenek fel, akkor nem is találkozom velük, ha csak nem alakul ki valami nagy hadakozás, vagy esetleg nem a helyőrségükre, bázisukra, fennhatóságuk alá tartozó helyre megyek.
Ilyennel ,hogy csak úgy bárhol a mapon, minden előjel nélkül ott lesznek rajtatok....még nem találkoztam, de máshol sem. Pedig elég sok helyet olvasok.
Pláne, hogy ez a játékot is ellehetetlenítené.Az uninstall meg szíved joga.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
VANESSZA1
őstag
A repülővel hogy lehet felszállni, repülni, ha elkötöm? Ahogy a helikoptert irányítom azzal SHIFT, CTRL az nem működik.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
myckey
veterán
válasz VANESSZA1 #1366 üzenetére
Iránygombok+SHIFT.
A Shift folyamatosan, azzal adod neki a gázt, ez szinte mindig kell a manőverezésnél is.
Leszállásnál pedig el kell kapni a helyes irányt, és utána kb. siklani, az sem könnyű, jól letenni a gépet. Egy pár össze törés lehet lesz.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz VANESSZA1 #1368 üzenetére
SHIFT-el adsz neki gázt és az iránygombokkal mozgatod alapátokat. Az S gombbal úgy áll be a lapát, hogy felemelkedjen. Szóval SHIFT-S fel, Shift-W le vagyis előrebukik.
djyuri: Azért egy Uplay fájlellenőrzést megcsinálhattál volna.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
djyuri
őstag
válasz Redcaster #1369 üzenetére
Betaggeltem mindenkit. Üres házban vagyok,első emelet...Ablakból figyelek ki. Megfordulok,hogy lemehessek a lépcsőn,majd lépek kettöt és elég rak 1-3 ellenséget. Ezen nincs mit magyarázni Divison ugyanez Division-be csak azt nem szeretem már,hogy a darkzone-ba mindegy melyik szintre lépek be,uyanúgy camp-elik a nagyok a kicsiket. Erre verik a pöcsüket. Hajrá :S De majd megveszem a DLC-t és még lesz benne kiaknázatlan terület így
szallasi007
Shiftdelete Nincs ezzel baj,már feldolgoztam. Olyan a szitu,mint a Wot-ban. Valakiknek sz*r napja kell lenni ahhoz,hogy másoknak jó napjuk legyen. Csak ott vagy atom premium vagy orosz legyél. Itt nem jártam utána mitől hagy ékén az MM. (Wot-ot másfél évig toltam haver fullos accjával. Miután a végén már orrvézéseim lettek tőle,akkor másik haver megmutatta,hogy nézd csak ilyen egy csalás XVM! Elindult a játék,nyomott egy gombot és a tank kb magától ment. Lőtt-lőtt-lőtt...tankásszal végzett Mire közölte: "gabika,nyugi...megtaláltam a sz*patást az oroszok ellen...a saját csalásuk...hehe" (ui.: CW-be természetesen ezek nem működnek) De hazajöttem és uninstalls4hu|SyD^ Fájlellenőrzés mert nehéz a játék? (vagy számomra igazságtalan?)
Nem..de amúgy volt már az,mert nekünk is bejött ez a sok csatlakozási hiba,amit a portforwarding beállítás megoldott.
-
Tibtobi
tag
Kicsit kusza az egész. Szóval az 1 koponyás területen vagy és azonnal rád szállnak a lilák?
Extrém fokozaton toltátok? Akkor van ilyen erős WH szagú AI. Egy szinttel lentebb nem bűntett annyira a gém, ha elbaszod a lopakodást.
Igen, több kisebb helyen is ott vannak a lilák. Simán meg is tudod őket kerülni, de ha ennyire rátok szálltak akkor az azt jelenti, hogy nem sikert elsőre leszedni őket(sem másodjára) és erősítést hívott. Ha innentől leálltok velük harcolni, akkor 90% a halál. Pár golyós leszedés pedig teljesen normális, azért ez nem a CoD.
Nincs enemy respaw a játékban, szóval azt ti néztétek be.Ezért kár volt letörölni, inkább a kicsit "ghost"-osabban kellett volna tolni
-
nagyúr
úgy néz ki, afr friendlyre állítva működik a crossfire.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szallasi007
őstag
Hát nekem videó kéne mert számomra érthetetlen amit leírsz. Elhiszem csak rajtad kívül nem tapasztalt senki hasonlót.
Drónt használtátok hogy feltérképezzétek az adott részt?
Nekem az az érzésem hogy nem igazán érted a játékot.
Divisionben és ebben is újra"dobja" az enemyt.
WoT: ez lehet de sok köze nincs a topikhoz -
Beckett
tag
Jó kis értékelés Myckey, szinte minden szavával egyetértek
Egyelőre én egyedül toltam h megszokjam meg kiismerjem a rendszert, ha kijön a teljes akkor nyilván törekszem majd coopra. Egyedül is élvezet nekem, de valószínű jóval hamarabb megunható lesz így mint társakkal.
Ha Unidad körözést kapsz, mondjuk fullost, akkor el kell menekülni és elbújni?? Más megoldás nincs? (gondolom jönnek folyamatosan és nem fogynak el)
-
myckey
veterán
válasz Beckett #1378 üzenetére
Köszönöm.
Én is jó pár órát játszottam egyedül. Zárt és Nyílt beta -ban is. Teszem ezt most is.
Így még nehezebb, abban a stílusban amit én szeretek, de nekem ez fekszik.Az Unidadot le kell magadról rázni, távolságot kialakítani. Esetleg likvidálni őket, ha megy.
Viszont a provincia nehézsége, játék fokozata, körözés szintje ezt mind megnehezíti.
Valamint az AI elég faramuci, nem megfelelően reális, mivel a föld alól is elő kerítenek ( mondjuk a játék fokozat ebbe is bele szól ) .......[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
kiserik
senior tag
"Valamint az AI elég faramuci, nem megfelelően reális, mivel a föld alól is elő kerítenek"
Nem feltétlen. Nekem többször sikerült elbújni észrevételt követően, legyen az UNIDAD vagy Cartel. Aztán hallottam, hogy rádióznak, hogy az utolsó észlelési helyen nem találtak senkit, visszamennek a helyükre. Persze ehhez a társakat jól hátra kell hagyni meg a szirénát ki kell iktatni, mert a helikoptert megesz
-
myckey
veterán
válasz kiserik #1380 üzenetére
Le lehet őket rázni, nem lehetetlen feladat, de ebbe pár tényező belejátszik.
Valamint a fórumokon sokaknak nem tetszik, hogy túlságosan hatásos az ellenfélnek ezen képessége, a helyzeted meghatározása.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Fitzgerald
veterán
Kipróbáltam a játékot. Very high preset, textúrákat állítottam csak ultrára. Általában megvan a 60fps 1440p-ben.
Az i5-6500 4.35GHz-re van rántva a base clock-al, az itt nem látszik. Nem mondom hogy jól van optimalizálva a játék, de jelentek meg sokkal gányabbul optimalizált címek az elmúlt hónapokban. Nekem alapvetően bejön a látvány is, bár tény, hogy léteznek szebb játékok ennél.A témaválasztás bejön. A kolumbiai/mexikói drogháború az egyik kedvenc témám, bizonyos karaktereket/történeteket megtörtént események inspiráltak a játékban.
A karakterek közötti interakció, a folyamatos duma szintén tetszik. Kevésbé lesz tőlük unalmas az ikszedik fetch quest. Mert abból van bőven. Sajnos a UBI nem mer újítani, ebben a játékban is az Assassin's Creed/Far Cry-féle statikus, gyorsan megunható open world gameplay köszön vissza, amit már számtalan alkalommal láthattunk a játékaikban.
A térkép hatalmas, ami jó. Azt hogy mennyi valódi tartalommal lesz megtöltve, nem tudom.
A karakteralkotás lol, legalábbis arcból, megkülönböztető jegyekből alig van választék.
Ruhából, fegyverből viszont van bőven. A fegyver modolás is jónak tűnik, bőven van mit a fegyverekre aggatni.
Coopban nem próbáltam még a játékot, és valószínűleg az fogja eldönteni a program sorsát, hogy milyen lesz a multi. Még játszok pár órát, de eddig majdnem biztos, hogy csak az első komolyabb akció alkalmával fogom megvenni a játékot.
Nem rossz, sokkal jobb mint pl. a Division volt. De ahhoz viszont nem elég jó, hogy 15 ropit kiperkáljak érte.
Estig játszok még pár órát, kipróbálom coopban is, hátha megváltozik a véleményem. Este 8-tól leszek fent
h34dkr33pz vagyok Uplay-en, vegyetek fel. -
myckey
veterán
válasz Fitzgerald #1382 üzenetére
Szerintem itt pont nem a sablonos végigjátszásról szól az egész.
Minden téren ott a lehetőség a kezedben.Hogyan, kitől szerzel infot, mit csinálsz meg mit nem, mikor kezded el ezt vagy azt, képességektől függően többféleképpen lehet a helyzeteket megoldani, stb....
Ez pedig a teljes játékban, szerintem még inkább ki fog domborodni.Egyáltalán nem nevezném így : " statikus, gyorsan megunható open world gameplay " .
Nekem pont ez tetszik, hogy más és más helyzetet lehet kialakítani. Még single playerben -AI csapattal is van mihez nyúlni. ( Pl.: Drone EMP vel bénítani járművet, közben szinkron lövéseket leadni, de előtte alá aknázni ha menekülnének és még a Lázadókat is be lehet többcélúan vonni..)
Co op-ban pedig pláne.
De persze ahány ember, annyi vélemény.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
spank0309
tag
18 óra open után leírom a véleményem. Játszottam closed-al is. Sok a különbség.
Extreme fokozaton játszottam Coop-ban ketten haverral, néha 3-an.
Grafika eszméletlen szép szerintem főleg a táj minden maxon volt csak a bloom-ot meg a motion volt kikapcsolva mert nem szeretem. Azért kezdett el érdekelni a játék mert kicsit hajaz az Arma3 Altis Life-ra, csak ott mi voltunk a rossz fiúk akik csempészték a kokot. Maga a játék amit tapasztaltam szórakoztató egészen addig amíg ki nem fogyunk a feladatokból mert utána hamar meg lehetett unni ezt a két területet. Volt egy side mission ahol el kellett indítani egy rádiót Montuyoc-ban Több mint egy óra ment el arra hogy előkészítjük a terepet a feladatra mert alapjáraton sosem viszed ki a legnehezebb fokozaton annyian jönnek mindenhonnan, aláaknáztunk kamionokkal torlaszoltuk el a rádió adót, valamint lázadó segítséget hívtunk amennyit csak lehetett, így siker volt a történet... Amikor elfogyott minden feladat azzal játszottunk ki talál be messzebbről nos.... haver közel 700, én 600 méterről löttem, viszont ha nem nézed az Ai-t akkor 5-600 méter után eltünnek, ami valjuk be elég szar, szerintem. Értem én hogy így nem eszi annyira az erőforrást de azért egy 2km táv simán lehetne. Ami még feltünt Extreme-n hogy az Ai, eléggé csal lehetetlen helyeken szúr ki úgy hogy biztos vagy benne hogy nem vehetett volna észre. Az irányítás jobb mint closedban de még így se a legjobb, helikopter már elmegy, de pl. a hátsó rotort nem lehet írányítani szóval nem tudsz egy helyben forogni úgy ahogy egy helinek kéne, elég arcade... mind1 még így is jó, elmegy. Félek hogy nincs több 150-200 játékóra majd az egészben amit már megvettem. De nem bánom mert maga a táj miatt is megéri ahogy sokan írták. Remélem az 5 koponyás területeken lesznek ezeknél sokkal de sokkal nagyobb bázisok is mint itt. Így hirtelen ennyit tudtam írniZ170-A - i7 6700 - 2x8GB 2400Mhz DDR4 - GTX 1080 Strix - EVGA GS550W - 2x525GB SSD - NZXT S340 Elite - Samsung C32H711
-
myckey
veterán
válasz spank0309 #1384 üzenetére
A játék idő az szerintem "hozzáállás" kérdése is lesz.
Most tartok 22 óránál, ebből 15 Co op.
Kb. a két terület 70% -ban van kész. A story pedig szinte sehol nem tart.A zárt beta is kb. 15 órámat vitt el.
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
s4hu|SyD^
addikt
Nem tudom, hogy csinálod, mert az első meg a második terület is pár óra minden mellékküldetéssel együtt.
Jó kis akciós vétel lesz ez úgy érzem. Semmi tennivaló, ha kipörgeted a küldetéseket, meg a mellékküldetéseket. Nem érzem úgy, hogy el akarom indítani csak azért, hogy csináljak még valamit, a Division-nel én meg pont úgy vagyok, hogy na megcsinálom még ezt meg emezt. A teherautó, mentő meg mittutoménmi hajkurászás nem igazán érdekes egy idő után. A hitbox pocsék. Van, hogy a helikopter semmit nem érez a lövésekből, van, hogy 3 lövés és felrobban. Fejbe lövöm az ellenfelet aztán semmi, kezét lövöm semmi.
Az AI az olyan amilyen, főleg semmilyen. Társakat nézve is, ellenfelet nézve is akik lazán kiszúrnak bárhonnan és játszva lelőnek kilóméterekről is pontos lövésekkel.
Bétához képest én eddig 1 dolgot láttam, amit változtattak, az pedig a járművek vezetése. Ennyi. Minden más ugyanaz. Animációk még mindig nagyon rosszak. Sok évvel ezelőtt voltak ilyenek.
Társak nem akarnak követni, beragadnak, néha a házba sem mennek be, alagútva is könyörögni kellett nekik. Kiadom, hogy lőhetnek mégsem lőnek, elfut az ellenfél mellett, előtt mégsem reagál egyik sem, stb., stb. Túl hosszú a lista.
A skillek felének nincs hasznak, mert nem vagy rászorulva, hogy alkalmazd őket. Az egy dolog, hogy egy csomó dologra van lehetőséged, de minek fecsérelni rá időt. Sync Shot végig és kész. A riasztót kilövöd már nagyon messziről, ha lesz majd más fegyver tuti a drónzavarót is kitudod már messziről.
Egy csomó dolgot feleslegesnek éreztem ebben a játékban. Úgy az 50%-a a dolgoknak felesleges. Az egész játék össze van ollózva más Ubi játékokból és mégis elrontották.
Hangok nagyon halkak sokkal erőteljesebbnek kéne lenniük. Skybox új kéne, a felhők elég nagy pacák. Viszont tetszik a fények változása, a felhők árnyéka a földön. A látvány nyilván nagyon adja, de ennyi.
Az új területen én nem nagyon vettem észre azt, hogy hű mekkora változatosság. Most új textúrák vannak és ennyi az új ökoszisztéma, én havazást sem láttam pl.A küldetések olyan amilyenek, nem egy világmegváltóak. Nem hiszem, hogy a teljes játékban sokat változna az egész. Repetitív, unalmas küldetések lesznek órákon át. Co-op vagy nem, ezeken a dolgokon akkor sem fog változtatni.
Jó lenne ha rá lenne az ember jobban készerülve a lopakodásra, esetleg lenne valami bónusz díj, hogy nem fedeznek fel, erősebb fegyver, valamit elveszítenél, ha meghalsz meg ilyenek. Az XP gyűjtögetését se láttam mérvadónak mivel a legtöbb skill felesleges.
Ezzel a zárt meg a nyílt bétával több embert sikerült eltántorítaniuk, mint meggyőzniük. Aki akarta, így is úgy is megvette vagy meg fogja.
Techdemo-nak nagyon jó viszont ahhoz meg drága. Inkább legyen kisebb terület te az szépen megtöltve.
Valaki írta, hogy jó, hogy vannak ilyen csapatbeszélgetések. Néha jó, de mikor már ötödjére hallom ugyanazt elég idegesítő.
Ja és ha ez a második terület 5 koponyás akkor vannak bajok ismét. Extrémen is túl könnyű volt.
[ Szerkesztve ]
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
myckey
veterán
válasz s4hu|SyD^ #1386 üzenetére
Lassan, aprólékosan.
AI csapattal kellően megfontoltan, próbálom minél reálisabban, változatosabban, ami eszi az időt.Bele élem magam.
Ennyi az egész.Jó kis játék lesz ez, de van még rajta mit javítani.
Én csak azt nem értem, hogy egyszer tetszik neked a játék, egyszer meg nem...zárt beta ban is egyszer így írtál , aztán a végén meg úgy. Most megint.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
kiserik
senior tag
Egyszerű. Ez egy játék lesz. Aki akar vele játszani, annak nagyon sok kellemes órát fog okozni szerintem. Aki kipörgetni meg rambózni akar, esetleg egy katonai életszimulátort szeretne, annak viszont csalódás.
Syncshot: kicsit tényleg OP. Megoldás: nem kell használni Én a csapattagokat max healbotnak használtam (kivéve a második területen a rádió megvédés, oda kellett még plusz ember is ) és élvezetes órákat okozott eddig mind 2 béta.
-
VANESSZA1
őstag
Én abbahagytam.
Elég volt belőle !!Nem akarom lelőni a poénokat, és megcsinálni a küldetések X részét, mert Én már várom a márc 7.-ét
Jó játék lesz az biztos.[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
-
s4hu|SyD^
addikt
A zárt bétánál még láttam a rengeteg lehetőséget, viszont ebben a nyíltban azt látom, hogy ez lesz az a játék, amit kiadnak. Regenteg hibával futottam össze, ami mind-mind rontja a játékélményt, mikor már nem tudom hanyadjára kell ugyanazt a küldetést megcsinálni bug miatt, azért az elég idegesítő. Mikor az ellenfél olyan messziről lelő, hogy még távcsőben is alig látom, nem tudom hanyadjára, szintén zenész. Én nem is próbáltam a rambó módszert, mert én szeretem a lopakodós játékokat. Rambónak ott a Just Cause 3.
Felderítés, tervezés, többféle lehetőség keresés én ezeket mind kipróbáltam. Kicsi co-op, főleg AI-val mentem, nem nagyon szeretek függeni mástól, főleg, hogy a 12 éves vérpistikék általában elrontják a játékélményt mégjobban. Volt jó co-op élményem is, rossz is. Viszont már felsoroltam mik nem tetszenek többször is. 99%-a nem lett javítva a zárt béta óta. Jó lenne ha co-op-ban például nézné a szintet vagy valamit. Az a baj, hogy jó lenne ez meg jó lenne amaz, de ezekből semmi nem fog megvalósulni. Majd meglesz véve a 3. patch után. Rengeteg lehetőség van, néha nagyon jól is szórakoztam, sokszor csak megálltam nézelődni, de a sok idegesítő dolog, pl. ez, hogy nekem nem adta be a küldetéseket sem, közel volt ahhoz, hogy teljesítés nélkül töröljem.Én szinte az összes Ubi játékot szeretem, a hibáik ellenére, de itt túl sok a hiba. Olyan mintha tényleg megkapták volna a dolgokat a többi játékból, de valahogy rosszul helyezték el ebbe a világba.
Remélem nem lesz igazam és nem ilyen lesz a kiadott játék, mert így egyedül azért ad 200 órát, mert nagy a terület.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
djyuri
őstag
válasz Tibtobi #1373 üzenetére
Igen ott
Elsőre azt hittük mi is,hogy a fokozat a rossz. De váltogatva az látszott,hogy erősebbnek írt szinten több töltény kell az alap ellenfelekhez. De a lilák ugyanúgy ránknéznek és csá.Igen a drón volt az első,amit használtunk. Ami skillt összeszedtem,azt is arra toltam mind. Berepülgettem a házakba is vele. Sokszor a pálya mellett a semmi területen fűben hasalva is kiszúrt egy csoport lila. De sokszor úgy is kiszúrt,hogy kétszer az alap ellefelek elsétáltak mellettem,amíg ott feküdtem a fűben. Itt gondoltam,hogy ez a része PVE lehet.
maga a játék a TheVr srácok stream-jében tetszett meg nekem.
De az még zárt beta volt.
A játék mechanikáját imádtam,mert tisztára farcry4. Csak állatok nélkül és a helikoptert rosszabb irányítani,de cserébe nagyobb
Sajna én nem szeretem,ha a küldetészónámba beleavatkozik valami ecpi ellenfél. Az nem gáz,ha bossok jönnek,de az legyen a küldetés része és ne így.szallasi007
Nem fogom vissztelepíteni a játékot. Ennyi óra alatt nem hozta meg a legkisebb szikrát sem,hogy megvegyem.
Sok élményleírást elolvastam itt és nekem az jön le,hogy többeknek csalódás,mint áttörés. Így ez ennyi. Sajnálom a dolgot,de ez így marad Kicsit másképp sikerült az én élmény leírásom,de engem sokkal jobban felzaklatott a dolog,mint másokat. Nagyobb volt az elvárásom. Azaz békésebb.
Mit kellene másképp értenem Láttam egy pöpec stream-et belőle. Olyasmit vártam el és nem az lett.
Tudok lopakodni 200+ óra dying light megtanított
Nem újradobja az enemy-t. Rosszul fogalmaztam. Elém teszi az újat. Nem azt,akit megöltem. Akit megöltem az nem tér vissza. Csak akkor,ha mindketten meghaltunk végleg és újratölti a mappot,azaz újraindul a küldetés.[ Szerkesztve ]
-
gabo91
aktív tag
Sok reményt nem fűztem, hogy javítanak rajta, de nem lett igazam. Ami hibát talpasztalok sajnos még mindig, hogy (főként épületekben) válltámaszból, ha leengedem a fegyvert akkor beakad a kamera, pár fokos fordulás után megakad. Sajnos ez Divisionban is elég sokszor előjött az elején. :/
Amennyire egy kaptafa az egész és unalmas tud(na) lenni pont annyira élvezetes és mégis változatos tud lenni. Lopokadás sosem volt az én asztalon, de itt nagyon bejön. Imádom a drónt használni, szépen végig pásztázni vele, belopakodni, egyesével csendben takarítani, vagy célirányosan beosonni és kijönni.
Elő nem rendelem, de ha kijönnek sorban a javítások akkor mindenképp megveszem.Egy dolog zavar még a játékmenetben. Szeretek mindent összeszedni, minden helyet megnézni. Ha elmegyek egy településre (kérdőjel) jó esetben jelez egy dokumentumot, majd később visszaküld hogy van ott medál, esetleg máskor skill pontért, vagy fegyver alkatrészért. Valami skill legalább lehetne, hogy X mérteres körzetembe jelezze ki az ilyen vackokat. Olcsó dolog így kihúzni a játékidőt
-
Fitzgerald
veterán
Statikus, gyorsan megunható open world gameplay:
Keresd meg a weapon cache-t, lopd el a helikoptert/repülőt, jelöld meg a supply cache-t a lázadóknak.
Ezek ugyanazok az egy kaptafára készült, ötlettelen, színtelen-szagtalan mellékküldetések, amelyeket az összes hasonló UBI-játékban megtalálunk kicsit más formában
Egy, a Splinter Cell: Blacklist-hez hasonló megvalósítással sokkal jobban jártunk volna, de manapság minden játékkal ezt az open world szarságot erőltetik. Oké erőltessék, de akkor töltsék is meg ezeket a játékokat ötletes, változatos, handmade tartalommal. Ez csak a GTA V-nek és a Witcher 3-nak sikerült az elmúlt években az összes open world játék közül.
Fegyvereket én nem is kerestem, nem volt miért. A kezdő fegyverek tökéletesen elegendőek bármire, eddig mindenkit szétkaptunk. Menekülés közben 6 helikoptert lőttünk ki legutóbb alap fegyverzettel úgy, hogy közben vagy 15 ilyen kis lila matyi szaladt utánunk a bozótban. Mindezt a legnehezebbnél eggyel könnyebb fokozaton.Említetted a lázadókat. A lázadók agyalágyultak. Beleszaladnak a tűzbe, blokkolnak.
Ha mondjuk éppen nagy lopakodásban vagy, és felderítesz egy ellenséges állást, sose engedj ki lázadót a ketrecből. Szépen tagelgetsz a drónnal, próbálsz lopakodni, az meg ahogy kiengeded felkap egy fegyvert valahonnan, és már lövöldözik is ész nélkül, azonnal lebuktatva a csapatot lol. -
kiserik
senior tag
válasz Fitzgerald #1395 üzenetére
Mindent tudni kell használni ebben a játékban. Ha kiengeded a lázadót, akkor az elkezd lövöldözni és magára vonja az egész tábor figyelmét. Ha ezt úgy teszed, hogy te a tábor másik felén vagy, akkor új lehetőségek nyílnak meg előtted. Nem bonyolult ez, csak gondolkodni kell kicsit, illetve alkalmazkodni a játékhoz.
Amúgy általában azok unják meg a játékot, akik gyengébb fokozaton, egyszerű lövöldeként használják. Persze a küldik nagy része egy kaptafára készül, de mikor a társakat hátrahagyva, drón nélkül mész be egy állig felfegyverzett táborba legnehezebb fokozaton és méterről méterre haladsz, akkor egy teljesen más érzés kerít a hatalmába nem az unalom
-
kiserik
senior tag
válasz Fitzgerald #1398 üzenetére
Őőő... lelövöd a lakatot?
-
Fitzgerald
veterán
válasz kiserik #1399 üzenetére
Nem próbáltam még lelőni a lakatot, de most már nem is fogom. Töröltem a bétát.
Nem változott a véleményem igazából. Összességében véve nem rossz ez a játék, de számomra nem ér meg 15 ropit.
Gondolom lesz season pass hozzá, majd azzal együtt megveszem év vége felé valami ünnepi akcióban.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Futás, futópályák
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen videókártyát?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...