Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snowdog

    veterán

    válasz snowdog #28 üzenetére

    Ennek kapcsán azért felmerül bennem a kérdés, hogy annak az OBD2-es egységnek mennyi lehet az áram felvétele? Mert ha pár nap alatt az is lemeríti az akkut, akkor ott vagyunk ahol a part szakad.

    Mivel semmit sem tudok róla, az is lehet, hogy levett gyújtásnál semmit sem fogyaszt. Viszont akkor meg semmit sem figyel, és semmivel sem kommunikál (GPS, mobil, stb.) csak a gyújtás ismételt ráadásakor. Szóval azért vannak még megválaszolatlan kérdések.

  • gy.s

    csendes tag

    válasz snowdog #28 üzenetére

    1, Napi használat mellet, rövidtávú leállád, hétvége nem okozhat gondot, egy (rejtett) töltön hagyott mobilnak. Stand by üzemmódban adatforgalom bekapcsolása mellet. Ha a GPS is megy az más. Nyilván egy mélygarázs erőlködésre készteti, és gyorsabban meríti
    2, OBD2-n kb. annyi az áramfelvétel mint a riasztónak. Stand by állapot van adatforgalmazás mellett. Ez WiFi kapcsolatot jelent elsődlegesen. A GPS már kevesebb energiát fog fogyasztani mert csak adatkapcsolatra van hegyezve. Nincs képernyő, hangszóró, mikrofon, futó app. stb. Ha a BSI (az agy) jelzés ad vagy kap, az eszköz továbbit. Nincs más feladata. A szenzorok, az áramkörök érzékelnek, agy megért Delphi Connect továbbit. Ezt vagy beépítve/kiépítve vásárolod az autóval, vagy utólagosan hozzá teszed.
    Régen már a Peugeot 607.is volt motor tévdiagnosztika. Az még GPRS gsm modemen kommunikált. tehát a technológia nem új. C5 is kapott már ebből, (is!!!!!!!) de most már lefele is elérhető, gyári vagy utólagos beépítéssel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák