Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz Helsing #2395 üzenetére

    nem túl megerőltető feladat megoldani, hogy a ládát nyitó kulcsot az azt őrző mobból lehessen kilootolni.

    tökéletes szabályrendszer nincs, mindegyiknek vannak előnyei és hátrányai. a szofisztikált rendszerek veszélye, hogy a játékos nehezebben látja át, és a grindelés, meg a minmaxolás megöli a játékélményt, viszont van akit éppen ez vonz. az egyszerűbb szabályrendszerek viszont könnyen kövelhetők, nem terelik el a játékos figyelmét a játékról, viszont nem írják le annyira jól a karakter fejlődését.
    a készítők oldaláról nézve ez nem hülyeség vs. nem hülyeség, hanem a termék testreszabása a megcélzott vevőkör igényei alapján. 2015ben nem jelent kihívást elkészíteni és kibalanszolni egy elder scrollsra hasonlító fejlődési rendszert, az npc-k adaptív erősítésével együtt, pláne miután a zenimax már megcsinálta. csak éppen a witcher első két része sem volt ilyen játék, és az ilyesmi nagyon nem jól szokott elsülni. a bioware megégette magát azzal is, amikor a mass effect második részére betették a lőfegyvermuníciót a játékba, és azzal is, amikor a dragon age második részével teljesen más stílust erőltettek, mint az elsővel.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

Új hozzászólás Aktív témák