Keresés

Aktív témák

  • Reaper

    őstag

    válasz lanszelot #908 üzenetére

    Esetleg vadássz live rewardokat, van róla pár videó, hogy hol-merre vannak általában, goldfinder pontokkal. Itt a lucky nem működik, így jobb, ha többet kapsz. Hamar fel lehet húzni a vasakat fullosra zöld-kék cuccokból, mert a live rewardnál nem kapsz rosszabb alkatrészt, ellentétben a versenyekkel. Annyi, hogy nagyon random, hogy egyáltalán megjelenik-e neked a helyén, ha igen, akkor milyen minőségű, itt is van zöldtől aranyig.
    Szóval, ha ez megvan, akkor mehet át minden luckyra, esetleg ha van már olyan statú alkatrészed is akkor az mehet a vasra és indulhat a végtelen hosszú farmolás az áhított arany cuccokért, ACE fokozaton, ahogy CJ is mondta.
    Amiket én használtam grindolásra:
    SR: The Strip South
    Drift: Airport Terminal E
    Drag: FDR Drive
    Hypercar: New York, de az marha hosszú és ha még nem vagy annyira rutinos, akkor nem olyan könnyű, bár van sok rövidítés is benne, nekem általában 30 perc körüli egy kör (van, hogy alatta, van, hogy felette) , szóval inkább ajánlom az elég rövid és egyszerű Big Land. Lényegében padlógáz végig.
    Power Boat: Uber Dam, egyébként pénz farmolásra is nagyon jó.
    Más verseny fajtáknál nem farmolgattam, nem érdekeltek annyira :)

  • Reaper

    őstag

    válasz lanszelot #913 üzenetére

    [Ez] a videó nekem általában elég jó százalékkal dolgozik. Persze nagyon random, ráadásul a live reward boxok előfordulására is van ikon pont, meg alkatrész tulajdonság.
    Ez sajnos ilyen, ezt nagyon gyűlölöm ebben a játékban, de az első részében talán még rosszabb volt.
    Konkrétan a summitokon esélyed sincs, ha nincs meg legalább egy score breaker szetted a 3 általában skill challengeből, ha nincs nitro chemist szetted drag racehez. Street és Hyperhez is erősen ajánlott, de ott azért ha sikerül egy nagyon jót menni, akkor be lehet kerülni a top 3000be.
    A drag carhoz nekem is 1 alkatrészt nem akart adni, kb 1,5 hétig csak draget nyomtam, full luckyra állítva mindent, kaptam mindenből aranyat, de a szett nem akart meglenni. Plusz ha megvan akkor tuti nem azok az afflixek amik pont kellenének, amik cseréje szintén random és egyre többe kerül, bár 16ezer valamennyinél maxolja / újrapörgetés. Szóval jópár millióba kerültek eddig nekem, hogy összehozzak közepes szetteket draghez, grindhoz. Szerencsére van 1-2 summit ahol teljes pakkot kapsz, esetleg elég a gold is hozzá, de nem gyakori.
    Ha alacsony szinten vagy, akkor szerintem célozd be az alap nyereményt, a pár százezer követőt minden héten, úgy lehet szinteket lépegetni rendesen és akkor lesz ikon pontod szétosztani.
    Ha meg ACEen versenyzel, akkor arra tedd a pontokat, ami a minőséget javítja a dropoknak, esetleg próbálj összerakni egy loot digger szettet, még ha alacsonyabb szintű is lesz a vas.

  • Reaper

    őstag

    válasz lanszelot #916 üzenetére

    Minden verseny után kapsz valamennyi követőt, nem sokat, pár ezret. Ezeket lehet úgy felfogni, mint egy rpgben az xp-t. Ha van elég, akkor "szintet lépsz". Ha elég szintet lépsz, akkor eléred az ikon szintet, ahol szintlépésenként kapsz ikon pontokat. Ezeket 3 oszlopban lehet állítani, a pilot fülön. Minél több ikon pontod van, annál jobbak az esélyeid akár nyerésre, akár mondjuk több nitrót kapsz, nagyobbat tol, ilyenek. Teljes leírás itt: [link]
    No, a summitok azok minden héten vannak, ilyen online versengés szerű. Alap nyereményként, amit könnyű viszonylag elérni kapsz több százezer követőt, ami, főleg az elején jó sok szintlépés, amivel megint jobbak lesznek az esélyeid :)
    Az ellen meg csak addig lesz probléma, amíg nem fullos a verda, akár zöld cuccokból is. Utána az elején talán zavaróak, de eléggé le tudnak maradni. Mondjuk nem tudom mivel irányítasz, nekem a kontroller vált be, azzal a gép nem ellenfél, kivéve, ha sokkal magasabb szintűek.
    Van még minden autóra pro setting is, érdemes erre rákeresned, néhány autón sokkal jobb lesz az irányítás, de nem mindegyik vált be azért nekem se :)
    Szintén egy példa videó erre: [link]
    A drift meg arról szól, hogy meddig tudod tartani a kombót, az airport terminal nagyon jó hely erre, ott lehet gyakorolni, kézi váltó és RX 7 javasolt, bár eleinte skylinnal csináltam, azzal is ment, amikor ráéreztem. Általában 3-ig felkapcsolsz és terelgeted szépen, nagyobb hosszú íveken esetleg 4be fel, szűk visszafordítóban 2-be. Én így szoktam, de ez is lehet egyéni szokás, elvégre nem vagyok semmiben listavezető :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #937 üzenetére

    Tuti, hogy a lefájdalmasabb módját választottad a farmolásnak, de ha a gyors 1000 volt a cél, akkor ez van.
    Én valahol 960-980 körül vagyok, viszont én max pénzt és főleg alkatrész szetteket farmolgatok. A MT-hoz pl valamelyik summiton lehetett kapni fullos gold cuccot. Egyik affix volt a graceful rajta, a másik meg a másik MT-os.
    Mondjuk én főleg a summitokat farmolgatom, általában platinára, mióta megvannak a fullos gold szettek azokra a versenyekre, amikre kell. Ami még hiányzik az a 2 repülő típus, az AR fullos, de nem gold, az AB az még messze van a fullostól, valamint a GP autókból tegnap lett meg az utolsó max lvl alkatrész (nekem mindig a kipuffot adja legkésőbb), de még az se goldos. Néha pvp, néha csak autókázás, esetleg 1-2 NY futam kényelmesen hoz 400+ pénzt meg 1-2 szint followert, úgy, hogy az összes nitró stat ki van maxolva és csak a maradék 170 körüli pont megy a Rich-re.
    A Driftet meg csináld úgy, hogy adsz több tapadást pro settingnél elölre és hátulra, manuál váltó és menj rá a megszakítatlan kombó sorra, akár 20-as tempóval is, de legyen folytonos. Úgy simán beleférni a top 3000-be.

    Szerk.: A mostani summit reward azok Boosted partok. Tehát mondjuk nem 8%-ot tol a nitro powerre, hanem 9-et, vagy ahogy kitalálják. Viszont csak HC-hez és nem is a teljes szett, csak az első fele, a következőt szept 16-23 Silver rewardként kapod, ha jól láttam. Egyébként versenyre általában a Pure és az Extra pump a legjobb a nitro chemist setthez. Egyedüli kivétel a drag, ott Pure és Frenetic, úgy lehet simán, slipstream nélkül is elérni 600km/h fölötti tempót trafipaxnál.

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #942 üzenetére

    Kipróbáltam, jó kis tuning, bár nekem nagyon "csúszós" :)
    Jó kis eredmény, nekem csak 610597 pontom lett, de nincs is meg a fullos szett, csak a fele, a maradék meg kifarmolt / rerollolt alkatrész és gumiból még csak 239-es :)
    Mondjuk kb én a drifttel meg a jetsprinttel szenvedek a legtöbbet, na meg a freestile, de azt utálom is :)
    Szóval ahhoz képest elégedett vagyok ezzel az eredménnyel, pláne, hogy mindig csak a reptéren szoktam próbálgatni, meg farmolni :)
    Ment is friend request :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #948 üzenetére

    A Divo Magma nekem is hiányzik sajnos, én is hosszú kihagyás után jöttem vissza játszani és mivel kb az a legjobb HC a játékban bármi mással indulok eleve hátrányban vagyok.
    A Jeskot én is nagyon szerettem volna, kifarmoltam, megvettem és nagy csalódás volt. Jól fekszik a kanyarokban, de nem gyorsul úgy és nincs olyan végsebessége mint a sima Divonak. Én végigpróbáltam a NY versenyen a Summitos Paganit, Divot, Egoistat, Jeskot, meg amiket épp vettem, de igazából mindig marad a Divo. A Pagani is kényelmes, jól kanyarodik, az Egoista is, de amikor a hosszú lejtőkön felmész 500ig egy pillanatra, akkor az nagyon élvezetes, de ez az én hülyeségem :) Amúgy kb mindegy mivel indulsz, a sok shortcuttal úgyis nyersz az AI ellen, bőven, nyomd azzal, amivel a legjobban élvezet, jó zene mellé és hajrá.
    RXhez Lancia Deltát használok, DR-hez meg Corvette Stingrayt, ahogy mindenki, utóbbi alkatrészeit úgy tudod farmolni, hogy kimész bármelyik versenyre, én az FDR-t (ha jól emlékszem a nevére) szeretem, lenyomod és főleg az elején, felszeded és beépíted mindíg, ha van jobb alkatrész. Sajnos az autó átlagát nézi a reward és az alapján van, hogy egy jobb alkatrész helyére kapsz rosszabbat is, rendkívül bosszantó. Miután megvan a max szint, utána verseny, alkatrész felvesz, majd egyből restart és akkor nem kell újra beállni, stb, közben meg látod, hogy miből jött esetleg arany alkatrész. Én így csináltam.
    Amúgy, ahogy CJ mondja, Über Dam, nagyon gyorsan megvan és ha megvan a szint, akkor már nem is nehéz, csak marha unalmas. NY nem hoz annyit, de nem annyira monoton talán.
    A Harlem még szintén jó, SRből én a South Stripet szeretem, mert szintén pörgős.
    Annyi még, ha van rá keret, akkor a heti bundleban vedd meg a járgányokat, mert álatlában kicsit olcsóbbak együtt. Már ha persze van olyan bundli amiben benne van a kiszemelt :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #951 üzenetére

    Szerintem a TC-n még tudsz hozni, ha megnézed N33TH videóját és a pro settingst belövöd. Nekem ezeknél a forma autóknál segít, hogy átállítom automatára, gyorsabban visszatesz 2-3 fokozatot az automata. Jó beállítással szerintem meglesz ott is a 120k. Ez egyébként kb mindre igaz. N33TH beállításait jobban szeretem mint Akor cuccait, kevésbé "ideges", van még egy Speed Force nevű tag is, a Divo beállításokat tőle vettem, csak persze Traction Control bekapcsolva hagyva, meg kb minden segítség, ahogy a többiek videóin is mindig látszik.
    Ha nagyon nem megy a speedtrap, akkor délután írj rám és vegyél fel, megpróbálok neked szélárnyékot húzni, de ez a speedtrap nagyon szar helyen van nekem is sokadikra sikerült nem ütközni :) Viszont ha többen is vannak ott, akkor érdemes bepróbálkozni randomok mögött, hátha szerencséd lesz, nekem volt már ilyen.

    Tegnap nekem is végre esett az arany gumi drifthez, laza fél millából át is lett pörgetve jó afflixre, utána kb 2 órát szórakoztam azzal, hogy a classic Chargert beállítsam, hogy ne legyen olyan béna driftre. Sajnos nem találtam hozzá semmi használható beállítást neten, mindegyik nagyon billegős és hirtelen betapadós volt, úgyhogy csináltam egy sajátot, ami már kb olyan jó, mint egy közepesen jól beállított RX7, szóval megérte, de a hangja kárpótol :D

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #953 üzenetére

    Ja, akkor sajnos más platformon vagyunk, de lehet ott lightosabb is a platináért folyó harc.
    Farmolásnál, ha még nincs meg a max szint, akkor szerintem mennyiségire, ha meg már csak be akarod aranyozni akkor mehet a minőségre vagy mondjuk 100at a mennyiségre és a maradékot a minőségre. Plusz összerakni az alkatrészekből is olyat, ami a megfelelőt adja még akkor is ha nem jön ki a szett. Egy loot digger szettet érdemes összehozni, nekem HCn van olyan, hogy pénz+minőségi loot, van olyan is, hogy loot mennyiség + minőség, most alakul egy pénz+nitro power nitro chemisttel :) Dragra viszont ami fontos az a Nitro Chemist nitro power+frenetic beállíással. De ha nincs meg a szett, akkor is ezeket az afflixeket érdemes erőltetni, akár lila cuccokból is mert nagyon sokat számít. Sajnos summitnál még full lila cuccokkal se sok esély van, mert kb a nitro chemisttel végig tudod nyomni nitróval az egész távot és az durva különbség.

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #955 üzenetére

    Ha essetleg beesik olyan cucc akár hcn, akár rally raid akár power boat, akkor ne dobd ki a skilles cuccokat, meg a score breakert. A következő summiton ha jól láttam lesz slalom powerboattal, oda skill/scorebreaker nagyon kell, plusz lesz egy rally raides is, amit én Enzoval csináltam amíg nem lett meg a scorebreaker a rally raides verdákra :)
    Még kelleni fog egy repülőre is, de abból csak a sima skilles cuccaim vanna, szett nélkül, de így is sokat számít. Ezek nagyon nagy előny azokkal szemben akik nem figyelnek erre, simán eldöntheti a top 3000-et.
    Amúgy ahogy látom a pcn van mindig nagyon durva verseny, 1.3millánál járok, de így se lehetek teljesen nyugodt, mert mindenki az utolsó nap próbálkozik még, főleg ha a platina valami ritka autó.

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #957 üzenetére

    Szoktam nézni teszteket, bár videón és sajnos sokan nem azt tesztelik, hogy soloban milyen a vas, hanem slipstream top speed meg hasonlók, ami nem túl jó, kíváncsi leszek a táblázatra, mert jó lenne már egy jó összehasonlítás. A Magmánál csak azt látom, hogy az a durva gyorsulás nagyon sokat számít, a legtöbb kanyar NY versenynél úgyis le van vágva :DDD
    Kipróbálom a Lancert este :)
    Sajnos nekem a rally raides cuccot ki kellett egyesével farmolni, nem volt gyors menet, pláne nem olcsó, amikor a rohadék rng csak nem akarta bepörgetni a skill afflixet, én meg már több millát vertem el rájuk, ha jött másik scorebreaker alkatrész, akkor megpróbáltam azon, mivel akkor még csak egy ezres az újrapörgetés. De végül meglett. Tényleg jó lehetett RR-el a pályán, de képzelheted a HC Enzo Ferrarival a szántáson milyen volt. Ügyesen kellett használnom a nitrót, ha egyáltalán célba akartam érni, viszont ha sikerült, akkor már jó volt az eredmény a scorebreaker miatt :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #960 üzenetére

    Köszi ez hasznos cucc, mehetne összefoglalóba, ha lenne :)
    Ezek szerint csak ki kell tolnom a garázsból pár porosodó verdát, pl a Nissan HC-vel szerintem jó ha 2 km-t mentem összesen :)
    SRnél nagyon durva mekkora különbségek vannak, pedig én nagyon szeretem a ZR1 Corvettet, már csak a hangja miatt is, de ahogy látom, főleg PVPnél maradok a Riftnél meg a Gallardonál.
    TCnél meg nem is tudom mit szoktam használni, talán mindig ami épp aktuális summithoz, meg valamelyik Ferrari, amit kaptam ingyen az elején.
    Úgyis át kell néznem a tuningokat, tegnap nagyon elvertek PVPben platinások (én még csak ezüst 4-es vagyok), de látszódott, hogy sok autóm nem lett beállítva. Poénból próbálkoztam mindenfélével.
    A wide body kitnek lehet vajon tényleges előnye? Vagy csak kinézet? Ha már kiemelte Deko a leírásban.

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #963 üzenetére

    Durva, jó tudni, eddig csak úgy voltam vele, hogy valami design elem, ami nem tetszik, de akkor felrakom a vasakra.

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #966 üzenetére

    Én a summitokat lenyomom mindig, rászánok 1-2 estét és annyi. Néha meg felmegyek csak autókázni. Multkor letoltam a Ny-SF versenyt freerideban a Transammel, meg a Diabloval váltva, csak mert az jó buli :)
    A Motokrossz nekem is nagyon fáj mindig, teljesen nemnormális az egész, hülye az irányítás, stb. JS-t én is kifarmoltam, de nem goldra, szerintem az nem is fog kelleni hozzá, de az Impalát meg kell szereznem, meglátjuk :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #968 üzenetére

    Nekem is elég hamar meglett a legtöbb alkatrész és csak egy szivatott, de az rendesen, bőven az áltag szintje alatti alkatrészeket is dobált, hogy rohadna meg, úgyhogy 1,5 óra sikertelenség után nekiálltam live revardokat vadászni, ott egy mező közepén meg is lett az áhított maxos cucc :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #975 üzenetére

    Ja elég durva lett, jó hosszú versenyekkel. Én meg most nekiállok kifarmolni 1,4 millát, mert elvertem a pénzt a classic bundlere :D
    A svéd buli is tuti olcsó beugrós lesz, szerintem nekem onnan csak a Jesko van meg.
    No, irány NY-SF :D

    Amúgy én is gondolkodom, hogy még időben eladom a PS4-et, úgyis csak porosodik, de arról megy a Netflix :DDD

  • Reaper

    őstag

    válasz Reaper #976 üzenetére

    No, 389-ik rank, 1,296,491 ponttal. A hosszú KTM motorosban és a Live extremeben még lenne sok, de csak akkor állok neki megint, ha nagyon rosszul állok hétfőn :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #978 üzenetére

    Én is mindig hagyok kb 1,5millát, de most nagyon megtetszett a classic bundle :) Megvettem a lowridert is, kicsit csalódás, de poénnak elmegy.
    A Live extreme nagyon bosszantó, főleg, hogy nem lehet skippelni az introját, a JetSprint kiszámíthatatlanul mozog sokszor, a MX sem az igazi.
    A hosszú KTM verseny jó, de elég fárasztó, pláne, hogy a végén is be lehet nézni egy kanyart és akkor buktál pár száz helyet. Mondjuk 3 SF-NY verseny után toltam le a summitot, lehet sok volt már így együtt :)

    Nem sürgős az eladás, csak fontolgatom épp a generáció váltást, de lehet a PS5öt se induláskor fogom megvenni, még majd kiderül. Szépen beestek az árak, ennyiért akkor már inkább megtartom.

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #980 üzenetére

    Nem követtem egyáltalán csak az új GOW érdekelne egyedül, más nem. Hihetetlen, hogy "nem jut", bakker, nem trabantot akarsz venni a Merkúrtól. Akkor várok addig, amíg már elmúlik ez a helyzet :)

    A JS-nél kevés beállítási lehetőség van, de az a kevés is sokat számít. Csak ha az egyensúlyt hátra húzod, akkor már sokkal durvább lesz a végsebesség. N33TH beállítását használtam, gyors, de idegesítően pattogós, pláne bosszantó, amikor "beszitál" és beakadok valami falba miatta. Viszont legalább a MX-hoz van egy fullos szettem, kaptam valami summitból, azzal nem kell foglalkoznom :)
    Mindenesetre legalább ha ez a vas, akkor egy darabig nem sok érdekes platina nyeremény lesz. Már ameddig előre látni.

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #982 üzenetére

    Akkor jó "pihenést" :) Azért én majd arra leszek kíváncsi, hogy a mostani, PS4 játékok fognak-e majd menni az 5ön. De ez már másik topic :)

  • Reaper

    őstag

    válasz .LnB #987 üzenetére

    Persze, olyan 1700 körül álltam meg végül, meg is csináltam a mostani summitot is, ez most elég fun volt, főleg a MT Fiat 500-al versenyezni a rally autók között :D
    Egyedül a repülős rész volt most nagyon idegesítő, mert a kötelezően választott pici repülő eléggé hamar irányíthatatlanná válik, úgyhogy csak nagyon finoman mertem vele kanyarogni.

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #990 üzenetére

    Én odaadtam tesómnak a jó öreg DFP-t, csak autókázni még oké volt, de nem tudtam úgy beállítani, hogy ne autózzam a saját időmet röhögve körbe kontrollerrel.
    Mondjuk lehet újabb kormányokkal máshogy van.

  • Reaper

    őstag

    CJ4567: Ez már nagyon piszkálta a csőrömet, nem sokkal, de megvagy :DD

  • Reaper

    őstag

    válasz doktordevil #994 üzenetére

    Amúgy ez a verseny egész relaxáló volt, hozzá a játék zenéje is westernre váltott. Lényegében egy laza kis vágta a pusztában :)
    De jó volt az új street race is veterán verdákkal.
    Most volt az első olyan summit, hogy nem kellett autót vennem, mert mind megvolt. A múlt heti után mondjuk nem is nagyon maradt keret :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #997 üzenetére

    Nem tudom ki az az ISAD :)
    Viszont igen, a két novemberi summit, ahol autó lesz a platina, na az megint kemény lesz.

    Tudnád mennyi meló volt ebben az időben nekem :) Amikor megláttam a te köridődet, akkor valahol 1.50 körül volt az enyém, amire azt gondoltam, hogy egész jó. Még a kis Porsche-t is megvettem, hogy kipróbáljam, ad-e valamit extrát, de szerintem nem az igazi a tuning, amiket találtam hozzá. Végül kicsit pályára szabottabb tuninggal sikerült a Lambóval ezt összehozni, de az az ugrató, meg az utána jövő balos-jobbos az nagyon szerencse kérdése, hogy elpattog-e vagy nem, ott még van benne valamennyi lehetőség, mert a sokból egyszer már sikerült úgy átmenni rajta, hogy én is meglepődtem :)
    De jó kihívás volt :)

    Egyébként a 2 lowridert azóta se szedtem elő, nem lett egyik sem nagy szám, viszont a mostani summitra a DMC RE az elég jó gép, föleg a tempósabb, hosszú pályán.

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #999 üzenetére

    Jaaa, így már ismerős a neve, talán 1-2x láttam már.
    Engem nem szomorít el annyira, ha már top 500 körül vagyok akkor elégedett vagyok. Nagyon sok pálya tele van ilyen-olyan rövidítésekkel, plusz vannak versenyek, ahol ha csapatban mész akkor durva idők születnek a szélárnyék miatt. Azokkal soloban lehetetlen versenyezni, ezt el is engedtem. :)
    Jónak néznek ki a nyeremények, a Mazdát én is kinéztem, a Performante meg komoly lesz ha tényleg az lesz. Bár a Bugatti summitnál is sokan a Divo Magmát várták és mégse az lett sajnos. Jó a Blue Ed, de azért nem egy Magma.
    Ráadásul lassan kijön a Cyberpunk, akkor meg szerintem minden más játék parkoló pályára fog állni :)

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1001 üzenetére

    Láttam, hogy jelölt valaki de épp köridőket mentem és nem tudtam honnan jött :) Este belépek akkor visszajelöllek :)
    Jó a kis Mitsu, egyik ismerősömnek volt ilyenje, pirosban, sajnos pont egy lepusztult példány, alig volt, hogy ment, viszont szép volt :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1004 üzenetére

    Komoly pontok, én 1000 fölött vagyok valahol a rangsorban :)

    xenon2: Küldtem vissza jelölést, úgy néz ki a tied eltűnt, mert nem reagáltam rá azonnal :)
    Amúgy ismerősnek turbós volt, de arra már nem emlékszem, hogy összkerekes volt-e, de piros volt. Én kb valamelyik NFS-t toltam épp, amiben benne volt, erre neki volt egy igazi, mégha mindig állt is szinte :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1007 üzenetére

    Ez nagyon aljas, ráadásul a Camaroval :DDD
    Magadnak állítgatod be, vagy van követett tunered? Én most magamnak állítgattam be a Gallardot, hogy több pályán nagyon menjen, de ezen az ugrató utáni balos-jobbos nagyon nem akar menni. Nekem teljesen kiszámíthatatlanul a jobbos részen eldobja magát.
    Tegnap kicsit Xenon idejeiből próbáltam faragni lefele, több-kevesebb sikerrel, de sokat számított, hogy hozzányúltam az első futóműhöz. Nála a "The Sleeper"-t nem tudom a közelébe se hozni, kb 4mp előny, folyton marad :)

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1009 üzenetére

    Én nem tudom mennyit mentem, de általában szoktam tudni, hogy hol hagyok a pályában időt, de itt csak olyan 1-2mp lehet nekem még benne :) De nem zavar, jó a verseny, ahogy állítgatom a tuningot úgy látom én is, hogy arra a pályára mi ront vagy javít az időn.
    Ezt a Harlem Westet én se szeretem annyira, túl nagy mázlifaktor kell nekem hozzá, hogy kb hibátlan kört menjek, ráadásul 2x. A legtöbb pályán ahol lehet kerülöm az ugratókat, mert kiszámíthatatlan.
    Ez a mostani summit tényleg idegesítő. Eleve az egész Baya környéket utálom, csak vergődés arra minden verseny. A légpárnást én sem szeretem, bár sikerült jól beállítani és egy normálisat menni, de ahogy most a többi versenyen is, ahol van egy kb oké időm, azt hagyom is, nem erőltetem. Úgysincs nagy nyeremény. A DD-ből pl csak egyet próbálkoztam, az elég is volt. A Dodge is olyan, hogy mentem 2 nagyon gyengét, utána egy jobbat, elég is volt. Az escape is bosszantó a sok fa miatt. Még a Grand Canyonosat is jobban bírtam, a bólya ütögetést meg nyílt pályán, másokkal egy helyen teljesen értelmetlennek tartom. A kisbusz az relaxáló volt nagyrészt, bár kanyarodni nem tud, cserébe a gyorsulása is gyenge, végsebessége sincs, de legalább az ellenfelek nem zavartak és forgalom sem volt :D

    CJ4567: Tényleg, bakker pedig nemrég még mondtad is :) Na kipróbálom ezeket én is, hátha segít :) A Camarot én PVP-re szeretem, mert, ahogy mondtad is sok helyen elég jó (amíg nincs eső/hó) viszon főleg a hangja miatt szeretem. A kedvencem a Road Runner lenne, de az meg nehéz mint a sár, nem lehet vele jobb csapat ellen normálisan menni.
    Amúgy a tegnapi napon próbáltam pár jobbat menni a HW-en, erre elkezdett esni, majd sötét lett, majd pár körre jó, tiszta idő, aztán hó, hát mondom, akkor ezt mára hagyom :D

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1012 üzenetére

    Őt ismerem, szoktam használni summitre a beállításait, vagy az övét, vagy N33th-ét. Mondjuk a nitrót maxxon tartani azt nem mindig sikerül :)
    De egyébként sok beállítása nagyon jó. Bár pl pont a Divo-ra az ő beállításai a legkényelmesebbek nekem a NY-i utakra: [link]

    CJ4567: Megnéztem, kipróbáltam, ezekkel a beállításokkal ilyen időt menni, le a kalappal :)
    Nekem nagyon alul kormányzottnak tűnik mind a Lambo mind a Camaro, meg a hosszú végáttétel nem annyira jó a rövidebb pályákra. Mentem párat, nem lett jobb de legalább leszakadt a hó. Az ugratásnál hol a házat kapom el jobb oldalon, hol a bal oldalon a fasort. Nem az igazi :) Asszem mára hagyom is :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1014 üzenetére

    Esp off, abs max, tc max-1.
    De amúgy tuti máshogy vezetünk, én kicsit szögletesen, ami nem ideális, hiába a kontroller :)
    A Horizon 4et imádtam, ahogy a 3at is, csak eluntam a kicsi pályát és a hülye bal oldali közlekedést. Pedig ott van komoly tuning is.
    Lehet csak át kell szoknom rá :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1016 üzenetére

    Grat! Én csak 500 valamennyi lettem :) Úgy láttam a mostani is mókás lesz, bár eddig csak egy gyors SpeedTrap-re volt időm hirtelen.
    Viszont külön köszönet a Harlem West versengésért. Úgy begyakoroltam a pályát, hogy valamelyik nap kicsit PVPztem és, könnyedén vertem a népet, valahányszor ez a pálya jött. :DD

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1019 üzenetére

    Jaja, az Über Dam rettenetesen unalmas rövid távon is. Én mostanában inkább pvp-ben farmolgatok, ha csak kevés kell, mert az mindig izgalmas, plusz autó váltásnál van kb 15-20mp, hogy állíts a tuningon, így lehet próbálkozni.

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1022 üzenetére

    Durva, laza 10mp a második helyezettre. Komoly lehet a beállítása is, gondolom manuál kuplung is hozzá, meg az utolsó pixel is a kisujjában van a pályával kapcsolatban :)

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1024 üzenetére

    Nem rossz ötlet, de nekem általában csak esténként jó, fél 10től, akkor tudok megszakítások nélkül a gép előtt lenni, előtte pici gyerek miatt sokszor fel kell állnom és kivág mire visszajövök :)

    regener: Nem tudom, de emlékszem, hogy az 1ben ez nagyon jelen volt, szerintem itt is valamennyire. Monjduk nekem a 60FPS csak HDben van meg, kár érte, mert 1440pben is már ég és föld a különbség, főleg a látótávolság nagyobb, ami sokat számítana, de ott nagyon hullámzik már az fps nálam.

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1027 üzenetére

    Kár, én letudtam a summitot tegnap 115 voltam asszem. Nekem az Eclipse nagy szenvedés volt, mire be tudtam állítani magamnak, végül nem lett rossz. Viszont sehol sem volt szélárnyékom, de így is elégedett vagyok :)

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1029 üzenetére

    Ejnye, nem szép dolog :) Meglátom, még lehet ránézek, bár szerintem hagyom. A többit is vissza vetted?

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1031 üzenetére

    Jaa, hát én nem vagyok ennyire maximalista, én örültem, hogy néhol meg tudtalak fogni, amivel elég durva helyezéseket sikerült elérni, de nem sokat hagytam már a pályákban, amiket képes lennék javítani, max ha 10-20x mennék rajtuk :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1033 üzenetére

    Egyetértek, elég "érdekesen" vannak súlyozva ezek a skill challengek. Mondjuk teljesen igazságtalan rendszer, ha nem lenne score breaker szettem, vagy nitro chemistem dragre, akkor kb esélyem se lenne platinára. Mondjuk repülőre nincs is SB szettem, de ilyen-olyan kék-lila skilles cuccaim igen :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1037 üzenetére

    Szerencsére RR, PB és HC-ben van Scorebreaker szettem, de a repcsihez nincs, bár így is tudam nyerni platinákat szerencsére :) Egyébként egyetértek, fura a súlyozás.

    xenon2: Nekem még nem volt olyan, hogy lett volna szélárnyék, néha speedtrapnél szerencsém van, de az nagyon ritka. Lehet nem leszek sose top 100-as de a platina az platina :)

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1043 üzenetére

    Hehe, igen, ez ismerős, ezért amit utálok, azt én is kihagyom. Szintén a RR MX és társai főleg, amiket csak összedobok. Általában, amióta megvannak a szettek nagyjából, nem szokott gondot okozni a top 3000 egyik héten se :)
    Egyébként ez a nyomorult serial jumpert annyiszor berakják, de komolyan, lenne azért ennél jobb pálya is. Főleg ott lehet eldobni az egész versenyt, amikor a mező fölött kell ugratni, ott én vagy kicsúszok a CPből, vagy sok időt vesztek a nagy lassulással.

    CJ4567: Ahogy én a streamerektől láttam a manual kuplung sokkal gyorsabb, nagyon durvákat lehet vele gyorsulni. Persze ha jól sejtem, akkor pl egy Gallardonál annyira nem lehet számottevő.

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1063 üzenetére

    Én RivaTunerSS-t használok HWInfóval, amikor több infó is kell. Ha csak fps meg fps log akkor elég az első.
    Ebben a summitban az escape elég hamar felhúzott, nem is foglalkoztam vele sokat, viszont a pálya versenyt élveztem, végre egy nem olyan rossz pálya, bár ez is sokszor szokott lenni.
    Sajnos igen, a Big Landhez több játékos kell. De akkor sem tuti, hogy meglesz elsőre, volt, hogy PVPben az egyenes szakaszon megyünk 4-en szélárnyékban aztán egyszer csak eldobta a Bugatti Blue a hátulját.

    Elims: Én [innen] tanultam meg a NY-i versenyt, először csak a nagyobb shortcutokat kell megjegyezni, utána mehetnek hozzá a kisebbek, meg lehet kísérletezni. Nagyon sok bénázással és nem fullos autóval is el lehet verni acen az AI-t. Nekem változatosabb volt ez, mint az Über Dam-et farmolni 1,5 percenként.

  • Reaper

    őstag

    válasz Elims #1066 üzenetére

    Igen, jól nyomja, bár én néhol más utakon járok mint ő, pl. 10%nál én jobbra megyek, nehezebb elveszni utána át a korlátokon kb lassulás nélkül. Lassú tempóval kell kitapasztalni. Plusz van egy másik levágás is, amit most nem találok sehol, egy bal kanyar, kívül belül korlát, de ha előtte lemész az útról balra, akkor akkorát dob rajtad a töltés, hogy kikerülsz vele egy szakaszt simán, csak persze legyen nitró tartalék. Én sok hibával nem igazán nagyon nyomva, csak farmolva szoktam 29-30 perces időt menni rendszeresen. Az ő ideje nagyon jó, de a Divo Magma a legjobb erre, minden más csak félmegoldás, nekem sincs meg sajna :)

    xenon2:
    Én odaadtam öcsémnek a kormányomat, egy DFP-t, mert nem tudtam igazán beállítani ehhez a játékhoz, ő meg Dirtözik meg F1ezik :)
    Én nem bosszantom az escapen magam, majd ránézek hétvégén, hogy hogy állok és ha veszélyben a platina, akkor újra nekifutok. Valamit kéne rajta állítani, talán vissza venni az előfeszítésből egy kicsit, viszont akkor meg sok helyen nem lehet befordulni full gázon vele. A Divo meg kiderült ugyanezen a pályán, hogy végre eléggé lemarad a kék változattól. Csak lestem, hogy nyúlnak elfele.
    Sajnálom, hogy a pálya versenyt megint elcsalják, kár érte, pedig kb az egyedüli olyan versenyszám, ahol nem nagyon számít a szerencse, hanem tényleg csak annyi, hogy ki a jobb, meg persze kinek vannak jobb cuccai :)

    CJ4567:
    Egyetértek, jó lenne a változatosság, bár nekem jobban hiányzik, hogy normál, street carokkal lehessen mondjuk egy NY távot lenyomni. A jó öreg TDUban is a szigetkör volt a legjobb, vagy Forza 3ban a Goliath, és ugyan a pályák megvannak, de bőven Street carból van a legtöbb a játékban, csak kb minek, ha pár perces futamok vannak csak. Mondjuk lehetne pálya versenyből is több körös, egy 50 körös nascar félét simán végig csinálnék többször, de mást is akár. Este úgyis van időm ilyenre, jó zene, tea, aztán mehet a menet :)

    szerk.: most látom megy a versengés a Veneno versenyen, akkor húzok egy kicsit a végáttételen, berakom a nitrós cuccot és rámegyek egy kicsit én is :)

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1072 üzenetére

    Durva amit mentél itt is :) Én most próbálgattam egy órát kb, ilyen-olyan beállításokkal, de a legjobb 2:10.405 lett és már elfogyott a türelmem hozzá :) Még talán xenon2 mostani idejét el tudnám kapni, 1 mp különbség, de, miután a cél előtti fal mellett legutóbb elkaptam egy parkoló autó sarkát pont lett egy rage quit :DDD

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1075 üzenetére

    :Y
    Kemény vagy! :) Ha jól rémlik Vionix és Yatogami szokta vezetni a leaderboardokat amúgy. Szép munka, grat! :)

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1089 üzenetére

    Durva, komoly shortcutokkal van tele, mondjuk jó lenne valami összehasonlítás, hogy melyik shortcut mennyit hoz, ha hoz egyáltalán :) De a nagy ugrató utáni offroadot ki fogom próbálni :)
    Azért látszik, hogy a NC szett a magmával elég durva kombó, ilyen átlag tempót mással nem igazán lehet elérni. Mondjuk ha én megyek NY-ot, akkor az NC szett, pénz+follower afflixxekkel :)

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1098 üzenetére

    Hoppá, akkor este rá kell néznem, nehogy már ne legyen meg :)
    Nekem most nincs pár millám lecserélni extra pumpra, így használom ahogy van :)

  • Reaper

    őstag

    válasz xenon2 #1103 üzenetére

    Igen, ismerem, egy standard pakk azért van belőle, amit úgy szedtem össze egyesével :)
    Azért aki ezt a loot dolgot kitalálta azt nagyon sokáig tudnám ütni. 3,5 óra volt, hogy kiadja a motor core alkatrészből a score breakert. De már összeszedtem 2 szett loot diggert meg 2 nitro chemistet, ilyen-olyan paraméterekkel, az egyik loot diggert be is kellett állítanom fullos lucky és goldfinderre, elment rá 1,2 milla, most van kb 80 ezrem :) Na és ezután, ezzel a csomaggal sikerült végre kiejtenie azt a nyomorult alkatrészt. De muszáj voltam, mert nagyon le voltam maradva az aero skillnél és ez gyakran előfordult. De megvan ez a lényeg, mentem is egy 1 hibásat, de ez már jó lett, át is szoktam a Harmon Rocketről a Slick 360-ra, kicsit jobb irányítani.

  • Reaper

    őstag

    válasz CJ4567 #1106 üzenetére

    Hát ez valami nagyon gagyi NFS cuccnak tűnik. Ez nem annyira kellett volna bele szerintem, de ez van, persze én is ki fogom próbálni, de a másik címben is utáltam ezt a fajta menj neki sokszor és ezt csináld meg 10 autóval feladatokat.
    Az új Corvette nem lett rossz viszont :)

    xenon2: Láttam, hogy kb jöttél meg mentél, én sokáig fent voltam, ma nem is indítottam, csak crew hubon megnéztem, hogy állok és rendben van, meglesz a Lambo. A jövő heti cucc nem nagy szám, talán megyek egy kört a 300k followerért, meg kipróbálom milyen DDben a '69-es Charger.
    PLATINUM: LEGENDARY SR PERF PARTS (NITRO CHEMIST SET, BULLDOZER & AIR INTAKE)
    GOLD: RETRO F1R3 RED TIRE
    SILVER:PAGANI ZONDA F VISUAL PARTS
    BRONZE: 300K FOLLOWERS

    Elims: NC - Nitro Chemist, dupla annyi nitród van.

    [ Szerkesztve ]

  • Reaper

    őstag

    válasz regener #1114 üzenetére

    Szerintem én azt meg se néztem, pedig megvolt. Most se hoz lázba túlzottan :)

Aktív témák