Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19476 üzenetére
VirtualDub
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Scorpio06 #19477 üzenetére
Engem most fel sem enged: sz*r az egész...
Holnap lejár a második feltöltés, de szinte soha
nem volt elérhető a játék... Szerintem ezt most
szépen pirosra veszem... Sőt, ha már arra járok,
feldobom az összegyűjtött frissítéseket is.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Felengedett a szerver, és rendben lévőnek néz ki.
Kár, hogy ezt nem tudta 3-4 órával hamarabb.Visszavonom amúgy, hogy bármikor megfutom
azt a 10,3-as rajtot: ahhoz vélhetőleg valóban
betapadási bug kell. Rosszul emlékeztem. A
normális rajt az adott technikával 10,65 körüli.Szóval TESCO-Zsömlének igaza volt, valóban
nem kell igazán betapadni ahhoz, hogy 2"38-as
kört fusson (annyi nem árt, hogy nem csúszkál).
38-as körök nekem is mennek*, de közel sem
tökéletesek. Bug nélkül is benne van a 35, de
buggal nyilván könnyebb megfutni / alá menni.Már csak arra kéne rájönni, hogy hogyan kell
"előcsalni" a bugot, mert hogy többünknek is
sikerül néha, az egyszer biztos, pl. amikor a
másik is ugyanúgy tudja futni az adott időt...*: úgy, hogy most tudtam lényegében harmadszor
nekiülni a pályának, tehát nincs "bekockulva".Szerk: francért húz balra a gamepad-em? Basszus.
Menni kéne aludni, pedig ma este kb. ráértem volna
normálisan karikázni, de nem volt szerver. Eddig.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19486 üzenetére
Már 35-nél jársz? Az szép. Kicsit jobban betapadna, simán meglenne a 32.
(Egyszer kérdezted, hogy mennyi van még benne: ezek alapján akár a 30 is...)
De amúgy nem az én stílusom ez az autó, szóval ha nem fog betapadni, akkor
teljesen esélytelen vagyok, hogy a rekordodat megdöntsem. De anno volt erre
egy jó mondásod: "úgyis rég nyertem már versenyt." Mondjuk akkor mégsem
nyertél (valaki közbejött), de most minden esélyed megvan rá. A bugról meg
nem tehetsz: szvsz amikor pl. Davetimmel "űridőket" futunk*, mi is találkozunk
vele, max. nem olyan drasztikusan... Azért 10,4 körüli rajt rémlik: anno még nem
is ismertem a pályát, és úgy volt 2"35-ös az alapidő: nem levágásokkal, hibákkal.* Szerk: pontosan ezt írtam le anno itt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19490 üzenetére
A dirverben kapcsold ki, hogy "Use centering force in non force feedback games",
a TDU-ban meg kapcsold be a force feedbacket. Ha nem segít, akkor passzolom.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19492 üzenetére
A kérdés az volt, hogy milyen drivert kell telepíteni
A kérdésből arra következtettem, hogy már megy, csak
az FFB-vel vannak problémáid, mert csak középre húz.
Amúgy nem csak a Game Profiler-ben lehet elintézni,
hanem a kormány saját driverében@Game Controllers.váltó-fülekkel kell gázt/féket adagolni
Szerezz hozzá egy pedált: nem pénz.mindíg ellentart a kanyarnak remeg össze-vissza
Welcome in the FFB world. De írhattam volna azt is,
hogy Real World: igazi autót szoktál vezetni? Ott
sem úgy megy, hogy befordítod a kormányt 10 fokos
szögben, aztán végig kanyarodik a gép magától...
Kerékösszetartás, stb.: cél az egyenes. Persze hogy
ellen fog tartani, sőt, ez a sebességtől is függ (a jobb
szervók is úgy működnek, mert életveszélyes is lenne,
ha 160-nál kisujjal tekerhetnél annyit, mint parkolásnál).Ha már így ráérsz próbálgatni, akkor annak függvényében,
hogy megy-e a szerver, dobd már fel a futamot: sejtésem
szerint ma délután lejárt... Talán holnap mehetnék raja.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Davetim ideje ellen élvezet versenyezni: olyan emberi.
Olyan bugmentes: bugmentes időkre nem is kell több.
Ja, és mellékesen a tabella harmadik helyére jó most.Szerk:amúgy feltoltam a grafikát maxra, így legalább
néha (!) vissza tudok váltani, és már volt +/-1 tizedes
adok-kapok. De egy kanyart mindig elrontok:
ha az is meglenne, és nem lenne a többiben semmi
legelés, akkor megint lehetne egy jó kis holtverseny.
(Volt már +0.00, csak most nem sok checken át...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19499 üzenetére
Kétszer futottam 2'35"40-et, de mindkétszer büntivel.
Egyszer voltam már 2'35 alatt is, de sajna sok büntivel.
TESCO-Zsömlének igaza volt, tényleg "más dimenzió".
Viszont ugyanolyan verseny folyik ebben a dimenzióban is,
csak nehéz ide bekerülni...! Remélem lesz még alkalmam
küzdeni: most el kell mennem, de nem lépek ki a TDU-ból,
hátha megvár a bug, mire úgy fél tíz körül visszatérek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19503 üzenetére
Után: bug nélkül csak mentem az időddel.
Az, hogy hozol rajta, nem meglepő, Te is
sokszor bugzottál már. Namegaztán ez
még bőven nincs úgy kikockulva, mint TZS
2'33-ja. Pont azt beszéltük, hogy 32-31-30
benne lehet, ha valaki már tudja a pályát...Igen, ki lehet szélesíteni a két járdán*, de
csak két kerékkel, mert néggyel már kezd
levonni annyit, mint egyébként kettőért.*: pont az első olyan kanyart szoktam elrontani,
ami fájdalmas, mert utána sokat kell gyorsulni.
Mondjuk a másik előtti visszafordító is meredek
picit... Kell azért némi mázli is ebben a másik
dimenzióban, hogy pont úgy lendüljön a kocsi.
Vagy nagy tudás. Ha tudok most legalább fél,
vagy inkább egy órát menni úgy, hogy kitart a
bug (tehát betapadva), akkor meg lehet nekem
is TESCO-Zsömle ideje... Bár neki elvileg bug
nélkül is ment 35, tehát nagyon tudja a pályát.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19508 üzenetére
Ha ugyanúgy indulsz, ahogy TESCO leírta, de csak 10,65 a rajtod,
akkor nem vagy betapadva... (Kormánnyal is lehet úgy indulni, és
gamepaddal is, igazából ennél a padlógázas ill. kipörgős kerekű
indulásnál nincs jelentősége az analóg irányításnak.) Egy a baj a
pontos méréssel, hogy azért az első check előtt egy picit már kell
fékezni, hogy a kanyart be tudd venni, tehát 1-2 tized azon elmehet.De ha 10,3x-es rajtot futsz, és még be is tudsz fordulni, akkor tuti,
hogy be vagy tapadva. Ez a bug lehet, hogy már az első indulásnál
is fennáll, ezért fel sem tűnik, hogy létezik. Max. amikor elkezdesz
csúszkálni, akkor érzed úgy, hogy most rosszabb a helyzet, mint
szokott: vkinek meg az a normális, és a betapadós a bugos.Mindenesetre továbbra is áll, hogy az autó nem fog magától végig
szaladni a pályán: meg kell tanulni jól a pályát, hogy a jó tapadást
kihasználjad (ill. egyáltalán észrevedd). Kicsit olyan lehet ez, mint
a lágyabb keverékű gumi az F1-ben, ami jobban tapad, de azért
nem terelgeti végig a pályán az autót, az a pilóta dolga...
Ezért is mondtam, hogy ebben a dimenzióban ugyanúgy folyik a
verseny, mint a másikban (amikor nem tapad úgy). TESCO még
így is bőven nyerésre áll. (De a mai napból még van fél órám.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19508 üzenetére
A manuális váltó iszonyat sokat segít! Felvételt készítettem azért, hogy vissza
tudjak váltani: még így is elváltogatja az automata felfelé akkor is, amikor nem
kéne, de önmagában az nagyon sokat jelentett, hogy "vissza tudom pakolni",
amikor kell. Rövidebb féktáv, stabilabb kanyar vétel, jobb gyorsítás (mert ez
a vacak nem vált vissza még akkor sem 4-ből 3-ba, ha már 110 körül csoffadok,
amikor a 3 még bőven elég lenne 140-ig... Meg mondjuk kanyarodás közben egy
jó íven annyira nem móka, amikor elváltja, ahelyett, hogy tartaná a tempót. Nem
tud valaki módszert arra, hogy a FRAPS úgy korlátozza az FPS-t, hogy közben
ne tömje tele a vinyómat? Jó, ha rekordot futok, azt nem baj, hogy megörökíti,
de rengetegszer eldobom az autót, azokat meg mindig törölgessem le utólag?
(Töredezett lesz a vinyó, aztán szaggatni fog a felvétel, és nem lehet játszani.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19510 üzenetére
Uh: volt közben egy kis dolgom, de gondoltam, megnézem, hogy még
mennyi maradt benne: az imént épp külső kamerás felvételt csináltam
a replay-ből, miközben egyszer csak megszakadt a kapcsolat a TDU
szerverrel: azért a replay még lement. Okézás után újra csatlakozott,
látszólag hibátlanul. És milyen lett az első rajtom? 10,65-ös. Tehát a
bug nem az ember gépében van, hanem a szerveren: most már tény.Egyébként felvettem azt a kört teljes egészében is: egy csomó hiba
volt benne, mert hirtelen csúszkálni kezdett az autó a korábban már
megszokni kezdett tapadóshoz képest (extrém példa rá az, amikor
ugyanannál a kanyarnál, hasonló technikával és sebességgel nem a
kanyarbevétel sikerül, hanem elmenni 2 métert legelni): végeredmény
siralmas, de legalább van két élő videóm: ínyenceknek összevethető.Szerk: nem is tudom, hogy próbáljak-e még futni ma. A "betapadás"
nélkül szerintem az 1'35 is esélytelen (bár TZS mondta, hogy neki
megy), de nekem nem igazán, de 1'33 az már egész biztosan nem.
Max. esetleg azért érdemes küzdeni, hogy egy hasonló kört tudjak
menni, mint a betapadós hibátlan, hogy látható legyen a különbség.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19512 üzenetére
Próbáltam még futni egyet-egyet: felvétellel, hogy félmanuális lehessek.
Amikor kezdtem jobban érezni a kanyarokat, nekem is épp ugyanazok a
gondolatok ugrottak be, amit TESCO-Zsömle korábban leírt: "ha ezeken
az íveken mentem volna, amikor jól tapadt az autó..." Ugyanis a bug nélkül
is viszonylag tisztességesen helytálltam az elején. Aztán persze itt-ott sok
lett, meg elcsúszkált, meg minden, amit csak el tudsz képzelni, de a Te
korábbi rekordodat azért sikerült összehoznom... Nem véletlen mondtam
arra azt, hogy az olyan "emberi" s ellene élvezet volt menni. A bugos
rekord ellen nem az, mivel akármilyen jó vagy, csak közelítheted az időt.
Szerintem. (Szerintem a rosszabb tapadásnál nemigen van benne 1'34.)Szóval két dimenzió van, ha jól számolom: mindkettőben lehet versenyt
futni, csak éppen az átjárás ezek közt nem szabad akaratunkon, hanem
épp a szerver őkegyelmességén múlik. Emiatt viszont, figyelembe véve,
hogy egy időről külső szemlélő nem tudja eldönteni, hogy normál, vagy
bugos szituáció volt körülötte, nem lehet rá kategóriákat szervezni...Lehet, át kéne térnünk időmérő helyett az online versenyekre.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19512 üzenetére
Btw. a váltási bugot is a szerver okozza. Próbáltam offline profillal
(amikor nem engedett fel sokáig, mérgemben elkezdtem egyet), s
úgy váltott, mint a kisangyal, hiába volt a szokásos 150 FPS-en...
Viszont a civilek ugyanúgy őrültek voltak ekkor: az a játékban van.Szerk: még lekódolok két videót, aztán alvás. Értelmeset/nézhetőt
prezentálni nem tudom, mikorra lesz időm. Talán a hétvégén.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19516 üzenetére
Nem arról volt szó, hogy 32-30 is benne van?
Még két napig fent van a verseny.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19518 üzenetére
Hogy is mondtad anno? Az én bajom, hogy mennyire érek rá? Na akkor is előre ittál a medve bőrére, örülvén, hogy másnap, amíg dolgozok le fog járni a verseny. Ez bosszantott: akkor éjjel elvertelek. (A sors fintora, hogy még utána Davetim is.)
Most is azt írtad, a szerver a győzelemhez segített hozzá: nem, csak egy jó időhöz. Vagy szerinted az fair, hogy te egész nap fent voltál, mások meg be sem tudtak jelentkezni, és nagyjából így telt el a három nap? Nem véletlen lett a futam most meghosszabbítva. Miért nem autóztad ki azt a 32-t anno? Annyit már lehet, hogy nem tudnék, és simán győzöl. Te mondtad anno, hogy a verseny még nincs lefutva: javíts Te is. Ha az kell, állítgasd a grafikát, adj lejjebb a 16x12-es felbontásból, csinálj 60fps-sel FRAPS videót, mittudomén. De ne engem baszogass, hogy adjak neked bugot: megadatott, megküzdöttünk, most nagyjából egál. De látod a többieket? Este frissítem a tabellát: gáz! Nem vagyunk mi supermenek, csak "lágy gumin" száguldozó (amúgy élmezőnybe tartozó) pilóták.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19520 üzenetére
BSOD? Nekem meg a szerver dobta el a kapcsolatot. Közel sem tökéletes az a 33-as kör, de így jártam: nem feltétlen ez a vége, Te meg úgy írsz róla. (Csak bosszantásképpen szívesen mennék egy 2'30"-at.)
A szemforgatós smiley-t amúgy nem találom különösebben viccesnek.
Anno amúgy zavart egy kicsit, hogy Davetim megver egy tizeddel, én meg nem tudok visszavágni, mert nem vagyok gépközelben a teljes második kör ideje alatt. De utólag azon gondolkodom, hogy mi van, ha neki azért kellett sokezer km-et beleölnie, hogy bug nélkül utólérje az én bugos körömet? Mondjuk azzal nyugtathatom magam, hogy ez egy technikai sport: neki is voltak kiugró körei, meg tapasztalatai a tapadásváltozással, ergo biztos, hogy nem mindig állt fenn ez. Ha akkor igen, akkor meg valóban mázlifaktor, vagy pech, ahonnan nézzük.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19523 üzenetére
Nem bárkit. Az, hogy valaki mennyit autóz ki a jobb tapadásból, már a pilótán múlik: ha egy fakezűt ültetsz le a betapadt autóhoz, nem lesz belőle élmenő. Lehet, hogy fel sem tűnik neki, hogy jobban tapad, és akár mehetne gyorsabban is abban a kanyarban, ha ismerné az ideális ívet...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Captain Hook személyesen? Amúgy nem rád gondoltam!!!
Annál is inkább, mert ahogy elnézem 2"44 körül vagy a mostani
futamon: szerinted egy fakezű mennyit menne? Nekem is voltak
pl. ilyen időim, szerinted akkor én is "fakezű" vagyok? Akik a
bajnokságban részt vesznek, nem azok (senki): ez csak egy
absztrakt példa volt...! (Mondhatni egy "virtuális versenyzőt"
említettem, aki amúgy a "bárkibe" beletartozik: koca-játékos.)Amúgy van egy HSZ-em Davetimnek még a mobilomban, csak az
1024 karakteres limit miatt (Motorola V3xx szövegbeviteli mező az
Opera Miniben "rulez") nem tudtam befejezni a gondolatot: mindjárt
postolom (előre is bocs a dupláért), és beleszerkesztem a végét...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19524 üzenetére
Nekem sem most jut eszembe először. Ez viszont két dolgot jelent: Te eszement jól megtanultad a pályát, én meg nem vagyok annyira jó, mint azt néha a különbségből gondolni lehet.
Viszont az vígasztal, hogy azért Nálad is többször előjöttek a tapadásbeli különbségek (még írtad is, hogy újra kell indítani a játékot, akkor jobban tapad pl.), volt olyan is, hogy explicit módon "sínautóra" hivatkoztál, meg hogy mintha nem lenne súlya a verdának, ilyesmi. (Egyszer meg a Logitech Profilertől gyorsultál hatalmasat, ha jól emlékszem: szerintem az is a szerver bugja lehetett.)
Talán a #15-ön volt, amikor kormánnyal mentem, Te meg gyorsan hoztad a szintemet: jó, nekem az első versenyem volt kormánnyal, azt meg azért szokni kell, de utána gamepad-del vertem arra az időre 3 másodpercet, Te meg majdnem befogtad azt is. Szóval most nem Téged akarlak fényezni, de ha ugyanolyan körülmények között lenne egy-egy körünk, Te lennél a jobb. Vagy egál lenne, mert amikor bug nélkül volt az adok kapok, az valódi volt. Nem 3mp --- folyt: szóval nem lenne 3 másodperces előnyöm, az tuti. Szerk: ezt a HSZ-t amúgy a kocsiban írtam még, de nyugi, nem a piros lámpánál, hanem parkolóban várakozva.
---------------------------------------------------------------------------------------
Csak tudjátok, mi a cikornya: mondjuk mi Davetimmel
ellennénk egy 2'37-es idővel. Erre jön TESCO-Zsömle,
és bug nélkül 2'35-öt fut.* Ha tud ilyet, akkor eddig hol
voltak ezek az idők? Ha meg nem tud, akkor eddig ha
Davetimmel tök egyforma időt mentünk, mindketten
bugosak voltunk, és csak azért jobbak? Bár ez nem ilyen
egyszerű, mivel minden autó, és minden pálya más. Meg
ki tudja, hogy az adott versenybe valaki mennyi időt tud
épp fektetni... Ezért mondom, hogy explicit mérést nem
tudunk csinálni: mindenki postolja a legjobb legal idejét,
- szép játék a kézilabda, de fák között nem jó játszani -
azt felvesszük a tabellára, és kész-passz. Úgyis hamarosan
vége a bajnokságnak, a továbbiakról meg döntünk később.*: mondjuk ahhoz egészen pontosan kellene ismerni a bug
természetét, hogy kijelenthessük, hogy binárisan működik.
Ha visszaemlékszem régi HSZ-ekre, Davetim a tapadással
kapcsolatban éppen azt pedzegette, hogy érzése szerint a
dolog nem igazán két állapotú (tapad, vagy nem), hanem ez
változhat. Tehát abból, hogy mondjuk nem ment 10,3-as rajt
még nem következik, hogy az ember bug nélkül fut. Mondjuk
aki mindkét dimenzióban ment az adott futamon eleget, az
azért egyértelműen el tudja különíteni. Részemről van két
videóm, amikkel majd a hétvégén (ha lesz időm, ha nem,
akkor valamivel később) kezdek valamit. Előrevetítem** pl.,
hogy a gyorsulás nem drasztikusan jobb a tapadás miatt,
csak mivel elég kevesebbet fékezni, és nagyobb tempóban
lehet venni a kanyart, ezért ugrik be 2-3 tized különbség...**: tegnap elkezdtem képkockánként elemezni. "Jó móka."
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19524 üzenetére
Bocs, de erre még akartam írni (lényegében írtam már, de konkrétan)...
sokkal egyszerűbb magyarázat az, hogy nem vagyok elég jó
Egyszerűbb, persze. Csak éppen nem igaz. Ha utol tudtál érni
akkor, amikor nekem "betapadós" köröm volt, neked meg nem,
akkor nem hogy nem vagy jó, hanem nagyon jó vagy. Persze
egy "betapadós" kört is el lehet rontani: volt is már sok olyan
futam befejezés, amikor tudtuk, hogy maradt még benne, de
máshol meg akkorát számított egy gyors kanyar, hogy az már
akármennyi gyakorlással sem volt behozható. Azért anno elég
sok videót csináltam. Olyan bazinagy hiba talán egyikben sem
volt, amire pl. azt mondhatná bárki, hogy "csak a bug juttatott
behozhatatlan előnyöz". De jellemző, hogy engem is mennyire
meglepett, hogy a PH! - #09-en tudtam még annyit gyorsulni,
hogy az volt az első videó, amit csináltam. Rövidnek rövid, meg
nem is túl eredeti (csak replay, semmi más: még zene sem volt
anno, csak a motorhang, az meg nem túl zenés FRAPS-szal),
de azért elég profin nézett ki, ahogy füstölgő kerekekkel repülök
bele egy olyan kanyarkombinációba, ami egyszerűen tökéletesen
kijött... Szóval "szép, meg jó", hogy van ez a bug, meg most már
egyértelműen bizonyítottuk, rájöttünk, hogy a szerver csinálja, de
amiket korábban írtam, azért mind igazak maradtak. Hiszen a leírt
technikáim Téged is gyorsítottak adott helyzetben (egyenesfutás,
szűkebb kanyar, mert keskenyebb az autó, mint hinnéd, stb). És
végszóként: azt akarom ebből kihozni, hogy talán a videókon az
"átjön", hogy nem voltak rosszak a győztes karikáim, néha-néha
még a "tökéletes kört" is éreztem bennük, akkor örültem nekik a
legjobban. Amúgy a mostani betapadós "hibátlan" körömben van
egy elég durva hiba (szerintem legalább fél másodperces...): egyik
kanyarra kicsit korán kezdtem ráfordulni, ezért korrigálnom kellett.Remélem most, hogy tisztábban látjuk a helyzetet, a maradék négy
futam izgalmasabb lesz számodra is. TESCO-Zsömle még azt
írta, hogy "a bug tönkretette a futamot": bizonyos értelemben igen,
mert úgy nézünk ki a tabella elején mint valami cheaterek. Bizonyos
értelemben viszont nem, mert arról sem tehetünk, ha mondjuk vkinek
gyengébb konfigja van, ezért mondjuk nem megy 30 FPS-nél többet,
s csak rosszul irányítható az egész játék: nem lehetséges mindenkit
egyenlősíteni egy ilyen elosztott online világban. Törekedünk rá (pl. a
cheatereket "kidobjuk" magunk közül, a szabályokat betartatjuk), de
ezen túl egyszer fent, egyszer lent: ebben valóban van mázlifaktor.Valaki "rendbetehetné" a szervert, vagy rendezhetnénk - krúz helyett -
online futamokat is, bár mivel semmilyen tét nincs, a Fun Race marad.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19530 üzenetére
Be tudok tanulni én is pályát, és tudlak titeket szorongatni
Bizony. Úgy néz ki, most mind a 4 feltétel teljesült.
Azért az a 2500 km nagyon durva. (De ha bejön, miért ne?)Ez emgjelenik könyvben is??
Feltétlenül. CD mellékleten meg átadom a videókat, meg
Excel elemzéseket a bug természetét illetően.
És épp emellől a könyv mellől kell majd levenni a polcról.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Gondolkodom azon, hogy létrehozok egy direkt bugtesztelő futamot.
Első szakasz: gyorsulásteszt.* Tök egyenes, több checkpointtal...
Második szakasz: kanyarsebesség teszt. (Ezen még dolgozni kell,
hogy pontosan hogyan érdemes csinálni: keríteni kell a szigeten egy
"körforgalmat"... Mondjuk valami olyat, mint ami itt van.)
Harmadik szakasz: "fékteszt". Adott sebességről, egy pontosan megadott
tereptárgy mellől kezdve a fékezést, maximális fékerővel: lassulás mérése.
(Alternatív teszt: minél rövidebb távon való megállás blokkolás nélkül.)Összehasonlítás alapja: idő és sebességmérő a videón... Bugot elrontani
elvileg tudunk (pl. kilépés után megszűnik), előcsalni meg kitartással csak
megy valahogy. Mondjuk igazából a fordulatszámmérőt is figyelni kéne, de
arra már valami "videót-végigolvasó-képelemző-szövegfelismerő" programot
kellene írnom: annyit mondjuk nem ér az egész. De ha csak a legjellemzőbb
adatokat írjuk fel + vetjük össze, már az is adhat egy támpontot, mi mérhető.*: ettől várok legkevesebbet, mert a két videómból az látszik, hogy lényegében
a kocsi gyorsulás nem változott. Igazából a fékhatás és a kanyarsebesség az,
ami véleményem szerint szignifikáns (de legalábbis mérhető) javulást mutathat.Bárkit érdekelnek a topikból a fentiek rajtam kívül? Vagy hagyjam a fenébe,
mert eléggé rapszodikusan hozható csak elő a bug a szerverből, tehát nem
sokan tudnának explicit módon segíteni a tesztben, egyedül meg uncsi?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19533 üzenetére
Azért jól nyomod, hogy most vakon írsz a PH-ra.
Különbenis olvastam, hogy most akarsz venni egy
FullHD monitort: szerintem megsértődött a CRT-d.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19536 üzenetére
Bugosan nem sokat mentem, úgy is csak egy 36"7-em van.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy ha van shotod az időről,
akkor felteszed, én meg felírom a tabellára. Az indokokat már
leírtam korábban, tehát a döntés, hogy bugos, vagy sem, nem
hozható meg egyértelműen. A bugos idő is legal, mivel a játék
szabályain belül történik, a szerver aktív közreműködésével! Én
arra gondoltam, hogy ha valaki mondjuk "driving gauge cheatel"
és úgy mutat egy "frankó kis hibátlan időt", na az nem legal.
(Volt már rá példa, de talán nem ismétlődhet meg, hiszen a fák
között eltöltött kellemes másodpercekről ha valaki videót csinál,
rögtön lebukik.) Más cheatekről szintén nem hiszem, hogy tud
megfelelő videóanyagot prezentálni, aki elkövette... Aki meg pl.
"instant speed"-elget (vagy hogy is írta TESCO-Zsömle?), az
meg a részidőkből azonnal látszik, hogy nem lehetséges úgy.
(Vagy szintén egy videóról azonnal látszana, hogy most épp
10 km/h, aztán a következő képkockán már 100 km/h lett...)Szóval remélem a kérésem egyértelmű: hoci a legjobb időket!
(Most már értem, hogy miért "tartotta vissza" anno TZS a legjobb
idejét, meg hogyan gondolhatta, hogy talán nem lesz rá szükség:
érezte, hogy az nem volt teljesen "szokásos kör", de amikor látta,
hogy más is tud akörül, vagy jobban teljesíteni, cserélte az addigi
saját legjobbjának gondolt időt a korábban futott mégjobbra.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Scorpio06 #19549 üzenetére
Nolám-nolám, mások is bugzanak?
Látom, szerverhalál rulzik megint...Egy jótanács: mindig csináljatok képet!
Postolni természetesen nem kell mindet, de referenciának jó,
hogy eddig mi volt. Ha kiderül, hogy már nem lesz jobb, hiába
gondoltad addig azt, hogy lesz, akkor legalább meglegyen az
addigi legjobb. Ha meg postoltad, de később mégis lesz jobb:
simán frissítem a tabellát, ahogy eddig is megtettem.Nem először olvasom ezt, hogy volt jobb, de arról nincs kép.
Minden időről legyen kép, ami jobb az aktuális rekordodnál!
Ha mondjuk 1'50 a jó időd, akkor egy 1'52-ről értelemszerűen
nem kell kép, de egy 1'49-ről feltétlenül, hiszen onnantól 1'49
a jó időd. Nem akartam túlragozni, de valsz megint sikerült.TESCO-Zsömle: ülj közelebb a monitorhoz, máris nyertél +2"-t.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Scorpio06 #19554 üzenetére
Én még nem is láttam a pályát, így nem tudom, hogy ez jónak számít-e,
de ha igaz, hogy Davetim csak 1'45-öt ment, akkor úgy vélem jónak.
(Bár felteszem, hogy neki sem a végleges ideje, ha még be sem küldte.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Mosquitoo #19571 üzenetére
Vezetési élmény (a szó szimulátoros értelmében) ezekben egyáltalán nincs, viszont annál szórakoztatóbb arcade autós játék mindkettő. (Utóbbi picit beteg, de pont attól unikum. Amúgy a 3-at is érdemes kipróbálni: ugyanaz, mint a 2, csak szebb grafikával, több autóval és ellenféllel, valamint néhány új játékmóddal.)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz madstunt #19576 üzenetére
Annak ellenére, hogy az sem szim., tényleg sokkal inkább van benne vezetési élmény, mint mondjuk a Burnoutban. Utóbbi viszont nagyon buli, pl. kb. következmények nélkül törheted benne az autót: frontálisnál pl. szinte azonnal totálra. (Olyankor be is lassítja, külső kamerából: van hangulata!)
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz feka007 #19588 üzenetére
Ne "adakozz", de akkor ne panaszkodj, hogy nincsenek jó játékok.
Meg itt a TDU topikban nem tudom, miért kell arról offolnunk, hogy
"leszeded-e" a DiRT-öt, meg a TDU-t. Csak ennyi. Sz*r játékot
meg nem kell venni, tiszta sor: a TDU nem az, ráadásul 2K...Szerk: esetleg leszedhetnéd ezt is egyszer.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19587 üzenetére
Eddig 60 km után mindössze egyszer sikerült zöld rajtot fognom,
az is +0.00 volt. Megint az áll fenn, hogy élvezet bugmentesen
autózni a bugmentes idő ellen! Ha egy picit is kipörög a kerék a
rajtnál, az 3-4 tized bukta, ami csak nő, mert az egész gyorsulás
el van cseszve. Amíg nem jöttem rá a hátsó kanyar trükkjére, addig
hiába csináltam ott 1-2 tized előnyt berepülve, 6-8 tized hátránnyal
jöttem ki, mert az bőven nem az ideális ív volt úgy. Egyelőre egy
1'47"32 a legjobbam, de lesz ez még jobb: jó így felfejlődni... Csak
nehogy jöjjön a bug, és ugrasson ezen 5 mp-t, mert oda az egész!
(Hazavágná a tanulási folyamatot, utána meg ott vergődnék vele...)Szerintem ez a pálya nagyon buli lehet kormánnyal; a gamepadnek
annyira nem fekszik: nem kellenek hirtelen mozdulatok, annál több
hosszú, lusta nagy ívű kanyar. Meg a durva fékkezelés sem nyerő.Vazz: ez a sz*r a PH!-n való postolásra reagál! Azért nem linkeltem
a képet, mert gondoltam, még egyig elszórakozok itt, erre a mostani
rajtom 24 század előnyt kapott, miközben ugyanolyan volt, mint az
előző. Utána az első balosban éreztem is, mintha téridőugrást hajtott
volna végre az autó, és az eddigi fix távolság tovább nőtt: eldobtam a
kört, de most nagy a dilemma. Tudom ugyanis, hogy ez nem normális.
Tudom, hogy ha most megyek mondjuk 1"43-at, az nem az én időm,
hanem a szerver bugos állapotában futott idő. Tudom, hogy én írtam
korábban, hogy nem állapítható meg a dolog egyértelműen, de most
ez annyira konkrét volt: úgy érzem nem először! Ide írok, utána "őrül"
meg. Szóval ha most megyek aludni, akkor holnap ismét "normális"
idők ellen mehetek. Viszont ha nem használom ki a bugot, akkor ott
tartok, mint mások, akik papírforma szerint lassabbak, de használták.Asszem azt csinálom, mint TESCO-Zsömle. Mivel most egyértelmű
számomra, hogy melyik a "normál" és melyik a bugos (most és itt),
így csak magamnak futok egyig ebben a dimenzióban. Hát. Ez van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #19590 üzenetére
Rájöttem, hogy ha most befejezem a kört, elrontom Davetim normál rekordját*. Az amúgy az abszolút unfair ebben, hogy ha béna sz*rul is veszek egy kanyart, akkor is alig vesztek, utána meg visszanyerem az egyenesben (igen, itt az is van!!!).
Szóval ez most a tipikus durva bug: ilyennel azért én nemigen találkoztam, hogy egy kigyorson tudok hozni, miközben előtte vesztettem, azaz logikusan lassabban értem oda. (Szerk: nem trükkös kanyarban! Sima kigyors, a kanyar után, több checkpointtal!) Ja, a másik, hogy a "normál" állapotban, szépen ki kellett centizni, s akkor tudtam menni az adott idővel: kockáztatni kellett, versenyezni!
Ebben a dimenzióban viszont közepesen jól végigmenve is ott van az adott idő. Ahogy TZS mondta: lehetne itt simán 40 is. (Persze ahhoz ebben a dimenzióban kellene kicentizni... Olyan drasztikusnak érzem itt a különbséget, hogy külön kategória kéne. Csak az sem teljesen fair, ha valakire az eddig látott teljesítménye alapján azt mondjuk, hogy most a buggal ment! És ha csak fekszik neki a pálya? Nem nehéz terep amúgy...)
Én nem fogok ítélkezni az idők felett, de most tudom, amit tudok Davetim köre, s az én lassú felzárkózásom, majd a szerver bugzásának kezdetekor azon idő átugrásáról - amit egyelőre nem teszek meg, nem akarok megtenni. Egyetlen ötletem támadt! TESCO mesterhez fordulok: kérlek, tedd közkinccsé az IGE fájlt, hogy ebben a hülye helyzetben a tutira bugos körömet majd ott futhassam meg. Ha egyszer előjött a bug, másszor is fog. Próbáljatok postolni a PH-ra: nálam utána történt. És közvetetten múltkor is, hiszen írtam ide, hogy max. grafon így meg úgy, meg nem akar bugzani, utána gondoltam, hogy most már visszatehetném low-ra, mert éreztem valamit, s valóban elkezdett bugzani a szerver. Szóval valami van benne, már csak erre is magyarázatot kellene találni (a csomagok elvileg nem keveredhetnek, meg ilyenek, és az alkalmazások is teljesen külön futnak - nálam FireFox a böngésző -, mégis így történt). Persze lehet, hogy csak véletlen. Sőt, még az is lehet, hogy a bűvös 10-es jött elő, mert eddig 9 fényképet készítettem a befejezett körökről, s mindegyiket lefényképeztem. (Természetesen amit eldobtam, az nem számít bele: lehet, hogy szervernek sem?)
Tehát a 10. körben történt, a PH-ra posztolás után.
*: egyelőre valami 2 tizedes előny van pause-olva: nyomok még
egy restartot, de amíg ide írtam, el is telt az idő: 1 óra van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Amit itt leírsz, az nem bug: hátrányból indulsz, mert elrontod a rajtot,
viszont az egyenes végén előnyöd van, mert a kanyart rontod el (),
utána meg hátrányod ebből következőleg! Az ilyen kilengések pont,
hogy nem bugot mutatnak, hanem azt, hogy az adott szakaszán a
pályának nem optimálisan mész: Davetim az ideális íven ment.
Ez nem azt jelenti, hogy a pálya minden pontján a leggyorsabban:
pont ott a hosszú egyenes végén nagyobbat fékezett, hogy jobban
tudjon ráfordulni a visszafordító hurokra, s abban már gyorsulhasson,
mivel az ív szélesedik, így engedi (egészen addig, amíg ismét szűkül,
ahol vissza kell válta(t)ni - automatával nehezebb - , s gázzal bevenni).Remélem segítettem.
Hehe, időközben a szerver megoldotta a gondot: ő adta, ő elvette.
Ha az adott képen lévő helyzetben nem csinálok mást, csak befutok,
enyém az új rekord egy eléggé béna körrel, de 4-5 tizedes előnnyel.
Örülök, hogy végül így alakult! Most már mehetek bugnélküli karikát.
Csak már nem ma, mert holnap meló van, ez már csak ilyen.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
Fog ez menni: egy-két helyen már tudok hozni (picit, de tudok).
Ezt a hátrányt lényegében egy féktáv elrontásával szedtem össze,
különben csak pár század (max. tized) lett volna a lemaradásom...
Bugmentesen szép az élet, ha egy olyan rekorddal mehetsz végig!PH! - #22: 1'45"63 Szerk: +16 km az előző 62-höz. Ha még
a váltó is működne... Lehet, hogy "live"-ba fogom nyomni megint:
lesz róla felvétel jól. Kb. három helyen nagyon kéne a kontroll.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ah, vagy úgy: ha kipörgős kerékkel előnyöd van Davetim
mostani rekordjához képest, az garantáltan bugos...Egyébként ha jól akarsz rajtolni, akkor sokkal alacsonyabb
fordulatszámról indítasz: nem fog sikítani és füstölni a kerék,
sokkal hamarabb padlózhatod le... Azzal a technikával tutira
megvan Davetim rajtja 1-2 századra (max. egy tizedre). Ha
a rajt pillanatát is sikerül jól elkapnod*, akkor 1-2 századdal
ütheted is, ami tekintve a pálya elejének egyszerűségét egy
laza mozdulattal simán tartható, amíg jönnek a kanyarok.
Jó, hogy nem gyorsulási versenyt tartunk: az eleje olyan.még csak az egyenes van kész
Ha a fentieket megfogadod, szerintem a rajt is meglesz.Szerk: tabella frissítve: ha hiba van, holnap javítom. Illetve
amikor megint lesz rá időm: új időket szintén akkor viszek fel.*: az a rajt a mostani rekordnál elég jól sikerült. Már sikerült
néhányszor picit zöldbe rajtolnom, de olyan, hogy 2 tizeddel
verjem, elképzelhetetlen: ha mégis ez van, akkor ott a bug...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19598 üzenetére
Jól nyomod! Amúgy a feltételezésem a 10. körről csak egy megfigyelés: volt már máskor is, de lehetett véletlen, csakúgy mint a PH-ra postolás utáni megugrás. Igazi feltételezésként majd akkor kezelem, ha több véletlen összeáll. De még akkor sem biztos.
Szerk: hehe, akkor a 10. kör az irányváltó: eddig voltál bugos, s csak a joystick miatt piros a rajtod. Na jó, csak viccelek: tudom, hogy lehet még hozni ezen az időn bug nélkül is, és képes is vagy rá! Ahogy én is, és persze Davetim is: még bőven nem kockulta be a pályát... (Akkor lesz baj, ha megteszi. Pláne, ha közben észrevétlenül - alacsonyabb FPS-nél talán kisebb a hatás - bugzik kicsit.) Jah, és szerintem van csúszkálási bug is.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19601 üzenetére
Most akkor bugzol, vagy sem? Ez a "legyorsulom hátrányból,
pedig sima egyenes szakasz, és ráfordulni sem lehetett jobban"
elég gyanús. Vagy esetleg elrontod a hátsó kanyart? Mert én is
tudok ilyesmit produkálni, csak épp az egyenesben nem nyerek
semmit, viszont ha "berepülök" oda hátra, van 0"15-ös előny.
(De utána garantált 0,5-6 bukta, mert ez nem jó stratégia.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #19603 üzenetére
Lehet, hogy egyszerű, de szerintem tévedésen alapul...
Ha tökig kinyomja, az tökig ki lesz nyomva...* Nem beszélve
arról, hogy erre van a "deadzone", miszerint ha mondjuk már
95%-nál jobban nyomja, az mindenképp 100%-nak felel meg.
Ezt be lehet a driverben állítani, de a pedál épségének érdekében
szerintem senki nem megy 0% deadzone-nal**, nem is beszélve
arról, hogy ha a poti egy picit "röcög", máris befékezgethet (igaz
csak nagyon finoman, de akkor is) az autó emiatt: szívás lenne.*: a Force GP-nek pl. nem gyári hibás a pedálja,
ellentétben a(z amúgy persze jobb) Momoval.
**: kivéve a kormányzást: ott zavaró a holtjáték.Ehhez jöhet, hogy én -gondolom- más íveken fordulok, mint ő.
Inkább maradjunk ennél a magyarázatnál... Valóban igazad van,
nem padlógázas egyenes, hiszen van benne két kanyar. Persze
ha levágod, akkor már szinte egyenes, de mégsem teljesen az.Amúgy mentem volna most egy-két kört: szerinted
felengedett a szerver? Talált süllyedt, nem megy:
ezekben a szerverhibás időkben meg vannak átkozva
a PH! bajnoki futamok... Pedig megint szép számmal
részt vettek, nem is sokkal a feltöltés után már jöttek
is a jobbnál-jobb idők. Jó, néha bugosak is, de sebaj.
A hibát viszont mindjárt kijavítom a tabellán...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Davetim #19604 üzenetére
Nem: én mindig alt+tabolok, mert minden képet külön mentek.
A bug attól még sosem jött elő. Csak ha a szerver már úgy
gondolja, hogy... Nem lehet amúgy, hogy a gyengébb játékos
segítése a bug, hogy ha már itt szenvedett 10 kört, menjen egy
picit gyorsabban?nem változott semmi, vagy mind a kétszer bugzottam, vagy sose
Szerintem most egyik körödben sem bugzottál, teljesen normális
karika volt: lendületes "csúszkálós" vezetéssel tartható tempóval.
Nehéz persze, de épp attól jó a verseny. Buggal irreálisan könnyű
ennél jobb időt futni, ahhoz nem kéne 100 km, meg semmi.De szerintem ne menj Hypersportbanl. Vagy magadat szivatod?
Pontatlan váltás, kicsit széles ív, stb
Na igen, én is ezt mondtam, egy időben veled. Miszerint nem azon
múlik, hogy TESCO-nak 100%-osan szorítható a gázpedálja.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bronco80 #19608 üzenetére
A MOMO-nál úgy tudom a potik sz*rok...
aki a pedálok rossz híre miatt nem vesz MOMO-t az nagy hibát követ el
Ha vállalja, hogy kicseréli a potikat, vagy folyamatosan karbantartja,
akkor egyáltalán nem követ el hibát, hiszen jó kormány, tudom.de olyat amit ti írtatok olyat nem
Pedig létezik, nem kicsit, nagyon. Lehet, hogy anno még nem csinálta ezt
a bugot a szerver. 100-200 rpm is számíthat, de itt már rég nem erről van szó:
normál esetben van egy idő, amit bármilyen "trükköt" is vetsz be, nem tudsz
megelőzni egy rajtnál. Ha "betapad" (ill. bugzik a szerver, ugyanis néha mintha
be is pörögne), akkor viszont hirtelen 2-3 tized előnyöd lesz, s szinte elrontani
sem lehet. Ha veszünk egy sok-sok munkával összepakolt, közel ideális kört,
akkor a bugot tapasztaló versenyző ugyanazt az időt sokkal inkább "elrontott"
körrel is képes megfutni. Nagyon nagy a különbség a két "mód" között, de
mivel szerverfüggő, nem csoda, hogy Single-ben nem csinált ilyet... Nem
tudom, hogy a magas FPS-nél nem működő váltó probléma Nálad megvolt-e:
azt is csak online csinálja: ilyen a szerver; bugos... Pláne, ha döglődik, úgy
méginkább hajlamos (libát libára, akarom mondani) hibát-hibára halmozni.Tegyem fel a két videómat a bugos és a normál körömről? Ha lesz rá időm,
ígérem, felteszem, ha érdekel... Sőt, ha azt mondom, hogy adott pályán* utol
tudlak érni, és arról teszek fel videót, te meg látod, hogy jé, utolértelek, pedig
bőven nem centiztem ki a kört, akkor mit mondasz? Bug van sajnos: tény.Ha bug nélkül érlek utol: na az az igazi kihívás! Buggal van vagy 2-3 mp előny,
ill. a pálya hosszától függően akár még több, hiszen szinte minden kanyarban
gyorsabb lehetsz, minden kigyorsod jobb lehet, minden féktávod rövidebb lehet.
Kell ember, aki kiautózza, de ha a szerver bugja segít, sokkal könnyebb.*Szerk: nem azt mondom, hogy már tudok ilyet mutatni, de ha elkezdek buggal
karikázni a sima kihívásokon, előbb-utóbb el tudok jutni arra a szintre. Na ha az
a kör tökéletes, akkor látszólag nincs bug, de ha látsz benne sok hibát, s tudod,
hogy Te anno azokat nem követted el, akkor számodra is bizonyítékként hathat.
Mondjuk ha van PH futam, akkor mást nemigen szoktam csinálni, de amikor nem
volt, akkor el-elkezdtem javítgatni a köridejeimet, egy, vagy két sima challenge-en.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bronco80 #19608 üzenetére
Jah, még annyit, hogy ahhoz, hogy a bugból láss is valamit, szerintem kell,
hogy a játék (alapvetően*) meglehetősen magas FPS-sel menjen. Ma már
simán vannak gépek, amik ezt röhögve hozzák, de anno, amikor nagyjából
először találkoztam a TDU-val a 30 FPS körüli folyamatosság nagy szónak
számított, pláne a városban. Egymagos procin pl. a városban szinte mindig
szaggatott, de kétmagosra váltva (a konfig többi része maradt) ez kisimult.Szóval nem kizárt, hogy anno csak nem volt hardver**, ami a szerver bugját
kihasználja. Nem tudom, mikor vonultál vissza, s milyen gépen, hány FPS-
sel toltad, de ha mondjuk nemigen volt 100 fölött, akkor lehet, hogy ha volt
is bug, nemigen érzékelted... (Meg időközben voltak még patch-ek, stb.)
Pl. a hang akadása sem a kezdetektől van, hanem az utolsó patch áldása.*: ha mondjuk FRAPS videofelvétel miatt korlátozódik az FPS 60-ra, az nem
nagyon befolyásolja a játékot, így a bugot sem... Ellenben ha a Vsync miatt
megy fix 60 FPS-en, akkor egészen másképp viselkedik az autó, lassabban
reagál, mintha nagyobb lenne a tehetetlensége, valamint nő az input lag...**: megfordítva: nem volt hardver, ami bugot okozhatott volna a szerverben.
(Nagyon régen volt egy olyan vicces bug, ami miatt a régi programok 0-val
való osztást sikítva elszálltak, ha a Pascal nyelv egy megfelelő könyvtárát
használták - és kellőképpen gyors vasat tettünk alájuk -: ennek az oka az
volt, hogy egy számítás elvégzésének időigényére alapoztak volna valamit,
ami a régi gépeken mindig mérhető volt, mondjuk századmásodpercekben,
de az új gépek annyival gyorsabbak lettek, hogy egy ilyen pontosságú mérés
szerint már "0" idő alatt elkészült a számolás, tehát a program feldobta a
"pacskert", amikor az így kiszámított értékkel akart volna osztani.
Most ezt fejből írtam le: ha nem pont így volt, kéretik nem megkövezni,
csak úgy beugrott a fenti gondolatmenetet kiegészítendő, full offtopik...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz kzoltann #19611 üzenetére
Több az, mint elmélet. Szerk: btw .ha nem lenne
"becsületbeli ügy", lenyomtam volna Davetim idejét
2 másodperccel, aztán vakarhatná mindenki a fejét,
hogy hogyan kell olyan jót rajtolni, mi a trükk? Bug.Szerk: jah, és mivel a szerver most is "döglődik",
nem hiszem, hogy kedvezne a krúzolóknak.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Szólánc.
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Limitált, jubileum kiadást kap a PlayStation 5 konzolcsalád
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- Háztartási gépek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- T14s Gen1 27% 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 4750U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- HP EliteBook x360 1030 G4 i5-8365U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR bill érintő képernyő LTE modul
- AKCIÓS áron Dobozos ÚJ Asus Tuf FX506LHB /I5-10300H/16GB/512 GB SSD/GTX1650 4GB/FHD/IPS/144Hz/Gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen