Új hozzászólás Aktív témák

  • Fel

    addikt

    válasz knbs #5515 üzenetére

    Ebben egy kicsikét tévedsz... Árkád a TDU, ez nem vitás, de egy jól működő kuplungos H váltónak meg lenne benne az előnye. Az autók adatlapjain fel van tűntetve, hogy melyikben milyen típusú váltó van. Ha a játékban szekvenciális beállítást használsz, akkor a szekvenciális váltójú kocsikkal érdemes versenyezned, mert ezen beállítás mellett a kézi váltós ("mechanical 6 gears") példányok bizony kikapnak gyorsulásban. De ha kuplungot és a H-váltós beállítást használod, akkor biza nagyot változik a helyzet. Fordul a kocka.
    Úgyhogy ha ez az opció működne rendesen, akkor mindenki számára világos lenne az előnye. Így ahogy most van, viszont csak nyűg...

    Korábban már megfogalmaztam azt a véleményem, hogy szerintem, azért nem emelték át a régiből a váltás megoldását, mert az aránytalanul nagy előnyt adott a kuplungolóknak.. Különösen azoknak, akik digitálisan tengelykapcsolóztak és emellé a szekvenciális váltást használták (egyszerű fel-/le léptetés). Most megpróbáltak kedvezni a célhardverrel rendelkezőknek, de sajna (mint oly sok egyéb francia próbálkozás) balul sült el a dolog. Mondhatni két szék közé a földre ültek...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák