- DIGI internet
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Google Chrome
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- SkyShowtime
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fel
addikt
Ebben egy kicsikét tévedsz... Árkád a TDU, ez nem vitás, de egy jól működő kuplungos H váltónak meg lenne benne az előnye. Az autók adatlapjain fel van tűntetve, hogy melyikben milyen típusú váltó van. Ha a játékban szekvenciális beállítást használsz, akkor a szekvenciális váltójú kocsikkal érdemes versenyezned, mert ezen beállítás mellett a kézi váltós ("mechanical 6 gears") példányok bizony kikapnak gyorsulásban. De ha kuplungot és a H-váltós beállítást használod, akkor biza nagyot változik a helyzet. Fordul a kocka.
Úgyhogy ha ez az opció működne rendesen, akkor mindenki számára világos lenne az előnye. Így ahogy most van, viszont csak nyűg...Korábban már megfogalmaztam azt a véleményem, hogy szerintem, azért nem emelték át a régiből a váltás megoldását, mert az aránytalanul nagy előnyt adott a kuplungolóknak.. Különösen azoknak, akik digitálisan tengelykapcsolóztak és emellé a szekvenciális váltást használták (egyszerű fel-/le léptetés). Most megpróbáltak kedvezni a célhardverrel rendelkezőknek, de sajna (mint oly sok egyéb francia próbálkozás) balul sült el a dolog. Mondhatni két szék közé a földre ültek...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a topic összefoglalót!
- MSI MAG281URF Gamer Monitor!28"/4k/144hz/Rapid IPS/1ms/Freesync-G-sync/HDMI 2.1/HDR400/Beszámítás!
- LG 38GN950 Ívelt Gamer monitor!38"/3840x1600/Nano IPS/160hz/1ms/Gsync-Freesync/Beszámítás
- LG 50PN450B TV eladó
- Eladó Gamer PC i5 8600K - RoG Rx580 8GB 16GB DDR4 500GB NVme
- Garanciális Corsair HS80 RGB USB