Új hozzászólás Aktív témák

  • czundermák

    aktív tag

    LOGOUT blog

    válasz Napfénysüti #11861 üzenetére

    Nem baromság, de embere válogatja.

    Hagyatkozz a későbbi tapasztalataidra, de igazából vannak kategóriákon belül tényleg a másiknál érezhetően jobb kocsik.

    C4-en és C3-on nem lehet vitatkozni. Sajnos azzal nem vagyok tisztába hosszú kihagyás után, hogy a Ferrarit már lehet-e tuningolni, de ha nem akkor C3 Quattrovalvole-t érdemes használt autóstol beszerezni, ha szerencséd van 3-as tuninggal is árulja, ennek egy a buktatója, nem sok esély van rá hogy ott lesz, ezért előtte jó sok kocsit meg kell venni, elején nem ajánlom.

    Terepgépekhez nem tudok mit hozzáfűzni, nálam csak azért vannak, hogy a bajnokság kész legyen.

    A7-re Jó választás a Golf GTI, de ha később is akarsz A7-el flangálni akkor inkább az Alfa Brera.

    A6-ra egyértelmű befutó az Impreza. Jó az szekis és H váltóval is.

    A5-re jó az Audi TT viszont hosszabb gyorsabb futamokra inkább CLK55 Mercedes.

    A4 nagyon vegyes, itt már sok jó gép van, V8 Vantage-ba belekötnék, a Jaguar XKR Black Pack jóval kellemesebb és fürgébb nála. Ezt a bizonyos macskát pedig egyedül a Shelby GT500 tudja megszorongatni rövid távon, meglepően jól kanyarodik, ezt viszont csak H váltóval ajánlom, mivel mechanikus. Versenyekre inkább a Jaguar. Bátor versenyzőknek a Caterham Superlight is ajánlható, ez elég virgonc kis jószág.

    A3 variálható, személyes kedvenceim az Aston DBS Carbon Black Edition, vagy a Mercedes CLK65 AMG. Mindkettő igen fürge, és elég jól kanyarodnak. Ráadásul a fékjük is jóval hatékonyabb mint a 612 Scaglettinek.

    A2 számomra felemás, mert itt sosem azt használtam ami logikusnak lenne mondható. Nekem itt abszolút befutó a Ginetta F400, de szigorúan csak kuplunggal. A C12 Roadster is igen kellemes és bitangos tud lenni H váltóval. Piszok módon gyorsul mindkét verda. A Roadsterhez képest a Gina fordulékonyabb, hegyvidéken és épített pályán nincs párja, talán a Ferrari 458 Italia ajánlható még pályára illetve kanyarosra, ez könnyen szokható szekis váltóval és baromi kezes jószág. Hosszú egyenes versenyekre mindenképp a C12 Roadster, állva hagyja a mezőnyt az elején kuplung nélkül is, ami pont elegendő arra, hogy a Stuarttol elnyert divatmerga a végéig ne bírja megfogni, kuplunggal pedig verhetetlen hosszú egyenesekbe.

    A1-be megint nem lehet belekötni, ha a Köenig "buckabugját" javították és már nem akad el a járdaszegélybe nagy sebességnél akkor jobb választás a Bugattinál (szerintem), persze ez megint csak H váltóval igaz, Buga verhetetlen a maga módján, az a jó benne mindenhova alkalmas, de részemről az a 30km amit beleraktam anno, bőven elég is volt számomra. Zonda Trocolore megint csak ajánlható, multira annyira nem, de térképen flangálni krúzolgatni társasággal nagyon kellemes, fürge és jól irányítható jószág.

    A leírtak mind-mind saját vélemény, érdemes magadnak kipróbálni idővel úgy is megtalálod az alád való lovat. De nagy eltérésre nem számítok ezen és az általad linkelt listán.

    [ Szerkesztve ]

    CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO

Új hozzászólás Aktív témák