- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Vagyis akkor nincs semmilyen "nagy visszahívás", hanem csak egy szoftverfrissítés, amit este a garázsban megcsinál beavatkozás nélkül...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
F.E.K..
senior tag
Miért kell visszahívás? Nem az az egyik nagy extrája a márkának, hogy minden jármű központilag frissíthető?
Egy kanyar stabilitási problémát megoldanak update segítségével, de ehhez fizikai hozzáférés szükséges? Meg kell húzni/lazítani pár csavart, vagy mi?
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
őstag
-
F.E.K..
senior tag
válasz razorbenke92 #5 üzenetére
Újságíró mondani naaaagy... lenni sok kattintás, érteni...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
Flashback
addikt
Több gond is van az FSD-val jelen pillanatban. Pl az átmeneti útkorlátozásokat sem kezeli túl jól, bizonyos esetekben pedig nem azonosítja a gyermek méretü bickliseket stb... Persze még lehet így is jobban vezet az átlagnál...
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
De van. Hivatalosan visszahivasnak szamit. Igen, orbitalis f@szsag, mert ha logikusan belegondolsz, nem hivnak semmit sehonnan sehova, de amikor kitalaltak a torvenyt meg a hivatalos nyelvezetet, internet se letezett meg, nemhogy OTA update.
Ami miatt fontos, hogy visszahivasnak legyen titulalva akkor is, ha egy sima OTA update, az az, hogy egyreszt arra, hogy szotfver update nincs semmi torvenyi kotelezettseg, arra hogy visszahivas meg van, masreszt igy bekerul a megfelelo adathalmazba az intezkedes.Szoval most az van, hogy vegulis igen, kattintasvadasz is a cikk, meg nem, nem is az, mert vegulis igaz.
Mondjuk reszleteknek orultem volna, hogy akkor most mi lesz a rendszer sorsa hol meddig hogyan.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Ugyanazt, mint amikor barmilyen mas auto tulajdonosa nem megy el a visszahivasra. Semmit. A tulajokat itt nem koti semmi, csak a gyartot. Ki kell kuldeni az update-et, meg ha esetleg xy autot nem ernek el, akkor annak a tulajdonosat ertesiteni kell, hogy van ilyen, es vagy lepjen fel internetre vagy jojjon be es kesz. Vagy bemegy vagy nem, a gyarto reszerol megtett mindent, amit a torveny elvar, aztan ennyi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
worxland
addikt
"Az meg külön vicces, hogy a tesla nem tartja problémának, ha az autó átlépi a sebesség határt..." - csak akkor lépi át, ha Te, mint sofőr ezt direkt beállítod a szoftverben, és ott is maximalizálva van, mennyivel lépje át. Szóval nem igazán értjük, mi a külön vicces benne. Pláne, hogy eredetileg nem volt ilyen opció, a felhasználók külön kérésére került bele. Ja, hogy utána kellene olvasni...
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
gabor7th
addikt
Ez mondjuk jó lett volna mielőtt kiengedik őket az utakra.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
FireKeeper
nagyúr
akkor ha a felhasználó azt kéri hogy már pedig ő le akarja szorítani a bringást vagy felmenni a járdára, akkor rakják bele azt is a FSD-be?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
worxland
addikt
válasz FireKeeper #22 üzenetére
Ez érv? Mire? Vagy csak troll-üzemmódban vagy?
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
SindaNarmo
tag
Az hogy ezeknek az lenne a lényege hogy szabályosan közlekedjenek. Ha a user szabályt akar szegni nyomja meg a gázpedált. Szóval ja, azért mert a felhasználók ezt kérték, baromság volt bele tenni.
Szóval ha elég sok felhasználó kéri akkor bármilyen baromságot beleraknak bármennyire szabálytalan is?
-
stellaz
veterán
Melyik tempomatot tudod megkérni, hogy értelmezze a jelenlegi sebességkorlátot és automatikusan az felett hajtson?
Vagy te úgy értelmezed a jövő önvezetését, hogy ha beállítom, hogy a városban mehessen 200-al a járdán, akkor majd az úgy jó lesz, mert hát ezt magad is meg tudnád csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
válasz SindaNarmo #26 üzenetére
Nyilván nem, de ezt te is tudod, csak adod a hülyét. Ami nem az én problémám.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
stellaz
veterán
válasz Shadowbull #34 üzenetére
azért ez egy érdekes gyakorlat, mindenestre övezető autó esetében meg külön mókás
Mondjuk ha nagyon belegondolok a tesla (is) ezzel kiválóan ledobja a felelősséget magáról. Ha a tulaj ezt így állította be, akkor szava nem lehet, ha baleset történtm hiszen amúgy is éppen gyorshajtott az autó és ráadásul ezt rendszeresen tette, tehát az iilető notórius szabályszegő.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Jogilag ez egy visszahívás, annak jogi következményeivel, függetlenül attól, hogy OTA frissítés.
Edit: közben már mások leírták, látom - akkor bocs a spamért
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Flashback
addikt
válasz szupermacs #37 üzenetére
Ès a reklámot mi adja el?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
azbest
félisten
az a hatóság baja, hogy túlságosan emberszerűen vezet Ahogy az embereknek sem betonfal a záróvonal vagy bizonyos közlekedési helyzetekben ideiglenesen átlépnek sebességhatárt, ha nem a szembejövő sávban csorogjon például előzött autó mellett.
Aztán persze lehet embereknél sem helyes ez, de az biztos nem életszerű, hogy hard limitként kezeljen olyasmit, ami embereknek sem az a normál közlekedésben. Van persze sok szitu, amikor ha gépként viselkednének az emberek, akkor megállna a forgalom és mindenki dugóban ragadna.
Ez még mindig jobb "visszahívás", mint korábban az, hogy a hatóság szerint nem lehet hallani az autót érkezését, ha hangosan szól belőle valami zene Valamelyik államban kell zajgenerátorral autó zúgás hangot adni és mivel a hangos dallam elnyomja azt, így szerintük nem érzékelhető, ha érkezik. A hangok is ezt mondták
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
veterán
csak van egy óriási különbség
ha vezetőként átlépek egy szabályon, akkor az az én felelősségem, kerültem ki buszt a záróvónalon amolyan életszerű módon, de 5 ezerbe fájt ez a történet
ha az autó átlép programozottan egy szabályt, az kinek lesz a felelőssége? és ha ezt így legalizáljuk, akkor tulajdonképpen minek is van a szabály? -
azbest
félisten
Így is van. Ha az emberek is betartják és nem tolnak le az útról, mert ők jobban tudják, hogy mennyivel lehet túllépni, megkerülni, áthágni a szabályokat. Máshogy fogalmazom: az emberek szerint a robot nem veszi fel a forgalom ritmusát*.
Mondom: az a baj vele, hogy túl életszerű és az emberek átlal megszokott mérési hibahatárok alkalmazását be lehet kapcsolni. *: a ritmusnak mondott dolog az, hogyan lépik túl a szabályokat.
Szvsz lehetne olyan ellenőrzés, ahol a legkisebb áthágást is mindenkinél számonkérik. Más kérdés, hogy forradalom lenne belőle.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
veterán
-
Ezekiell
veterán
Ültél már autóban, ami automatikusan betartja a sebességhatárokat minden esetben (kivéve természetesen a vészhelyzetek)? Ez is a kresz része, nem mehetsz 60al 50es körzetben pl. Na sok szerencsét az ilyen közlekedéshez
Szóval ez ennél kicsit komplexebb, csak papíron működő ötlet ez így.
Ettől még az FSD egy hazugság, és életveszélyes hazugság.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
stellaz
veterán
Pontosan mitől kivitelezhetetlen, hogy 50-el mész az 50-es táblánál? Én általában betartom a sebesség határt, aki meg türelmetlenkedik az vagy megelőz vagy türelmetlenül jön mögöttem.
De tudod mi az érdekes? Ahol tök indokolatlanul (zqajvédelemre hivatkoznak, úgy hogy egy erdő meg hőerőmű van az út egyik oldalán, a másikon meg ugyanolyan házak, mint mindenhol máshol, ahol 50-et lehet menni, gondolom itt lakik a polgármester vagy valamelyik képviselő) van egy 30-as tábla kispesten, na ott állandóan mérnek és fura módon be is tartja mindenki a sebességet. -
Ezekiell
veterán
Betarthatod, csak éppen a forgalom nem tartja be, és így baromi kényelmetlen lesz közlekedni. Itt egy egész jó cikk egy tesztelő tapasztalatairól.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest