- Úgy néz ki, hogy betiltják a politikai reklámokat a Facebookon
- Mentik az emberek a kriptovagyonukat, a Binance durranhat ki legközelebb?
- A chipipar megmentését is a mesterséges intelligenciától várják
- 1000 dollár kölcsönt ad bárkinek az Apple
- Musk szerint ideje leállni, az AI veszélyes az emberiségre
- Irodabezárás: törésponthoz érkezett a Twitter
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Ubuntu Linux
- Úgy néz ki, hogy betiltják a politikai reklámokat a Facebookon
- Mikrotik routerek
- Mobilinternet
- VoIP telefonálás
- A chipipar megmentését is a mesterséges intelligenciától várják
- 7000 fő kirúgásával rázzák gatyába a Disney-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vagyis akkor nincs semmilyen "nagy visszahívás", hanem csak egy szoftverfrissítés, amit este a garázsban megcsinál beavatkozás nélkül...
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
F.E.K..
senior tag
Miért kell visszahívás? Nem az az egyik nagy extrája a márkának, hogy minden jármű központilag frissíthető?
Egy kanyar stabilitási problémát megoldanak update segítségével, de ehhez fizikai hozzáférés szükséges? Meg kell húzni/lazítani pár csavart, vagy mi?
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
-
F.E.K..
senior tag
válasz
razorbenke92 #5 üzenetére
Újságíró mondani naaaagy... lenni sok kattintás, érteni...
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
Flashback
addikt
Több gond is van az FSD-val jelen pillanatban. Pl az átmeneti útkorlátozásokat sem kezeli túl jól, bizonyos esetekben pedig nem azonosítja a gyermek méretü bickliseket stb... Persze még lehet így is jobban vezet az átlagnál...
"tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból"
-
opr
veterán
De van. Hivatalosan visszahivasnak szamit. Igen, orbitalis f@szsag, mert ha logikusan belegondolsz, nem hivnak semmit sehonnan sehova, de amikor kitalaltak a torvenyt meg a hivatalos nyelvezetet, internet se letezett meg, nemhogy OTA update.
Ami miatt fontos, hogy visszahivasnak legyen titulalva akkor is, ha egy sima OTA update, az az, hogy egyreszt arra, hogy szotfver update nincs semmi torvenyi kotelezettseg, arra hogy visszahivas meg van, masreszt igy bekerul a megfelelo adathalmazba az intezkedes.Szoval most az van, hogy vegulis igen, kattintasvadasz is a cikk, meg nem, nem is az, mert vegulis igaz.
Mondjuk reszleteknek orultem volna, hogy akkor most mi lesz a rendszer sorsa hol meddig hogyan.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ugyanazt, mint amikor barmilyen mas auto tulajdonosa nem megy el a visszahivasra. Semmit. A tulajokat itt nem koti semmi, csak a gyartot. Ki kell kuldeni az update-et, meg ha esetleg xy autot nem ernek el, akkor annak a tulajdonosat ertesiteni kell, hogy van ilyen, es vagy lepjen fel internetre vagy jojjon be es kesz. Vagy bemegy vagy nem, a gyarto reszerol megtett mindent, amit a torveny elvar, aztan ennyi.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
stellaz
őstag
válasz
kpbendeguz #9 üzenetére
Videó is volt róla, hogy záróvonalon kerül ki valamit és pici gyorshajtásba is belemegy.
Pont, mint egy másik autóval, onnantól a te felelősséged, ha gond lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
"Az meg külön vicces, hogy a tesla nem tartja problémának, ha az autó átlépi a sebesség határt..." - csak akkor lépi át, ha Te, mint sofőr ezt direkt beállítod a szoftverben, és ott is maximalizálva van, mennyivel lépje át. Szóval nem igazán értjük, mi a külön vicces benne. Pláne, hogy eredetileg nem volt ilyen opció, a felhasználók külön kérésére került bele. Ja, hogy utána kellene olvasni...
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
gabor7th
addikt
Ez mondjuk jó lett volna mielőtt kiengedik őket az utakra.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
-
worxland
addikt
válasz
FireKeeper #22 üzenetére
Ez érv? Mire? Vagy csak troll-üzemmódban vagy?
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
SindaNarmo
tag
Az hogy ezeknek az lenne a lényege hogy szabályosan közlekedjenek. Ha a user szabályt akar szegni nyomja meg a gázpedált. Szóval ja, azért mert a felhasználók ezt kérték, baromság volt bele tenni.
Szóval ha elég sok felhasználó kéri akkor bármilyen baromságot beleraknak bármennyire szabálytalan is?
-
stellaz
őstag
Melyik tempomatot tudod megkérni, hogy értelmezze a jelenlegi sebességkorlátot és automatikusan az felett hajtson?
Vagy te úgy értelmezed a jövő önvezetését, hogy ha beállítom, hogy a városban mehessen 200-al a járdán, akkor majd az úgy jó lesz, mert hát ezt magad is meg tudnád csinálni?
[ Szerkesztve ]
-
worxland
addikt
válasz
SindaNarmo #26 üzenetére
Nyilván nem, de ezt te is tudod, csak adod a hülyét. Ami nem az én problémám.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
stellaz
őstag
válasz
Shadowbull #34 üzenetére
azért ez egy érdekes gyakorlat, mindenestre övezető autó esetében meg külön mókás
Mondjuk ha nagyon belegondolok a tesla (is) ezzel kiválóan ledobja a felelősséget magáról. Ha a tulaj ezt így állította be, akkor szava nem lehet, ha baleset történtm hiszen amúgy is éppen gyorshajtott az autó és ráadásul ezt rendszeresen tette, tehát az iilető notórius szabályszegő.
[ Szerkesztve ]
-
Jogilag ez egy visszahívás, annak jogi következményeivel, függetlenül attól, hogy OTA frissítés.
Edit: közben már mások leírták, látom - akkor bocs a spamért
[ Szerkesztve ]
"Ha a covidtól sem féltél, ettől (3. VH) miért félnél? szarabb megfulladni, mint felrobbanni" - Parci, Ukrajnai háború topic
-
Flashback
addikt
válasz
szupermacs #37 üzenetére
Ès a reklámot mi adja el?
"tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból"
-
azbest
félisten
az a hatóság baja, hogy túlságosan emberszerűen vezet
Ahogy az embereknek sem betonfal a záróvonal vagy bizonyos közlekedési helyzetekben ideiglenesen átlépnek sebességhatárt, ha nem a szembejövő sávban csorogjon például előzött autó mellett.
Aztán persze lehet embereknél sem helyes ez, de az biztos nem életszerű, hogy hard limitként kezeljen olyasmit, ami embereknek sem az a normál közlekedésben. Van persze sok szitu, amikor ha gépként viselkednének az emberek, akkor megállna a forgalom és mindenki dugóban ragadna.
Ez még mindig jobb "visszahívás", mint korábban az, hogy a hatóság szerint nem lehet hallani az autót érkezését, ha hangosan szól belőle valami zene
Valamelyik államban kell zajgenerátorral autó zúgás hangot adni és mivel a hangos dallam elnyomja azt, így szerintük nem érzékelhető, ha érkezik. A hangok is ezt mondták
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
őstag
csak van egy óriási különbség
ha vezetőként átlépek egy szabályon, akkor az az én felelősségem, kerültem ki buszt a záróvónalon amolyan életszerű módon, de 5 ezerbe fájt ez a történet
ha az autó átlép programozottan egy szabályt, az kinek lesz a felelőssége? és ha ezt így legalizáljuk, akkor tulajdonképpen minek is van a szabály? -
azbest
félisten
Így is van. Ha az emberek is betartják és nem tolnak le az útról, mert ők jobban tudják, hogy mennyivel lehet túllépni, megkerülni, áthágni a szabályokat. Máshogy fogalmazom: az emberek szerint a robot nem veszi fel a forgalom ritmusát*.
Mondom: az a baj vele, hogy túl életszerű és az emberek átlal megszokott mérési hibahatárok alkalmazását be lehet kapcsolni. *: a ritmusnak mondott dolog az, hogyan lépik túl a szabályokat.
Szvsz lehetne olyan ellenőrzés, ahol a legkisebb áthágást is mindenkinél számonkérik. Más kérdés, hogy forradalom lenne belőle.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
őstag
-
Ültél már autóban, ami automatikusan betartja a sebességhatárokat minden esetben (kivéve természetesen a vészhelyzetek)? Ez is a kresz része, nem mehetsz 60al 50es körzetben pl. Na sok szerencsét az ilyen közlekedéshez
Szóval ez ennél kicsit komplexebb, csak papíron működő ötlet ez így.
Ettől még az FSD egy hazugság, és életveszélyes hazugság.
"Ha a covidtól sem féltél, ettől (3. VH) miért félnél? szarabb megfulladni, mint felrobbanni" - Parci, Ukrajnai háború topic
-
stellaz
őstag
Pontosan mitől kivitelezhetetlen, hogy 50-el mész az 50-es táblánál? Én általában betartom a sebesség határt, aki meg türelmetlenkedik az vagy megelőz vagy türelmetlenül jön mögöttem.
De tudod mi az érdekes? Ahol tök indokolatlanul (zqajvédelemre hivatkoznak, úgy hogy egy erdő meg hőerőmű van az út egyik oldalán, a másikon meg ugyanolyan házak, mint mindenhol máshol, ahol 50-et lehet menni, gondolom itt lakik a polgármester vagy valamelyik képviselő) van egy 30-as tábla kispesten, na ott állandóan mérnek és fura módon be is tartja mindenki a sebességet. -
Betarthatod, csak éppen a forgalom nem tartja be, és így baromi kényelmetlen lesz közlekedni. Itt egy egész jó cikk egy tesztelő tapasztalatairól.
"Ha a covidtól sem féltél, ettől (3. VH) miért félnél? szarabb megfulladni, mint felrobbanni" - Parci, Ukrajnai háború topic
Új hozzászólás Aktív témák
it Amerikai hatóságok nyomására szoftverfrissítés idejére visszahívja a "teljes önvezető" rendszerrel felszerelt 362 ezer autóját a Tesla – derült ki a csütörtökön megjelent dokumentumokból.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- iPhone topik
- Formula-1
- Yettel topik
- Ukrajnai háború
- Irodabezárás: törésponthoz érkezett a Twitter
- Google Chromecast topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- Automatizált XBOX Bolt - Előfizetések, Játékok
- Eladó bányászgép / 2 RIG / 16 db 6600 XT Mech 2 OC
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra
- ASUS TUF Z270 MK2 + i7 7700K + Scythe Mugen 2 Rev.B cooler + Corsair 16GB RAM + Samsung M2 SSD
- Többé ne kell kompromisszum Tervező/Gamer DELL Precision 7720 i7-6920HQ/32GB/256SSD/P3000/17,3"
Állásajánlatok
Cég: Contrall Ipari Informatikai Kft.
Város: Pécs