Új hozzászólás Aktív témák
-
Maelephant
aktív tag
válasz pitimany #419 üzenetére
Szia(sztok),
nálam ugyanez a jelenség, Galaxy S7 (Edge), itthon a Technicolor TC7200-on az erős(ként megjelenő) kapcsolódás ellenére több app/site nem működik, pl. elsősorban Google appok (PlayStore, Google fiók létrehozása - végtelen "homokóra" vagy timeout hiba), illetve Spotify (hosszas "homokóra", utána vagy egyből "Not connected to internet" hibaüzenet), ezen túlmenően más appok (és a gen. böngészés is) lassúak, akadozók. A telefon rokonék T-s routerén megfelelően működött.
T. Pitimany, nagyj74, mi a tapasztalatotok, mit kérjek a UPC-től, hogy állítsa vissza az IPv4 alapműködést (néztem a router beállításait, IPv6-nak tűnik most), vagy valami mást? (Az IPv4 nyesztetésére már volt szükség, korábbi munkahely VPN-je sem működött a routerrel.)Előre is köszönöm.
-
Maelephant
aktív tag
válasz Gubek-Einste #431 üzenetére
Sziasztok, köszönöm a segítséget, ma este kb. fél óra várakozás után sikerült a UPC ügyfélszolgálattal és szinte azonnal azt javasolta az operátor, hogy állítsuk vissza IPv4-re a routert. Megcsinálta és működik a telefon.
Még egyszer köszönöm az infot.
-
Maelephant
aktív tag
válasz Krystal_s #661 üzenetére
Nálunk rengeteg a szomszéd egységek miatti "áthallás", illetve lehet, hogy a telefonom wifi modulja fos (Galaxy S7), de tény, hogy kb. a router mellett állva sem szokott (GooglePlay appfrissítő, mert szinte csak onnan töltök le bármit) 8-16 Mbitnél gyorsabban jönni az adat. Az asztali gépem madzagon van rákötve és hozza az elvárt sebességet.