Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • foregister

    tag

    válasz Maelephant #432 üzenetére

    Sziasztok!

    Technicolor TC7200-as modem, telefon csatlakozik, de nincsen adatforgalom: spotify, play store...stb. időtúllép. Felhívtam UPC-t, elmondtam a problémámat, mondtam, hogy azt olvastam, hogy a megoldás a frissítés. Ezt szó nélkül megcsinálták kb. 5-8 perc volt a folyamat és kétszer indult újra a modem. Teszteltem és minden rendben működött kb. 15 percig majd megint visszaállt minden a régibe: időtúllépés play store-ban stb.

    Asus AC55U routeren keresztül csatlakozom, lelőttem a modemen a WiFit, hogy ne zavarjon be, de semmi, ugyanúgy nem működik.

    Társasház révén a UPC WiFree-t használom, azzal tökéletesen megy, de ezzel két baj van: a városon áthaladva mindig fel akar mászni a Wifi a WiFree-kre amivel kb. használhatatlan a net, mert folyamatos mozgásban vagyok, arról nem is beszélve, ha lelövöm a wifi-t elfelejtem visszakapcsolni és megy a mobilnet, amikopr olyan közegben vagyok ahol van wifi. A másik a ChromeCast és hasonló belső hálózati dolgok, "Send to Device" funkciói így nem is működnek.

    Mit csináljak, hívjam fel megint az ügyfélszolgálatot? Mit kérjek tőlük? Van infótok, hogy milyen fw verzióra kéne átálljak? Esetleg milyen beállításokkal működik?

    Az igen az nem nem

Új hozzászólás Aktív témák