Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz nubreed #5044 üzenetére

    Jol van irva a weboldalukon, 15 nap van a jogszabalyban, emailben irtak marhasagot.

    "Szerintem sokan, mint én is, jóhiszeműen azt gondolják, hogy 15 nap az még nem olyan vészes, "tök jó, hogy 2 hét alatt lezárul" a dolog. Ehhez képest később jön a feketeleves, amikor a 15. nap környékén elkezd érdeklődni a vásárló, teljesen jogosan, hogy mi van a cuccával és kapja a választ, hogy hohó 15 munkanapról van szó, türelem türelem.... Te is beláthatod, hogy még egy nagyon türelmes embernél is képes ez a hozzáállás kiverni a biztosítékot."

    Nem tudom mi kene kiverje a biztositekot, az, hogy nem vagy tisztaban a jogszabalyokkal a te hibad.
    Megkene mar tanulni egy lenyeges dolgot, torekedni kell a 15 napon beluli garancialis ugyintezesre, es nem az szerepel a jogszabalyban, hogy kotelezo a garancialis ugyintezeset 15 napon belul lezarni, ha tullepik se lesz semmi.

    Ez a topik szinte mar csak arrol szol, hogy felinformaciok alapjan koveteloznek az emberek, ahelyett hogy eloszor olvasnanak, hogy pontosan milyen jogaik vannak.

    Termesztesen ertem en, hogy nehez varni, de ha valaki veszi a faradtsagot es leirja a negativ tapasztalatat, akkor legalabb legyen tisztaban a jogszabalyokkal igy korekkt a ceg iranyaba.
    Mert ami itt megy abbol az jon le, hogy milyen trehany az Ipon garancialis ugyintezese, pedig szinte minden esetben a garancialis jogszabalyok rossz ismerete altali hozzaszolasok szuletnek.

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák