Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz dethroner #4426 üzenetére
A túlzott kellemetlenség az ügyintézés időtartalmára vagy módjára vonatkozik nem az ügyintézések számára, ha ezt akarták volna szabályozni szerintem megtették volna. Miután a termék sűrűn elromlott, döntöttünk amellett, hogy elfogadjuk a pénzvisszafizetés kérelmet.
A hiba bemutatós sztori kicsit kusza egyrészt a kollégám vizsgálta be a terméket az Ügyfél előtt és erre való türelmet bevizsgálás előtt kértünk nem utána."Most meg kell várni a beszállító munkatársát, aki majd elmondja mit lehet tenni" Ez annyit takart, hogy telefonon felhívtuk és megkérdeztük mit tegyünk a továbbiakban. A székes sztorinak egyéb előzménye van mindenesetre már van szék az üzlettérben.
Látható tehát, hogy a pénzvisszatérítéssel kapcsolatba nem kellet birkózni hanem a gyakorlattól eltérően az ügyfél szerette volna bemutatni a hibát ezzel kapcsolatban voltak fennakadások, de ez teljesen felesleges volt nem is kértük tőle.
God save us from the arrows of the Hungarians.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 7430 2 in 1 - i7 1265U/32GB/256GB SSD
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen