Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djdna

    csendes újonc

    Üdvözlök mindenkit!

    Még új vagyok ebben a topikban, de örülök, hogy megtaláltam, hátha kapok néhány hasznos információt a történetemmel kapcsolatban. Kicsit hosszú lesz de, megpróbálom minél rövidebbre fogni.

    Szóval a történet ott kezdődik, hogy adott egy kis település belterületén lévő, új építésű, egyenlőre még csak helyrajzi számmal rendelkező ingatlan. A településen a Telekom kiépítette a telefonos hálózatát, ám ekkor még az adott címen semmilyen ingatlan nem volt. Az említett ingatlanhoz szerettem volna tv, valamint internet szolgáltatást rendelni, ezért 2016.07.26-án bementem a legközelebbi ügyfélszolgálatra. Ott közölték velem, hogy az általam kívánt címen a szélessávú internet és IPTV szolgáltatáshoz műszaki munkákra van szükség, amelynek felmerülő költségei lehetnek. A költségek mértékéről, elmondásuk szerint, majd a felmérést végző kollégájuk tud bővebb tájékoztatást adni. Ezen tényeket tudomásul vettem és megtörtént a szerződés kötés, bár a költségekre vonatkozóan nem nyilatkoztattak semmilyen formában.
    Ezt követően 2016.08.01-én hívnak is telefonon, hogy végre hajtanák a felmérést, ám ekkor én nem tartózkodtam a településen, de erre a szerelő azt a választ adta, hogy a felméréshez nem szükséges a jelenlétem , majd vissza hív miután azt elvégezte. Ennek ellenére ahogy tudtam az említett címre mentem, de a szerelő már nem volt és telefonon sem hívott vissza ahogy ígérte. Gondoltam az esetleges költségekkel kapcsolatban majd értesítést kapok.
    Ezek után 2016.08.04-én hívtak a Telekomtól KOAX létesítési időpont egyeztetés miatt. Ekkor a 2016.08.11. 10:00-13:00 közötti időpont került kiválasztásra. 08.11-én Egész nap a létesítési címen tartózkodtam, de senki nem érkezett a szerelésre és telefonon sem hívtak. Ennek okán délután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondta a diszpécser, hogy hát beszélt a műszakiakkal, akik épp most kerestek de foglaltat jelzett amiért éppen vonalban voltunk (ami elég érdekes mert a telefonom hívásvárakoztatásra van állítva, így minden hívás kicsörög nálam és senki nem hívott a beszélgetés közben), továbbá hogy a létesítéshez terveztetés és más munka is szükséges és majd keresni fognak.
    Türelmesen vártam, hogy keressenek, majd ma 2016.08.23-án jött egy 2016.08.16-i keltezésű levél a Telekomtól miszerint az általam rendelt szolgáltatást műszaki okból nem tudják teljesíteni.

    Mit lehet ilyenkor tenni? Aki új házat épít az felejtse el hogy ott bármilyen szolgáltatást igénybe tudjon venni, mert amikor ők kiépítették a hálózatot akkor nem volt ott ingatlan?

  • djdna

    csendes újonc

    válasz mbalint987 #72054 üzenetére

    Megírtam én is a panaszlevelet azt általad írt címre, mivel a t-home online felületén valamilyen furcsa oknál fogva nem tudta azt elküldeni :W Milyen érdekes. :F
    Annyi kérdésem lenne, hogy a panasztétel után mennyit kellet várnod a válaszra? Ugyanis én költözés előtt állok és már csak ez az akadálya annak, hogy teljesen használható legyen a ház.

  • djdna

    csendes újonc

    válasz mbalint987 #72092 üzenetére

    Tettem, ahogy írtad. Felhívtam a kapott számot és ott valami olyat mondott a munkatársuk, hogy az a műszaki akadály, hogy a telepítési hely túl messze van a központi elosztótól így túl gyenge lenne a jel a rendelt (IPTV+20Mb Net+telefon) szolgáltatáshoz (bármit is jelentsen ez). Így még mindig nem vagyok előrébb, de nem túl biztató, hogy előbb kiderítettem a probléma okát, mint a t-pontba dolgozó.

    A jel gyengeséget amúgy nem lehet megoldani erősítővel? Vagy ez ennél komplexebb? Mert én nem értek hozzá.

  • djdna

    csendes újonc

    válasz mbalint987 #72149 üzenetére

    Hát sztem a helyrajzi szám kavarja még őket. Ugyanis a házam szinte a település központjában van a helyi telekomos épülettől kb 500 méterre. Nem tudom mit mértek de ez egy vicc. Megérdeklődöm, hogy a szemben levő házszámos címre tudnak e szolgáltatást nyújtani.
    Ha meg még is tányéros tv-t kell választanom az fix h nem náluk fogom megköttetni. :))

  • djdna

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Érdeklődnék, hogy valamelyikőtök tudja-e, hogy a telekomnál egy telepítési címnél a jelerősséget hol mérik be? Kint a helyszínen vagy máshol egy műszaki helyszínükön?

  • djdna

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Érdeklődnék hogy közületek ért e valaki a zte speedport entry 2i-hez. Működik rendesen 30Mbps nettel viszon a wlan sebesség valamiért nem megy 6 Mbps fölé. Lehet ezen valahogy módosítani?

  • djdna

    csendes újonc

    válasz C0d3r #79601 üzenetére

    Sikerült a QoS Type-ot letiltani. De most ott sem tartok ahol eddig. Egy TP-Link wn821n v5 adapterrel próbálok csatlakozni a hálózathoz. De az a fos már nem is látja a hálózatot. Laptoppal minden tökéletesen működik. A sebességgel sincs gond, de pc-n az adapter nem lát semmit, akkor sem ha a routert visszaállítom az eredeti állapotra. Próbáltam újratelepíteni a drivert többször is de nem vezetett eredményre.

  • djdna

    csendes újonc

    válasz DJ. Ru$y #79662 üzenetére

    Az Avast esetleg befolyásolhatja a működését? A drivert úgy töltöttem le a tp-link oldaláról.Telepítéskor az avast karannténba helyezte a setup.exe-t. A telepítésig letiltottam az avastot, úgy sikerült telepíteni.

  • djdna

    csendes újonc

    Sziasztok!

    A tanácsotokat szeretném kérni. Van egy igen hosszadalmas ügyem a Telekommal. Egy új építésű házba szerettem volna beköttetni az internetet még 2016 júliusában. A szerződést megkötöttem a T-pontban, majd kb egy hónapra rá a telekom elállt a teljesítéstől, mert túl messze vagyok a központi jel elosztótól. Nem tudom mit mérhettek mert az ingatlan és a jelelosztó közötti távolság a valóságban 500m.
    Ezt követően sikerült felvennem a kapcsolatot a Telekom egyik műszakis kollégájával, aki kijött, megállapította, hogy nincs akadálya a bekötésnek csak mivel új építésű az ingatlan és közbe esik egy vízközmű vezeték ezért azt terveztetni kell. Ezután rajta keresztül a helyszínen megkötésre került a szerződés.
    Decemberben jelentkezett a nevezett szerelő és aláíratott velem egy megállapodást, hogy vállalom a terveztetés költségeit.
    Majd ezt követően a mai napig sem történt semmi. Nem kerestek egyszer sem. Többször hívtam a szerelőt, akinek mindig az volt a válasza, hogy a megrendelésem külső cégnél van terveztetésen, amire nincs befolyásuk és ez egy hosszadalmas eljárás.
    Az számomra nyilvánvaló, hogy folyamatosan át vagyok verve,de sajnos a telekom az egyedüli szolgáltató a településünkön.

    A kérdésem pedig az lenne, hogy szerintetek hol lenne érdemes lépnem az üggyel kapcsolatban, hogy érdemi változás is történjen?

Új hozzászólás Aktív témák