-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ataman
aktív tag
Hello T-online!
Helyi ügyfélszolgálat T-Home Tripla megrendelésekor azt a tájékoztatást adta, hogy DSL csomagváltás nem csak felfelé lehet. 8 MB-es csomagot választottam IPTV+DSL telefon mellé, de vaciláltam nagyon a 8 és a 2 MB-os csomag mellett (jelenleg 4-es van).
Meg tudnád erősíteni, hogy mindkét irányban lehet csomagot váltani. A T-Home-os ügyfélszolgálatos telefonon elért valami menedzsert(-eket) aki ezt az infót adta neki.
Előre is kösz!
PS: Egyébként 17-én rendeltem meg a csomagot, 22-én felhívtak, hogy 28-án szerelik. Szóval a hosszú hétvége miatt is, csak 5-6 munkanap Dél-Somogyban... Úgy legyen... :-)
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
válasz szendrey #2062 üzenetére
Először is azt kellene tudnunk, hogy van-e Wifi-s Router-ed a hálózaton, és az milyen típusú... Mert, ha SMC márkájú akkor tényleg alapértelmezetten valószínüleg SMC a hálózatod neve. De ha nem ilyen típusú a Router-ed, sőt talán nincs is a hálózaton ilyen eszközöd, akkor máséhoz próbálsz csatlakozni éppen... :-)
A hálózati kulcsot a routerben lehet elkészíteni, tehát először oda kellene belépni az asztali gépedről... Ez általában a 192.168.1.1 címen érhető el a böngészőből.
Tehát több infót adj, ha segítséget kérsz!
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
válasz senki66 #77662 üzenetére
Nekem tegnap kötötték be az optikát. Most már az IPTV 2 HD-t és 1 SD-t enged.
Egyébként tegnap este még jól működött a Felvétel, megállítás, visszatekerés is, ma este már azt írja a STB, hogy nem áll rendelkezésre merevlemez, meg nincs ilyen szolgáltatás, nem működnek ezek a funkciók... :-(
A webes ügyfélszolgálat szerint a Felvétel opcióm aktív, STB újraindítása nem javította meg a problémát. Szerintetek érdemes még valamivel próbálkoznom, vagy hívjam a 1412-őt?
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
válasz Gubek-Einste #77677 üzenetére
Végülis nem hívtam a 1412-et, kb. 15-ször újraindítottam az IPTV-t, miután végre bejött a rendszer a mellékelt képen jelzett hibajelzéssel. Megállítás, felvétel működött, de pl. a gyerekzárral kódolt csatornákat nem engedte feloldani, Videotéka, Extrák nem működtek. Másnap reggelre "megjavult", most minden oké megint.
[ Szerkesztve ]
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
Sziasztok!
Gondolom ilyesmi az új TelekomTV menüje, mint a csehek hasonló dobozának a felülete ezen a videón. Vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
Egy másik cikk a szolgáltatásról:
[ Szerkesztve ]
Samsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
-
ataman
aktív tag
YouTube: A Telekom TV bemutatja...
- SmartBox kicsomagolás és beüzemelés
- A távirányító működése
- Az új menürendszer
- A legújabb lehetőségekSamsung Omnia > Motorola Defy > Sony Xperia L > Huawei P8 > P10 > iPhone 12 mini
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.