- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
catty21
tag
Sziasztok, nekünk T-com telefon + GTSdatanet internet volt. Két hónapja elköltöztünk, megkezdtük az átiratásokat. A T-com hat teljes hét alatt sem tudta két utcával arréb vinni a telefonvonalat. Ezért felmondtuk a szolgáltatást és a netet is. Körbekémleltem, sajnos a XXII. kerületben nem nagyon van választék, főleg fent a hegyen nem. Fibernet, vagy T-home. Döntöttünk, legyen T-home, új előfizetést gyorsan bekötnek, mondták ők. Kinéztük a Solo extra csomagot, megrendeltem. Közölték, előminősítés alapján gond nélkül beköthető. Két nap és hívnak. Nem hívtak. Nem adtak MT számot, se ügyfélszámot, semmit. Csak rendelésszámot. Naná, hogy telefonon rám se köptek. Nagy nehezen az előbb kicsikartam, hogy utána nézzenek. Mint kiderült tárgytalanná tették - szó nélkül - a megrendelésem, mert technikailag nem kivitelezhető a megrendelésem. (bocs, de előtte akkor mitől volt kivitelezhető? miért rendelhettem meg????), erről elfelejtettek szólni. Rendeljem meg a 8 mbitest, az előminősítés szerint az már jó lesz... de 30 nap mire bekötik!
Mivel előzőleg nem kaptam ügyfélszámot és újat nem adnak, ezért érdeklődni sem tudok, csak üzletben, nekem arra nincs időm. Viszont, megint törölhetik a megrendelésem..
Könyörgöm KÉT hónapja nem képesek elintézni valamit, mégis mit tegyek még????
Miért mondják valamire, hogy lehet, ha kiderül nálam mégse lehet, ráadásul minden infót megadtam előre.Mit tegyek????
-
catty21
tag
Ez addig mind oké, csakhogy ezekről talán tájékoztatást kéne adni, hogy hogyan történik, mi történhet stb... ez nem történt meg.
Ha nem kérdezek rá, akkor megint hetekig várom a bekötést!!!
És még a 8 megás se biztos. Most megint várakozás.. akárhogy nézem, nekem a net munkaeszköz. És lassan három hónapja nincs. Röhejes. -
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2443 üzenetére
Azt én sem, de ez is olyasmi, ami elkerülhető lenne, ha az ember rendesen tudna informálódni, ha nem mondaná valaki, aki NYIREGYHÁZÁRÓL hív fel először azt (T-home-os) hogy nincs is DSL Solo szolgáltatása a T-homenak, majd "ja, hogy ön bp-i" az más, akkor jó, hát természetesen ott van. Meg hogy még aznap felhiv a technikus!
Mi a francnak kell vetiteni, igérgetni??? -
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2445 üzenetére
Most próbáltam egy főnököt elérni: nem adnak. Ezzel kell beérnem. Az, hogy a régi vonalat hat hét alatt sem tudták átkötni nem befolyásolja, hogy a netet másfél hete rendeltem meg (persze letojják, hogy azért kellett a régi vonalat felmondanom, meg a régi netet, mert nem jöttek ki, és azért kellett új netet rendelnem....az ugye már 7,5 hét...), a törlés után pedig ma rendeltem meg újra. Letojják, hogy ez mind kellemetlenség: VÁRJAK, 30 nap a bekötési határidő. Ha meg közben a nyolc megát se tudják bekötni, akkor majdcsak megkapom a levelet... vagy nem(
Szóval azt hiszem rohadékság ennyi bosszúságot okozni, egy vagyont eltelefonáltam és ugyanúgy várok, mint eddig, a nagy semmire
[ Szerkesztve ]
-
catty21
tag
Holnap jönnek bekötni, bár először a csaj azt mondta nem érnek rá, most mégis jönnek szval ezeken eligazodni
-
catty21
tag
Erről a Lan-os dologról mit tudtok? 20m/20m a le-fel töltés? Árban jó, de hogy működik?
-
catty21
tag
Ma jöttek bekötni a netet. Már reggel gáz volt, mikor benyögte a szerelő, hogy nem hoznak digitális megosztót, mert valaki nem rögzítette, hogy DSL telefont is kérünk. Hurrá. Pótolják. Majd egyszer. Mindezt közel egy órás telefonbeszélgetés után.
Beszerelték. Volt már egy lyuk az erkélyen, mellette van a számítógépasztal. Nem, ők nem ott hozták be, hanem a szembeni ablak felé kerültek kábeltoldozással. Kifúrták az ablakot, majd a TV!!! mellé bekötötték a netet, kb. egy méteres zsinórral. Vagyis hoztak egy modemet, letették, mellé három kábelt, majd elmentek.
Hazajöttünk, hurrá, internet, végre. Aha, álmainkban! Nem működik a net, valami vonali probléma lehet.
Egy órás telefonálás, pofátlan kis hölgy benyögi: nincs vonalas telefonszámom, nem rögzít hibabejelentést, alá szolgája.
Pardon, az, hogy nincs telefonszámom, az nem az én hibám, hanem a T-homeos csajé, aki felvette a rendelést... nem számít.
Tanács, várjam meg, míg bekötik a telefont is.
Később 1722 felveszik, elmondom, kapcsol egy kollégát, kolléga kapcsolva, hát a kolléga rosszul tette, hogy ide kapcsolta Önt, visszaadom a kollégát, új kolléga, újra elmondom, végre felveszi a hibabejelentést... majd 72 órán belül elhárítják.A k....a életbe, két hónapja nincs netem, erre itt szivatnak??? A szerelőnek állítólag ellenőriznie kellett volna, hogy mükszik-e a net!
Miért nekem kell szívnom már hónapok óta, mert egy csapat töketlen pasi és szőke nő van a vonal végén????? -
-
catty21
tag
Sziasztok, tegnap ismételten nyávogtam a 1412-nél. Ma reggel látom, hogy a DSL led folyamatosan világít, hurrá van net! Bedugtam, hát nem kóser. Felhívtam a 1412-tőt, ott mondják: a hálózati kártyámmal van baj, azért nincs net. Ezt nem értettem. Két perc múlva csöngettek, jöttek a HÁL-ÉP-től, hogy rossz a modemem, megcsinálják, mondom most jó a modem, már reggel óta, de nincs netem, hát akkor a hálózati kártyám rossz, mert a modem a legjobb, legújabb csúcsmodell! (mondja ezt egy hatvan év körüli bácsi, akinek több szünetjel van a fogai között és erős piaszaga!)
Felhívtam a 1722-tőt, gondoltam letojom azt a kétezret, hátha segítenek. Na kiderült, hogy két napja a kollegina teljesen mást állíttatott be velünk, nem a szélessávú internetkapcsolatot, hanem a hálózati kapcsolatot (???), segítettek beállítani, csatlakozott. Oké minden.
Gondoltam mérek egy sebességet. Itt ismét lepadlóztam! Az adsl teszt 1204 kbit/s-os downloadot mért!!! Nyolc megás csomagnál!!!!
Bejelentettem.
Állítólag javítják. Ha nem tudják javitani kijönnek újra.
Dsl telefonnal még mindég nem jöttek, szóval még azzal is jönnek.
Nem tudom miért van ekkora fejetlenség? -
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2672 üzenetére
Figyelj, azért ez a nem tudom mi bajod szöveg eléggé bosszantó! Azért van a bemérés, hogy megnézzék, bírja-e a vonal, senki sem szeret nyolc megáért fizetni, ha mondjuk csak hármat bírna a vonala!
Túl sok a fejetlenség nálatok és bizony az ügyintézők abszolút nincsenek tisztában a dolgokkal!!! Félreinformálnak, hibásan rögzítenek és ez mind az előfizetőnek bosszúság, idő és pénz.
Ami neked mondjuk nem fáj, mert nem magánvállalkozó vagy, hanem egy nagy cég tagja.Nem értem miért csodálkoztok, hogy az ügyfelek ki vannak borulva, amikor ekkora káosz van?
-
catty21
tag
Kedves Petne, a szélessávú internetkapcsolattal tisztában vagyok, ugyanis volt előtte már kábelnetem is!
Amikor bekötötték a netet rögtön felhivtuk a 1412-őt, technikai segítségnyújtás miatt mivel semmit sem bízok a véletlenre és egy ideje már nem állítottam be internetkapcsolatot.
A HÁLÓZATI KAPCSOLAT beállítását a TI ügyintézőtök diktálta telefonon! Majd közölte, hogy vagy a vonal rossz, vagy az én gépem hálókártyája szar.
Pont ezért nem hagytam annyiban a dolgot és űztem tovább az ügyfélszolgálatot, mert nem értettem, hogy a kettő hogy jön egymáshoz.
Baromira tudtam ám kavarni. Két hónapja kértünk egy egyszerű sima vonalátvitelt, ez nem sikerült hat hét alatt. Majd az ügyintézőtök tanácsára felmondtam a telefont, vele a netet. Mert ugye szerinte az új bekötés előnyt élvez.
Először szó nélkül törölték a megrendelést, amire egy hét után jöttünk rá! (a levelet, hogy nem sikerül a bekötés, azt az új megrendelés szerződésével együtt kaptam meg e hét szerdán!) ami ugye még két hét veszteség lett volna, ha nem megyek utána.
Végül a félretájékoztatnak, mert az ügyintézőnek fingja sincs arról, hogy a csomaghoz mi tartozik (pl. annak ellenére azt mondta, hogy jár a digitális elosztó, hogy nem kellett a Dsl telefon, ami ugye nem igaz) majd bekötnek egy netet, ami nem működik, majd nem vesznek fel hibabejentést a 1412-őn, mert hogy nincs vonalas telefonom (elvben nem az a lényege a DSL Solonak, hogy nincs aktív vonal?), végül a 1722-őn vettek fel szívességből hibabejelentést.
Majd szintén a 1722 szívességből távsegítségben beállította a netet, amit a sima szervizesnek kellett volna (nem pedig hálózati kapcsolatot beállíttatni!), és ami ugye az előfizetett 8 mega helyett jön 1,5 megával.Tehát ne mondjad itt nekem, hogy nálatok minden full a helyén van, mert rohadtul nincs! És az ügyfél sokszor már azért k.o. mert össze vissza kapcsolgatják, össze vissza magyaráznak neki, két ügyintéző egyformát sose mond!
Rohadt idegesítő, amikor egymás után négy embernek adnak tovább és mondod el a problémád, majd a negyedik visszakapcsol az elsőhöz!Félreérti, naná!
[ Szerkesztve ]
-
catty21
tag
Igen, itt vannak segítőkész emberek!
Ez mit sem von le abból, hogy sértőn reagáltál, egyből feltételezve, hogy én vagyok hülye és pusztán ideggyengeségből vagyok kiborulva a hülyeségeiken.Dolgozom, nekem is van felelőségem, én nem egy "szőke nő" kategória vagyok. Viszont a munkámban csak arról adok információt, amiben biztos vagyok, nem hülyítem az ügyfelet.
Talán ha ennyit nyávognak az ügyfelek, annak alapja van, kb. négy-öt éve sem volt full a T-online, de kaliberekkel jobb volt, mint most a telefonos ügyfélszolgálat, felkészültebbek voltak.
Én türelmes ember vagyok, egy darabig, utána viszont nem tűröm a sorozatos hibát, ami ráadásul az én zsebemre megy.
A bejelentett sebesség problémát, hogy 1,5 megával jön a nyolc megás net még mindég nem orvosolták, helyette tegnap felhívták a férjem (aki nem volt otthon, fogalma sem volt róla, hogy mi van, ráadásul az én számom volt megadva, nem értem engem miért nem hívtak...) és közölték: látják a probléma megoldódott.
Ettől nekem még mindig csak másféllel jön a net...De a számlázás már szerda óta ketyeg!
-
catty21
tag
Petne, nem volt nála laptop, nem ellenőrizte le, ezt mondom, nem pedig azt, hogy be kellett volna állítania!
És pont a 1412-ön mondták, hogy hibázott a szerelő, hogy nem ellenőrizte le, hogy működik-e a net.Igen, hagyjuk abba, főleg a célozgatást, miszerint csakis én lehettem a hunyó...
-
catty21
tag
Egy percig sem mondtam, hogy be kellett volna állítania a netet a gépemet, vagy az enyémmel ellenőriznie.
Csak hogy a Hál-épesnél nem volt laptop, ezt ő maga mondta, ráadásul lerakta a modemet, lerakta a kábeleket és ennyi.
Nem nézte, hogy van-e működő internet kapcsolat. Pl. a dsl led villog, ha baj van a vonallal, viszont folyamatosan világít ha rendben van a vonal. Ezt a műszakis kollégáitok mondták.
A szerelő szerint a villogás az jó, mert keresi a számítógépet ... a műszakis nem ért hozzá, vagy a szerelő?
A Hál-ép amúgy is külsős szerelőbrigád, ha jól tudom.A sebesség, hát nem tudom, hogy mi lesz, mert gáz, hogy ilyen gyenge.
Amúgy lehet hogy ez a hiba? : nem új vezetéket húztak a doboztól a lakásig, hanem egy évekkel ezelőtt elvágott vezetékhez toldottak hozzá itt az ablakom alatt a falonKöszi, hogy normálisan válaszoltál! Kicsit több hozzád hasonló ember kéne a T-hez!
-
catty21
tag
Tegnap a Hál-épes szerelő azt mondta, hogy ők sosem ellenőrzik le, nincs hozzá laptopjuk, és nem is értenek hozzá, ők csak behúzzák a vezetéket és kihozzák a modemet.
Lehet valóban, hogy nem értenek hozzá. De az is tény, hogy miközben a T szervizesei megcsinálták a központot a Hál-épes szerelők kijöttek hozzám és bambultak, hogy miért jó most a vonal
Talán az lehet, hogy a munkalapokat keverik, nem tudom.
Én csak annyit kérek már, hogy legyen meg a nyolc megás szélessávomból legalább hat és fél, és legyen meg a digitális elosztó. Csak ennyit. Ezért már imádkozni is hajlandó vagyok :d
-
catty21
tag
Oké, akkor ezt majd a férjem
Amúgy baromi morcos leszek, ha ennyit bír a vonal! Komolyan!
Az már tényleg átcseszés, ha hússzor mondják, hogy bírja a vonal a nyolc megát, a valóság viszont, az hogy nem bírja...
A szerződést még nem írtam alá, ha kiderül hogy nem bírja a nyolcat, hát a Solo mediumra nem is fogom az tuti! Max. az easyre, nem vagyok hajlandó a nagyobb csomagért fizetni, ha nem is megyMost látom hogy az előző hszed törölted :d
[ Szerkesztve ]
-
catty21
tag
A telefon megrendelést már azután adtam le, hogy kijöttek beszerelni a netet. Tehát az egy külön megrendelés volt, nem módosítás.
Az első megrendelést ami az Extra csomagra szólt, azt pedig jóval korábban kivitelezhetetlenség miatt törölték.Amúgy az sem derült ki nekem, hogy ez szereld magad csomag vagy sem
Van szűrő felszerelve. -
catty21
tag
A tesztszerveres mérés megvolt, még tegnap, a 1412-es kollégával, ő mondta, hogy nagyon nagyon gyenge, megnézi milyen csomagra fizettünk elő, amikor látta, akkor mondta, hogy mindenképpen megnézik a központot, mert a másfél igen gyér!
A modemes dologhoz én már hülye vagyok, azt rábízom este valami hozzáértőre
-
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2769 üzenetére
A legelsőt, azt hiszem ötödikén.
-
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2776 üzenetére
Cicabogár, én most kicsit fáradt vagyok és elhagytam a fonalat))
2003 óta van ADSL-em, ami 2006-ig volt T-online-os, utána volt egy évig chellom, majd gts datanet, és most újra t-onlineos, erre voltál kíváncsi, vagy nagyon mellé lőttem?
Valahol letettem a lantot és most nem találom
(remélem a Cicabogár nem volt sértő )
[ Szerkesztve ]
-
-
catty21
tag
Mostmár nem is csatalakozik a net, eddig csak gyenge volt
-
catty21
tag
válasz ForRedGlory #2776 üzenetére
Amúgy az első megrendelésem Dls Solo extra volt, telefonnal.
Majd miután azt törölték, megrendeltem a Solo mediumot, ebből eddig csak a csupasz netet húzták be, ami most valamely okból már nem is mükszik))) -
catty21
tag
Mázlista vagy, én fejből megtanultam a kapcsolási sorrendet, sőt már az Mt azonosítómat is... tegnapelőtt pl. 32 percig zenéltettek, na ott már letettem, újrahívtam, még 17 perc... szóval
Lehet, hogy nem akarsz senkit bántani, de itt nincs valódi mimika, nincs metakommunikáció, szóval amit leírsz azt nem tompítja egy kedves félmosoly...
-
catty21
tag
Tegnap volt a T-comos szerelő, hozta a routert...
Meg a rossz hírt, miszerint a büdös életben nem fog 8 megával jönni a netem, de még 4-gyel sem... 2-vel jön. Kérhetek csomagváltás, hurrá, évekig fizettem ötezret négy megás netért, amiből jött 3,5- 3,8-cal, most meg fizethetek kettőért ugyanennyit!!!Köszönöm a drága ügyintézőnek, hogy rajtam kereste meg a karácsonyi zsebpénzét!!!
Örülök, hogy azt kamuzták a 8 megás net VDSL központról jön, ami nem igaz, a környéken nincs is olyan, örülök, hogy egy vagyont telefonáltam el a semmiért.
Örülök, hogy úgy vezettek be 8 megás netet, hogy kis utánanézéssel a megszivatásom elkerülhető lett volna!!!Boldog Karácsonyt T-home!
Nekem is nagyon boldog lesz...
-
catty21
tag
És hol van a négy megás csomag? Mert szombaton sehol sem láttam a solo csomagok között...
Arról nem is beszélve, hogy négy mega sem jön már napok óta. Hétfőn mért az adsl sebesség mérő 6,7 megát, azóta általában 2 mega vagy 512 kbit...
Most néztem, a weben sehol nincs négy megás csomag...
[ Szerkesztve ]
-
catty21
tag
válasz ForRedGlory #3099 üzenetére
Időnként az emberen el tud hatalmasodni a negatív szellemiség, ha annyit szivatják
Én pl. lassan Darth Weder leszek:s
-
catty21
tag
Sziasztok, befizetett csekk másolatát - telefonszla - milyen e-mail címre kell elküldeni?
-
catty21
tag
Sziasztok, ma bekötötték apámnál a Sat tv-t, de nem jó minőségű a kép, becsíkozódik, akadozik, homályos, a szerelő úgy akart lelépni, hogy akadozott az adás, akkor azt még kijavította, majd elindultak, akkor kiirta, hogy nincs jel a műholdról, kértem jöjjenek vissza: válasz: elmászott a műhold!!!!
Megcsinálták, tessék-lássék, de a kép homályos, a szöveg olvashatatlan, és az élesség folyton változik, szellemképes.
Ezt ők állítólag nem tudják megcsinálni.
Mi a megoldás?
Mert már bocs, de a UPC ezerszer élesebb és jobb volt ennél!
Nem hiszem el, hogy ilyennek kell lennie! -
catty21
tag
Scarttal, no az is érdekes volt... amit ők hoztak, azzal nem stimmelt a hang, a kép. Benyomódtak a szőrei, vagy mifenéje, ráadásul szét is csúszott, akkor a régi upc-s scarttal pótolták!
De ennyi, tovább letojták.
Azt mondták, hogy a tv-n szar a scart, ami érdekes, mert eddig kiválóan működött... csak azután hirtelen elromlott, hogy hozzányúltak... UPC-vel ez nem volt gond, egy percig se -
catty21
tag
Mármint a UPC-t az új tányér alatt hagyták
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- RC modell földön, vízen, levegőben
- PlayStation 3
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+