-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zoltan84
csendes tag
-
Janusz001
őstag
válasz Zoltan84 #96747 üzenetére
Én is így jártam, nagyobb csomag pár hónapja hűséggel,kaptam is kötbért, be is kellett fizetnem, mert a csudálatos 21. századi technikájuk képtelen egy jogtalan számlát sztornózni. Elméletileg jóváírták és kapom majd a nullás csekkeket, azóta persze már kaptam egy rendes számlát, jóváírás sehol.
Ja és 2 telefonos majd személyes ügyfél-szolgálaton is túl vagyok, mindenhol azt mondták jogtalan, nekem van igazam, a rendszer hibázott. Most meg várhatok a pénzemre. Valahol panaszt fogok tenni, az tuti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.