- Milyen routert?
- HBO Max & OD topic
- DIGI internet
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz DJ. Ru$y #99506 üzenetére
Felhivtam őket. Természetesen mivel átirták ezért én már nem tehetek semmit, csak akire átirták, de a kötbért azért nekem kell kifizetni. Megerősitette hogy 990Ft-ért átirható a csomag ahogy irják, nem tudja mi történhetett.
A vicc az, hogy emailben is ugye pdf-et küldtem amit kézzel töltöttem ki, szóval biztosan egy ügyintéző olvasta el azt is. így nem kéne hogy hiba legyen a rendszer miatt
-
tobias88888
őstag
válasz DJ. Ru$y #99506 üzenetére
Nah, felhivta az akinek a nevére átirták. Azt mondta neki az ügyintéző hogy átirás csak aktiv portfólióra történhet kizárólag és ezért kötbért kell fizetni meg drágább dijat. Az első ügyintéző csaj eközben nekem azt mondta hogy átirásnál nem kell csomagot váltani, maradhat a régi. Az oldal is ezt irja. Most akkor mi a valóság?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.