-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
{mash}
csendes tag
válasz
{mash} #52590 üzenetére
Ma sikerült megtudnom mi akadályozza a kedves helyi szerelőket a hibaelhárításban. Egészen pontosan nem értenek ahhoz amit csinálnak. Az alábbi DSL info alapján azt mondta, hogy most úgy van beállítva a vonalam, hogy 10239-27244 kbit/s között változik a letöltési sebességem, de a vonal sajnos nem bírja a 10-et sem. Ezután felhívta nekem a kollégáját aki szintén teljes meggyőződéssel ugyanezt állította. Ezután vettem egy mély levegőt, megköszöntem a közreműködést és írásban megkerestem a Telekom központi irodáját. Gondolom eltart néhány napot, hetet mire választ kapok a kérdéseimre, de még mindig gyorsabb mint kivárni a helyi "szakik" szakmai felzárkózását.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.