-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
én ezt mind megértem, de meddig "értsen meg" az ügyfél? december 12-e nem most volt, és azóta életjelet sem adtak..
De majd ha én kések egy napot a csekkel, másnapra már jön 3 felszólítás..
Sok a megrendelés, rossz az idő, de akkor készültek volna fel erre, mielőtt bevezetik a szolgáltatást, most itt a rengeteg megrendelés, az ügyfél meg csak a körmét rághatja maximum, mert azt se tudja mire kapja meg amit kértSzerintem ez nem túl jó reklám a cégnek, pláne hogy rögtön az elején gondok vannak..
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.