-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essejó
veterán
válasz DJ. Ru$y #113296 üzenetére
Ez cirka ugyanaz a probléma amibe én is belefutottam a csomagváltáskor, hogy miután kicserélték a Sagemet, nem tudom a wifis telefont párositani a lanos stb-vel mert azt mondja hogy külön hálozaton vanak. Akkor volt egy bő 50 perces telefon a 1414-el, aminek a végén benyögték hogy ismert a probléma, és dolgoznak rajta. Csak hát akkoriban olvastam a Telekom forumán, hogy két évvel korábbi bejegyzést erről, ráadásul optikai Hgv-vel is elöfordul ilyen. Szóval érzésem szerint magasról tojnak a dologra. Mondjuk nem tartom elképzelhetetlennek, hogy létezik ezekhez a Sagemekhez egy Advanced menü is, mert ami alapból elérhető az eröst spártai.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.