-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Lauda #105660 üzenetére
Azért, mert kihagyod az első "várakozás" kört. Ugyanis, ha weboldalon indítod, az csak egy "igénybejelentés", amikor telefonon visszahívnak, akkor "élesedik" a rendelés, ha telefonálsz te, akkor viszont a hívásod időpontjától "élesedik" a rendelés.
(Arról nem beszélve, hogy régen volt egy csomó weboldalos rendelés, ami elakadt, nem hívtak vissza, vagy csak jó pár hét múlva stb.)
Elvileg ugyanazt az árat kell adniuk, ha a weboldal nem téved. Olyankor hivatkozni kell a weboldalra, ha ott olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.