-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lszlogal
senior tag
válasz Lauda #105654 üzenetére
Pár nap múlva visszahívnak telefonon, adatot egyeztettek, és elindul a megrendelés. Ezután mégegyszer fel fognak téged hívni a központból időpontegyeztetés miatt, hogy mikor történjen a szerelés. Általában alvállalkozó szokott kötni, mert a Telekomosok csak hibát hárítanak el (nálam volt már rá példa, hogy Telekomos jött kötni). az oszlopról behúznak egy kábelt (koax, réz, optika, attól függ milyen területed van) a modemig / ONT-ig.
De ha telefonon rendeled, akkor azonnal elindul a megrendelési folyamat.
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.