-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roland-87
aktív tag
válasz #22718208 #105239 üzenetére
Hát akkor lehet le lesz jelentve hibára viszont, mert így elég 5 perc jelkiesés a koaxon akár egy áramszünettől és onnantól nincs netem míg haza nem megyek újraindítani kézzel és ez nem túl szerencsés főleg hogy én nagyon sokszor érem el távolról az itthoni hálóm. Nekem szerencsére a belsőt saját router kezeli így a folyamatos újraindulás nem zavar, azt amúgy a v2 sőt előtte a Ciscom is csinálta. Csak kérdés erre a hibára elfogadják-e a csere kérelmet...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.