Keresés

Aktív témák

  • dr.bubo

    őstag

    válasz jegenye77 #4025 üzenetére

    Jelentsed be hibára. Ha megjön az, hogy megcsinálták, de továbbra is fenn áll a hiba, akkor újra jelentsed be, amíg meg nem csinálják. A bejelentésnél, mond, hogy többször jelezted a hibát, és ez nem szolgáltatás, kérdezd meg, hogy a számla is kevesebb lesz így.
    Lényeg, hogy mindig jelentsed, amíg a hiba fenn áll.
    Nekem előző hónapban volt, hogy két hétig szakadozott a net, iptv, bejelentettem, utána mindig jött az sms, hogy megcsinálták. De ugyan úgy szakadozott továbbra is, mindig bejelentettem. Az üfinél, mindig megemlítettem, a kompenzációt, ott mondták, hogy e-mailt kell küldeni a szamlazas@t-home címre, adatok, ügyfélszám, és kérni a jóváírást a hibás időszakra.
    Küldtem is e-mailt, most a héten jött a számla és 2500Ft jóváírtak rajta. :)

    Router beállitása: http://www.rainman.sokoldal.hu/tplink_router_beallitasa / Port Forward: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Aktív témák