Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz busman #15299 üzenetére
Falcotól nem jöhet se füstszag, se "áporodott" szag. Főleg nem a központban, amikor az uralkodó szélirány nem arra fúj.
Áporodott szag egyébként szerintem mostani vihar előtti légnyomás változástól lehet, régebben épített csatornákból ilyenkor hajlamos feljönni a szag. De ez minden nagyvárosra igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Cathfaern #15301 üzenetére
Nem jöhet semmi? Family mögött van a cégünk és egy műszak alatt brutális mennyiségű fureszpor rakódik le az autókon. Szerencsére a cegbe nem jön be mert szurt levegős befuvas és klíma van. A szűrők állandóan tiszta dzsuvak néhány honap alatt. Ha kimesz az orrodban érzed és alig látsz valameddig. Gondoljatok bele ez a finom por a városban kering. Hozzáteszem a Joskar olan az ablakparkanyom is rendszeresen tiszta fureszpor... Pedig azért távolabb van.
Nemtudom miért nem csinálnak velük valamit. Persze pénz...
[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
Intersparnal lakók viszonylag odébb van a falco. Én elhiszem hogy nem egyszerű a falco melett élni a fűrész por miatt, de basszus egy fa üzemről beszélünk.
Egy embert biztosan tudok ismerek aki oda költözött a környékre és sír a falco miatt. Amikor megvette a házat nem tűnt fel neki hogy ott van egy gyár? Mellesleg az nem zavarta hogy sokkal olcsóbb volt ott egy ház. -
orion1025
őstag
Ennek a gyárnak a tragikomédiája hűen tükrözi a vezetés/kormány "minőségét". Amikor kicsit fel van fújva a téma, kijön egy "szaki", aki megmér mindent, és a végén az jön ki, hogy a falco még emeli is a levegő minőségét. Amíg biznisz van benne, ráadásul nem is kevés, addig ez senkit nem fog érdekelni, kivéve minket, földi halandókat. Én személy szerint atomot dobnék rájuk, vagy isten igazából egyszer égjen le az egész a csába, akkor talán nem építenék ott újra. Na meg az a másik szerencse, hogy az utak miatt nem tudnak tovább terjeszkedni, mert már az osztrák határnál tartanának ha szabad placc lenne... A város egyik szégyenfoltja ez a cég, minden tekintetben. Emlékszem régen micsoda fűrészpor meg forgácstenger hullott hátul, de az is rendben volt...
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
Gyuri27
félisten
Üdv urak.
Erről a formax nevű pc-boltról tud valaki valamit, van valakinek tapasztalata velük,Amd - Radeon - Ryzen
-
Killer01
őstag
-
BaLee
addikt
Ha tudtok a környéken eladó benzines (nem turbo) kombit, 2010 körüli vagy újabb, akkor szóljatok. Elsősorban Ford Focus-t szeretnék 3. generációst, de van sok egyéb ami szóba jöhet(ne) (Avensis, Mazda 6, Honda Accord) ha lenne belőle értékelhető darab nem elszállt áron. 2.5m körül.
-
Anubris
őstag
Fiatalok bementek az erdőbe egy kis etyepetyére.
-
fesii
aktív tag
Hy
Valaki készül joskára? Ízlések és pofonok de sírni tudnék ezektől a fellépőktől. Vagy nem tudom lehet én nem haladok eléggé a korral. Ebből adódik a kérdés valaki tud vmi értelmes programot azon kívül hogy a balcsin legyek?
Keresgélem a programokat nem találok semmi értelmeset majd másnap a nyugat kb 2-3helyrol ír képekkel ahova én is elmentem volna csak egyszerűen nekem nem szól senki.[ Szerkesztve ]
-
Iomega
addikt
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
freaghill
őstag
Szombathelyen milyen lehetőségek vannak csoportos sportolási lehetőségre?
Szocializálódnék, lassan egy éve vagyok itt, de nem sikerült még haverokat/barátokat találni.
-
mefistofeles
addikt
Valakinek egy jó kis Asus GT 1030 ? Helyben, topiclakóknak kedvezmény.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Cathfaern
nagyúr
Én csak ezt tudnám hozzáfűzni a témához [link]
[ Szerkesztve ]
-
Iomega
addikt
Tegnap este, érezte valaki a trágya szagot? Az honnan érkezett?
[ Szerkesztve ]
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Josi
senior tag
válasz mefistofeles #15331 üzenetére
Valami nagyon olcsón kell adnod ebben a +35 fokos melegben.
3 hónap múlva dupla áron lehet eladni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ticzi01
aktív tag
Sziasztok!
Keresek segítséget UTP behúzáshoz, fél-egy napos mutatványról lenne szó.
Szombathelyen és du. 3 tól lehetne dolgozni vagy hétvégén.Amennyiben esetleg lenne valakinek szabad kapacitása írjon.
Köszi!
-
fesii
aktív tag
Hy
Van itt esetleg valakinek octávia a tulajdonában? Értem én, hogy minden autónak motornak vannak hibái, de ha ez ember belekezd az olvasgatásba igazából az jön le mintha igazából inkább járjak biciklivel mer az összes egy kalap sz@r. Tudnék örülni egy tulajdonosnak vagy esetleg egy autószerelőnek aki kihámozza a sok hülyeségből a lényeget. -
fesii
aktív tag
válasz CoolBoy323 #15339 üzenetére
Főképp elsőnek 1.4 tsi-re gondoltam. De igazából az összes cikkiró az 1,2-ről ír. Mintha az 1.4-es nem is létezne. miért????
Számomra hihetetlennek tünik, hogy egy 1,2-esből kipréselnek több mint 100 lovat.
Irkálják még, hogy a régebbi láncos vezerlésüekkel könnyen lehet probléma, de elvileg már valami másik gyártótól veszik a láncokat amiket már jó eséllyel kicseréltek. Mindenképp manuál a terv ugyhogy a DSG váltó nem érint.
A kettős tömegü viszont nagyon is érint mert amiket eddig olvastam az szerint az 1.2 1.4tsi és a DSG váltókban ez van.
Szval eddig röviden 1.4-ről nem nagyon beszélnek Nem vagyok egy jason statham de azért egy 1.2-est kicsinek érzek. Amiket nézegetek 2.5 -3 milla körül ott már elég közel vannak a 200-hoz ugyhogy kezdhetném is egy kuplungolással. Ha ezmiatt átpártolnék a dieselekre ahol ha jól értem nem mindegyikbe 2-300 ezer egy nyamvadt kuplungcsere. Na ott veszek el végleg a pár betüs diesel motorok világába.
Igazából hülye vagyok ebbe a témában és rohadtul elveszek ebbe a katyvaszba.
Neked miért nem jött be? Félre ne értsd punto-val járok győrbe dolgozni meg napi használatban elvagyok ezzel is, de 20 éves. Nagyon sokáig szemezgettem a tipoval de igazából 4millám meg nincs autóra, úgyhogy a mai trendel ellentétben probálok addig nyujtozkodni ameddig a takaróm ér. -
CoolBoy323
nagyúr
Én úgy tudom 1.5 td volt amit hajtottam. Nekem kényelmetlen volt, a derekam nagyon nem szerette.
5 ember, csomagtartó fullon, és vége volt, alig bírt menni.
Nyomaték elosztása f.s.
Tempomat kapcsoló idétlen.Szervizrol nem tudok nyilatkozni, kozel 30k van benne szuk egy ev alatt, nem volt eddig baja. Adblue meg gazolaj es megy.
Ja, amugy fogyasztasa jo, 180nál is stabil, halálfélelem mentes :D
Inkább Suzuki S-Cross-t vennék ;)
-
Anubris
őstag
Családban volt 1.2 tsi Jetta, sztem abban ugyanaz a motor van, mint a skoda-ban.
Komoly gondok nem voltak vele. Újonnan vásárolta az autót az illető, de olyan 100k km után eladta, mert félt tőle a te általad is olvasottak végett.
Vett helyette egy mazda 3-at.
Szívó 2000 cc. 160 ló.
Teljesítményben kb a 1.2 Jetta szint. Szerintem jól járt vele.
Elég jól tartják ezek a mazdák az értéküket és a megbízhatóságra sincs nagyon panasz. -
fesii
aktív tag
Sziasztok
Hátha járt már valaki hasonló cipőben.
Szombathelyen csináltatott már valaki használt autó vásárlás előtti átvizsgálást? Esetleg Nagykanizsa mer ott van az autó
Nem az érdekel, hogy végigmegy vastagságmérővel meg ránéz milyen szép a belső tér.
Hanem abba az esetben fizetnék érte, ha megmondja milyen állapotban van a motor porlasztók turbo stb...[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
Én mikor szhelyen magánszemélytől vettem a bmw-t akkor elvittem előtte az autófókusz márkakereskedésbe.
Szakmailag nagyon gyengék voltak. 17 éves kislány nézte át az autót.
Folyik kicsit az olaj. Válasz: az nem is bmw amiből nem folyik...
Oké.
Félév múlva megint elvittem. Folyik az olaj a váltó körül. Ki kell cserélni a váltót.Aha, elvittem szakemberhez, kartántömítést kellett csak cserélni...
Arra jók voltak, hogy computerben megnézték a bmw szervízes előéletét, hogy miket cseréltek rajta, valós-e a szervízkönyv stb. Illetve rákötik hibakód leolvasóra a kocsit. 14k volt a művelet.
Emellett lekértem akkor még fizetős jármű lekérő rendszerben a km-t.
Ez azóta sokkal jobb lett, műszakis fotók is vannak fenn az autókról és ingyenes a lekérés.Meg egy haverommal megnézettem a kocsit vétel előtt, hogy az ilyen kopó alkatrészek, mint gumi, fékek, tárcsa, stb milyen állapotban vannak.
Vannak konkrét cégek akik ilyen bevizsgálásokkal fogllakoznak. Sztem nagyobb értékű kocsinál simán megérik az árukat.
Írsz nekik egy mailt és megmondják, hogy kiszállással együtt mennyibe kerül az átvizsgálás.Én mikor először egy győri autót néztem akkor ennyit mondtak a díjra:
Győrben 16.900,- Ft-os kiszállási díj mellett tudunk vizsgálni, ehhez jön még a vizsgálat 25.900,- Ft-os díja. -
BaLee
addikt
Ha van az adott városban márkaszervize a kocsinak akkor szerintem kérj oda időpontot, ha előtte megnézed a kocsit és érdemesnek látod akkor elviszed. Nagyobb eséllyel tudják az adott típus hibáit, gyengeségeit és ott tudják róla a legtöbb dolgot megmondani (elektronikus szerviztörténet, futott km stb.).
-
net84
őstag
VAG konszern auto csere elott allok. Dizelt benzinesre (vegyes hasznalatra jobban illik). En inkabb engedek az evjaratbol es a TSI-ket atengedem masnak. Jo lesz nekem a regebbi, nagyobb terfogatu, szivo, FSI motor.
A TSI-k egyik nagy gondja a turbo. Ha valaki nem figyelt oda ra, konnyen lefekszik es mar johet is az automento. Az 1.4 emelle lehet vezermulanc feszites hibas. Eloszeretettel ugralt el a vezerles a korai tipusoknal, azonban visszahivas nem tortent. Rovidebb csereperiodust ajanlottak (~60.000km, ez szijnal ia keves, lancnal pedig erosen vicces). Letezik ra egy modositott vezerles szett, amiben mar reszben mas a feszites elve. Ez egyreszt mocsok draga, masreszt bontas nelkul nem is latszik, hogy mi van bent.
Az 1.2 meg jatekban van nalam, de a turbo ott is meleg...uj autonal nem zavarna, de 100-200 ezer km-t futott autonal mar lehet idozitett bomba. Foleg, ha egy torzsgyokeres benzines tulaja volt...
Kettostomegu lendkerek mar szinte az osszes uj valtoban bent van. A dizelbe pedig ugyanolyan horror a lendkerek+kuplunk+kinyomo csapagy szett a regebbi modellekbe is. Egytomegure cserelni pedig ongyilkossag.
Markaszervizbe vinni allapotfelmeresre, kb. ugyanaz, mint barmi masik helyre. A Porshe Hungaria pl. nem ad ki adatot szerviz eloeletrol. Jobb az adott tipushoz erto szakit keresni, akivel aztan el lehet menni es felmerni a valos allapotot.Read only...
-
Killer01
őstag
Ez így leírva enyhe túlzás...
A TSI-k egyik nagy gondja a turbo. Ha valaki nem figyelt oda ra, konnyen lefekszik Ez minden turbós autóra igaz ha nem vag ha nem benzines akkor is;
1.4 emellet lehet vezermulanc feszites hibas. Tény a hiba létező, bár főleg az általad preferált 1.2 motor hullott ezzel a hibával. Érdemes használtautó megvételekor cseréltetni a láncot, legalább 4 évre biztosítja a nyugalmat (ha hamarabb lenne meg a 60 k dízelt kell venni )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- ROG Strix G513IE 15.6" FHD IPS Ryzen 7 4800H RTX 3050Ti 16GB 512GB magyar vbill gar
- Spider-Man 2 PS5
- Zbook Studio G8 15.6" 4K OLED érintő i7-11800H RTX 3070 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- HONEYWELL HR92EE rádió frekvenciás radiátor termosztát 3db
- SENNHEISER EW 112P G4-G Csíptetős mikrofonos szett
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest