Új hozzászólás Aktív témák

  • solena

    tag

    válasz macilaci78 #87386 üzenetére

    Az fincsi, felénk azért egy héten belül megvolt, ha nem kellett külön alkatrészt intézni, legalábbis a Delleknél. A tanker nem kérte be a gépet (ha EFOP-os lapos)? Mivel a pályázatnál úgy lett kialakítva, hogy a klasszik garanciális időben a szervizcégek a tankerület informatikai referensétől vagy rendszergazdájától (amelyik van a tankerületnek) fogad megkeresést/hibabejelentést az anno megadott e-maileken keresztül. Ezért az volt a megadott protokoll, hogy tanár jelzi az iskolai rg-nek (ahol van), aki a problémát megnézi, ha tényleg szervizbuli, akkor (akár intézményvezetőn keresztül, ez a része tankerületenként eltérő lehet), jelzi a tankerületi illetékesnek, aki bekéri a lapost, és leadja a hibajegyet, és onnantól egy héten belül simán megoldódott, ha tényleg garanciális probléma. Tavaly tavasszal a Delleknek lejárt a garanciája (hadd ne mondjak semmit a konstrukcióról, kábé agyhelyen tudnám verni azt a b*lfaszt, aki így befogadta a pályázatot...), és ugyan a HP-k és Lenovók esetében sincs a projekten belüli garancia, de van gyári garancia rájuk talán jövőév első feléig (3 év kiterjesztett gyári garancia), és most az intézmény intézi.

    Ba'jur, beskar'gam, Ara'nov, aliit, Mando'a bal Mand'alor, An vencuyan mhi. - Resol'nare

Új hozzászólás Aktív témák