Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz MasterMark #28120 üzenetére

    Sértetlen dologra, vagy a kézhez kapott állapotnak megfelelő állapotúra? Nem mindegy... (Én sem tudom, hogy van pontosan. De a mi termékeinket botor dolog lenne webshopban értékesíteni.)
    Még egyszer: visszajáró vevő, kis értékű dolog, a vevő története is hitelt érdemlő és ezek mellett lehet, a csomagküldő cég biztosítása is fedezi a kárt.
    Eladóként én is segítem a visszatérő korrekt ügyfeleimet. Az én ügyfelem is kapott már sérült, nem megfelelő terméket, amit szó nélkül cseréltem.

    Én ebay-ről rendeltem egy eladótól több féle terméket több darabszámmal. Átvétel után 5 munkanappal írtam neki, hogy sikerült mindent kipróbálnom és ez+az+amaz nem működik, vagy nem megfelelően. Pár levélváltás után küldi a pótlást, ami a reklamációs időn belül az eladó által garantáltan meg kell érkezzen. Ha nem kapom kézhez az utolsó napon, pénz vissza, amit elfogadott.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák