- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz MasterMark #28120 üzenetére
Sértetlen dologra, vagy a kézhez kapott állapotnak megfelelő állapotúra? Nem mindegy... (Én sem tudom, hogy van pontosan. De a mi termékeinket botor dolog lenne webshopban értékesíteni.)
Még egyszer: visszajáró vevő, kis értékű dolog, a vevő története is hitelt érdemlő és ezek mellett lehet, a csomagküldő cég biztosítása is fedezi a kárt.
Eladóként én is segítem a visszatérő korrekt ügyfeleimet. Az én ügyfelem is kapott már sérült, nem megfelelő terméket, amit szó nélkül cseréltem.Én ebay-ről rendeltem egy eladótól több féle terméket több darabszámmal. Átvétel után 5 munkanappal írtam neki, hogy sikerült mindent kipróbálnom és ez+az+amaz nem működik, vagy nem megfelelően. Pár levélváltás után küldi a pótlást, ami a reklamációs időn belül az eladó által garantáltan meg kell érkezzen. Ha nem kapom kézhez az utolsó napon, pénz vissza, amit elfogadott.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!