- AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Milyen program, ami...?
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Komoly pénzekkel szólna bele az amerikai választásokba a kriptoipar
- Windows 10
- Google Chrome
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is csak 3 hónapja lett rendes garázsom, a lakóház földszintén, pont a lakásom alatt. Ilyen időben 15 fok van, állítólag kemény mínuszokban sem megy 10 fok alá a hőmérséklet pedig nem fűtött, csak az épület része ugyebár.
Megfizethetetlen amikor reggel nem a jéghideg, macskák által összeszart autó fogad befagyott szélvédőkkel
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
ajándék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezt a belső teret azért el tudnám viselni...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22459 üzenetére
Én szívesen vennék SS-t jövőre, de ahogy nézem nem lesz egyszerű találni... alig van eladó ami meg jó az rögtön elmegy. 10-20db között van eladó, annak a fele mókolt, gyilkolt, "tuningolt".
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Én nem érzem azt hogy szeretné, meg kívánná az autó a tiltásig taposást. 90%-ban 3000-nél elváltok, előzésnél ha nem az életemet mentem akkor nem nagyon megyek 4500 fölé. Ha vagy fa, vagy bokor a szitu akkor 5500-ig
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is ez a Conti van, imádtam de idén már nagyon kemény volt. 2010-ben vettem, de 2008 végi a DOT száma.
Tavasszal vennem kell, legszívesebben ugyanilyet vennék de a méretemben 100k fölött van a szett anno okosba megvolt 18k/db áron...
Most jobban fogok arra figyelni hogy friss legyen a gumi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22521 üzenetére
felnit nem akarok újat venni, tetszik ami van akkor lehet downgradelek 185-ös gummákra
r17-hez meg ültetni kéne 3-4 centit biztosan, az se occó'
Lada 5 év garival 2 millás kezdőár alatt: [link]
Kár hogy ocsmány kívül, belül az a zöld világítás.... áhhh...
Mondjuk a Niva még mindig kéne, kiállítási tárgynakStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
SKE fórumon van valaki regelve?
Nekem kb. 5 éves regemet törölték, a hozzászólásaim látszanak de mint törölt felhasználó nincs profilom... normálisak ezek?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Járókeret #22533 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék
ha már témánál vagyunk: bebizonyosodott hogy az autóm egy féle benzint nagyon nem szeret, ez pedig az OMW MaxxMotion 95, eddig akárhányszor tankoltam mindig rángatott tőle az autó, akkor is amikor gázra léptem, akkor is amikor levettem a lábam... minden más üzemanyaggal normálisan üzemel, kicsit messze van az osanos kút (4-5km), de inkább eljárok oda 98-asért, annyi mint máshol a 95-ös.
OFF: [link] - nagyon komoly hogy a dízelekből mit lehet kihozni... jövőre valszeg átülök egy A6 2.0 PDTDI-be, ami gyárilag 138hp/320nm, na abból zokszó nélkül kijön 180hp/400+nm --- "Swift2"-re is megcsinálták páran de 10/10nél többen nem hoz, annak meg sok értelme nincs közel 100k-ért..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz HUNPSP #22546 üzenetére
Köszi.
Érdekes, nekem pont a teszkós Shell-t ajánlották, sőt szakmában dolgozó ember mondta azt hogy kifejezetten ennél a kútnál tankoljak mert viszonylag új kút és új a tartály is amit egyébként ugye bizonyos időszakonként mosni kellene de mindenki szarik rá.
Sőt, olyat is olvastam rogobós topikban hogy ahova jártam évekig MOL kútra tankolni, kiderült hogy megfingatott egy robogót az ottani benzin, a szerelő látatlanban rákérdezett hogy ugye azon a kúton tankolt... stb.. nekem meg évekig semmi bajon nem volt ott.
Igazodjon ki az ember...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sh@dowMAN007 #22587 üzenetére
Én is elgondolkoztam ilyen dobon: [link]
De az ilyen sztorik elrémisztettek:
"Amugy már el adtam a dobot mert 1es labdaszonda hibás lett a kocsi,(a labdaszonda a kipufogó leömlő csőben van)Labdaszonda csere(40 ezer ft denso gyári)gyári dobot vissza raktam!Ez után is ki jött a hibajelzés,gyári dobbal,ugyanúgy labda szonda hibát jelzett,többszöri hibajelzés törlés után is!!(de ugye új lambda szonda van benne,nem értettem)Ezután gyári minőségű katalizátort vettem bele,fel újítottat!(nem mondom meg az árát)Katalizátor csere után kb egy hét múlva megint labdaszonda hibajelzés!Fel hívtam Parragit aki röviden annyit mondott hogy ilyen vissza jelzést még nem kapott hogy labdaszonda hiba jön elő a dob miatt!De nem zárja ki hogy ez miatt lehet a gond!!Más meg azt mondta hogy ezeket az autókat több évig tervezték,és nem szabad változtatni mert az össze zavarja az egész motor működését!!Szóval ezek után szépen el adtam a kocsit,mert nincs megoldás a problémára!!!!"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz dedike #22602 üzenetére
Felületesen olvastam át, fel se tűntek a hibák.
Ezek amúgy műbizonylatos, tehát nem illegális dobok: [link]
De a kolléga által fentebb is említett hibakód miatt pl hezitálok. Pedig ennek tényleg szép hangja van.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sh@dowMAN007 #22608 üzenetére
Típust tudsz majd írni hogy milyenre cserélik pontosan?
Tigi: ment pü
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
+ féktávon sokkal fontosabb az első tengely, a hátsó gumik nagy féknél kb. dísznek vannak az autón
nekem 3-4 éves Hankook 442-es gumik vannak télire, de az előzőleg az autóval vásárolt agyonkopott Yokohamák sokkal jobbak voltak, hóban mindenképpen...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
Idei első "upgrade": [link]
10,5 év után nemes egyszerűséggel eltört a műanyag, fontolgatom a pert...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Egyébként érdekes dolgot tapasztaltam az elmúlt napokban: hidegen indítva az autót 2x is előfordult hogy az első pár mp-ben nagyon furcsán remegett a motor, mintha nem jól járt volna, pedig megvolt a hideg alapjárat (1500, majd le 1000 fölé). Ja és ezt 10-12 fokos garázsban.
Lehet-e összefüggésben azzal hogy már csak 5-6 liter nyál volt a tankban? Olvastam olyat hogy üres tanknál nagy hidegben (vagy inkább hőmérséklet ingások miatt) kicsapódik a pára a tank belső falán és így vizesedik a benzin. Mert ugye napközben nyitott parkolóban áll.
Tegnap teletankoltam, ma reggel pl. nem csinálta, tökéletesen indult.
Lehet ebben valami?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22806 üzenetére
Nekem lassan 6 éve megvan az autó de soha nem éreztem azt hogy tiporni kéne, se akkor se most. Sajnálom gyilkolni..
Nagyon meghajtva egyszer volt igazán, egyhuzamban 1 tank benzinnel 140-150 környékén pályán, ugyanez visszafele is a tengerpartról. De nem éreztem hogy ennek bármi értelme lett volna, kitisztított volna bármit is vagy fürgébb lett volna után az autó. Csak sietni kellett.
A havat viszont nagyon szeretem, ott mindig próbálgatom hogy mi fér el, ma is kerestem a körforgalmakat, derékszögű kanyarokat
Az eredeti témához: akik mögött és is szentségelek azok legnagyobb részt régi Switesek, vagy F Astra-sok... nagyrészt 50-es mamik, akiknek vettek egy 150-200e-es roncsot hogy járjanak be vele a városba, mert arra jó lesz.... csak vezetni nem tudnak. Jó belátható, nagy tempós körforgalom bejáratánál satuznak, ez a kedvencem... amikor persze senki nem jár arra, még a környéken se. Na ilyenkor duda + refi és a seggébe állok, vagy kimegyek mellé, kacsázok mögötte stb., mert elkap az ideg. Addig baszogatom amíg le ne áll előlem. Aztán elküldöm a kurva anyjába.
Amúgy nyugodt úri vezető vagyok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nekem is lámpás kérdésem lenne:
2005-ös autómba szeretnék hátsó lámpákat cserélni, 2008 - facelift utáni gyárit rakok bele, (sikerült nagyon jó áron szereznem). Izzók + kábelezést is kapok hozzá.
Gondolom nem egy bonyolult dolog, de ha csinálta már valaki és van benne buktató akkor írja már meg.
Köszi.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz domojko #22822 üzenetére
Köszi! Akkusarut nem kell ilyenkor levenni? Az izzócsere miatt.
Nézegettem én is ezeket, számomra a LED-esnek lenne értelme az meg már másfélszer ennyi. Egyébként jól néz ki, bár nekem a króm alapú lenne jobb az autó színéhez és a többi elem miatt (tükrös fóliák, tükörpolír /vót egyszer / felnik).
De hátsót is csak akkor cserélném customra, ha elöl is az lenne, a kettő meg már 100+k, annyit azért nem ér. Talán ha az első búrák megfakulnak vagy annyit kapnak hogy már nagyon karcos lesz, akkor meglépem.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #22833 üzenetére
Az tényleg nagyon jó ár. Korrekt volt.
Ha nagyon jól tapadó gumijaid vannak és egy picit szélesebbek mint a gyári akkor szerintem beleérhet minimálisan. Mondjuk a téli gumi + hideg aszfalt, valszeg kisebb G-t kap így az autó mint nyáron meleg gumival.
x-akta marad, nálam is van ilyen
gátló téma: amikor splash-ed volt írtad hogy beméretted és 58%-os volt. akkor azt írtad hogy azt már kukázni kell. vagy az más mérési módszerrel volt annyi? --- persze ha jók az emlékeim
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
És a lényeg: made in Japan
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezeket is ma boltoltam: [link]
Teljesen újak (elvileg gyári cucc), jobban mutatnak és több fényt áteresztenek mint a nálam gyári facelift előtti verzió.
15K-ért szerintem jó vétel volt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Sh@dowMAN007 #22862 üzenetére
Csak egy ilyen vég van fent: [link]
amúgy már ettől is picit más a hangja
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz roberto211 #22867 üzenetére
Köszi!
1.3 és nem eladó. Még
Családban és ismerősi körben is van már rá jelentkező "sajnos"
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Megnéztem az olajat, és a min/max között félóton áll, a maxhoz picit közelebb, kb. 60%-on.
Fél éve cseréltem olajat, 9.000 km van benne (ENEOS 5W30 Hyper Premium). Az autóban 159e.
Annyi változott hogy vidékről városba költöztem és többször teszek meg kis távolságot, főleg városban. Okozhat-e ez ilyen változást (eddig soha nem ette az olajat), vagy már vékony bele az 5W30?
Nem hajtom az autót.
illetve minimum jelzésnél mennyi olaj van még benne? csak hogy mennyit vegyek utántöltésre, 1 vagy 2 litert.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Előttem csinálták, belement szépen a 4 liter ahogy mindig szokott.
Ilyenkor nem szoktam megnézni mert régebben amikor megnéztem mindig a maxon volt. 3,7 liternek kell belemennie + pár deci szóval a 4 literrel mindig fullon van.Amúgy az olajnak még szép világos aranybarna színe van.
Kornelka: vajon hogy lehet biztosra menni olaj ügyben? korábban nekem is LM volt, toptec 4100 ha jól rémlik, a szerelőm akihez nagyon régóta jár a család összes autója, ezt javasolta.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
M13A
5W30-at rakok csak bele, amikor vettem akkor nem értettem még hozzá és 10W40 ment bele asszem, azóta 1x 5W40, utóbbi 3 évben pedig csak 5W30.
Castrolt, Liquai Moly-t és ENEOS-t raktam bele eddig, full szintetikusakat persze.
Szerintem tavasszal LM vagy Motul megy majd bele.
Váltóolaj csere is lesz majd, épp aktuális.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Mobil flották
- Futás, futópályák
- Milyen program, ami...?
- MIUI / HyperOS topik
- LEGO klub
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Ukrajnai háború
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest