Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
válasz tboldi #51071 üzenetére
18 évnyi Lada után mikor megvettem a gépet első dolgom volt beleállni a fékbe valami vizes úton, hogy ne lepjen meg amikor tényleg fékezni kell. Azt vettem észre, hogy ha lesatuzom és úgyfelejtem a lábam akkor az abs teszi a dolgát durrog kattog zenél, majd megáll a kocsi. Valamikor. Általában azon túl, ahová kepzelem, hogy érkezünk. Ha én fékezek és próbálok tapadáshatáron tartani az elsö gumikat, akkor 6ból 2 szer sikerült olyan lassulást elérni, hogy bekapcsolt a vad fékezésre figyelmeztető elakadásjelző a kocsimon. Még jó, hogy tettek bele ilyet. ABS-t "használva" egyszer se villogott az index. No comment. Egyébként érdemes lenne valami jeladót is tenni a fékre, hogyha olyan mélyre nyomod mint még sose, akkor villogjon az index, ha bekapcsol a lassulás érzékelő ha nem..
Sztem egyébként túl széles gumit pattintottak alá, nem? Ja, eskrossz.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz tboldi #51071 üzenetére
Akkor ezek szerint nekem a labamban is ABS van, mert egyik autonal se tapasztaltam meg ezt a kattogast, pedig volt mar par komolyabb fekezesem. Ez amugy szandekosan ilyen visszahato, vagy kikerulhetetlen mellekhatas?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen