Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
LOGOUT.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz
vzsryl #42386 üzenetére
Maga a hajtás nem ugyanaz, a S-Cross/Vitara elektronikus vezérlésű és van módválasztó kapcsolója, a Swifté egyszerű viszkókuplungos megoldás, és kb. ugyanazt tudja, mint a Vitaráé Auto módban. Vagyis addig, amíg az első kerekek nem pörögnek ki, addig csak azok hajtanak, amikor kipörögnek, akkor kerül hátra is hajtás. Nekem egy három generációval ezelőtti Swift volt sokáig, ugyanezzel a viszkós összkerékhajtással, arra, amire te használnád, szerintem bőven elég.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore café
- 3D nyomtatás
- Elemlámpa, zseblámpa
- eGPU tapasztalatok
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!