Új hozzászólás Aktív témák
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #21264 üzenetére
télleg az
16 szín közül lehet választani
sőőt a lábtér is ugyanígy világít bazári.. és pont ez volt a lényege
de.. ha meg nem tetszik.. akkor kikapcsolom vaagy bekapcsolom azt a színt mint amiylen gyárilag volt...
és akkor válasz Krisztián-nak is, ha pedig zavar/kiégeti a szemem, de este sötétben nem árt látni a műszerfalat, akkor pedig a fényerőt állítom be pont az ideálisra vagy akár azt is a gyári értékre...
szóval lehet itt állítani mindenfélét[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #21269 üzenetére
mondom... bazári a dolog... de a legjobb az egészben, hogy ez egy gombnyomással állítható és máris nem feltétlenül bazári... tehát innentől kezdve csak hozzátesz az autó értékéhez, nem elvesz.. mert ha tetszik az egy plusz, ha meg nem tetszik, ki lehet kapcsolni ezt a "plusz funkciót"
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21274 üzenetére
ha akarom veretős, ha akarom családi... nincs alternatívája nem hiába. Suzuki
-
bacsis
Közösségépítő
Na srácok, akkor egy kicsit komolyabbra fordítva a szót kéne egy kis segítseg! Kb 3 éve világít a motor hibaled. Azt mondták hogy valami a kipufogógázzal nem okés, egr szelep kell. Raktak is egy másikat a kocsiba, 10km után megint világított a hibaled. Eltelt cirka 2 év és műszakis lett a kocsi, na csak meg kene csinálni. Másik autószerelő ismerős is azt mondja egr szelep a szar, hiába volt cserélve lehwt az is szar volt.szereztem ismét egyet, persze ez is bontott volt. 30km után ismét motor hibaled világít. Értem én hogy bontott, de nem hiszem el hogy 3 is xar lett volna... vajon mi a fenét lehetne csinálni?
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21288 üzenetére
Hibakód olvasóval lett kiolvasva a hiba. Nagyon köszönöm a választ azt elfelejtettem mondani, hogy a tegnapi ismételt egr szelep csere előtt az autószerelő ismerősöm kitisztította. utána ahogy mondtad, saru le, hibaled kialudt, de 30km után vissza kapcsolt. Tegnap be lett rakva egy másik egr szelep mondván a tisztítás nem segített és ugyanúgy saru le az akkuról hibaled kikapcs, majd 30km múlva megint kigyulladt
-
bacsis
Közösségépítő
szóval egy kicsit visszatérve a motorhibaled-re...
tehát 3 EGR szelep volt az autóban, és mindíg 30-50km után gyullad ki ismét a hibaled...
szerintem kizárhatjuk hogy az EGR szelep lenne a rossz... Ráadásul a mostani előttinél meg volt játszva a kitisztítás is... Üzemanyagból sem tankolok szerintem az átlagnál rosszabbat...
Mit javasolot, mi legyen a következő lépés ami megoldhatná a problémámat? -
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21338 üzenetére
na erre voltam kíváncsi, hogy lehet-e más probléma, teszem azt lambdaszonda vagy elektronika, fluxuskondenzátor akármi...
De akkor továbbra is itt kéne keresni a hibát?!
csak ez a lefalazásos téma nekem annyira nem tetszik... ez kicsit olyan barbár megoldásnak tűnik, nekem ez olyannak tűnik, hogy pl fáj valakinek a lábe, megoldás: vágjuk leszerk: gyertyacsere? háááát.. fogalmazzunk úgy hogy nem mostanában
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz roberto211 #21340 üzenetére
Köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni amit fentebb írtál, utána meg megpróbálom akkor ezt a lefalazást
-
bacsis
Közösségépítő
Sziasztok!
2 kérdéssel fordulnék ismét hozzátok!
Az egyik, hogy aszondják, néha vezérműszíjat is kéne cserélni az autóban. Na most a kocsiban 133ezer van, és még nem volt cserélve... szóval akkor ezt erősen ajánlatos lenen cserélni ugye? ha igen ennek kb milyen költségei vannak?A másik!
szeretnék majd a nyárra szélesebb gumikat...
NA most váltóméret számoló szerint 14 colon a 185/55-ös, 15 colon a 175/50-es gumiméret lenne jó nekem..
ti ezek közül melyiket javasolnátok nekem?
Fontos lenen az, hogy ne kelljen már fél évente kerékcsapágyakat cserélni vagy mit...
Köszönöm a válaszotokat előre isJahh igen, továbbra is Suzuki Siwft Sedan 2003-as évjárat
[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #22007 üzenetére
ahha, világos, és nagyon de nagyon szépen köszönöm az infókat
de még annyi hogy mit értesz ez alatt hogy "peresebbet" nem raknál...
a per alatt arra célzol ami a gumi fal vastagsága vagy mi ugye? tehát hogy nem 70-es nem 55-ös stb.. erre a számra gondolsz ugye? de konkrétan a peresebb alatt kisebbet vagy nagyobbat értesz? és miért nem raknál?
csak kérdem
pjen! Lehet nem egy ferrari, de ha 140-nél odalépek, akkor még 155-ig pikk-pakk ugrik.... 155 fölött már tényleg nehezen gyorsul, de 180-ig simán el lehet vele menni bármikor...őőőő izé.... Németországban autópályán tesztelve
szóval izé... kellenének a szélesebb gumik... komolyra fordítva a szót, nem vagyok száguldozó félkegyelmű, annyi hogy tisztában vagyok az autó képességeivel ilyen téren... és úgy érzem, hogy a szélesebb gumi dobna egy keveset a biztonságon...
És most nem csak a nagy tempóra gondolok, hanem ha van egy tényleg komolyabb oldalszél, ne 100-ra kelljen pályán vissza kapcsolnom, tudjam már tartani a menettempót... -
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #22016 üzenetére
Oké világos, köszi
195-öst amúgyse tennék rá, aszondják, hogy ott a kerékcsapágyakat már gyakran cserélni kell...
Az is világos hogy a 15-ös már indokolatlan, én csak azért kérdezem, mert normális felniből 15-ösöket gyakrabban találni mint 14-eseket... és ha esetleg egy jó gumival párosítva az is megfelelő lenne, akkor lehet azt vennék... De ha azt nem ajánlod/ajánljátok, akkor azokat elkerülöm mindenkép
És akkor visszatérve a kerékcsapágyakra, ha a felni nem vagy csak hajszállal nehezebb mint a gyári, és ilyen 185/55-öset választanék 14 colon, akkor nem okozna kárt hosszú távon az autóban? -
bacsis
Közösségépítő
válasz Kornel #22036 üzenetére
tudod, kinek a pap kinek a paplan
A kizasi feneke kb a Jenna Jameson-éval egyenlő.. neki is úgy, hogy mire a vászon elé kerül, rendesen "fel van turbózva" pl egy kis fotoshop miegymás...
Jó-jó az igaz de átlag ember úgyse érheti el
Én inkább megmaradtam az "átlagos" hétköznapi popsiknál.. és szerintem a hétköznapi popsik közül ez igen is bejövős -
bacsis
Közösségépítő
Skaccok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 3(5?) ajtós suzuki swiftek hátsó ülése kompatibilis a sedanéval? -
bacsis
Közösségépítő
válasz 2ozzmexy #51256 üzenetére
Van egy jó öreg Suzuki Swiftünk... szintén így van, ha 0-n van a mutató a 40literes tankba 33 liter megy bele... Évek óta úgy csinálom, hogy ha 0-n van a mutató akkor majd hamarosan megyek tankolni... Persze-persze tudom, nem tesz jót neki stb... nem ez a lényeg...
Egyszer elment a műszerfal világítás... azt míg nem lett megcsináltatva.. hát használtuk a kocsit...
...Nézem... 2/3-adig van a tank... 300km-t kell megtenni... gyors kalkulálás: elég lesz... majd hazafele tankolok... Jövünk hazafele, mondom a páromnak, hogy még mielőtt hazamennénk, bemegyünk tankolni, na ezzel a lendülettel állt le a motor... pont jöttünk le a pályáról... Szépen "legurultunk"... hát mondom wtf lehet... igaz sötét van nem láttam/látom a mutatót, de elégnek kellett volna lennie... Na mondom indítsuk a kocsit, hátha elindul... el is indult, na padló gáz, ment 600-800m-t... megint leállt... hát mondom lehet mégis csak kifogyott a benzin... na még 3km-re van a kút... ismét kulcs fordítás, motor köszörül, nem indul, megint próba, köszörül-köszörül, hopp "elkapta a gépszíjat" megint padló, gyorsuljon, míg van egy kis nafta.... ezt úgy 4-5 alkalommal eljátszottam... az utolsó 100m-nél végleg megállt... akárhogy próbálkoztam, nem indult, mondom jó, innen már betoljuk betoltuk, tankoltam 40,01 liter üzemanyagot... bementem, kifizettem, kocsiba beültem, pöccre indult
Okoskodás köszi nem kell, hogy tönkre teszem meg társai, nem az a lényeg, hanem a sztori, és a tanulság: lehet új autónál már "levegős lesz a rencer" és cseszheted, de a régi swift egyből, pöcc-röcc úgy hogy tényleg koppra lett ürítve a tank -
bacsis
Közösségépítő
válasz tboldi #51272 üzenetére
NA ez már öreg
Bocs az OFF-ért -
bacsis
Közösségépítő
Sziasztok!
.."Klasszik" Suzuki Swift 1.6 16V ezres swift váltóval..
Így gyorsul
Amit még tudni kell: 1:A Telefon ki volt támasztva a kormány küllői közé, tehát nem az volt hogy egy kézzel a kormányt egy kézzel a telefont fogtam.2: Az autón szélesebb/nagyobb kerekek vannak, ennek "köszönhetően" az óra csal... lefelé!!! Mikor kerek 100-at mutat, az GPS szerint már 102km/h... Tehát nem az van hogy mutató szerint 100-nál valójában 90-el megy, meg ilyesmi...3: Ha kikockázzátok a videót, hogy pontosan mikor éri el a 100-at, abból illik 1 másodpercet levonni, mert ugye el kellett indítanom a felvételt, és csak utána indult az autó... -
bacsis
Közösségépítő
Rohadt szemèt bagázs, mèg itt is kapom az ìvet
-
bacsis
Közösségépítő
Na jó erre mèg válaszolok
Driver: Sandor Orsovai Level:35
BIOS: Suzuki Baleno 1,6 16V
OC 84le@98LE
Hűtőközeg: hűtsünk cpu-t suzuki swiftel
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen