- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Zyxel NAS326
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Facebook és Messenger
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #24748 üzenetére
Rengeteg új Vitarát látok, nagyon jól is néz ki szerintem, nem csodálom, hogy ennyiért viszik.
-
Studi
addikt
Apáméknak volt G, nekem tetszik a forma, jó volt a motorja, semmi bajom nem volt a helykínálattal, felszereltséggel sem. De az első ülés... Annak a kényelme valóban egy sörpadéval vetekszik. Főleg, hogy mellette volt egy Pug 306-osuk, amiben 3 óra alatt nem gémberedtem el úgy, mint amikor az Astrával elgurultam pár kilométert az Auchanig.
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #24868 üzenetére
Mondjuk a képen már szét van vágva a kocsi, de ez akkor is durva pusztítás. Szerencse, hogy senkit nem vitt magával a gyökér. Itt melózom a közelben, nem is értem, hogy lehet ebben a kereszteződésben ilyet művelni.
-
Studi
addikt
válasz Luck Dragon #24913 üzenetére
Felszereltségtől/extráktól függ, nem mindegyikben.
-
Studi
addikt
válasz dedike #24919 üzenetére
Akkor ők még nem ültek magasabb építésű autóba. Mert bizony aki hord magasabb sarkú cipőt, rövidebb szoknyát, annak kínszenvedés a konkurenciához képest igen alacsony építésű Swiftbe beülni. Ugyanebből az okból a gyereket sem könnyű a gyerekülésbe bepakolni, bekötni. Míg a Vitaránál ezek nem kihívások. És vannak jó színek belőle, egyáltalán nem pasi autó, abszolút unisex.
-
Studi
addikt
válasz Vesztor87 #25238 üzenetére
Ne közlekedj úgy, mert pazarlás. Ilyenkor a használható legmagasabb fokozatban, gázt felengedve, motorfékkel kell gurulni, akkor gyakorlatilag 0 lesz a fogyasztás, a befecskendezés leáll, a kerék forgatja a motort. Ha kinyomod a kuplungot, akkor a motornak magának kell fenntartani a mozgását, amihez üzemanyagra lesz szüksége.
Kanyaríven (persze határon autózva) azért nem érdemes rárúgni a kuplungra, mert hirtelen megváltozik a kerekeken a terhelés, nem kap motorféket/hajtást a gázpedál állásától függően, és az addigi egyensúly borulhat, és azzal akár az autó is.
-
Studi
addikt
Help!
A szembeszomszéd beletolatott "picit" a kocsim jobb hátuljára. A lökhráító alsó-felső része szétpattant, és a hátsó lámpabúra tört. Előbbit hogy tudom kicsit szétkapni, és megnézni, hogy a hátsó lökhárító tartói nem mozdultak-e el?
-
Studi
addikt
Srácok, van valakinek egy jó állapotú jobb hátsó lámpabúrája 2002-es háromajtóshoz? Vagy a XVII. kerületben és környékén hol keressek ilyet?
-
Studi
addikt
válasz Dark Archon #25593 üzenetére
Egyetértek, ha a fék mérve ekkora eltérést mutat, azt meg kell csináltatni, és nem máshol levizsgáztatni.
Nekem tegnap vizsgáztatták SOS-ben a véres torkú, horpadt oldalú kocsit, szerencsére nem volt semmi nagy gáz, azt mondta a szerelő, hogy az alját itt-ott azért le kellett már kenegetni. Épp 14 éves, megy, ameddig megy, az alvázvédelemmel évekkel ezelőtt kellett volna foglalkozni. Igazából amúgy még mindig elvisz bármikor A-ból B-be, és bármilyen racionális és irracionális utódjelöltet nézek, az ára horror, a fenntartása méginkább.
-
Studi
addikt
válasz Motion_Blur #25795 üzenetére
Mondjuk én meg a vidékieket utálom Pesten.
Gondolom ti akkora pengék vagytok, hogy soha nem hibáztok. Én szoktam, ezért egyetértek tboy fórumtárssal, hogy lehet kultúráltan is kezelni ilyen helyzeteket.
-
Studi
addikt
Nem tudom, kinek volt 2009 előtt saját néven kocsija: akkor voltak még az igazán durva összegek. A 2009-es váltási periódusra robbantott az Allianz egy nagy árversenyt, rútul letörte az árakat. 2008-ra nekem a legjobb ajánlat 80e/év volt a Suzukira, ez 2009-ben már 25 körül lett. És még most is 30 alatt marad a baleseti adóval együtt szerencsére. Persze öregedtem én is, a kocsi is, és sikerült balesetmentesen letudni az éveket.
-
Studi
addikt
Ez mennyire sz@r vajon? Érdemes lehet feltenni a Swiftre? A nyárik sz@rok, az elsők rommá kopottak, a hátsókon szerkezeti gondot egyetlen gumis sem lát, de mégsem tudják rendesen kicentrírozni, ezért nem is lehet előre cserélni. Most a télieken futok, ezek nem kopottak, de már nagyon-nagyon régiek.
-
Studi
addikt
válasz Kornel #26394 üzenetére
Jaja, 300k akkor megvan, ha csak a szélvédőig megy a zállat, és még a motortérbe alig jut belőle. Lökős, gépház, szélvédő, fényezés, ilyenkor azért szokott menni egy lámpatest vele, szerelés, apróanyagok, szalad a számláló. Tetővel az kemény dolog. De lesz az még törésmentes, garázsbantartotthölgy tulajdonostól.
-
Studi
addikt
válasz Kornel #26572 üzenetére
A berögződésekkel szemben sajnos fölösleges érvelni. Pedig abszolút igazad van, egyre kisebb a létjogosultsága mifelénk manapság a külön szett gumiknak. A fagyos időszak is jellemzően éjszaka van, amikor nyilván kevesebbet közlekedsz. A reggeli órák fagyosak lehetnek persze, de akkor meg a forgalom úgysem engedi, hogy száguldozz. Ha marad a Swift tavassszal, akkor felpattintok rá én is valami négyévszakost, mert nagyon öreg már a télim is, nyárim is.
-
Studi
addikt
Szakértsetek!
Még mindig 2002-es big block 16v-vel járok. Ha bemelegszik a motor, éktelen és elég hangos fémes csörgés jön a középső kipufogódob felől alacsony fordulatnál. Mi lesz az, érdemes-e hozzányúlni, és ha igen, mibe fog ez kerülni? Vagy gurítsam a Dunába?
-
Studi
addikt
válasz roberto211 #26638 üzenetére
Ezt gyanítom én is, mivel ment az olaj az égéstérbe, az csinálhatta ki. De erre már nemigen tolnék nagy összeget, valami költséghatékony megoldás kellene.
Nyitott rendszer meg abszolút nem játszik, nullásozom, ráadásul eleve ezres váltó miatt magasabb fordulaton, így is nagyobb a hangzavar, mint kellene. -
Studi
addikt
válasz Sinisi #27422 üzenetére
Nem, de ha beszarsz akkor még jól jöhet.
Amúgy a szilikonos! macskaalom alapvetően csökkenti a párásodás mértékét, azzal nincs baj. De nem tudja ezt annyira hirtelen megtenni, hogy a kocsiba beüléskor kilélegzett levegő páratartalmát egyből megfogja. A sima macskaalom természetesen semmit sem ér.
-
Studi
addikt
válasz huliganboy #27618 üzenetére
Az csak akkor derül ki, ha szétbontod, megnézed. Ha darál, akkor esélyes, hogy a motor megy, és a rudazat hullott le róla. Én két éve cseréltem a teljes rudazatot, de sajnos már totál nem emlékszem, hogy az közvetlenül kapcsolódik-e a motorra, vagy van-e valami köztes darab, ami sérülhetett.
szerk: felelevenítettem. Le kell bontanod a szellőzőket a motorháztető fölött, műanyag patentos, nem egy nagy varázslat. Ha jól emlékszem a felső sor benyomós patent, az alsó sima, de ez megint nem biztos. Nézed, akkor adja magát.
A motor az utasoldalon van, itt látod azt a pici gömbfejet, arra pattan fel a rudazat végén levő műanyag csatlakozó. Ha megy a motor, de semmit nem csinál a lapát, akkor az törhetett el. Nem tudom, hogy külön be lehet-e szerezni, én új, utángyártott rudazatot vettem, mert nekem az egyik rögzítőtalp volt eltörve. Ha nem megy a motor, de a rudazat ép, és a helyén van, akkor tényleg motorcsere.[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz Tothgera30 #27714 üzenetére
Nekem valamikor 3-4 éve villant fel, azóta nem aludt el. Na jó, néha vannak jó periódusok nyáron, amikor 1-2 napig nem világít. De nekem szét van hajtva a motor, megy az olaj az égéstérbe, aztán a katalizátorra is, azt is szétkúrta már.
-
Studi
addikt
válasz Miertvansote #28135 üzenetére
+1 az előttem szólóhoz: Osram Nightbreaker Unlimited
Láthatóan jobban világít, nem kell hozzányúlni semmihez. De sűrűbb cserére számíts, mint a normál izzókkal. És sűrűn kell takarítani a fényszóró búráját, rohadt gyorsan mocskolódik, és fogja a fényt. -
Studi
addikt
válasz Miertvansote #28139 üzenetére
-
Studi
addikt
válasz Miertvansote #28167 üzenetére
Az nagyon jó. Igaz az enyémben ezres váltó van, rövidebb áttétellel, és 16 szelepes, de nekem 5,6 körül szokott lenni az átlagom hosszútávon. Egy-egy nyugisabb tank erejéig 5,3-5,4, télen inkább 5,7-5,8. Igaz rövidebb távon ingázok, ami nem tesz jót az átlagnak (napi 12-13km a bejárás).
38,5-et már tankoltam rá, mondjuk én nem kattanásig töltöm, hanem utána még belepréselek majd 1 litert, majdnem a betöltőnyílásig szoktam megpúpozni. Azt nem tudom, hogy a tankot illetően van-e különbség a 3-4-5 ajtós változatok között, de ha minden igaz mind 40 literes hivatalosan. A 4WD-é kisebb, de 2002-es nem lehet már az.
-
Studi
addikt
válasz TommyNagz #28178 üzenetére
Jártam én 3km-eket, meg 8km-eket is melóba, akkor sem evett ennyit. Igaz a rövid váltóm városban meg épp jól jön, 50-nél már mehet az ötödik. De 7 fölötti átlagaim csak akkor voltak, amikor még tényleg tiportam neki, kicsit lenyugodva már 6,2-6,4 körül volt a tisztán városi, rövid távos átlagom.
-
Studi
addikt
válasz US.Army #28254 üzenetére
30-ig forgatni 1-esben már elég intenzív gyorsítást jelent. Ilyenkor dolgoznak a lovak a motorban, úgyanúgy próbálják elforgatni a motort a karosszériához képest, mint ahogy próbálják forgatni a kerekeket. Minimális mozgástere minden motornak van ehhez, a rezgéscsillapítás miatt nincs szilárdan a vázhoz rögzítve a motor. Ha ilyenkor gyorsan nyomod ki a kuplungot, akkor ez a hatás hirtelen megszűnik, a motor ugrik visszafele. Koppanhat egy elhalt motortartó miatt is, de ehhez a te kocsid még elég fiatal. Inkább valamielyik motorra szerelt alkatrész, vagy a kipufogó adhatja a hangot ilyenkor. Ezt nem lesz könnyű megtalálni a hangot hallva sem, nem hogy online megtippelni.
-
Studi
addikt
válasz huszi.gyb #28621 üzenetére
Ahogy Krisztián is mondta: ha van műszaki, nincs tennivaló. Legalábbis ez az általános gondolkodásmód, és legközelebb akkor nyúlnak a kocsihoz, mikor eljön a következő műszaki időpontja.
Persze elég szomorú, hogy amúgy autó nélkül is át lehet jutni a műszakin, hiába a szigorítások. Másrészről viszont muszáj a magyar valóságban lazábbra venni kicsit a gyeplőt,
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs