Új hozzászólás Aktív témák
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #20048 üzenetére
Hát az enyémet megállítja a motorfék,ha túl nagy a lejtô,értelem szerûen vissza kapcsolok.Amire Te gondolsz lejtô azt szakadéknak hívják.Ha nem állitaná meg a motorfék sosem tudnád le fullasztani a motort.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20061 üzenetére
Alapvetôen otta különbség,hogy nekem az autó egy közlekedési eszköz ami elviszA ból B be.Mikor úgy tudtam viszonyúlni egy kocsihoz mint most Te az kb 25 éve és jó pár autó óta elmult.Nálam megkap mindent amit a gyár elôír,azonos minôségben,de semmi mást.Most lesz benne 90000Km lecserélem a váltó olajat is.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20071 üzenetére
Otthon garázsban van?Két éve nagy jég volt nálunk,szemben álló skoda octaviát szerte szét verte az én swift emen meg sem látszott.Ez a szerencse.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20074 üzenetére
Ha gondolod tényleg bemásolom:Ez lassan tényleg olyan mint ovoda kis csoport.A táblázat farenheift benis meg van adva tehát alszeg angliában isérvényes,tehát:-20-+40=10w40,-20 +30=10w30,-30-+30=5w30.nekem ez van a gép könyvben fajra nemre és nemzetiségre tekintet nélkùl.mivel kis hazánkban egyre több a 40 fok körüli érték,én betartom a gyári ajánlást.
-
pjen
félisten
válasz Motion_Blur #16769 üzenetére
Amit én irtam azt olyan írta akim ért hozzá:úgy hívják :Suzuki.Nem is tudom mért kell ezt tovább ragozni.Olyan olajat teszel bele amilyent akarsz,de a gyári gépkönyv szerint az én 2006 2 hó 02 napján vásárolt swift m be a gyári gépkönyvben a magyar időjárásra 10w40 olajat ír.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20081 üzenetére
Ki is ajánlja Te.Amit képet belinkeltél azon is ott van:-20 +40egyenlő10w40.És igenis az az AJÁNLOTT.A többit csak +30 fokig ajánlják,pedig akkor is volt már mindenféle olaj.Tényleg nem értem egy aránylag ólcsón fenttartható autót mért akartok drágává tenni.A 10w40 es olajjal elmennek 3-400000 Km et,akkor mért kell bele jobb,nem is biztos hogy jobb.Az 5w20 olajjal mennyivel fog többet elmenni,és ha kevesebbet?
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20090 üzenetére
Az olvasási nehézségekkel küzdòknek ajánlom a tátáblázat legfelsô sorát.A számokkal ök is szoktak boldogulni:-20 + 40 között 10w40..nálunk most 39 fok van.Nem is értem mirôl beszélünk.Általános iskola második osztály,elsôben csak 20 ig tanultuk a számokat.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20122 üzenetére
Egyszer már írtad,hogy no comment.Ezzel a fotóval mit akartál bizonyítani azonkívül,hogy nem terveztek uj gépkönyv borítót a kezelési utasításnak.A belsô lapokon ugyanazokat a betüket(a készlet véges)más sorrendbe rendezhették és máris egész mást jelentenek.Ez a nyomtatás lényege.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20124 üzenetére
Na tehát,bár megfogadtam nem folytatom.Megpróbálom ovodás szinten értelmezni amit sokadszor másolsz be.
-20,+40 fok hőmérsékleten =10w40
-20,+30 fok hőmérsékleten =10w30VAGY 5w30Amennyiben az üzemeltetési hőmérséklet -20C fok alatt van erősen ajánlott az 5w30 olaj.Mivel én Magyarországon élek ahol a hőmérséklet Nagyon ritkán csak a fagy zugokban megy -15C fok alá,viszont egyre töbször megközelíti a + 40C fokot,úgy érzem rám a táblázat legfelső sora vonatkozik.
-
pjen
félisten
válasz Kisfarkas77 #20205 üzenetére
Elfér az ott.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20242 üzenetére
Turbóval is pörögni fognak,talán még jobban.Gondolj bele egy 4 literes motornak nincs rá szüksége,hogy olyan pörgős legyen mint egy 900 as túrbó, akkor is van nyomaték bőven.Ha odalép neki esetleg még 3 dik ban is pörög a kerék.Szerintem ezekkel a 3 hengeres kis turbókkal pont az anyagot spórolják ki a motórból,az önsúly csökken,de lehet szétesik.(szerintem)
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20250 üzenetére
Haver szabin van,de valami spéci motor,találkozunk rákérdezek.Egyébként az egész onnan indult,hogy a kis motor azért pörgôs,mert másként nincs erô.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20299 üzenetére
Be kell annak indulni,ha elviszed lemosatni a motort akkor is kap mindenhol vizet.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20302 üzenetére
Nekem az 1500 lada ázott be mindíg.Már tudtam gépi mosás után osztófej le törölgetés.A trabiról meg ne is beszéljünk,kerék mellett a gyujtás elosztó.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20315 üzenetére
Szia.Nemleht,hogy azért nem tesznek bele írhatót mert a gyár szerint már így is a határait feszegeti a motor.Ha 30-40 lóerôvel megnô a teljesítmény,és használnád is lehet idô elô károsodna a motor.Azonkívûl a fogyi adatok is jelentôsen megváltoznának.A gyáak álltalában igyekeznek optimálisra hangolni az autót:teljesítmény, fogyasztás,élettartam stb.De lehet nincs igazam.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20318 üzenetére
"megse jo az eu-nak, mert ugye bizonyos motor allapotoknal (padlogaz, motorfek) magasabb lesz a pillanatnyi kibocsatas, mint amit a norma elorir."Az hogy 150 lovat is tud egy lehetőség,a gyár bizonyos okokból nem garantálja.Viszont mégis igazam van,mert a gyári beállítás megfelel az EU normáknak.Lehet hogy hülyeség de ez az előírás.Csak gondolkodtam rajta mért nem hegyezi ki jobban a Suzi a motort
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20534 üzenetére
Még hogy papirból van.60 as puff után simán kiszáltál és nem is nagyon gyürôtt.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20539 üzenetére
Nem a lényeget nézed,mindenki azt mondta,hogy papírból van és egy mozgó koporsó.Lehet picit össze gyûrôdött az eleje,ez a feladata.Te viszont szinte sértetlenül száltál ki belôle és ez a lényeg.
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #20528 üzenetére
De lehet többel nem tudom.Akkor miért szidod az időseket.Ahol 50 ott max 55 el megyek,lehet Te is simán megúszod ha betartod a KRESZ-t.
kornelka:Szia több mint 30 év vezetés,ebből kb 10 év motor és autó vegyesen.29 év baleset mentesen aztán 1 évben 2 saját hibás,igaz mindkettő 50000 ft kár alatt.Azóta megint 10 év baleset mentesen,mért ne vezethetnék.Most már hogy 10 éve vezetsz szerintem kezded érezni,hogy mit nem" Tudsz"
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20614 üzenetére
Ha van a két általad előzendő kamion között 150-200 méter, nyugodtan menj le a külsőbe, majd visszajössz, ha utolérted a következőt.Ez a része például úgy hülyeség ahogy van.Egyébként ha 50 nél max 55 el mész és így tovább lehet vészfékezned sem kell.A jó hiszemű partnerúgy érezte ha szabályosan Jöszz nem érsz oda mire ő elmegy(persze a konkrét szitut nem ismerem).De a KRESSZ szabályok azért vannak hogy betartsuk őket
-
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20621 üzenetére
Azt biztos nem,de ha 70 nel azt már igen.Nem is ez a lényeg,de akkor ne az legyen a vén tötymörgő f@sz aki betartja a szabályokat.Pont ma jöttem az M3 on.Hosszú kilómétereken 60-80 as korlátozás,sok helyen a vasárnapra tekintet nélkül dolgoznak.80 al megyünk konvojban a külsőben(navi szerint)pár állat min 100 al a belsőben.Lehet az Ő haverjának az apja is ott lapátol.Ha egyedül vagyok simán bementem volna a belsőbe feltartani az őrülteket,így csak reménykedtem a trafi-ban.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen