Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz Kolondrum #60365 üzenetére
Részemről miben számítana az allgrip?Mármint abban amit írtam. Szükségem nincs rá és fogyasztás fesitiszta vagyok.
Az automatától is ódzkoztam mivel többet eszik de fura mód tényleg csak többel tudnék járni kézivel. Ez volt a lényeg. Fb csoportban is szerintem ezért alakulnak ki parázs viták kinek mennyit eszik. A Swift tolva se tudott 6 fölé menni Scross simán benyeli a 10et is ha nem figyel az ember. Mondanom se kell a pill. fogyasztás alap a kijelzőn. -
bigdigit
addikt
Új kérdésem merült fel.Mivel van már részecske szűrő Scrossban.Ennek regenerálása hogyan működik a valóságban?
Ha úgy gondolja jelez a műszerfalon neki most erre lenne szüksége és autózzak míg ki nem alszik a lámpa?
Ha pl pont munkába megyek és nincs rá lehetőségem addig jelez míg akár többször indulva is de nem teljesítem a feltételeket?
Ami mondjuk elég érdekes.Minimum egy M0 szükséges hozzá.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Örülök neki ismét a 2 főtéma volt a porondon.Inkább csak olvasom nem szeretnék beszállni de szerintem is 2 nettó f@xság áll a szemben a józan ésszel mindkét témában.
1.Aki nem lő a ki lámpánál 100m-re is a következő lámpáig az egy tötymörgő luzer..
2.95 vagy 100....
Szóval véleményt inkább nem nyilvánítok.Lehet ezt se kellett volna -
bigdigit
addikt
Egész megbékéltem AT Scross fogyasztással. Direkt megvártam míg tele lesz a refuel tábla. 95% Pest igaz csak ritkán megyek nagy dugóban. Kb 2-3 decit alá mér kiszámolva. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Klíma megy ha szükséges és 2WD.Ha mindig dugó lenne csak 7l is lenne. Szerencsére elég korán ingázok.
Egyébként cseberből vederbe estem. A Swiftet azért utáltam mert indulni volt vele xar ezzel még megállni. Ott a tipikus kuplung rángatás tett tönkre itt meg az állóra fékezés hangja meg egyben az ereje. Swiftnél kigurultam mindig az utolsó métert és mint a vaj úgy álltam meg. Itt fejbólintás nyekkenés. Nem tudom hosszú távon mennyire káros ha az automatát is mindig kívágnám üresbe a végén. Meg ugye ilyenkor oda a kényelmi funkció egy része is.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #61210 üzenetére
2005 megjelenés óta 3 Swiftem volt újonnan. 2005-2008-2018. Mindnek ugyanazok a fent felsorolt bajai voltak. Kuplung alul van méretezve a váltó meg olyan amilyen.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #61566 üzenetére
Én szerintem nem lóerő tolja meg érzésre ilyenkor hanem a nyomaték. Én is éreztem mikor még Swiftem volt. Ha jók emlékszem 3LE 50Newton amit tud. Ez a nem mindegy.
-
bigdigit
addikt
válasz Cunaja #61758 üzenetére
Én a váltó és a kuplung miatt váltottam Swiftről Scross-ra. Már a 2005-ös első kiadásnak is ugyan ezek voltak a bajai. Majd maradt a 2008-as faceliftnek is. Aztán vettem egy 2018-ast és ennek volt a legrosszabb. Meguntam minden indulásnál vagy nem vette be vagy be kellett erőltetni és ráadásul a kuplung is induláskor még a motort is berángatta időnként.
-
bigdigit
addikt
[link]
Ennek igy a szétszedése mennyire veszélyes? Ez nyekereg szerintem nekem.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Scross AT. Korábban említettem nekem nyekereg az az ezüst biszbasz a váltó körül. Bevittem szervizbe állítólag kapott szilikon meg meghúzták amit meglehet. Ugyanúgy nyöszörög mozgatásra. Mondjuk menet közben csak kanyarodáskor nyekken. Ha már bent voltam megnéztem pár bent lévő másik autón is. Igaz AT már nem volt csak kézi de azok még ennél is sokkal xarabbak voltak mert lötyög az egész és nyekeregnek. Hogy erre még senki nem panaszkodott nem is értem. Lehet én is neki állok otthon megpróbálok valamit alá feszíteni az ezüst keretnek.
-
-
bigdigit
addikt
Scross AT váltó körüli konzol zörgés.
Miután a szervizben nem tudom mit csináltak vele de a nyekergés megmaradt én is immár neki estem.
Mint kiderült nem az ezüst színű dekor műanyag nyekereg hanem az eggyel bentebb lévő váltókar körüli illetve felette lévő műanyag borítás feszeng valahogy ha a helyére van cuppantva. Próbáltam jobb híján szigetelő szalaggal tompítani rajta de csak némi sikert értem el. Most a legkényesebb zörgős pöcöknél nem nyomtam be teljesen a helyére mert az az ezüst színű műanyag keret eleve tartja. Így valamivel jobb a helyzet.Majd meglátom milyen menet közben. -
bigdigit
addikt
Ma kivételesen pályáztam az Scrossal és jó nagy szél is volt.Olyan érzésem volt néha mintha üveg se lett volna az első ablakokon.Még az asszony is megnézte vajon fel van húzva az ablaka mert úgy zúgott a szél.
Kérdésem az lenne légterelő ezen vajon tud javítani vagy csak rosszabb lesz?
Mondjuk a felhúzott ablak is lekezdett a fülembe ciceregni és ezen biztos segítene mert megfeszítené az egészet gondolom.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Scross. Ma megnéztem ezt az újjal mérős módszert meddig fér be belülről a kaszni és az ajtó közé. Első két ajtó ami igazán érdekelt. Elöl az ivnél szinte alig tudtam benyomni, közép tájon félig és az ajtó felső utolsó harmadában teljesen bemegy az újjam. Ergo gondolom ott szelel befelé. Megoldás?
-
bigdigit
addikt
Ma állították szervizben mindkét első ajtón. Az tény passzentos lett. Majd elválik idővel mennyire nem zúg majd a szél.
-
bigdigit
addikt
Suzuki Connect regisztrálva.Egyenlőre elég kevés funkció működik a beígértekhez képest de ugye még nincs okt.3.
Zárás,nyitás,lámpa,motor indítási és geo kerítési értesítések mennek. -
bigdigit
addikt
Na ahogy elkezdődöt az autóban is a fűtési szezon megjött a műszerfal zörgés is. Nekem úgy tűnik amit itthon gyártanak mind ilyen. Itthoni gyártású Swiftjeim is ilyenek voltak. Majd volt egy japán gyártású az nem zörgött kopogott a szélvédő előtt. Hazai Scross meg ismét csinálja. Ha megkopogtatom műszerfal tetejét elég csúnya kopogása van. Lehet valamit beragasztani ékelni szélvédő és a műszerfal közé? Swiftnél elég volt előre nyomkodni de itt szerintem ez.most kevés.
-
bigdigit
addikt
[link] Próbálok itthon valahol szerezni de nem nagyon találok. Azt tudom a szervizben hiába jelezném meg nem fogják oldani.
Én minden hangra nagyon érzékeny vagyok. Még a Swiftben együtt tudtam valahogy élni vele de most dupla annyit adtam az autoért így gondoltam jobb lesz a helyzet. 30 éve csak Suzukim volt szóval azért tisztába vagyok vele mik szoktak nyöszörögni. Ha beülök más autójába és hallom nála is zörög bármi első kérdésem de ezzel hogy tudsz együtt élni.Ha valaki talál itthon vagy rendel kintről én is beszállnék.
Egyet mondjuk találtam de abban meg nem bízok.https://kinaiwebaruhaz.hu/egyeb-autos-kiegeszitok/auto-matricak-muszerfalanak-tomitocsik-zaj-hangszigetelo-gumicsikok-univerzalis-weatherstrip-auto-belso-762070.html
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz dethroner #62541 üzenetére
Én Swift 2019-ről váltottam Scrossra. Nem volt sokkal jobb mint az itt gyártott Swift. Ablak zörgött szintén,váltó szintén időnként akadt,kuplung 1ben szintén rángatta a motort néha,műszerfal szintén nyekkent.Ja és a festés sokkal hamarabb pattant le japánon.
Mondjuk a belpiacos lehet más náluk de ami idejött az más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz dethroner #62555 üzenetére
Swift nem egyes kettes között problémás hanem egyesbe induláskor jellemzően hidegebb időben esős időben egy főleg egy éjszakai állás után. Rángat a kuplung sok tulajnak. Már korábbi Swift is csinálta. Nekem pl gariba cserélték komplett kivéve a kuplung házat. 1000 km után újra kezdte. Mintha fogna nem fogna ismét fogna a kuplung. Ha még nem volt ilyen majd lesz.
De felvágod csak a kuplungot nem lesz ilyened. Egyesben csúzstatáskor csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
Nos kezdem sejteni AT Scross féke miért nyekken nálam szinte mindig állóra fékezéskor.Egyszerűen ha a forgalom engedi én olyan keveset fékezek és olyan finoman be sem tud melegedni hiszen mindig csak rágurulok a sorra,lámpára. Ha kicsit aktívabb vagyok és nem a tudatos fillérba@ó vezetési stílusom nyomom vagy mert akkora a forgalom elmúlik a nyekkenés is.. Mondjuk ennek akkor sem így kellene működnie.
Vettem egy Heko légterelőt de egyenlőre nem tudom mi legyen a sorsa.Félek szétk@rja nekem az ablakot. De apró cicergést gondolom megszüntetné pedig.
-
bigdigit
addikt
válasz szpeti40 #62905 üzenetére
Swift betegség a beesés 1.3 esetén. Nekem anno el is volt gázosítva. Nos gázzal már annyira beesett időnként az alapjárat jellemzően pont kuplung kinyomásra időnként le is állt a motor. Jó érzés volt kanyarban így vissza váltani egyben szervó nélkül is. Külön meg kellett tanulni kanyarban nincs kuplungozás. Soha senki nem jött rá miért esik be kb 500-ra úgy hogy remeg a motor.
-
bigdigit
addikt
Ma én is felrakattam a téli szettet Scrossra.Suzumin Utángyártott TPMS szelepet kapott.Hibajelzés egyenlőre semmi de értékeket sem mutat sehol sem.Bementem vele márka szervizbe ahol azt mondták fel regisztrálta magát a szelep.....érdekes.Akkor miért nem mutat semmit?????
Én voltam a hülye mert egyből nem néztem rá csak miután eljöttem így ott nem kérdeztem rá most mi is a helyzet ilyenkor. -
bigdigit
addikt
válasz szabonagyur #63005 üzenetére
Köszi remélem megoldja majd.
-
bigdigit
addikt
válasz mefistofeles #63016 üzenetére
Valami olyasmit regéltek szervizben minimum 2.7re kell fújni a gumikat hozzá beinduljon. Fogalmam sincs mennyi van benne perpill. Én 2.5re kértem gumisnál de azt mondták csak 2.3 2.2 volt benne. Igaz el vagyok értékek nélkül is de csak bosszantó nem látom. Hibaüzenet továbbra sincs.
-
bigdigit
addikt
válasz Qtya123 #63022 üzenetére
Majd rápróbálok bár nem tudom az autóhoz kapott fújóka megbirkózik vele. 2.5re is elég keservesen fúj fel. Mondjuk a gyárból is majd 3-al jön ki. Lehet pont ezért. Ha mégse találja meg az infót teszek még egy kőrt márka szervizben mégis most mi volt ez rendben minden aztán még sem. Mondjuk a srác elég flegma volt. Ha ott se jutunk előre mehetek a Suzuminba. Megpróbálok valami egyeszségre jutni velük. Ha nem dob hibát én idén már nem akarom szereltetni mert 16800 pénz volt össze meg felrakatni. Mit tudom én valahova jegyezzenek fel és tavasszal vissza megyek akkor adjanak cserét pl.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs