Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57420 üzenetére
A “nagyon” szó relatív, de amúgy bizonyos mértékben természetes egyszerű úszónyerges fékeknél, hogy hozzáér a betét a tárcsához. Mikor elengeded a pedált, nincs semmi, ami erővel visszahúzná, csak a minimális rezonancia, illetve felületi egyenetlenség miatt távolodnak el egymástól egy icipicit.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Brogyi #57424 üzenetére
Hehe, a puha tárcsa nem újdonság, a 2004-es WagonR-ünké sem bírt ~50k-nél többet, egyformán nagyon kopott volt a betét és a tárcsa is, aztán beraktak egy Brembo szettet, annál csak a tárcsa kopott el szintén 50k táján, a betét még jó volt.
Bezzeg az Ate szett, amit én szereltem fel… Lassan 4 év és 80k km van bennük annyi kopással, amire még csak legyint az ember.
A dobfékek amúgy még teljesen eredetiek 207k km után, annyira elkönnyül a hátulja fékezéskor.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #57425 üzenetére
Na, várjunk, összeadogatva valahol hibádzik 27k km. Ennyire rosszul emlékeznék, vagy csak a kerekítéseket nyúltam el?
Mindegy, lényeg a lényeg, ahogy hemaka is írja, az Ate király.
Bár részemről még a Zimmermann is ajánlott a kommersz fajták közül, de ha valaki komolyabbra vágyik, az EBC-vel is csak jó tapasztalataim vannak.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #57464 üzenetére
Nem rémlik, hogy lenne itt bárki is Kizashival.
De az általános alkatrészek (gumik, fék, szűrők, lengéscsillapítók, kuplung, stb.) árait te is megnézheted egy tetszőleges alkatrészbolt oldalán, illetve adókat, biztosítást is tudsz számolni.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Akkor 15 hét után csere.
Vagy a km-t, vagy az időt kell figyelembe venni, nem feltétlenül esik egybe a kettő. Minden a felhasználás módjától függ (és akkor még a szigorított periódust - városozás sok hidegindítással - nem is említettük).
Nálunk a WagonR évi ~22k km-t fut, van, hogy egy évben 2x is szervizelünk.
De ha csak évi 3000-et futna, akkor évente cserélnénk (vagy éppen félévente, ha az mind városban gyűlt össze), nonszensz lenne, ha várnánk vele 5 évet, mire meglenne a 15k km.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Moleman #57559 üzenetére
Lehet, hogy ezért nem reklamál anyum Lanciája sem annak ellenére, hogy a Multiecuscan szerint aktiválva van a funkció? 🤔
Rá kellene néznem.Amúgy igazából mindegy, mindegyikünk beköti magát mindig gondolkodás nélkül, néha még akkor is, ha csak 15 m-rel megyünk arrébb az udvaron. Csak amikor próbáltam életre kelteni a távirányítós zárat (igen, az sem működik, #szarolasz ), akkor láttam a programban, hogy van ilyen opció, és furcsállom, hogy mégsem megy.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #57563 üzenetére
Hiba nincs tárolva, és a kiírást is valószínűtlennek tartom, inkább just italian car things.
De ettől még szeretjük mindannyian, én is, anyum is, apum is, a stílusa és a kényelme feledteti az apró hibákat, kellemetlenségeket.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #57567 üzenetére
Gratulmány!
(Ezt miért nem húzza alá pirossal? )
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Sza_Sa #57576 üzenetére
Nézhetsz persze, de legyen az is egyfokozatú 75W és GL-4. Csak azért linkeltem ezt, mert 100%igtutibiztos, hogy jó.
Ha Hondáról lenne szó, akkor rávágnám, hogy csak és kizárólag a gyári.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #57634 üzenetére
1. Én kevés km-t megyek évente, előbb öregszik el, mint ahogy kopik, 5-6 éves ciklusokban olcsóbb 1 garnitúrát tartani, mint 2-t.
2. Változékony időben minden eshetőségre fel vagyok készülve. Meg amikor reggel van -2°C, de kora délután már 9... Ugye senki nem hordja magával mindkét szettet, hogy átcserélje nap közben.Michelin CrossClimate+-okat használok immár 4 éve, még most is 5,2-5,3 mm-esek.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #57638 üzenetére
Nem hinném, hogy nyáron jobban lenne, a CC+ köztudottan nagyon nyárias keverék, pont a kánikulában tapad jól. Jobban is, mint bármelyik eco nyári gumi.
Télen teljesít gyengébben, hideg, de száraz időben nincs különösebb gond vele, inkább a havas-jeges utakkal gyűlik meg a baja, de egyrészt a Mosoni-síkságon lakom, nem dimbes-dombos vidéken, másrészt a városban sosincs jég, annyi sót elszórnak, harmadrészt van hózoknim.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #57641 üzenetére
Két kép a gumis topik összefoglalójából szemléltetés céljából:
Természetesen nem mindegyik 4 évszakos készül egyformán, el lehet tolni a keveréket téliesebb vagy nyáriasabb irányba, meg a mintázattal is lehet variálni. Ahogy szabonagyur is írja, aki 4 évszakost vesz, tisztában van a korlátaival, de normál A-B közlekedés esetén ezeket a korlátokat sem nagyon feszegeti senki.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz AMD Power #57679 üzenetére
Mivel a tömegközlekedés rendkívül pocsék Mosonmagyaróváron, a taxi nem túl rentábilis, és a sérült ballábammal meglehetősen keveset bírok biciklizni, nincs más választásom, csak az autó, úgyhogy... 🤷♂️
Legfeljebb nem 100-ast tankolok majd.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Tippre csak ártalmatlan “rev hang”, azaz miután elengeded a gázt, a motorvezérlő még tartja egy picit a pedálállást, hogy az esetleges elégetetlen benzin-levegő keverék is hasznosuljon (ezzel csökkentve a károsanyagokat), de mivel közben kinyomod a kuplungot, tehermentesül a motor, ezért megugrik a fordulatszám. Semmi baj nincs szerintem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57762 üzenetére
Talán ilyen Aisint kaphatsz még ma valahol, ez jó hozzá. A Bárdiban biztosan van, legkésőbb holnap reggel 7:30-kor átveheted, ha még belefér.
Amúgy ja, amíg a skálán belül van, addig kein Problem, de én is rátöltenék.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57765 üzenetére
Nem is a szín a lényeg, hanem az összetétel. Bár a hasonló összetételűek hasonló színűek is szoktak lenni, mindegy.
Úgynevezett POAT (vagy P-OAT) folyadék kell neked, lehet bármilyen márka, csak erről az Aisinről tudom, hogy az, na meg a gyári.
De ha ennyire sürgős, akkor kövesd focvis tanácsát.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Chereiose #57769 üzenetére
Hát azt nemtom. A katalógusban van 2 féle is, de fogalmam sincs, mi a különbség közöttük, másrészt nem is ír 1 literes kiszerelést.
Kézikönyvben nincs róla infó? Kellene, hogy legyen.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz SirKero #57840 üzenetére
En hanyagolnam az ilyen-olyan kinai LED-eket, nem egyet lattam mar elfustolni. Inkabb Osram, Philips, Tungsram - dragabbak ugyan, de legalabb van quality check.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz mefistofeles #57822 üzenetére
Pont ehhez kapcsolodik, amit ejjel az iPhone off-ban irtam.
[link]Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz .Szaki. #57960 üzenetére
Ennél nagyobb problémából sem csináltak visszahívást (pl. nyelestengyelycsapágy, olvadó világításkapcsoló). 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Én a 15-18 éves autóinkat is lándzsás önkiszolgálóban mosom, az újjal is így tennék.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz .Szaki. #58031 üzenetére
"illetve utóbbiban alvázmosást sem fogsz csinálni"
Már amelyikben. Itt, Mosonmagyaróváron van az is - oké, nem a leghatékonyabb, de télen a só nagyjától megszabadulni elég.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Janusz001 #58040 üzenetére
Van itt bárki is, akinek annyira gyakran lerobbanó autója van, hogy egy vontatókötél beváljon?
Én egy Dunlopot vettem a Tescóban, hogy legyen valami, de még sosem kellett használnom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #58076 üzenetére
Biztosan van magyarazat, de ugye forumon egy par szoval korbeirt hangjelensegbol reszletes diagnozist felallitani gyakorlatilag lehetetlen. Akar meg olajjal kapcsolatos is lehet a dolog, de az 100%, hogy onmagaban a viszkozitas nem lehet a problema forrasa, hiszen az a gyari eloiras.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Hadd kérjem, hogy aki fényszórót készül állítani, azt ne csak találomra csinálja! Danke schön!
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
Közel sem biztos, hogy gyári alkatrész, csak mert márkaszerviz csinálja, pláne nem egy 15-20 éves autónál.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Jajj, elfelejtettem utánanézni a problémádnak, sorry! Na, majd ma!
De ezek szerint annyira mégsem rossz az 1.3-as digódízel, pedig szerepel a Totalcar legrosszabb motorok listáján.
Igazából az előírt 30k km-es periódusok nyírják ki, amiket viszont 10-15k-ként szervizeltek, azzokkal nincs különösebb gond tizenakárhány évvel később sem, ahogy látom. Szerencsére a mi Lanciánkkal is így tettek az előző gazdái, a motorja makkegészséges.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen