Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
juteszembe fotomán hajlamaidat sikerült már kiélni? mert pár képet mintha ígértél volna, és az idő sem rossz már, és kíváncsiak lennénk rá. bár meglepően sok új swiftet látok már az utcákon (nyíregyháza)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
senior tag
Helló mindenkinek!
Nem rég vettünk egy kb. 1éves Suzuki Ignis GLX-t.
Ebben még nem CD-s rádió + 6hangszóró van, hanem kazettás magnó + 4hangszóró, de nem ez a lényeg.
A rádiónak gyenge, ingadozó a vétele Bp-n. A Rádió1 pl. be sem jön.
De a borzasztó az, hogy D-Magyarországon SEMMIt sem fogott (egyik hullámhosszon sem ). Ez most az antenna vagy a rádió hibája (gyári van)?
Szervízben meg kell hogy csinálják ingyen? -
Tommy78
aktív tag
Ez az antenna hibája! Mostmár újat kapsz, ha bemész egy Suzuki Márkakereskedésbe. Garanciába ki lehet , illetve ki kell cseréltetni. De az a baj vele, mármint a rádióval, hogy csak 4x15Wattot tud, úgyhogy könnyen el lehet cseszni a hangszórókat is mert nem bírja.
:: :: :: www.tommy78.extra.hu :: :: :: www.szponzor.com :: :: ::
-
GodHeart
senior tag
hajaj skacok, a garázsomban egy 1.6-os suzuki swift sedán pihen! Húz mint atom, csak ajánlani tudom, aki gyors, jól gyorsuló kocsit szeretne! 90paci a könnyű súlyra odateszi ám magát!
-
modd3r
őstag
Sziasztok!
Egy új Swift 1.3 GS vásárlását tervezem a közeljövőben, de lenne pár kérdésem a Smart Key-el kapcsolatban, amelyekre talán ti tudtok válaszolni.
1. A Smart Key mennyire biztonságos, tartalmaz-e bármilyen biztonsági elemet?
(pl.: ugró-kód, stb.)
Konkrétan lehet-e számítani arra, hogy ''klónozzák'' az adót?
2. A Smart Key állandóan kapcsolatban van-e a vevőegységgel?
A válaszokat előre is köszönöm. -
pauly
tag
Nem tudom,hogy láttátok e már oldalütközéses képet.Az elöző szériához képest hihetetlen előrelépés történt,az autó karosszériája elég masszív lett.Ha valaki utánam vágna egy ilyet,valószinűleg elfogadnám. Na itt a link: Bővebben: link
<--L |--| Return |--| Run :)
-
modd3r
őstag
Miért ült le ennyire ez a topik?
Na mind1 ajánlok egy oldalt, ami az új swift-el foglalkozik:
Bővebben: link -
luciferc
őstag
Divot, milyenek a tapsztalataid? írhatnál egy kicsit a kicsikocsiról...
-
süti5
őstag
Én egy hete vettem át az Igniskét Full fapadot rendeltem, amit kértem bele, az a klíma Első tapasztalatok: qrva jó Jól gyorsul, nyomatékos, csendes, kényelmes. Mindenkinek csak ajánlani tudom, a hasmagasság pedig... egy álom.
-
Darken
aktív tag
Szevasztok!
7 éves, 45 ezer km 1.3-as Swift. Tavaly volt forgalmi hosszabításon, fék betét cserén.
8.8-at eszik a városban Mi a tökömért? Van valami ötletetek? Nem húzatom, nyugisan vezetek.http://darken.hu
-
Darken
aktív tag
-
Grunya
aktív tag
Szerintetek ez mennyit ér?
Suzuki Swift 1,3 GLX 1994, 90000km, jobb eleje sérült, de elemcserével lett javítva.
(fehér, ötajtós) -
a_tesz
Korrektor
válasz oceanearth #1769 üzenetére
igenis sok, legalább egy literrel kevesebbet kéne ennie...
Darken: talán a lambda-szonda lehet a bűnös, bár ez csak tipp...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
sharpapa
aktív tag
Nekem a Suzukiról (autókról) nem sok jó véleményem van az új Swiftet leszámítva. Viszont 2 milláért mongyuk néhány éves használt 500-as merciket lehet venni
Viszont a motorjaik királyak.Bandit & Hayabusa"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Rencsi
csendes tag
Sziasztok
Elsosorban az uj swift tulajokhoz lenne a kerdesem.
A beepitett magnot ki lehet benne cserelni, vagy anelkul is lehet rendelni? -
a_tesz
Korrektor
a lambda--szonda a swiftben a motor előtt található, ahol a kipufogóleömlők egybefutnak, és itt ellenőrzi a kipufogógáz oxigéntartalmát, hogy az injektor optimálisan állítsa be a benzin-levegő keveréket, hogy mind a fogyasztás, mind a teljesítmény a lehető legjobb legyen, és a környezetet is így terheli a legkevésbé. namost ha ez nem érzékel rendese, hamis adatokat szolgáltathat az elektronikának, ami így nem jól állítja be a keveréket és pazarolhat...
de mondom ez csak tipp, nem biztos hogy ez a baja, bár lehetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Fade_Away
őstag
Új Swiftből igértek, hogy lesz 1.3asMultijet diesel, még semmi arról, hogy mikor?
(70les kategóriában az eddigi legtakarékosabb diesel motor lesz ha hihetünk az előzetes teszteknek 90km/hval 100km en 3Lalatt eszik.) -
LJoE
senior tag
akkor lenne egy-két kérdésem, mert faterom most ignisben töri a fejét
a totalcarban bemutatott fekvőrendőrön átbukdácsolás mennyire durva?
mármint tényleg nagyon pattogós a gép?
meg az a lemezbenyomás is elég durva volt
az üléshelyzet tényleg olyan, hogy inkább ülsz az autóban, mint fekszel?
(amolyan teherautós, terepjárós)Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye!
-
-
a_tesz
Korrektor
na ezt mondhattad volna hamarabb is ilyen kis távolságon sajnos ez teljesen természetes, hogy többet fogyaszt, hiszen hideg motornál nem tökéletes az égés, ergo több benzin kell az ugyanolyan teljesítmény eléréséhez. szóval vagy elviseled, vagy keress valami alternatívát, amivel részben kiválthatod az autózást.
Rencsi: valószínűleg lehet hozzá kapni beépítőkeretet, amivel szabványméretű rádiót be lehet szerelni. autóhifivel foglalkozó boltokban, vagy márkaszervízben érdemes kérdezgetniスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
süti5
őstag
Ne higyjél a suzuki elleneseknek, én is az voltam
Pl. kolléga itt előbb szidja, hogy nincs benne anyag, aztán mily furcsa, 3,8 m-es csak az ignis, pl. a fabia 4m-es, jó, hogy magasabb az ignis, de 1 tonna!!!
A régi swiftre volt ez érvényes, én is akkor utáltam meg a suzit, mert 3,7 méterrel volt kemény 790 kiló, és tényleg nem volt jó a biztonság, nem volt benne anyag. Ne felejtsük el, hogy az ignist 2003-tól gyártják, és modern gép.
Ami nekem mellette szólt: ár/érték arányban verhetetlen, olcsó fenntartással, 3 év garival, casco, kötelező a legolcsóbb...
A motorja fantasztikus, vvt!!! ezt ne felejtsük el, és az ínyenceknek mondanám, hogy egy hajszálnyival erősebb az ignácka motorja, mint az új swifté, pontosan egy lóerővel és a nyomaték is asszem kettővel több, köszönhető ez annak, hogy változó szelepvezérlés van benne szívó és kipufogóoldalon is, asszem a swifté csak egyik oldalon vagy mi Ja, és dupla vezértengelyes.
Alapban belerakják a kettő légzsákot, abs-t a fékerőelosztóval. Én az alapmodellt vettem - gl felszereltség - amiben semmi más extra nincs, 200e-ért szereltek bele klímát, a metált ajándékba kaptam. Így fizettem 2.205.000-et, mármint hitelre vettem, 10% indulóval, a többit 4,5%-os hitelre.
A vezetése nagyon kényelmes, tényleg terepjárós, egészen fent ülsz. A hasmagassága a swift és a grand vitara között van félúton, ezért gödrös, rosszabb utakra kiváló. A telekre mentem vele hétvégén, és nagyon megy, nem ért le sehol az alja, tényleg, ahogy hirdetik, tűzön-vízen. A fogyasztása klímával város/országút vegyesen nekem 8 l volt, de ez remélem megy még le, hisz bejáratós a motor. A hátsó üléstámla ötfokozatban dönthető és osztottan az egész előredönthető.
Nyomatékos, klassz a motor, emelkedőn is lehet vele tartani a tempót..
Ja, a futómű, én maximálisan elégedett vagyok vele, bár fiat unoból ültem át, annak kemény volt a rugózása... Én nemtom, mentem át vele sok fekvőn, de sztem okés -
spirit007
senior tag
''szar a futómű''
''pattog''
''lemezbenyomás''
''bukdácsolás''
ezek a megállapítások teljesen igazak a Puntomra is ... -
Szalma
őstag
(Autó összehasonlítása, Swift-tel a totalcar-on -> Bővebben: link Előkelő helyen végzett... )
Szeretettel:
Szalma -
a_tesz
Korrektor
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Így hirtelen egyet találtam:
Bővebben: link
Egyébként nagyon imádom. -
kymco
veterán
Nálunk a régi swift egy gyereknél tele lett. Ha bent volt a babakocsi, tele lett a csomagtartó, az ülésen a biztonsági csomag (pelus, hami, innivaló stb...) a gyerekülés mellett elöl az asszony az anyósülésen, én a kormány mögött és full tele volt az autó......
www.refujvaros.hu
-
Notes
senior tag
Én tavaly, meg idén nyáron is jártam pár hétig Ignissel. A tapasztalataim:
A WR+ padlólemezébe toldottak bele vagy 25 centit hátra, és azt jó magsra felültették egy merevtengelyes, kemény futóműre. A végeredmény ennek megfelelő: magasan ülsz, de egy kicsi autóban, én elég hülyén éreztem benne magam. A futómű kemény, de köze sincs a sportoshoz, Pesti utakon nagyon rossz volt. A beltér olyan Suzukis. Elsőre nem tűnik rossznak, de lassan észreveszed, hogy nem túl minőségi. A váltógomb pl. egy éves kocsin sz_rrá volt kopva. A motor nagyon tetszett, úgy éreztem remekül húz, de rájöttem, hogy csak a kocsi kis méretei és a zaj csapott be. Az őrületes száguldozások közepette a műszerekre pillantva kiderült, hogy csak 55-el megyek...
Összeségében nem is tudom mit mondjak... Nekem nem kéne. De nem olyan rossz mint sokan gondolják.Romanes eunt domus!