- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
- Adobe Illustrator kérdések
-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én nem tapasztalok ilyet, alacsony fordulaton, függetlenül attól, hogy hideg vagy meleg a motor (bár hidegen elég nehéz megfigyelni, mivel kb. 5 perc alatt már üzemmeleg minden), csak akkor látom, hogy mikor vált, ha üveges szemmel meredek a ford.szám mérőre. Érezni nem lehet belőle semmit, szal egészen biztosan nem ránt. Amikor agresszívebben gyorsítok és/vagy sportfokozatban vagy manualban van, akkor 6.000 rpm környékén határozottan érezhető a váltás, de normál fordulaton nem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ma volt először olyan, hogy indítás után pár mp-en belül el is indultam, és így most én is tapasztaltam, hogy érezhető a váltást követő finom rántás. Utánaolvasva kiderült, hogy ez indítás után, hideg időben normális, mert még nem melegedett fel a váltóban levő olaj. Kb. 2 perc haladás után ez megszűnik. Ugyanígy a kormányszervó is lustább a sűrű - hideg - olajtól. Mondjuk szinte sosem csinálok ilyet, mivel mindig van valami, amivel pár percet elszöszölök indítás után - jégkaparás, navi programozás, kamerával szöszölés, lámpák ellenőrzése, kutyák utcáról való visszaterelése, asszony autójával kiparkolás, stb.
Csekkoltam, 160-nál forog 3.200 alatt picivel a motor. Nemtom, ez mit jelent, csak mondom.
Épült nálunk nemrégiben egy jó kis útszakasz, amin közvetlenül le lehet hajtani az M7-ről Érd vége felé (a kifelé vezető rész, emelkedő teteje felé, ahol le lehet borítani az M0 felé is), ahol nagyon jó minőségű úton, emelkedőn, kanyarokban és alagutakban lehet zúzni. Már persze, ha nem kerül be az ember elé valami mazsola. Tegnap hazafelé jövet az érdi emelkedőn nyomta mögöttem nagyon valami családi egyterűs apuka, mondjuk nem jöttem gyorsan, 150 max, aztán kisoroltunk, de csak ott jön a seggemben. Aztán rátértünk a fent említett útra, ahol manuál és enyhe bal 3, majd vissza 2 motorfék, nyit a balos 2, jobbos átvág, belül ráz, padló, enyhe jobb 3, majd fék és körforgalom, vissza D-be, szal ott nagyon elkopott szegény a csúszós, emelkedős, kivilágtatlan, kanyargós úton.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow