Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #199 üzenetére

    Én nem tapasztalok ilyet, alacsony fordulaton, függetlenül attól, hogy hideg vagy meleg a motor (bár hidegen elég nehéz megfigyelni, mivel kb. 5 perc alatt már üzemmeleg minden), csak akkor látom, hogy mikor vált, ha üveges szemmel meredek a ford.szám mérőre. Érezni nem lehet belőle semmit, szal egészen biztosan nem ránt. Amikor agresszívebben gyorsítok és/vagy sportfokozatban vagy manualban van, akkor 6.000 rpm környékén határozottan érezhető a váltás, de normál fordulaton nem.

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Parci #199 üzenetére

    13,6 nem gáz én 2.0 TDI-vel hajtós belvárosi menetben 13,2-t is megetettem Kormival. :DDD

    Hidegen ránt csak vagy melegen is?

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Parci #199 üzenetére

    Ma volt először olyan, hogy indítás után pár mp-en belül el is indultam, és így most én is tapasztaltam, hogy érezhető a váltást követő finom rántás. Utánaolvasva kiderült, hogy ez indítás után, hideg időben normális, mert még nem melegedett fel a váltóban levő olaj. Kb. 2 perc haladás után ez megszűnik. Ugyanígy a kormányszervó is lustább a sűrű - hideg - olajtól. Mondjuk szinte sosem csinálok ilyet, mivel mindig van valami, amivel pár percet elszöszölök indítás után - jégkaparás, navi programozás, kamerával szöszölés, lámpák ellenőrzése, kutyák utcáról való visszaterelése, asszony autójával kiparkolás, stb. :)

    Csekkoltam, 160-nál forog 3.200 alatt picivel a motor. Nemtom, ez mit jelent, csak mondom. :)

    Épült nálunk nemrégiben egy jó kis útszakasz, amin közvetlenül le lehet hajtani az M7-ről Érd vége felé (a kifelé vezető rész, emelkedő teteje felé, ahol le lehet borítani az M0 felé is), ahol nagyon jó minőségű úton, emelkedőn, kanyarokban és alagutakban lehet zúzni. :) Már persze, ha nem kerül be az ember elé valami mazsola. :D Tegnap hazafelé jövet az érdi emelkedőn nyomta mögöttem nagyon valami családi egyterűs apuka, mondjuk nem jöttem gyorsan, 150 max, aztán kisoroltunk, de csak ott jön a seggemben. Aztán rátértünk a fent említett útra, ahol manuál és enyhe bal 3, majd vissza 2 motorfék, nyit a balos 2, jobbos átvág, belül ráz, padló, enyhe jobb 3, majd fék és körforgalom, vissza D-be, szal ott nagyon elkopott szegény a csúszós, emelkedős, kivilágtatlan, kanyargós úton. :)

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák