-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6868 üzenetére
Jaja, megy a matek ezerrel... De tetőboxon már régóta gondolkodok, csak a méret nőne most már. De túl nagyot nem szeretnék, ha érzékeny a szélre.
Nézegettem olyan üléseket, amiben menetiránynak háttal ülne a kicsi isofix ülésben, így vállban nem szűkítené a helyet. A legnagyobb ülne középen ülésmagasítóval, Anya még hátul (ő mondjuk még lehet szűk keresztmetszet, mert 180 cm magas). A középső dinnye meg előre költözik a J1-be. Van a közelünkben egy baba bolt, onnan szeretnék próbára elkérni pár ülést. Nagyon remélem el fogunk férni. Ha más nem, nyerünk egy évet. És akkor már nem fájna annyira a csere, mert mondhatom, hogy megpróbáltuk.Qru: Sejtettem, hogy lesz még drágító tényező.
Igen, tudom, leginkább érdekességképp dobtam be, nem sűrűn látni ilyet Európában.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7062 üzenetére
Ugye volt nekem nyáron a rángatásos történet. Akkor volt egy szonda csere, azota nem csinálta. Viszont tegnap reggel újra csinálta a egy picit. Tibor azt mondta, az ECU a bajos ezeknél, és ujraprogramozással eltűnik minden ilyesmi hiba. Külföldi oldalon olvastam is, hogy másnak is random csinált ilyet, és szinten egy újra programozás segített.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7178 üzenetére
Amikor vettem a kocsit anno akkor még ment a villogás. Elsőre nem is értettem mit villognak aztán hamar rájöttem. Viszont az utóbbi 5 évben ez teljesen kikopott, bár integetés szokott lenni. Sőt volt, hogy az étterem előtt hosszasan elbeszélgettem egy márkatárssal a parkolóban. Asszony kérdezte is, hogy honnan ismerem a fickót. Mondom sehonnan, most láttam először éltemben.
Aztán a köszöngetésre annyira rászoktam, hogy már a cégesből is integettem a Subarusoknak... azok meg nem értették hogy mit kalimpál ez a Fócwágenes itt.
mod:
Jorus: Ha vissza adják a jogsijukat és eladósorba kerülnek egy régebbi Fori XT-t bevállalnék a turbós 2 literes motorral. Az olyan 220 lóra simán belőhető, ami elég is lenne nekem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz outsiders #7296 üzenetére
Annyira jól néz ki ez a Forester. Formára nekem komolyan jobban tetszik, mint az ezt követő kiadások. Újból rá kellene állni ennek a gyártására a mostani vezetés támogató rendszerekkel felszerelve. Ketten az asszonnyal ellennénk vele.
Ebben volt már visszagurulás gátló? Vagy még kézifékes indulással kellett bajlódni?40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7321 üzenetére
Az enyémben is meghülyült már többször.
mod:
MasterMark: Ha lezárt autót távirányítóval nyitod kintről és nem nyitod ki egyik ajtót sem akkor a beállított idő után magától visszazár. A puruttyáb modelleknél ez fixen 2 perc, nálad viszont állítható.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
válasz outsiders #7468 üzenetére
Nekem ez annyit jelent, hogy van remény.
Az volt az első műveletem az új kocsinál, hogy a szépen csillogó, szűz féknyergeket két soron lelakkoztam színtelen lakkal. Vettem a lidlben mókusszőr festő ecsetet és szépen leecsetelgettem.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7466 üzenetére
Hát biztos nem nagypapázik mint én. Tudod ha már nincs tarcsi legalább egyen keveset.
Az utolsó egybefüggő 3 hosszabb utam:
724,8 km és 54,13 l tankoltam (7,47-es átlag) hazai 95
731,5 km és 51,65 l tankoltam (7,06-os átlag) németországi 95-ös
758,7 km és 57,51 l tankoltam (7,58-as átlag) hazai 95mod:
Jah és 64 literes a tankom.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7529 üzenetére
Nem piszkáltattam meg, egyelőre nincs vele gond. Kopp-kopp. Vezérléscsere nekem jövőre lesz esedékes, addig gyűjtök rá.
Akkor ne menj gyorsan, max 99-el. Egyébként volt benne cserélve rendes a difi olaja? Mert ha nem akkor a kopásából adódóan természetszerű ha hangosodik.
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7531 üzenetére
Nem lehet, hogy a váltóban a csapágy? Ha elölről és hátulról is hallod.
Nekem pont most van vezérlés cserén a kicsike Háriéknál. Most szóltak, hogy a vízpumpát is cserélni kell, mert nincs olyan állapotban.Pilisvörösváron gondolom Hubert Viktor. Megbízható szerelő ő is.
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7533 üzenetére
Ha a kihajtásnál döglött meg a csapágy.... Ott viszont állandó a fordulatszám bármelyik fokozatban az adott sebességhez. Nem tudom mennyire kell szétszedni, de teljesen nem hiszem hogy ki kell belezni. Hári azt mondta egy nap alatt megvan.
Közben lebeszéltem, már sport légszűrővel kapom majd vissza a verdát
[ Szerkesztve ]
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7544 üzenetére
Vezérlésből utángyártott teljesen mindennel együtt, a márkàjàt elfelejtettem megkérdezni (de a gyári mellett ezt használják) NGK gyertyák, kuplungból gyári (tárcsa, szerkezet, kinyomócsapágy kompletten). Emellett volt még pár dolog (fényszóró magasság beállítás, műszerfal világítás, hűtőfolyadék csere, sport légszűrő).
Így 4kilóNekem nagyon kemény volt, és ha hevesebben akartam elindulni, érezhetően csúszott picit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7553 üzenetére
Azt várom, hogy elkopjon. Még 1-2 szezon benne van tutira. A profilmélység oké de elöl kezd már szétnyílni a vállblokk hátul még okés (cserélgetnem kellett volna ahogy a gépkönyvben van).
De ha már felnit cserélek akkor már új TPMS-t is kéne rendelnem hozzá (úgyis lassan az élettartam végére ér a mostani) de a gyárit nem szállítják a tengeren túlra, így egy köztes megállót kell beiktatni.Most kaptam kontaktot egy céghez akik jó áron felújítanak alufelnit. Ez lesz most az első lépés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #7555 üzenetére
Olyan szép 17-es Enkei felnit árult egy WRX-es arc... Igaz 250k a 4 felniért nekem sok (igaz ebben benne volt a 4 tehermentesítő és a 4 kupak is). Jó nekem az 50k-ért vett gyári 16-os.
Maradok a 4évszakosnál, nekem bevált nagyon, amúgy sincs tartalék a gépben. Annyi a titka h nem szabad csak prémiumot venni belőle a többi tényleg nagyon erősen kompromissziumos megoldás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz outsiders #7566 üzenetére
Én a 2010 -es évjáratút sem mondanám fiatalnak, elektronika terén erősen érződik az a majd 10 év. De ki bánja, ha amúgy egyben van a járgány?
(#7564) Downsampling: Ennyi tapasztalattal mindenképp maradni kell, üdv itt! Nem akarom elvenni Qru kenyerét, de ha megjön biztosan felajánlja: ha teszel fel képet, betesz az összefoglalóba.Egy kérdés: Kedves ismerősök keresnek autót, és képbe került a Subaru is. Outback -ből olyat, amiben már van EyeSight, milyen évjáratút és főleg melyik motorral javallanátok? (árát nem tudok, mert nem kérdeztem rá, de olyan 5 - 7 közé tippelném)
[ Szerkesztve ]
-
Downsampling
senior tag
válasz outsiders #7566 üzenetére
Igen, igen a kék Gödöllőröl (bár én Budán találkoztam az autóval, ott is kötöttük meg a boltot)!
Nézegettem én az autókat itt az Összefoglalóban, de azért a többség autója fiatalabb, mint az enyém (amit ezek ellenére nagyon imádok, sőt)...
Habár pont a te Forestered (ha jól emlékszem), kb azonos korú az Imprezával… Amúgy te Subaru fészbúk csoportban ki vagy? Jöhet privátban is...Az igazság az, hogy én korábban autós újságíróként dolgoztam (két magazin főszerkesztőjeként is), és számomra a sok tesztelés, és lényegében minden autó megismerése után valahol 2008 tájékán elszakadt valami... Onnantól nincs az a márka, akinek bármelyik autója tetszene. Ezért tudatosan nézegettem főleg Forstereket, Legacy-kat, illetve Outback-et, 2003-2006 környékéről (nekem a Legacyból pl. a 2006-tól gyártott 2.0-ás 165 lovas jön be leginkább, anno az egyik legkedvesebb tesztautóm volt (habár volt saját is, igaz, kombiban). Aztán megláttam ezt a szép kék autót, és a kipróbálás után már egyértelmű volt, hogy nekem ő pontosan megfelelő méretű.
Két autó:
Az első még 2002-ből, egy WRX STI Type 320, gyári tuningos, durván 320 lóerővel, de ezt sosem tudtuk megmérni (még 4x4-es padon sem).A másik a mostaniról (igaz, több ok miatt egyelőre csak foglalózva van):
2004-es 2.0GX Wagon:Amúgy meg köszi a "befogadást"!
-
Downsampling
senior tag
válasz outsiders #7569 üzenetére
Á, igen! Így már tudom...
Rozsda miatt, meg akkor 200k-val többért hirdették... Tudom.
Na, most az van, hogy már csak azért is marad még a régi tulajnál, mert nem csak a már megvásárolt javítóíveket adja, hanem a teljes rozsdásodást megcsináltatja. Ezt én már akkor is kértem tőle, mivel célszerű, hogy odavigye az autót, ahol felmérték a rozsdásodás mértékét, és adtak is rá árajánlatot. Tehát ismerik a melót. A kis "közjáték" után telefonon ebben maradtunk, ő ajánlotta fel. Amúgy a gátlóval egyelőre nem foglalkozom. Elvileg ott nincs gond. Ha mégis, akkor majd meglátjuk.
Nekem ez a verzió azért is célszerű, mert most én több hónapig külföldön fogok dolgozni (hétfőn indulok), tehát tőlem készülgethet szépen, akár lassan is az autó.
Közben lesz egy gyújtáskábelcsere, illetve garanciába visszaveszik tőle a generátort (mert valószínűleg hibását kapott (vadiújat vett bele, de ezek szerint gyári hibás), az a napokban fog megérkezni, tehát azt is cseréli. Szóval így jó, amíg én dolgozom, addig az autó meg készülget. Remélem, nyáron már csak bele kell ülni... (oké, majd még nyilván nekem is lesz vele dolgom, pl. egy lámpapolír alaposan ráfér, az olajcseréig most van kb 2000 kilométer, de abban maradtunk majd én cserélem. Már megvette pedig a Motul olajat, a Mann szűrőket, stb. De azért jól fog esni egy kis nyári bütykölgetés). Tudom, hogy nem hibátlan autót vettem, de legalább ez őszinte. Sokkal őszintébb, mint amiket ilyen évjáratban kétlitereseket árulnak itthon. A kinti árakat nézve sem úsznám meg olcsóbban, sőt!Amit még keresek hozzá, az egy hátsó dob (azt te is tudod, hogy repedt és cserés) - elvileg volt egy srác, aki ígérte, hogy leviszi Gödöllőre, de egyelőre felszívódott.
Meg majd szeretnék egy 15-ös felniszettet télre (eleve a mostaniakkal necces, hogy leműszakizik, mert nagyon nem váltóméret, pedig igen szép állapotú és nagyon jól néz ki), másrészt télre ne a drágább, peresebb gumit igénylő 17-es felnit tegyem tönkre kátyúkban... Meg, meg, meg... innentől indul a pénznyelő...[ Szerkesztve ]
-
Downsampling
senior tag
válasz outsiders #7569 üzenetére
Egyébként Balázs, ha nem titok, ti mit láttatok a Seibikonál a gátlókon? Gondolom, a hátsókról lenne szó... Mert én ugyan mérni nem tudtam őket, de sem kívülről a kasztnit megmozgatva, sem az autót vezetve nem éreztem, hogy baj lenne velük. Rozsdát pedig csak annyit láttam, hogy van némi felületi rozsda, de én semmi vészeset nem láttam, van is róla egy rakás fotóm (a hátsókról, a toronyról is). Tényleg érdekelne, ha nem indiszkrét a kérdés... (mondjuk, engem már az megnyugtat, hogy végül is a kocsin lévő összes rozsdásodást megcsináltatja a volt tulaj.)
-
Downsampling
senior tag
válasz outsiders #7572 üzenetére
Enkei. A felni. Nem akarom eladni...
Most árul egy srác ugyanilyet 80-ért, de közel sincs ilyen szép állapotban... Szeretném megtartani nyárinak, télire menne fel a 15-ös a ballonosabb gumikkal.
A stabilizátor pálcát a srác már cseréltette azóta. Van még valami apró gumi (vagy műanyag?) akármi (amiről nem igazán tudom, hogy mi) a futóműben, de azt cserélik neki gariban (vagy már ki is cserélték).
Hát, az tuti, hogy nem mai darabok a gátlók, de egyelőre még rendben vannak. Lehet, hogy a decemberi műszakira cserések lesznek, de ez most még nem érződik (vagy én vagyok már eltompulva - ami nem kizárt... ). De akkor is esélyes, hogy inkább felújítva lesznek (persze, ha lehet). Egyelőre erre az évre nekem ez nem kevés pénzben lesz...Azért jó volt, hogy egy picit a csoportban "beszóltál", mert még aznap éjjel kaptam Messengeren az üzenetet, hogy beszéljük telefonon, aztán onnan ő ajánlotta, hogy a rozsdát is megcsináltatja...
Szóval, köszi!
-
blasko92
őstag
válasz outsiders #7582 üzenetére
Miért, neked most mekkora fék van fent?
Közben megjöttek a cuccok a fékekhez, az összes tömítés, meg dugattyú, bár a hátsó nyereg dugattyúit módosítanom kell, mert magasabbak, mint kellene.
Jövő héten délutános leszek, lesz időm szépen lefesteni a nyergeket pirosra, meg a tárcsákat felhúzom egy picit esztergán. Hónap végén meg szerintem mennek is fel a helyükre. Már nem bírok magammal
Lehet csinálok is egy logoutos bejegyzést a felújításról, úgyis van képem a kezdeti fázisról is
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BMW topik
- Magisk
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Synology NAS
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen