-
IT café
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2679 üzenetére
ki kell próbálni egyébként, tényleg nagyon egyedi dolog. én kisebb vagyok jorusnál minden irányba, mégsem szeretem igazán. kényelmes egyébként rövidtávon, körbeölel az ülés, minden kézre esik. hosszabb távon (3-4+ óra) meg klausztrofób, fészkelődni meg már nem igazán tudok, mert nyomja a combomat oldalról a rohadék sportülés stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2698 üzenetére
avensisből csak a 2,4-eshez adtak ötös automatát, a kisebb benzinesekhez egy sokkal primitívebb szerkezet járt. a subaru ötöse nem rossz szerintem, nem egy villám, de az si-drive-val nálam nincs hiányérzet, benyomom a hipertér gombot (s#), a kocsi a következő pillanatban ordít és lehet csinálni, amit kell.
nem hiszem, hogy az autónak bármi negatívuma lenne és őszintén csodálkoznék, ha nem tetszene. az árát és a fogyasztását pedig már most tudod.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
fene se érti őket. miért emelik? mert akik fizettek, azoknak "mindegy", fizetnek többet is, amire szükség is van, különben nincs meg a szükséges lóvé? más logikát nehéz elképzelni, mert nyilván több előfizető nem lesz attól, hogy drágább.
mindenesetre én kibírtam az évet nélkülük, és ugyan épp gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy kifizethetném, de most megint felqrt az infó
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2784 üzenetére
mondanám, hogy vedd meg a fekete 3.0r-emet, én meg átülök abba (a gyöngyház-fehér számomra a top szín), mert páros napokon én is rá vagyok kattanva... de páratlan napon meggyőztem magam, hogy több benzintemetőt már nem veszek, inkább egy outlander phev jöhetne hasonló pénzért.
apropó, pajerót ismeri innen valaki? mit művel a hóban, nem csúszkál ezerrel?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2787 üzenetére
igen, fészliftes 2007-es. van itt a topikban kép róla, ha jól rémlik, keress vissza. állatira nem tudom, hogy mit csináljak, mert alapvetően ennél svájci bicskább kocsi nem is létezik, ezen felül én is szeretem, hogy erős, ugyanakkor picit lehetne tágasabb, csendesebb, de ami a fontosabb, megyünk napelem-villanyautó irányba, így egy plugin hibridet sokkal ügyesebben tudnánk használni az agglomerációban. vagy hát a fene tudja. nem látok semmi olyan gépet, amire ki merném cserélni egyelőre. de figyelem a hahut.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2790 üzenetére
én oda vinném, nagy hely az, nem lesz valami szupercsókos az eladó, hogy hazudjanak neked, és így legalább tuti kiadnak majd minden adatot.
az rx hibrid amúgy nálam is talonban van, de nem annyira a hajtása miatt, annyi szent, egyszerűen csak tíz év lexusozás után hiányzik az a fajta belső tér, csend, megépítettség. ugyanakkor most már a subaru technikája is hiányozna, szóval rohadjak meg
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2809 üzenetére
torsen diffi, szóval megy az a hóban is jól. de hát drága gép, fenntartani is, ja. nekem az utolsó ls400 volt tíz évig (ami nem más autó, mert az még nagyon "csak vas" volt, nem olyan finnyás-bonyolult cucc, mint az ls600h), azért hiányzik qrvára
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2814 üzenetére
ebből a generációból egy sima benzinest (rx350) intéztem egy barátomnak nemrég (elhívott, hogy köpködjem meg, mint "lexus-ismerő", végül kiderült, hogy ott szervizelték, ahol én is az enyémet anno, egy telefon, kiderült, hogy minden tuti a géppel stb.). abban mondjuk kb. fele ennyi méter volt és ismert előéletű, árban meg alig volt különbség.
és igen, nekem is az utazóautós remeklése hiányzik a lexnek, abban verhetetlen volt, már akkor mosolyra állt a szánk, amikor elindultunk a tíz órás vezetésre. nyilván ettől is luxusautó egy luxusautó, hogy ezt az érzetet adja.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
kéne, ahogy már a mostani is, ám... nem tudom, hogy láttátok-e az új rav-4-et, de elég morcos pofája lett. és ugye 2,5-ös benzines hibrid hajtással...
sőt, a sima benzines awd elég okos dolgokat tud
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
a forester 2014-ből a 2,5x fedőnevű verzió itthon is volt forgalomban? vagy csak az amcsiknál?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #2914 üzenetére
hát most nem azért, hogy a saját gépemet dicsérjem, de ez egy lefingott szarnak tűnik, és nem 2,3m ft tíz százalékán múlik, hogy jó-e vagy sem. ha BÁRMI baja van, és 264e km-nél ilyen állapot mellett fogadok, hogy van, akkor az kapásból több. könyörgöm egy seibikós vezérléscserés nagyszerviz kerül annyiba, amit egy ilyen cuccnál úgy sem mernék nem megcsinálni.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
válasz balage. #2942 üzenetére
igen, a 3,6-os. tágasabb, kényelmesebb belül, az anyagok eggyel nívósabbak, az ülés süppedősebb, érezhető, hogy igyekeztek feljebb pozicionálni. abszolút egyértelmű ez, ha beleülsz. menetdinamikáról nem tudok nyilatkozni, mert bár Acheron nagyon kedvesen ajánlotta, hogy kergessem meg, de babonás vagyok... de azt gondolom, hogy hasonlóan mehet a 3,0r-hez, picit nyomatékosabb, viszont picit nagyobb/krumplibb is.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2946 üzenetére
szerintem a volvo egy kommersz valami ehhez képest. ez a 3,6r még a szubkultúrán belül is egy kuriózum. tényleg sok szempontból hasonlít az elődjére, de azért valamiért tegnap óta végig az van a fejemben, hogy bakker, kéne egy ilyen...................
sokkal többet visszaad a ls400 felsőbbrendűségéből, mint az én verzióm, jóval komolyabb, konzervatívabb lett. az enyém inkább egy nyers állat
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
ja, értelek. a tökéletes ls400-asom tíz év alatt egyszer sem volt motorpucolva. nem lett semmi baja. de megértelek, ha szeretsz gyönyörködni benne, és tény, hogy akkor jobb egy tisztát nézni
de azért trollkodok is: az alváz és a lengőkarok is a kocsi része, azt is polírozod?
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
-
HÁZIGAZDA
na, kifaggattam egy litván 2015-ös forestert. amcsi, természetesen, törött volt az orra, mindent kicseréltek és európaisították. jó árban van és szuper belül, eyesight, minden lópikula van. <12000 euro áron jóval olcsóbb nekik, mint a gazdag magyaroknál >5m ft-ért. de elmenni érte, hogy ott derüljenek ki a turpisságok, meg aztán hazahozni, honosítani nem éri meg
pedig állatira tetszik a 2015-ös forester. mondjuk az outback is, de itt már a fori is akkora, hogy lehet, hogy az outie túlzás. és asszony nem engedi, hogy kiszedjem a suv-ot alóla, mert remekül lehet terhesen beülni, kiszállni, meg a magas csomagtartóban pelenkázni
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
megyek amúgy a géppel holnap tanpályázni, totalcaros-hungaroringes olcsó menü (15e ft volt), rántópad, abs pálya, csúszós hegymenet. kíváncsi leszek, egyszer volt ilyenen az x-traillel a drivingcampnél, hát, az tanulságos volt, az esp-s kocsik mind azonnal egyenesbe álltak, én meg élet-halál harcot vívtam, hogy visszaszerezzem az uralmat a kocsi felett. meglátjuk, a sok subaru csodacucc hogy vizsgázik...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
az csak akkor, ha gázt adsz, de ezek a gyakorlatok jellemzően kormányzásról szólnak magában, nem? meg a rántópad elég durva, ott esp nélkül mire megtalálod a lábad és eldöntöd, hogy akkor merre is rántotta ki a segged, már a csomagtartó van elöl (harmadszorra azért megfogtam az xtrailt, de ha ez közúton történik, ahol nem előre kihegyezve várom, hogy pontosan adott ponton ér a baj, mire felébredek, már az árokban vagyok)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Acheron #2996 üzenetére
hasznos, mert megvan a kontextus egyrészt, másrészt amikor először kerül az ember ilyen helyzetbe, esetleg leblokkol. az a nagy különbség, hogy ha kis spéttel is, de tudod, hogy mit kéne csinálnod, nem csak állsz a féken és vársz. szerintem érdemes nagyon elmenni egyre, aztán lehet havas úton gyakorolni az ellenkormányzást stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
na, megvolt. tanulságos volt, bár ez is rövid, egy ilyen 8 órás izé jobb lehet, ahol nem csak 3-4x mész egy körön, hanem esetleg szabadjára engednek, hogy 10 percig tapasztald ki a kocsi határait.
három feladat volt, csúszós szlalom, csúszós kanyar+emelkedő, meg csúszós rántópad. a szlalomban elvert egy új mazda 6 , de amúgy jól ment a kocsi. az csúszós emelkedőre gyorsulást toronymagasan az outback nyerte, a mezőny ilyen 40-45 km/órára gyorsult (akinek relatíve jól ment), én 73 km/órára.
a rántópadon viszont az új mazda és az új mondeo is jobban szerepelt, gondolom elsősorban az egyre jobb elektronikák miatt. legutóbb is úgy éreztem, amikor az esp nélküli xtraillel voltam, hogy már rég elektronikák versenye ez, és most is. és igazság szerint az összkerék előnyét annyira nem éreztem a kicsúszós szitukban, ugyanúgy kicsúsztam, mint mások és ugyanúgy az esp terelt vissza az útra, nem a zseniális kormánymozdulataim. felfelé persze látványos volt az awd előnye, de ott egy buta összkerék is felvisz, ha elkezdenél kipörögni.
nem úgy, mint a menő slick gumis m4-es bmw-t, aki fel sem bírt menni, ahogy a ford focus rs sem. nem kommentálom ezeket a játékautókat, szerintem közúti forgalomban a létük is fölösleges. volt gt86 és brz is, sajnos nem velem egy körben.
ja, és nem hittem volna, de az új mondeo jóval komolyabb, jobb autónak tűnik az új mazda 6-nál
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs