Új hozzászólás Aktív témák
-
Forest_roby
őstag
Atlantis 3x12 Echoes: 2006. november 27.
sok-sok tű van a formás khhhhm... alatt!
mod: és vajon mi lehet a sárkány neve? ( jan.03 )
[Szerkesztve]-=Legyél Laza!=- __ ''Have you tried turning it off and on again?'' __ ''Is it definitely plugged in?'' /o\ :D:D
-
Arnold2
őstag
válasz Forest_roby #1205 üzenetére
Szerintem Géza lesz a neve. Vagy ki tudja lehet hogy becsempésznek egy kis magyar szálat és Paff a bűvös sárkány lesz (a.k.aaff the magical dragon).
-
Arnold2
őstag
Hű, egész izgi volt ez a 12. rész. Az eleje meg tök félelmetes (míg rá nem jöttek az ok-okozattra,ahogy mindig).
Felirat a szokott helyeken, de csak nektek: lsd: #1201 HSZ. -
Atlantis s03e11 naggyon király volt
bár lehet h csak az irtó hosszú várakozás édesítette meg kicsit, de akkor is.
Namár csak az sg-1 s10e11 kell, meg hogy újra együtt menjenek, és minden ok-s lesz
végre újra megy trió (bsg, sg-1, atlantis)"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tomazin
veterán
atlantis 13? mikor lesz már? meg most hétfőnként van a csk??az jó nagy szar,mert hétfőn nem naon néz az ember tv-t->nézettségi mutató leesik->nem veszik az új évadot->nem lesz mit néznünk
-
tomazin
veterán
válasz Forest_roby #1210 üzenetére
elvileg hétfőn kellett volna lennie..de ma már kedd este van
-
dzsoni
senior tag
válasz tomazin #1209 üzenetére
hétfőn nem naon néz az ember tv-t->nézettségi mutató leesik->nem veszik az új évadot