- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux - haladóknak
- Crypto Trade
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
válasz VladimirR #35 üzenetére
A 10 chimaerám nekem volt, és ő mondta hogy gg. Chimet senki nem használ, ügyes mikro kell, hogy addig kihúzd minimális unittal, és pech, ha magic-immunis cuccokkal jön. Dryad-archer az 1.16 óta nem ér semmit, most a mass huntress a divat (sajnos), meg a mass DoC, néha dryad, ritkán hippogriff és DoT. Most hogy belegondolok, 1v1-ben soha nem jött ellenem chim.
Igen, multira értettem, a singlebe persze kell hős, a nélkül sztori sem nagyon lehet.
Warhammer 40k: jó game, de nagyon hamar megunható, nekem hosszú távon nem jött be, kb. 2 hónapig toltam, ennyi. Nem tetszik a szakaszos dolog.
War3-al további gond, hogy még mindíg nincs kiegyensúlyozva. A SC 1.1-el már tökéletesen imba-mentes volt, a War3-nál minden peccs új imbát szül.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.