Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szőrös 

    veterán

    válasz cskamacska #54014 üzenetére

    Ja és ha megnézed mi a különbség az Everspace meg az SQ42 között akkor rájössz, hogy az előbbi kanyarban sincs az utóbbihoz képest. :U
    De ahogy látom továbbra sem érted, hogy ami probléma és gátló tényező az SCnél az az SQ42nél nem az.

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz cskamacska #54014 üzenetére

    Everspace egy 4km-nél kisebb pályákkal operáló single-player játék. Ennyi erővel írhatod, hogy a 2012-es KS-kampány óta hány millió indie játék készült el...

    Egyszerűen nincs releváns összehasonlítási alap, amihez a SC hasonlítható lenne. Soha eddig nem készült ilyen léptékű AAA cím teljes mértékben közösségi finanszírozásból. Tudtommal az egyik legkomolyabb gyűjtést még a SMS rendezte, hogy kiegészítség a Project C.A.R.S. büdzséjét, de ők csak azt a hiányzó 2-3 milliót kalapolták össze, amit a kiadótól nem kaptak meg.

    Nem tudod mihez mérni azt az utat, azt az evolúciót, ami aközött van, hogy egy tucat ember egy rögtönzött promó-videóval kér 500.000$-t és aközött, hogy 600+ ember, 5 stúdió, 4 kontinensen, 340.000.000+$. Becsüld meg, hány évet és mennyi fölösleges kört, promót, alfa-verziót spórolhattak volna meg, ha a kezdetektől fogva ennyien vannak, ennyi pénzzel... Nem tudod... Nincs még egy ilyen... Valszeg soha nem is lesz...

    Nem tudjuk hogy magyarázni, hogy megértsék a laikusok, hogy ez nem úgy megy, hogy "most akkor a gomboknak nagyobb a prioritása". Az UI-designert és UI-programozót nem foghatod be szerver backend-et csinálni, mert nem ért hozzá. Az ipar meg nem úgy működik, hogy ha van pénz, csettintésre leakasztasz annyi szakembert ,amennyi kell. Limitált az áru az emberpiacon, bonyolult, szigorú szerződések vannak, amik gyakran azt is megközik, hogy távozás után x évig nem dolgozhat ugyanezen a területen vagy közvetlen konkurenciának.

    CIG-nek például anno pokoli nagy szerencséje volt, hogy az akkor haldokló Crytek-től gyak az egész frankfurti stúdiót át tudták venni.

    Szóval ja. Húzódnak a dolgok, de kérdezz meg itt fórumon pár embert, hogy is megy a programozás, ha egy nagyvállalat 300+ fogaskereke közül vagy az egyik, valahanyas szintű programozó és nem egy marék haverral csináltok egy garázsprojektet, hanem valami elképesztően nagy dolognak dolgozol egy egy elképesztően kicsi részével.

    Majd kérdezd meg őket milyen az, amikor olyat kell csinálni, amire az iparág azt mondja, hogy lehetetlen...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák