- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Béta iOS-t használók topikja
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- ASUS routerek
- Max
- Mikrotik routerek
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19843 üzenetére
Legtöbben az LTI miatt veszik meg nagyzolásból. Én egy számomra megengedhető összegért vettem a Taurust, hogy ne 0-ról kezdjem a játékot, de legalább ekkora szerepet játszott a döntésben a tudat, hogy támogatok, és az, hogy fizikai tartalom jár a csomag mellé.
(#19844) Flashback
Az ígérték idén az 1.0-ban repülhető lesz, de nem biztos hogy be tudják tartani az idei megjelenését az 1.0-nak. -
mrfire
őstag
válasz Diopapa #19852 üzenetére
Jól kiszúrtak szegénnyel. Épp a minap gondoltam rá, hogy azért kár, hogy nem fogom megismerni az Aurorás életet a játék elején... De ha már támogattam használni akarom a hajómat.
Főleg SP sandbox gamekben mindig addig élveztem a játékot igazán, míg alig volt valamim.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Volfram42 #19880 üzenetére
Én meg csak gonoszkodtam.
A játékosokat sokszor egymással szembe állítják majd. Nem csak anyagi előrehaladásról van szó, hanem az ezzel járó erőről, hatalomról. Nyilván jobban fogom érezni magam, ha megtámadnak és sikerült elintézni a támadóimat, mert jobban felszerelt hajóm volt és/vagy skillesebb voltam. Az, hogy valakinek van egy 890 Jumpja, vagy egy Idrise addig nem is zavar, míg nem kerülök a fegyvercsöve elé. (Majd az lesz a sikerélmény, ha sikerült elbújni/megszökni előlük.) Ha meglátom egy bolygó körül, max csodálni fogom, hogy "Nézd mekkora hajó" (mint az EVE-ben sokszor), de azért mert valaki megvett egy hajót nem fogok irigykedni rá.
Engem egyedül az bánt, ha ugyanolyan esélyekkel indulók között nem hagyom le a középmezőnyt. Nem akarok mindenáron a legjobb és leggazdagabb lenni, de szerencsétlenkedni sem szeretnék a játékban.
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19903 üzenetére
Nincs gond a PVP-vel, ha nem állhatnak elő olyan lehetetlen helyzetek, hogy megfognak és esély sincs a szökésre.
Rá lehet tolni minden energiát egy drága hajtóműre, jó kis megoldások lesznek az álcázásra, és elektronikus hadviselés is lesz, vagyis ha e téren is jól felszerelt vagy leállíthatod az ellenfél motorját akár, amit neki újra kell indítania, mire te rég elhúztál, vagy hamis radarjelet küldesz a képernyőjére, hogy teljesen máshol keressen (talán azt is lehet majd, hogy azt hiszi 4-5 barátod közelít felé, de szép is lenne az ilyen). Persze ezt veled is megtehetik, de jól fel kell készülni, és ha inkább a bujkálásra és menekülésre fejleszted ki a hajódat, akkor ezeken a területeken győzedelmeskedhetsz harc nélkül is.
Ha jól megcsinálják ezt a rendszert, és nem a nagy orgok portyái tartják rettegésben a 0secet (ők maguk is próbálják úgy fejleszteni a játékot, hogy ne legyen ilyen), akkor egész élhető lesz ez a vidék is. Persze az gyengébb játékosoknak nem ajánlott, ügyesnek és tájékozottnak kell lenni. -
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #19912 üzenetére
Sajnos pik-pak kijátszanák egy második accounttal az örökségi büntetést, hogy mindent oda halmoznak föl. Nem mondanám, hogy nem kell ész hozzá. Sokkal több ész kell hozzá, mint egy kereskedőnek. Amint a bűn útját választja beszűkülnek a lehetőségei. Javításokra kereshet kalózállomásokat, kereskedni szintén csak itt tud. A PVP csúszka onnantól rá nem érvényes, csak PVP-ben hajózhat (bár ezt ő akarta, de nincs megpihenés ez alól). Rájárnak az NPC fejvadászok, a rendszerbiztonságiak, az alapvetően törvénytisztelő játékosoknak is célponttá válik, a fejpénz miatt, nem ám csak ő vadászhat másokra, lesznek akik direkt rá vadásznak.
EVE-ben, ha szétlőttél valakit 0secben a frakciók tettek rá magasról, nem kőrözött senki utána és ugyanúgy mászkálhattál highsecben, még én a kis kezdőhajómmal is simán csatlakozhattam ilyen randalírozásokhoz, utána pedig szépen hazamentem, mint tisztes polgár. Itt egy ilyen után ki vagy tiltva a törvény uralta területekről, és marad a peremvidék. (Szerk.: bár ebben nem vagyok biztos, mert még nem olvastam arról, hogy egy-egy bűn elkövetése a rendszerhez van kötve, vagy mindenhova, és lehet-e büntetlenül öldökölni a senki földjén.)
Kalóznak lenni jó móka lesz, sok pénzzel kecsegtet majd, de rengeteg lemondással jár majd, és nem lehet minden vérpistiből kalóz, mert buta játékos könnyen ellehetetlenítheti magát, ha felkészületlenül vág ebbe az életmódba.
(#19917) Menthirist
++
Pontosan. Meg kell majd tapasztalni, még ők is fejlesztik az egészet, és most csak beszélnek arról, miket terveznek.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #19918 üzenetére
Az csak a storeban vásárolt dolgokra (+kupon stb.) vonatkozik. Az ingame szerzett javakat valószínűleg úgy adjuk át, ahogy csak akarjuk (max azon is lesz valamennyi adó). A nyomkövetés lényegtelen, a lopott holmikat eleve tisztára kell mosni, hogy eladhassuk a rendes piacon. Azt meg nem mondhatják, hogy ezeket a hajókat te csak azért adtad át XY-nak, hogy ne vesszenek el veled, ezért szépen visszavesszük. Az ilyen beavatkozás keverné a játék ingame szabályait (UEE törvényeket) és a felhasználási szabályokat.
(#19919) MichaelSD
Abban igazad van, hogy olyan mint a WoW-ban nem lesz, ahol a legjobb holmikat tiszta PVE során lehetet megszerezni. PVP cuccokért meg max PVP-zni kell ott.
Illetve, megszerezhetsz bármit, csak másodkézből.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19921 üzenetére
Még magam sem tudom mihez kezdek majd a játékban. Egyelőre a békés kereskedelmet jelöltem ki, mert az egy biztos pont, de onnan bárhova mehetek tovább, talán a megjelenés előtt jobban elkezd érdekelni egy irány és akkor afelé mozdulok el.
Nem riaszt a PVP, ha van egy jó kis csapat akár a kalózkodást is vállalnám lehet. Hiszek benne, hogy megfelelő tudással el lehet kerülni a szerencsétlen eseteket majd, akármit is csinálunk. -
mrfire
őstag
válasz Szőrös #19934 üzenetére
Fuck yeah! De ha a végleges játékban csak egy homályos képernyőt kapunk akkor elmehetnek a sunyiba. Én látni akarom a karaktert, ahogy megbotlik a létrán felmászva, mikor be van nyomva. Majd jól össze lehet hányni a Phoenixeket?
(#19933) Flashback
Elkészítheted az orgot másodlagosnak, ahova egy bizonyos réteg, vagy mondjuk a gyártással foglalkozók csatlakozhatnak be. Bár nincs igazán szükség rá, de adott a lehetőség, ha ennyire tetszik a dolog. -
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #19943 üzenetére
Te tényleg, ahogy leírták minek vállalná valaki a kellemetlenséget, a kockázatot, hogy le is győzheted pár alkatrészért? Ha nem alkalmas rá a hajója, be sem tudja gyűjteni a roncs nagy részét. A WoW-ban is számtalanszor előfordult, hogy PVP szerveren nem támadta meg egymást a két frakció, mert inkább a maguk dolgával törődtek. Azokat a hajókat is emberek vezetik, nem mindenki PVP őrült, és fordul vérbe a szeme, amint meglát valakit mást. Lesznek orgok, direkt ezzel a céllal, és hamar csődbe is fognak menni, mert egy rakás energiát és pénzt pocsékolnak a fölösleges vadászatra, miközben semmi tervük a profitszerzésre, mert az, hogy kilőnek valamit nem profit. Kell egy Reclaimer, ami szétszedi a roncsot, különben EVA-ban lehet vágni a darabokat. Vagy ha meg is szállod a másik hajót, előbb szét kell lőnöd a hajtóművét, utána maradhatsz ott javítani, ha el akarod vinni, simán célponttá válik a támadó is. És ha nem kalóz, márpedig nem lehet mindenki az, akkor hol adná el a hajót? De ha sikerül is találnia valakit, a lopott hajó sokkal kevesebbet ér.
De ha kerülöd a PVP-t veszel egy 315p-t felfedezésre, azt ha meglátsz egy playert fogod a nyúlcipőt és annyi. Egy M50 max utólér, vagy 350r, amiknek rakterük sincs (M50-nek még ugróhajtóműve sem lesz talán), nem fogsz olyanokkal találkozni kint.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Szeszkazán #19949 üzenetére
Az a "20-30 dolláros" a fapados. Ajánlom figyelmedbe a következőket:
Jó tanácsok
Star Citizen FAQ az újaknak(#19951) .tnm
Kész röhej is lenne ha azzal foglalkoznának, hogy ugyanolyan akvárium kezelést építsenek az oldalon, mint a hangárhoz, és egyenként kell behúzogatni a halakat.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #19952 üzenetére
Igen, bár ők így reklámozták, hogy PU+Planetside bemutató. Hát volt egy kis részlet az űrben, ezt nevezték annak, de nem én írtam a FAQ-t.
-
mrfire
őstag
-
mrfire
őstag
Ez az, megtaláltam végre a választ a kérdésemre, hogy mi az átlag életkor az SC-ben:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/95618/star-citizen-lore/p1"At the moment, we're saying around 140-150 years, but it's still being discussed."
-
mrfire
őstag
válasz Yllgrim #19993 üzenetére
Elhangzott az ígéret, hogy lesznek bénító fegyverek az elfogáshoz. Még nem tértek rá erre, de CR azt is beletenné, hogy az EM fegyverek megbénítsák a mesterséges végtagokat, pont mint a kábítólövedékek.
(#19995) tkondor
Az már a "bilincs" lesz, de olyan is belekerül. Meg kell majd bilincselni a foglyot, mielőtt a cellánkba zárnánk.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #20001 üzenetére
Írtam, hogy lehet kitalálnak valami hasonlót, mármint hasonló ilyen modern cuccot, akár fejre tökmindegy. A bilincsben meg a klasszikus szóval utaltam a sima láncos verzióra, és azért írtam, hogy nem biztos, hogy az kerül be.
De akármit találnak ki, nekem úgy is jó. Ha a klasszikus bilincs kerül be, vagy ahhoz hasonló a kézre, az sem zavar, mert az SC univerzumának primitívségébe (semmi negatív, szeretem ezt a retro stílust, ami benne van) tökéletesen belepasszolna.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #20005 üzenetére
Például így
A beszállás nagyon újszerűen lett elkészítve, tetszik, hogy ilyen különböző ötletekkel állnak elő. -
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20007 üzenetére
Hogyan magyaráznák meg a háborút? Jelenleg csak emberekkel lehet lenni (olyan biztos nem lesz, hogy más bőrébe bújjon a játékos, azt sem engedik meg hogy több karaktered legyen, és végtelenszer újjáéledj, realitásra törekednek) és (most még) nem szakadt szét az UEE, hogy egymást irtsák a játékosok egy háborúban. Később majd lehet játszani idegen fajokkal és akkor berakhatják a klasszikus "battlegroundokat", de az a kreált PVP sokkal kevésbé életszerű és igazi, mint ami a határvidéken fog történni, a játékosok akaratából.
Nagyon egyszerűen meg lehetne oldani, amit te szeretnék, ha kiterjesztenék a PVP csúszka hatását mindenhova (ahogy mondtad is). Lesznek állomások, amiket (feltehetően először) AI-októl kell elfoglalnia a játékosoknak, volt erról szó a 10FTCM-ben (37. rész 2. kérdés). Tudnának olyan erős AI-t csinálni, ami sokkal jobban megnehezítené a játékosok életét, mint más játékosok, de kiegyensúlyozni a PVP és PVE zónákat szinte lehetetlen lenne. És ha ugyanazok a jutalmak várnak rátok, akkor az probléma, hogy most PVE vagy PVP-re állítva könnyebb megszerezni ezeket?
Ettől függetlenül bármit meg lehet oldani, és odafigyelnek arra, amit a játékosok elég sokan szeretnének. Ha el szeretnél érni valamit, az RSI fórumon kéne aktívan kampányolni a dolog mellett.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20015 üzenetére
tkondoron keresztül, még mindig meg lehet kérdezni a 10FTCM-ben, hogy annak aki csak PVE karriert szeretne futni milyen lehetőségei lesznek.
Jelenleg tényleg az van, hogy a legjobb lelőhelyek/bányatelepnek való helyek valószínűleg a határvidéken lesznek, ahogy azt is elmondták, hogy az űrbázisok, aszteroida állomások is itt lesznek, amiket el lehet majd foglalni.Most kicsit elgondolkodtam mindezen, és ha igaz is az, hogy a PVP zónákon lesznek a nagy értékek, van valami amit érdeme számításba venni mielőtt elítéljük azelőtt, hogy kipróbáltuk volna a valóságban, hogy is fog működni a kész verzió.
Azt feltételezed, hogy aki PVP-zik az előrébb jut, mert jobb cuccokat találhat. Az a bibi, hogy ahhoz nyernie is kell mindig. Tehát ha egy átlagos PVP-s veszünk alapul aki 50-50%-ban képes győzelmet aratni, akkor minden második találkozása után vásárolhat új hajót, mert a biztosítása nem terjed ki a senki földjére.
Míg egy PVE játékos aki mondjuk kereskedik ez idő alatt ugyanannyi pénzt gyűjtött össze, mert nem kellett új hajót vennie, nem veszíti el amit már nagy nehezen megszerzett és nem ment pocsékba az idejének fele, amit harccal töltött.
Azt se mondhatod, hogy egy profi PVP-s, aki 99%-ban nyer, sokkal jobban meggazdagodhat, mert még neki is sok ideje megy el a hadakozással, emellett egy profi kereskedő még nála is jobban meg fog gazdagodni, mert az igazi AH huszárok halmozzák fel a legelképesztőbb vagyonokat. Akinek vérében van a kereskedés, és igazán profi szinten műveli legalább olyan vagyonos lehet majd, mint aki profi szinten műveli a PVP-t.De pont az SC ne lenne PVE barát, maikor versenypilóta karriert is lehet futni benne? Még arról is volt szó, hogy a bajnokok szponzorokra találhatnak és hajókkal, felszerelésekkel támogatják őket a futamok nyereményei mellett. Egy profi pilótának el tudom képzelni, hogy ott sorakoznak majd az M50-esek és 350r-ek, meg Mustangok az"istállójában" más-más összerakásban külön minden pályára.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #20017 üzenetére
Engem ez az átlag életkor dolog érdekelt volna eléggé, de ma megtaláltam rá a választ. És ezt inkább az íróktól kérdeztem volna meg. A héten volt a producereknek a kérdés, és az ő topic-jukat hagyták meg az írókét meg bezárták?
Lehet fölösleges is megkérdezni már, legalábbis én nem nagyon akarom, mert hiszek a PVE utak létjogosultságában.
(#20015) MichaelSD
De MichaelSD, amúgy meg nem teljesen mindegy, hogy a vérpistikék, hogy szedik szét egymást a határon és fulladnak bele a pénzükbe, amíg megvan a lehetőség arra is, hogy a belső területeken tiszta PVE küldetésekben a csúszka védelme alatt élvezzük a játékot? Ha jó a játék, akkor ez a része akkor is élvezetes lesz, ha nem innen dől a legtöbb lé. Nem mindig azt kell nézni, ki milyen előnyre tesz szert. De mint mondtam az előző hsz-emben, simán meglehet, hogy itt is egész jól lehet majd keresni. Még azt is mondták, hogy az ismert űrben is sok felfedezni való vár majd ránk. Nem csak a PVP zónában lehet ezzel foglalkozni.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
Az sem biztos, hogy a 0secet úgy kell majd megélni, mint egy csatamezőt. Én nem bánom, ha van rá esély, hogy belefutok egy másik játékosba. De azért az is jó lenne, ha visszaadnák az űr végtelenségének érzését azzal, hogy nem minden "sarkon" futok bele valakibe. Úgy lenne jó, ha így is több lenne a PVE élmény (mármint nem AI ellenfelek nyüzsgését várom, hanem eseménytelen bányászat, kutatás stb.), mint a PVP. Na persze ez függ attól is ki az aki direkt keresi a másik játékost és ki az aki bujkál mások elől.
Azt is el tudom képzelni, sőt nagyon is jó lenne, (illetve ígértek is ilyesmit) ha a PVP kerülőknek alacsony jelszinttel kéne tevékenykedniük itt, álcázás alatt stb. Így lehet, hogy lassabban jutnak el A-ból B-be, vagy lassabban bányásznak stb. de a biztonság megvan, ha meg valaki beizzítja a masináját, nő a kockázata, hogy belekötnek de a hatékonysága is abba, amit csinál. Szerintem nagyon is rendben lenne (lesz) így, és teljesen fair play-t biztosítana.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz vaakuum #20028 üzenetére
"Szóval az esetek 90%-ában a hangya taktika és túlerő itt is mindig használható lesz."
Nem feltétlenül, lesz használható: 10FTCM 36/9
"9. kérdés Vaster Holtextől: Lesz valami korlátja a fegyverek hatékonyságának különböző páncélokkal szemben? Például egy kis vadász kárt tehet majd egyáltalán egy nagyobb csatahajóban?Igen, például egy .45-ös Colt egy M1 Abrams tankkal szemben elég hatástalan, és így lesz ez a Star Citizenben is. A CIG most is dolgozik a hajópáncélzatokon, mivel a jelenlegi páncélok még nem védenek eltérő hatékonysággal a különböző típusú támadások ellen."
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #20032 üzenetére
Nem biztos, nem az alap kérdéshez csatolta ezt a részt, csak megemlítette, hogy még dolgoznak a páncélokon. Valamit állítgatnak lehet, hogy az energia fegyverek kevésbé sebezzék a páncélt mondjuk, a ballisztikus lőszerek meg erősebben. De rég volt a kérdés, azóta lehet már történt is valamit. A lényeg, hogy egy Javelint nem fog elintézni 50 Aurora.
-
mrfire
őstag
válasz vaakuum #20040 üzenetére
+(#20041) tkondor
Igen, de a hajótestnél már más a kérdés. Az energiafegyverek a pajzsot leszedik mondjuk, onnantól lőhető ballisztikus fegyverekkel, de a sok kis apró töltény már tényleg 0 hatékonysággal bír egy több méter vastag páncélzat ellen. Mármint a játékban biztos 0 lesz, mert nem érdemes majd számolni ilyen kis számokkal. (Igaz vannak bizonyos sérülékenyebb részek, de ezek eltalálása nem eredményez megsemmisülést remélhetőleg ha jól meg van tervezve, max tényleg csak bénulást)
Akár azt is el tudom képzelni, hogy egy Javelint nem tud annyi Auróra fizikailag egyszerre tűz alatt tartani (egymásnak ütköznek, a Javelin mozog, egymás elé kerülnek az Aurorák stb.), hogy elérjenek valamit, mert a Javelin pajzsregenerációja nagyobb lesz. Vagy az Aurorák energiája fogy el előbb (gondolom ez az esélyesebb) vagy a Javelin energiája.
De ezzel már tényleg olyan vizekre eveztünk a kérdéssel, ami túlmutat a játék keretein valóban.49 Hornet remélem azért legyőz majd egy javelint, de a Hornet már nem hangya hanem minimum fülbemászó.
-
mrfire
őstag
válasz Raulblanco #20044 üzenetére
Hát, jó lenne. Elég alapvető dolog. Bár a feketedoboz is az, mégsem kerül be. Pedig az hogy megbonyolítaná a játékot.
Azt tudom, hogy CR részletesen elmagyarázta, hogy fog felrobbanni egy ilyen capitalship. Láncreakció szerű robbanások lesznek, majd reaktormag robbanás, ami után már senki nem szökik meg élve. De a mentőkabinok is nagyon jók lesznek. Nem is értem a connien miért nincs mentőkabin, arra már illene tenni azért.
(#20045) Drenadar
Ott a pont. Valóban ugyanazok a fegyverek mennek rá. Én, mint az IG1-2-őn felnőtt ember nem így gondolkodtam, ott a vadászok sima lézerekkel is meglődözték a rombolókat. A Nexusban igaz már csak a rendszereket pusztították le róla, de bénításra tökéletesek voltak, ahogy tknodor is mondta, legalább ennyit elvárnék a Hornetektől, ha nem is az Auroráktól.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz PhilBrick #20047 üzenetére
Ezt még a Taurusnál el is tudnám képzelni, ott tényleg elég kapszula formája van, de a többiben elégé úgy néz ki, hogy a hajótestbe építették ezeket, bár lehet több van a dolog mögött. Már csak arre leszek kíváncsi, hogyan oldják meg a kilövésüket. De örülök, hogy gondoltak erre, bár lett volna hely egy akkora szobának is, mint a fürdőszoba máshol. Az a hajó tátong az ürességtől sajnos nem azt a zsúfoltságot mutatja, amit jólesik látni egy olyan hajón, amiben minden négyzetmétert kihasználtak a tervezéskor.
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #20049 üzenetére
Hát igen, azok régi egyszerű játékok voltak. A kettőben talán 0 értelme volt a vadásznak, én sosem erőltettem. Eleve vadászelhárító fegyverek sem voltak, a nagy lézerágyúkkal lövöldözték ki őket egyenként
Persze, kár ezekben gondolkodni, azt elismerem, mert annak ellenére, hogy nagy játékok voltak ezt nem találták ki jól bennük.(#20050) Yllgrim
Vadásszal a fő feladat nem a többi vadász kilövése. Ez volt az IG2-ben is, hogy a vadászrajok egymásnak estek és külön csatát vívtak, de a rombolók szintjére nem értek föl, ezért fölösleges is volt gyártani őket.Bombázók védelme lesz velük a fontos és a nagy hajók, mint a Javelin rendszereinek kilövése. CR azt is megmondta, hogy be lehet repülni velük a pajzsok mögé és teljes tűzerővel lőni a hajótestet. Más ugyanolyan vadászok kilövése csak azért szükséges, hogy azok a vadászok ne támadják a szövetséges rombolókat, bombázókat, vagy téged. De ha csak ez lenne az egyetlen igazi feladat, akkor az egyik oldal vadászainak elfogyása után, a másik oldal vadászrajai csak malmoznának, mert a Javelint úgysem tudják megkarcolni?
-
mrfire
őstag
válasz MichaelSD #20052 üzenetére
Amilyen apró az ember, egyetlen naprendszer is végtelennek tűnhet a mi szemszögünkből csak az a kérdés, hogyan lesz megcsinálva. Lehet, hogy papíron kevés rendszer van, de nem tudjuk, hogy azok mennyire lesznek kidolgozottak, egy rendszer milyen nagynak tűnik majd. Ez mind attól függ milyen messzire lát el a radar, milyen gyorsan közlekednek a hajók.
Az SC-ben nem haladnak fénysebességgel a hajók márpedig úgy egy naprendszer átszelése sem megy majd olyan hipp-hopp módon, mint az EVE-ben.
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #20064 üzenetére
Király cucc.
(#20063) vaakuum
Engem az érdekelne, hogy távolsági AH-zás lesz-e? Ok, hogy elavult adatok alapján lehet venni eladni, ugye minden infó késve jön és késve megy, de egy ilyen modern civilizációban miért kéne elmenned mindenhova személyesen, ha venni szeretnél valamit? Pl. az kereskedésen kívül azt is meglehetne tenni, hogy megveszem olcsón valahol a krumplilövőt és nyitok egy küldetést, hogy szállítsák ide hozzám, mert nekem más dolgom van pl. Ez azt hiszem egész hasznos lenne.(#20062) Volfram42
Immersion oldalról számomra is nagyon gyenge volt az EVE. Én rövid úton abba is hagytam pedig vagy 3x-4x elhatároztam, hogy játszani fogok vele / nekifutottam mert imádom az ilyen űrhajós sci-fiket és MMO-ban már nagyon vágytam játszani egyel, de az EVE annyira nem az én játékom volt, hogy még így sem tudtam hosszabb távon benne maradni. -
mrfire
őstag
válasz Menthirist #20084 üzenetére
CR szeretett volna egy ilyet is látni benne, és sokkal nagyobb butaságokat láttunk már filmekben, más játékokban, hogy ezt ne tudnánk lenyelni. A tény, hogy mennyire színesíti a játékot bőven ellensúlyozza számomra azt, hogy mennyire realisztikus vagy sem. (Bár én azt az energianyalábot kihagytam volna és valami nanoszálat tettem volna a helyére, sajnos így pont azt az előnyét veszíti el, hogy egy felrobbant EM töltet mellett is működjön azért így is jó lesz, de lehet lesz más nyíl, ami teljesen mechanikus lesz, talán szólni kéne nekik, hogy "haver, ha már ilyet csináltok legyen értelme használni akkor, mikor semmilyen más fegyver nem működőképes".)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
- HP 2UK37AA USB-C / Thunderbolt dokkoló bontatlan gyári dobozban
- PS5 + AOC MONITOR
- MSI RX 580 ARMOR OC (8GB GDDR5 256bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS! AKCIÓ!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!