-
IT café
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4235 üzenetére
Amíg a Bárig nem jutsz el, addig Sidorovich-nál érdemes mindent lepakolni. Én a Bárban szoktam mindent tartani, mert viszonylag az van középpontban és ott szoktam vásárolni is.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
-
félisten
válasz Dhampir #4240 üzenetére
Többszöri nekifutással sikerült végre Mole-al "rendesen" beszélni. Végül visszatöltöttem az Agropromi területre érkezés utáni animációig. Onnantól rohamozás...
A PDA a kinti barlang végében, katonák nem őrizték csak a cincogik rágcsáltak meg kissé.
Másodjára sokkal nehezebb volt a föld alatti harc, taktikusabb ellenfelekkel. A lenti hadfiak sem szalonnakatonákból álltak.
A Strelok rejtekhelyére való bejutás új módja még hátravan, és a páncél megtalálása is.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4241 üzenetére
Van 3 teleport, ami által bejuthatsz a Rejtekhelyre. Olvass el minden üzenetet, mert úgy kapod meg mindig, mit kell csinálni.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4244 üzenetére
Igen ugyan is teleporttal lezárták a búvühelyet,hogy senki ne tudjon csak úgy bemenni az alapjátékban ez nem igy volt.Miután bejutottál jobbra a földön lesz a teleport kikapcsolója (talán mobilra hasonlít).Az üzeneteket olvasd minél előbb ugyanis egy idő után köddé válnak szószerint azt hiszem 1 vagy talán 2 napig lehet visszamenőleg olvasni.Már régebben jártam úgy kellett volna infó a beszélgetésből de nem volt sehol csak egy korábbi mentés visszatöltése segített.
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4253 üzenetére
A Műtárgyakat érdemes módosítgatni, főleg, hogy a későbbiekben pl a Hártyát továbbfejlesztve a Páncélok megerősítéséhez kellenek majd.
De sok ilyen lesz majd a későbbiekben, különböző feladatokhoz kellenek majd. A tulajdonságuk is kibővül, jobb lesz, eltűnnek a negatívumok, vagy csak lecsökkennek.A Helikopteres résznél jó lenne egy error log az Appdatából, hogy tudjuk, miért dobál ki. esetleg a fordításom lehet a gond, vagy valami más. Ez nekem is sok segítség lehet.
Érdemes mindig a logot nézni, abból elég sok minden kiderül.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4256 üzenetére
A végét kell nézni, ahol error van. De ha bemásolod ide, az is jó. Csak akkor találsz benne hibát, ha crash után nézed, ha már újra beléptél, a legfrissebbet mutatja, de minden kilépést ment.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4258 üzenetére
Nem tudom, mi lehetett a probléma, viszont a fordításom még nincs kész a 19-eshez. Lehet, hogy a fordítás miatt dobott ki? Felraktad az update után, vagy azt nem törölte le?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4260 üzenetére
Jaigen, ezt a crash-t senki se érti. Már a Soup fórumon is írták, de nincs rá egyelőre megoldás.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4262 üzenetére
Amíg nem optimizálom a 19-eshez, addig lehetnek hibák. Holnap melóba szerintem megcsinálom, ha lesz hozzá kedvem. Ha kész, úgy is jelzem.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Dhampir #4264 üzenetére
Ah, a Vad vidékről most olvastam vissza, hogy Yutani sztalkernek ugyanez volt a problémája.
Megadta rá a választ Gery D.
[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4266 üzenetére
Igen vissza kell hogy adja és erről értesítést is kell majd kapnod ha eddig nem kaptál.
Gery. Köszi akkor egyenlőre nem frissítek.Régebbi verziókban az első küldetés után kaptál szidótól egy javítókészletet azzal tudtál magad is javítani,de persze valami ötlethuszár miatt ezt is meg kellett változtatni. Nem értem, néha úgy érzem rossz irányba akarnak menni ezzel a sok módosításokkal.
Hunter puskája ugyanott van ahol az alapjátékban is csak itt trükkösebb bejutni érte.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4272 üzenetére
Javítottam néhány fájlt, átírtam azokat a mondatokat, amik úgy hangoztak, hogy "a számomra", itt levettem a névelőt.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4275 üzenetére
Aarpok Agroprom Alagsorára gondolt a Teleportokkal kapcsolatban. 3 Teleport áthaladása után jutsz be a csőbe, amiben létra visz fel Strelok rejtekhelyére.
Rostok-ról a Vad Területre vezető út csak akkor nyílik meg, ha megcsináltad a Fő szálat. De ezt már a régebbi posztomban is leírtam. Vagyis, Sötét Völgy X-18-as Labor teljesítése, Sidorovich meglátogatása, Strelok Búvóhelye Agroprom-ban és utána lehet menni a Vad Területre, miután a Bárban beszéltél Barman-nal.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4275 üzenetére
Ha az amire gondolok, akkor vannak feladatok, melyek a hivatalos pályákon kívülre vezetnek, ezért sokszor az épületek nem látszanak. Ezek a helyek nincsenek a hivatalos játékban és nem is tudsz kijutni oda azokban, de egyes modderek úgy gondolták, hogy még ide is kiterjesztik a küldetésiket (lásd pld. ST2). Nem látványos a környezet, sőt ronda a félig felhúzott épületek miatt, de nem kell törődni vele. Ezek a helyek a pályák külső széle, amit a játékosnak sosem szabadna látnia.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4287 üzenetére
Minden hibaüzenet elmentésre kerül, csak más a neve. A log mappában van egy pár fájl már szerintem neked, azokat nézd meg.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4294 üzenetére
Amikor belépsz a Sötét Völgy területére, ott lesz a földön egy sebesült Bandita, a neve most nem ugrik be, na, amikor Bullet ott hagyja, adni kell neki Elsősegély-Csomagot, utána az egész Völgy a barátod lesz.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4296 üzenetére
A Banditák nem lesznek ellenségek, akármennyit megölsz közülük, ez ilyen beragadó dolog. Viszont a Bosszúállókkal vigyázni kell a pályán, mert azok viszont ellenségek maradnak.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4303 üzenetére
Ez a feladat az eredeti Stalkerből van. Egyébként meg lehet menteni a Szolgálatos srácot is, akit a gödörnél éppen kivégeznek, akkor viszont le lehet gyalulni a banditák többségét. Meg ha jól tudom, ha a Banditát nem sikerül megmenteni, attól még Borov nem lesz ellenség, csak át kell jutni a társain, lopózva, ez is utalhat a "Lopózz be és szerezd meg Borov Kulcsát" mondat.
Ezen elven kell kiszabadítani a Pincében raboskodó Szolgálatost is, de az se baj, ha mindkettőt kinyírják. A feladat csak addig terjed, amíg kinyitod a cella ajtaját, onnantól nem számít, ha megölik.A szöveg így néz ki pontosan:
<string id="bar_darklab_documents_1">
<text>Szerezd meg Borov kulcsát a Laboratóriumhoz.</text>
</string>[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4306 üzenetére
3-4 visszatöltéssel tudtam én is megmenteni a tagot a gödörnél, de nem is annyira lényeges. Az a baj, hogy össze-vissza futkos ő is, meg a rab is az épületben, ezért hamar le is szedik mindkettőt.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4308 üzenetére
Nem kell velük foglakozni a lényeget nem befolyásolja ha meg is halnak.A gödörnél lévőt nem is szoktam kimenteni.A cellában lévőt is csak kiengedem azt mehet amerre akar de legtöbbször nem jut messzire mert simán lelövik.
Az pedig újítás hogy lehet adni medkitet a banditának és ettől bezöldül az egész tábor az eredetiben is lehetet volna ez de ott nem így oldották meg ott mindenképpen ki kellett végezni Borovot és társait.Sőt itt feladatokat is ad és az egyik jutalma egy exo ami Akimnak kell Cordonban (északi előörs).[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4310 üzenetére
Esetleg, ha adsz nekik fegyvert, a gödrösnél és a cellában lévőnek, talán útközben lekap néhány banditát. A Gödörnél lévőnek egy Lefűrészelt csövű Puskát szoktam adni, azzal mindig bátrabb.
A cellában lévőnek pedig AK-t adok, pár lőszerrel, meg Elsősegély-csomagot, mielőtt kiengedem a cellából, aztán gyalulja velük a Banditákat.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
-
shield
őstag
válasz Dhampir #4312 üzenetére
Irigy vagy? A Stalkereket segíteni kell.
Én szoktam osztogatni fegyvereket, persze amelyik játékban lehet/elfogadják. Most az alap SoC-al játszom itt a birkája a zöldfülűek a falujában nem harapnak rá, leesik a földre és nem is veszik fel.
Volt olyan amikor jól felfegyvereztem őket, jöttek a katonák az előőrsről megleckéztetni a zöldfülűeket, de meglepődtek amikor megszólaltak az AK-k és le lettek alázva. Máshol is szoktam adni jobb fegyvereket a Stalkereknek, pl. ahol a banditák pofátlankodnak, de a Stalkereknek csak sörétesük van, stb...
Ja, most jut eszembe, a Mocsárban a Szivattyútelepen levőket felfegyverezve nagy meglepetést lehet okozni.
Ha jól emlékszem Hubai fórumtársunk mesélte, hogy golyószórókkal, stb.. fegyverezte fel ott az embereket, volt hadd el had.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4316 üzenetére
Kostya már akkor megjelenik, amikor a Barlangból kijössz.
Maccap, vagy mi a jóég a neve annak a Stalkernek, nem is gond, hogy kinyírták, mert átcsesz a Gauss Puskával rendesen. Úgy hogy ne bánd!
A Katonák csak a Híd alatt nem lőnek rád és a Katonai Kereskedő Agropromban. Mindenhol ellenségek.
A híd alatt majd lesznek szakadár Katonák, azokat viszont ölni kell, de okosan.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4318 üzenetére
Amikor kiszabadítottad a Vérszívók karmaiból a Stalkert, hálából elmondta neked, hogy a farmon van egy Stalker és ha fizetsz neki, cserébe ad egy Gauss Puskát. Na ez volt az az átverés. Messziről mondja is a Stalker, akinek pénzt adtál, hogy olyan vagy, mint Robin Hood, pénzt adsz a szegényeknek, majd figyelmeztet, ha bemész utána a házba, tüzet nyitnak rád.
Na nekem se kell sose több, mindenkit kinyírok ott.A Kezdők táboránál azért mehettek oda a járőröző katonák, mert túl közel jöttek és a látómezejükbe került a csata. Ők bizonyára csak a Zsoldosokat akarták megölni, de mivel túl közel mentek a faluhoz, gondolom a Stalkerekre is rátámadtak. Ezt egyébként valamikor valaki mondja is nekünk a Stalkerek közül, hogy a Katonák néha meglátogatják őket és eljátszadoznak velük.
A Híd alatti történet is valahogy úgy szól, hogy van egy Katona, akit felülről küldtek oda hozzájuk. Nappal járőrözik, este viszont ott vodkázik a híd alatt. Eredetileg fent a töltésen kellene látnunk ezt a Katonát, de én még sose találkoztam vele a Soup újabb verziójában. Viszont este sem ül ott, ahol kellene, szóval ez szerintem egy téves Karaktereltávolítás TB eszes csapatától.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4320 üzenetére
Az semmilyen gondot nem fog okozni, hogy a két Katonát megölted. Nem a táboruk hatáskörében történt.
Miután odaadtad a pénzt a Stalkernak, ő ezután arra kér, várd meg ott, ahol vagy, kihozza a Puskát. Miután eljutott a tábortűzhöz, bent az épület végében, akkor jön a Robin Hood-os rádiós üzenet. Oroszul nem tudom, hogy hangozhat, de ugye az NS eredetileg az Angol szinkronos verziót használta fel.
Az ATP-s futár most nem ugrik be, ki lehet és melyik feladathoz kapcsolódik, viszont van ott egy Stalker, Crest a neve, azt hiszem. Tőle kapjuk azt a feladatot, hogy 5-5-5 Műtárgyat kell hozni. Hogy mik azok pontosan, ez se ugrik be, de a területen nem mindegyik található meg, ha megtalálható egyáltalán. Bár, szerintem pont azért kellenek neki.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4322 üzenetére
ATP-n ha jók az emlékeim 3 v 4 feladat van mindegyiket Kalinin adja.Nem akarom lelőni a poént de csete-paté az lesz.
Kuznecov és társait én már kiraktam a zónából így ott már nem akadályoz senki a mozgásban (persze csak a küldetés elvégzése után).Sőt a Katonai ellenőrző pont is üres onnan is kilakoltattam a katonákat.A Gauss -s csávokkal nem foglakoztam sosem bár ez az alapjátékban is benne volt ott is csak a lehúzás volt a lényeg.Nem fizetek nekik és nem megyek be az épültebe mindenki örül és boldog.Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4326 üzenetére
Amikor Bes-nek odaadtad a ruhát, rögtön vissza kellett volna vásárolni tőle. Ez viszont a Soup egyedisége. Nagyon sok küldetés Páncélját így vissza lehet szerezni.
A Futárt a Szemétdombra kivezető útnál találod meg. A CD-t pedig úgy egyszerű megszerezni, ha bent maradsz a kunyhóba és aki épp bemegy, azt nyakon lövöd egy sörétessel.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4328 üzenetére
Az a Kiméra. Elektromos sokkot ad, ha rád támad. Azt messziről kell legyalulni, de még úgy is nehéz.
A Kunyhóban van láda, mögé kell leguggolni. Onnan lehet fejbe lőni a banditákat. Én legalább is mindig így csinálom.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4330 üzenetére
Strelok neve Mesterlövészt jelenti, szóval eleve rossz az a megállapítás, hogy a közelharcot szeretné
A Sötét Völgyben a Helikopternél is Kiméra volt, azt hiszem. De lehet, hogy a másik dög volt, aminek két feje van.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4328 üzenetére
Az elektromos kíméra nekem sem a kedvencem ép csak hozzádér már kampó is jön az a semmi érteme meghalos effektus szédölögsz aztán kiírja, hogy meghaltál.Már az elöző verziókban is csavartak pl az irányító képességein nem kell sokat csesztetnie máris a zombi klán új tagja vagy.
Аарпок
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4340 üzenetére
A harácsolás mellőzése nem hülyeség, mert az terheli leginkább a játékot, ha valahol egy láda agyon van nyomva tárgyakkal. Pld. biztosan feltűnt az idő során, hogy a Bar területére lépve egyre inkább nehezebb a pálya betöltése és a népes terület felé haladva egyre inkább laggol a játék. Ez nem csak modokban, de még az alap SOC-ban is megfigyelhető. Ez leginkább azért van, mert mindenki a bárban tárolja a cuccait és egy loading zone-hoz érve a motor be kell töltse az összes cuccot a memóriába. És ugyanez érvényes a kereskedőkre, akik leltára agyon van zsúfolva fölösleges áruval. Ezért is csináltam volt a NS-hoz a könnyítő peccset, amiben kiszedtem a kereskedőktől az összes fölösleges cuccot. Persze ez nem minden, de sokat számít még crasheknél is.
-
shield
őstag
válasz Dhampir #4345 üzenetére
Ez csak egy javítás, ami rendbe rakja az alap játékot. Talán ezért is volt hiba mentes és nem ment el a kedved a játéktól. Lehet hogy az orosz gog alap is jobb. Több verzió számmal is láttam.
Annyit dobott rá, hogy Bárban a Szolgálatnál és a Katonai Raktárakon a Szabadságnál tudsz javíttatni. Ja és van hálózsák, így tudsz aludni. Ezeket telepítés után tudod bekapcsolni más egyéb dolgokkal együtt. Van egy konfig fájl a gamedata mappában, azt kell elindítani. Persze ezt az elején nem vettem észre, ezért kezdtem el hálózsák és javítókészlet kis modokkal kísérletezni.
Annyi haszna lett, hogy egy javítókészlet modocskát összebuheráltam és ezek után a hulláknál találtam a kis ládácskákat és bármikor megtudtam javítani a cuccaimat. Ez jól jött Kordonon, Sötétvölgyben, Jantaron, Bárban, amíg a küldetések nem vittek el az előbb említett lehetőségekig. Használatához kell egy kis odafigyelés, de jól jött. A javítás igen húzós, ezzel lehet spórolni. Egy nagyon lerobbant cuccot fullra feljavítja, ami egy páncélnál több tízezer is lenne.
A fő sztorit végig vittem, most a mellék küldetéseket csinálom, pl. Voronyinnak a Bulldog-6 megszerzése, stb..
Amin majd fogok javítani, az a sörétes. Ezekkel a beállításokkal használhatatlanok, a kutyák kinevetnek, amúgy keveset is lehet találni belőlük.
A másik dolog, a mutáns tetemekből nagyon ritkán lehet "alkatrész"-t kinyerni.
Amikor a Vérszopók falujában kinyírok 5-6 dögöt, erre egyetlen egy "alkatrész"-t sem kapok, ez bosszantó.
Ehhez tartozó fájlt kellene megtalálni, nem tudom melyikben lehetne átírni.
Ha esetleg majd úgy döntesz, hogy akarsz vele játszani, akkor oda adom hozzá a cuccokat. A fordítást még csinálgatom, vannak benne új szövegek.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4509 üzenetére
Manapság már muszáj az izmos hardver, a win11 miatt.
A Steamre kitett hardverigény:
MINIMUM:
Op. rendszer: Windows 10
Processzor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Memória: 8 GB RAM
Grafika: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Tárhely: 150 GB szabad hely
Egyéb megjegyzések: SSDSzerintem ez nem olyan fullos rendszerkövetelmény.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4520 üzenetére
Egészen biztos, hogy a mutánsok ivadékaira gondolt a történetíró, mivel először Snork-okat, majd Mutánsokat kellett kiirtani. Azután jönne ez az üzenet. Az első szó az Mutáns, a második pedig ivadék, vagy utód. A Szabadságiakhoz nincs köze. Ezért se értem az angol fordítást. A második rádióüzenetben ugyan megemlítik a szabadságot, de csak azért, mert valaki állítólag dicsekedett azzal, hogy kinyírt párat közülük. Egyébként itt a teljes Kötelességi rádióüzenet, immáron oroszról fordítva:
<string id="dolg_news_1">
<text>%c[255,160,160,160]Kötelességi:\n%c[default]Problémáink vannak a berendezésekkel, ezért pár napig elveszíthetjük a kapcsolatot a Bázissal és az egységeinkkel.</text>
</string>
<string id="dolg_news_2">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Nem díjazzuk a híreidet. A másik oldal tagjainak meggyilkolásával kapcsolatos tetteid senkit sem érdekel.</text>
</string>
<string id="dolg_news_3">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Válts privát csatornára és töltsd le a védelmi frissítést. Ha ki fog szivárogni információ amiatt, mert lusta vagy kijavítani - megfojtlak.</text>
</string>
<string id="dolg_news_4">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Információink vannak a mutánsok elleni rajtaütésekről és egyéb műveletekről - Privát csatornára. Nem kell további kiszivárgás.</text>
</string>
<string id="dolg_news_5">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Stalker-ek, csatlakozzatok a Kötelességhez. Védjük meg a bolygót a Zóna fertőzésétől.</text>
</string>
<string id="dolg_news_6">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Szükségünk van tapasztalt Stalker-ekre Snork-ok rajtaütéséhez. Fizetés megfelelő.</text>
</string>
<string id="dolg_news_7">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Szükségünk van tapasztalt Stalker-ekre Mutánsok rajtaütéséhez. Fizetés megfelelő.</text>
</string>
<string id="dolg_news_8">
<text>%c[255,160,160,160]KÖTELESSÉGI:\n%c[default]Szükségünk van tapasztalt Stalker-ekre Mutánsok utódainak rajtaütéséhez. Fizetés megfelelő.</text>
</string>
<string id="dolg_news_9">
<text>%c[255,160,160,160]PETRENKO:\n%c[default]Átmeneti fennakadások vannak a Privát csatorna működtetésében, ha van valami - személyesen nekem.</text>
</string>
<string id="dolg_news_10">
<text>%c[255,160,160,160]VORONIN:\n%c[default]Minden egységnek, kapcsolatot felvenni, most! Általános gyűlés a csatornán!</text>
</string>
<string id="dolg_news_11">
<text>%c[255,160,160,160]PETRENKO:\n%c[default]Ismétlem, belépni a Bázisra - szigorúan igazolvánnyal, vagy az én rendelkezésemmel.</text>
</string>Pár enciklopédia leírás is javítva lett. Kétszer volt a Gőz bejegyzés, de az egyik az Égető volt. Megzavart anno a Heat szó. De most már át lett írva. Valamint a Szökőkút és a Füst scriptje is rendesen magyarul jelenik meg most már. Ott meg TB rontotta el, mert kisbetűvel kezdődik mindkét script neve. De ugye angolnál tök mindegy.
Ha játszik a játékkal még valaki, akkor várható további foltozgatás.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya