- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cooper911
senior tag
Készülnek a Spintires gameplay videóim, még nincs sok fent, de folyamatosan töltöm fel őket.
[Ha ezt a kupont kivágod, tönkremegy a monitorod]
-
bajuszatti
tag
Ki szoktátok próbálni az új pályákat, amik kijöttek eddig? Vannak közöttük "szenvedősek" is. Pl. Russian Taiga, After a Hard Path 2, most ezeken "döngetek". Sok pálya ismerős lehet régebbi verziókból, ott is megvoltak már, most a legújabb verzióhoz is elkészítették őket.
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Sziasztok!
Elkészült az új map! Mivel Orosz barátaink nyafogtak a méret miatt (betömörítve 1.5GB!) ezért nekiültem kiszemetelni a felesleges dolgokat. Iszonyat mennyiségű fájlt, kódot és sort néztem át, lassan (30!) órája nem aludtam. Amúgy is a Big forest map tervben volt a felújítással, tehát egy kalap alatt kellett elvégezni mindkettőt. Most így a két map együtt becsomagolva csaknem 400MB összesen. Az előző méretekhez képest jóval barátibb. Persze még mindig lehetne faragni belőle, de már jojózik a szemem. Sok ez egy embernek, ennyi fájl és egyéb átböngészése. Szóval a Big forest kapott némi ráncfelvarrást. Az újhoz pedig jó szórakozást nektek. Egyenlőre nem ülök neki még újabb map készítésének mert az asszony is egyre ingerültebb emiatt. Azért ha akad egy jó ötletem lopva felskiccelem.
[ Szerkesztve ]
-
drunkyboy
aktív tag
válasz drunkyboy #1646 üzenetére
Megoldódtak a gondjaim, újra kellett telepítenem, pedig előtte is friss telepítés volt már.
Most hardcore-ban játszom, nagyon jó menni a gépekkel, de nagyon sokáig tart a fát daruzni. Nekem ez elveszi az egész játék hangulatát
Hardcoreban minden darab rönköt fell kell pakolni egyesével?[ Szerkesztve ]
-
bajuszatti
tag
Wernher! Nagyon jo mindket palya, gratula. Szep munka, kedvenc lett.
-
bajuszatti
tag
Hogy lehet megcsinalni, hogy a vezetofulkebol tudjam vezetni a gepeket. Valami camera cabin mod van hozza, 2015-12-25 a verzio.
-
bajuszatti
tag
Boszen probalgatom az uj map-okat, hill delivery es a 19rus nevu eddig a favorit. Nem fogtok ti se unatkozni, ha kiprobaljatok.
-
#93754368
törölt tag
válasz bajuszatti #1671 üzenetére
Én most az open roads pályán csúsztam meg egy kicsit, majdnem sikerült hazavágnom a Kamazt.
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Térképet honnan tudok leszedni a játékhoz mert az a pár gyári már nem nagy kihívás.
A steam műhelyben nem találtam.Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
válasz bajuszatti #1679 üzenetére
Köszi,megnézem őket.
Wernher: Esetleg angolra nem lehet váltani?
Hogyan tudom beletenni a letöltött térképet?
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
-
#93754368
törölt tag
Valaki próbálkozott már jármű feltöltésével a Steam műhelyre?? Azt a túlbonyolított szívást ami ezzel jár, én egyenlőre fel is adtam mert kikészített idegileg.
-
Viktoár
addikt
Sziasztok
Van benne pályaszerkesztő? Gondoltam megpróbálkozom vele vagy nagyon bonyolult egy pályát "összedobni"?
Üdv:Viktor
-
Satariaaa
tag
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben ugrottam fejest a Spintires világában. Eddig mindenre rájöttem, ám a mostani feladatomnál elakadtam! Leszedegettem modokat a játékhoz, jó nagy káosz is lett belőle, ám a minap úgy döntöttem, hogy csinálok magamnak egy rendes, tisztességes "jármű-packet". A működő járművekből kidobáltam, ami nem kell (voltak például, számomra, gusztustalan wheelsetek, értelmetlen felépítmények, stb), megírtam magyar nyelven, ami nem volt magyar, hogy rendesen megjelenjen (extra felépítmények, kiegészítők), valamint elkezdtem kijavítani a hibákat. Nah itt az utolsónál akadtam el, szám szerint három dologban. Túlélhető mindegyik, de mint mondtam, szeretnék egy rendes teherautó csomagot és ilyet nem hagynék benne!
Az első probléma forrás az M35A2 teher.
Mikor berakom egy játékba, akkor a képen látható módon kezd:Látjátok a futóművet? Ül a cucc, mint valami street tuning verda.
Ha rányomok, akkor meg, mint a gumilabda, felpattan. Az esetek 80%-ban persze fejjel lefelé landol.Ezt esetleg lehet valahogy orvosolni? Valami kis módosítás kellene neki az egyik fájlban, ebben biztos vagyok és semmi baja nem lenne, csak nem tudom melyikben kellene turkálni. Természetesen utánajártam és egy mukkot nem írnak róla sehol. Megéri vele szarakodni, mert egy baromi jó autó, nekem nagyon bejön.
A hangjával is van egy kis baj, mindössze az indítási hang, mintha rövid lenne a kelleténél. Ezt is orvosoltam és csináltam neki egy bitang jó hangot. Felülírtam az eredetit, akkor meg semmi hang nincs. Ennek utánanéztem, elvileg csak így kell eljárni, de persze ott működik, itt nem... Szóval arra is kellene valami okosság. A többi hibáját és a nyelvi fordítást megcsináltam. Kövi...A második baj már tényleg nyűansz. A frankó kis kék Krazom így kezd:
A levegőben. Ha rányomok gond nélkül lepottyan, de igen idiótán fest a dolog, ezt is javítanám, ha lehet.
És így ennyi lenne a nyomorom. Minden más hibát kijavítottam már, még a menüben is rendesen írja a kocsik neveit, nem ilyen ákom bákom témában. Az összes jármű esetében kipróbáltam más verziókat is. Vagy ugyan ilyen, vagy el sem indul (inkább az utóbbi, tehát ez nem opció).
Apropó menü. Nah ott is van egy picur zűr. A kocsik képe fekete, ám ha ráviszem a kurzort, azonnal látható. Szívem szerint ezt is javítanám, rend a lelke mindennek.
Ötletek ezen hibák orvosolására? Mindennek próbáltam utánanézni, de semmi infóra nem leltem, illetve, amire igen, azt már kipróbáltam, ezért gondoltam, hogy írok ide, hátha valaki jobban benne van a buliban!
Előre is nagyon köszönöm nektek és jó Spintires kalandokat mindenkinek!
Én most fogom elkezdeni (másodszorra) az Abandoned Mines pályát. Elleszek. Majd lövök képeket![ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1688 üzenetére
Szia!
Körülbelül én is az általad leírt dolgok miatt szerettem volna úgymond letisztítani a járműveket néhány nappal ezelőtt. Eszméletlen ba...ságokkal tudnak hazavágni egy jó verdát, néha csak a szín borzalmas, ezt jó ideje már az egyik kolléga is felvetette hogy, a modok 80%-a ma.haság. Szóval megküzdöttem én is a dolgokkal, mindent megcsináltam, minden rendben, de mikor használnám a modot a járműből szőrén szálán eltűnik a komplett motor stb. Érdekes hibákat képes produkálni, állandóan nyafog valami miatt az editor, hol a textúra nem jó, hol ez, hol az. Kínkeservesen kijavítasz mindent és akkor meg a játékban lépnek fel hibák. Még nem jöttem rá hogy, ez az editor hibája vagy a belepiszkálás eredménye esetleg az eleve pocsékul összedobott modok miatt van.
Viktoár
Térképet készíteni? Hát kell hozzá türelem az biztos, kettőn vagyok túl és tudnék mesélni. Ha ügyes vagy és fantáziadús no meg belerázódsz akkor, körülbelül kéthetenként le lehet gyártani egy-egy a legnagyobb méretű térképeket. Persze sok szabadidő is kell, úgy napi 24 órából 24 óra. Nem akarlak elijeszteni, próbálkozz csak megéri, a terepasztal készítéshez tudnám hasonlítani. Bár nemrég Pavel valamit javított a szerkesztőn és azóta eléggé fura lett a kezelése, valahogy nem azt csinálja mint azelőtt.
-
Satariaaa
tag
válasz #93754368 #1689 üzenetére
Szia!
Nekem nem megy a szerkesztő és egy épkézláb leírást sem találtam, hogy hogyan mehetne...
A jármű javításokat és a fordításokat xml-be csináltam!A térképet meg úgy értettem, hogy játszom rajta, nem én csinálom! Csinálnám én csak ugye a szerkesztőt nekem nem sikerült megvarázsolnom! Egyelőre örülök, hogy ez a mostani verzió megy rendesen és az autók is szépen rendbe lesznek! Bár a felsorolt hibákat még ki kellene javítani valahogy és akkor aztán teljes a kép!
A moddolt térképek közül ez az Abandoned Mines a legjobb szerintem, bár abszurd a hosszúsága.
Nem is lenne ezzel gond, ha lenne még egy benzinkút, mert ott nem a fa szállítása a gond, hanem az utánpótlás. A többi pálya meg csöves szar, szebben nem tudom mondani.
Leszedtem egyet, hidat kellett építeni. Meg voltak a pillérek, csak be kellet tenni a rönköket. Csorgott a nyálam, imádom az ilyet. Megcsinálom a cuccost, kiválasztom a másik kocsit, odamegyek vele a hídhoz, majd látom, hogy a rönkök, mik eleve ott voltak a híd mellett és amiket a helyükre tettem, ott hevernek eredeti helyükön a földön... Anyáááád....Következő pályába is beleöltem X órát, mire kiderült, hogy hibás és nem lehet a rönköket felpakolni, mert fák vannak a kijelölt zónában és nem tudsz beállni...
Nevetséges...
Ezekhez például szívesen hozzányúlnék, mert baromi jó térképek lennének, ha nem lett volna ekkora ökör, aki csinálta... Értelmét nem látom az ilyennek...
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1690 üzenetére
Nálam is első helyen van az elhagyatott bányák map és az általad említett rönkből csinálunk hidat map engem is megszívatott. Hát pakolgassa a halál a helyére minden átkelésnél. Az üzenet másik felét egyébként Viktoár kollégának írtam csak egyben válaszoltam kettőtöknek. Amúgy sajnos a map nem igazán módosítható ha nincs meg hozzá a map prebuild mappája. A szerkesztőnek egyébként van leírása csak angolul, ezt megtalálod a szerkesztőben a Help menüpont alatt, külön a járművekhez és külön a térképekhez. Bár nem túl részletes, úgy értem nagy vonalakban leírja, de a többire magadnak kell rájönnöd, sajnos.
-
Satariaaa
tag
válasz #93754368 #1691 üzenetére
No de hol van maga a szerkesztő a játékban? Mert nekem tuti, hogy nincs! Tény, hogy nem eredeti a cucc (még, mert meg fogom venni, bár most olvastam ezt a Spintires 2 féle balhét, lehet várok vele), lehet ez a baj? 23.10.15-ös amúgy. Ez volt az egyetlen, amibe be tudok rendesen modokat rakni. Más verzió nem játszik...
Amúgy a teherautós bajaimra tudsz megoldást?Pálya gondok, észrevételek nálam (talán segít mapkészítőknek):
Előre bocsátom, az összes map az én játékverziómhoz való, tehát a hibáknak kicsi az esélye, hogy verziószám eltérés miatt vannak...Abandoned Mines: Isteni és csodaszép. Az abszolút király nekem a modolt pályák között... Nincs rajta bug, de... Én mindenképp tettem volna a középső nagy bányához egy benyakutat és, ha bele tudnék szerkeszteni, akkor tennék is. Ökörség, hogy csak egy van. Vágni nem lehet sehol, végig kell mászni a pályán. Ezzel semmi gond, ez a sava borsa, de van az a pont, amikor ez már át tud esni a ló túlsó felére és szerintem itt át is esik... Nagyon csúnyán! Mivel az út szaródik és meg is maradnak a hibák, borzasztóan fel tudja őrölni az embert az, ha kell háromnegyed nap egyetlen adag fa szállításához (ráadásul még kell fordulni vagy 6 kanyart és az autó egyre lassabb a rossz úton, ami a folyamatos üzemanyag-szállítás is tovább ront). Nem sokkal lett volna egyszerűbb, ha van még egy kút középen, de kiszámíthatóbb. Szóval ez a pálya lenne a best, ha nem nem szállt volna ez a költő agya. Kár érte...
Ust-Kut: Baromira tetszett ez is, a városos rész, a hatalmas viadukt, a nem túl rázós terep. Egy bányás pálya után jóleső levezetés. Ám, mikor mindent előkészítettem és nekiindultam a rönklerakathoz, amiből csak egy van és a rakodási zóna tele van rakva farönkökkel, amitől nem tudsz beállni, akkor isten igazából pár napra le is tettem a játékot. Szemétség. Nem kevés idő ment el a felderítéssel, a felszereléssel, az előkészítéssel. Tudni kell rólam, hogy nem hardcoreba játszom, de ettől még soha, de soha nem mentek vissza autót garázsba. Ezzel a mentalitással érthető, hogy hiányolom a kutat a bányákról nem? Szóval ez a pálya (is) kuka...
Agricultural: A legdurvább terep, amit eddig láttam, nagyon oda voltam érte. Ezen van, amit mondtam, a nagy hídépítős csalódás. Mondjuk el lehet menni mellette, szóval nem nagy cucc. Fent a pálya tetejét van egy garázs, amiről kiderült, hogy a folyó túloldalán van, amin le van szakadva a híd. Folyón átmenni nem opció, max tengeralattjáró moddal. Két verziója van, 1-leszakadt híd: oda még csak-csak, de vissza szerintem sehogy, 2-visszapakolós híd: itt betonlapokat kell lerakni, ami gondolom ugyan úgy "visszateleportál" a helyére egy idő után, mint a rönk. Kipróbálni ezt nem tudtam, mert semmi nem volt képes megfogni a betontáblát. Itt is elment az életemből értelmetlenül pár óra, miután a billentyűzetet szét tudnám verni az alkotó fején, ugyan is én komplett taktikát építettem ki és mentem oda alkalmas felépítményekkel, full értelmetlenül. Kommentekben megtaláltam, hogy valahol a készítő írta, hogy "jah hát oda nem lehet átmenni". Kezdhetted volna ezzel is, amúgy meg ha nem lehet odamenni, minek van ott garázs? Ez nem a NeedforSpeed, itt nem 10 sec alatt érek oda és ezt hajlamosak a mapkészítők elfeledni ahogy látom... Szóval isteni, meg jó, meg minden, de úgy ahogy van használhatatlan...
Autumn: Megtetszett nagyon a vasúti átkelős kezdés, de valahogy nem kötött le ez a map engem. Jellegtelen szerintem. Semmilyen... Nem tudok többet mondani. Felpakolós, hídépítős, benzinkutas bugokról nem tudok, mert nem mentem sokat rajta.
Green Plaints: Nah ez a másik fele a bányásnak. Hát ez meseszép, ez is. Extrém vékonyka, hegyoldali utakkal, szép tájak. Igaz a pálya közepe, ami majdnem a felét kiteszi, használhatatlan, mert egy mocsár az egész, ösvény nélkül, de ettől függetlenül tetszett . Csak felderítést végeztem rajta, hibába nem futottam bele. Végigcsinálós lesz mindenképp!
Forgotten City: Semeddig sem jutottam rajta. Garázsos kezdés, felszerelkezésnél látom, hogy több dolog nem opció, például a garage és az utility cart, amiket egyértelműen a pálya rontott el (berakás és kivétel előtt-után is ott vannak a pótok, csak mikor a map bekerül, akkor nem). Rövid volt a karrier.
Aztán hirtelen ennyi. Majd még próbálgatok, remélem nagyobb sikerekkel...
-
Satariaaa
tag
OOO és azt nem is mondtam, hogy a bányás pályán, a rönklerakathoz, felvittem utility cartokat, teli üzemanyaggal. Kettőt. Két teherautóval elintéztem az első szállítási pontot egy kanyarban, mire felmentem az a két pótkocsi is kámforrá vált, mint a hídnak lerakott rönk. Ha valami akkor ez volt oltári nagy szemétség, mert ott is erre volt építve a taktika...
Ez speciel a büdös életbe nem fogom ebben a játékban megérteni, hogy ha egyszer amortizálható a pálya, ami meg is marad, a rönköknek, utánfutóknak miért kell eltűnniük? Hát könyörgöm!!! Az életben sem hiszem, hogy nem építenek valamiféle pontonhidat egy folyami átkeléshez, ha erre lehetőség van... És ugye a játék neve mellett ott díszeleg a "szimulátor" szó... Hát ööööö... (szarkasztikus taps) -
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1693 üzenetére
A felvitt pótkocsiknak nem kellett volna eltűnniük, az ha lerakod valahová ott is marad. A szerkesztőt csak a steam-röl tudod letölteni, illetve van tört verzió is, de itt az ilyen csevegéseket nem díjazzák. Szóval mindenképp ajánlom az eredeti játék megvásárlását, sok plusz dolog szól mellette és már nem elérhetetlen az ára sem. Egyébként ez erről szól a kínlódásról, mármint a játék. Meg kell szenvedni a fuvarok teljesítéséért. Amúgy az én térképeim is gyengék, legalábbis én könnyűnek terveztem, de az Oroszoktól mindig azt kapom hogy, túl könnyűek. A következőt szenvedősebbre készítem.
-
zsolti.hu
újonc
Hello!
Segítséget kérek. Steames verzióm van rég játszottam a spintires multival, most akartam, de azt írja, hogy a játékfájlok eltérnek az eredeti csomagtól. Mit kell csinálni, hogy tudjak multizni újra? Valaki légyszi írja le részletesen. Köszönöm előre is: -
Viktoár
addikt
Ennek a spintires.net weboldalnak a nyelvét nem lehet angolra váltani?
Szednék le 1-2 térképet,de jóformán semmit nem értek belőle.
Üdv:Viktor
-
Satariaaa
tag
Kis segítséget szeretnék kérni! Van pár mod, autók, amik nagyon tetszenek, de a becsomagolt fájlban látom, hogy rengeteg dolog van mappa nélkül. Azokat hova kell rakni? Azok a cuccok, amik működnek, azoknál egy darab fájl nincs, ami nem mappában van. Verziószámban is stimmel a letöltött cucc, de nem látszik a játékban, ha bemásolom. Hogyan lehet azokat a járműveket életre hívni? Előre is köszi!