- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Új hozzászólás Aktív témák
-
#93754368
törölt tag
Egy beteg elme szülte map.
-
B_imi
csendes tag
Lehet volt már téma, a sofőrt ki lehet iktatni a játékból?
-
Viktoár
addikt
Valami jó nehéz,izgalmas pályát tudtok ajánlani? Az after hard path 3-at most játszottam végig, jó pálya volt.
Üdv:Viktor
-
#93754368
törölt tag
Azt hittem csak én vagyok egyedül akit zavar a sofőr. Szóval keresd meg az adott jármű xml fájlját a Media/classes/trucks mappában vagy a workshop mappában keresd ki ha a Steam-ről jött le a jármű, ott betömörítve vannak. Nyisd meg az xml fájlt egy Notepaddal vagy Notepad++ vagy hasonló progival amivel tudod szerkeszteni.
Keresd meg az alábbi sort:
<Driver Pos="(0.459; 1.382; 0.467)" ParentFrame="BoneCabin_cdt" />A számok a sofőr pontos helyét jelölik, ez minden járműnél más és más, ha rosszul lenne beállítva itt mindenki belőheti a helyes pozícióba a számok változtatásával. Szóval ha ezt a sort törlöd és mented a fájlt, akkor eltűnik a sofőr. De!!! Ha lehet ne töröld mert ha meggondolod magad, akkor nem fogod tudni pontosan és gyorsan visszaállítani. Ezért egy kis csalással megőrizhető. Ha beiktatsz az elejére és a végére pár jelet, ugyanúgy eltűnik a sofőr és nem kell törölnöd a sort. A játék figyelmen kívül hagyja.
Tehát így változtasd meg:
<!--<Driver Pos="(0.459; 1.382; 0.467)" ParentFrame="BoneCabin_cdt" />-->Ha minden járműből elakarod tüntetni a sofőrt, akkor ezt meg kell csinálnod minden egyes járműnél.
Vagy nemes egyszerűséggel törlöd a játékból a driver_skeleton fájlt és örökre eltűnik mindenhonnan. Ezt a játék telepítési mappájában a betömörített Media fájlban a classes/env mappában találod.[ Szerkesztve ]
-
Satariaaa
tag
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni. Kiszúrtam egy autót, ami szerelem első látásra és baromira szeretnék játszani vele, ám az sajnos ST14-hez készült és bezony nem fut az én 15-ös verziómon. Van valami mód arra, hogy működésre bírjam ezt az autót, vagy a 14 és a 15 autói semmiképp sem keverhetők? Előre is köszönöm!
-
#93754368
törölt tag
Egy kis hír:
Pavel bátyó megint valami nagyobb frissítésen dolgozik, ezt tudtuk eddig is, de állítólag lesz multi mentési lehetőség is. Nem lenne rossz dolog. Továbbá megint változtatnak valamit a járműveken, főleg a kinézeten. Mindebből mi valósul meg azt nem tudom, de Orosz barátaink szivárogtatták ki az infót. Meglátjuk, azért remélem nem az lesz hogy, a mostani jármű modok megint nem lesznek kompatibilisek az új verzióval.
-
Satariaaa
tag
válasz #93754368 #1760 üzenetére
Szia! Az Oshkosh MTVR varázsolt el teljesen. a 6X6 és a 8X8. Van belőlük sokféle, de van konkrétum is. Ha szabad linkelni, akkor beteszem, hogy pontosan melyik. A kódok átírásáról találtam egy linket, de annyira érthetetlenül fogalmaz az ember, hogy nem igan jutottam semmire sajnos. Pedig nem mondom, hogy rossz az angolom. Szerintem inkább neki rossz
Esetleg ha meg tudnál osztani velem valami forrást, ami közérthetően, normálisan leírja, hogy mit kell módosítani, én megcsinálom. Annyira tetszik a jármű, hogy megéri a pöcsölést.
Editorom nincs, xml-be tolom.
Nagyon köszi, ha tudsz segíteni, tényleg nagyon hálás lennék érte, mert baromira odáig vagyok a járműért.
Tudom, az M35A2 hasonló, meg is van, megy szépen, de az MTVR az MTVR[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1761 üzenetére
Á, már tudom melyikről van szó. Leírás? Azt sajnos nem tudok, igazából eléggé nehéz lenne leírni mit hogyan kellene, néha még én is csak tippelgetve írok át ezt-azt, aztán lesz valami. Amióta Pavel kijött ezzel a verzióval, valahogy nem megy a jármű szerkesztés, egy darabig eljut az ember vele, aztán mindig adódik valami amin elakad. Több járgányom is elbukott már így és ezért sosem készülnek el.
Várj csak! Talán ezen a helyen a 2015 modellek elindulnak, talán. Próbáld meg.
[ Szerkesztve ]
-
bajuszatti
tag
válasz Viktoár #1755 üzenetére
Viktoár és a többi új forumozónak! Járműveket, térképeket innen lehet leszedni, a teljesség igénye nélkül:
www.oovee.co.uk/forum/files/
www.spintires-mods.com
www.stmods.ru
www.spintires.nl
www.spintires.net
www.spintiresmods.ru
www.worldofmods.com/spin-tires/ - itt egy komoly adatbázis van főleg járművekből régebbi verziókhoz.
www.hsw.hu/?cat=824 - legyen magyar oldal is.Ha van még oldal, ami beugrik, azt is nyugodtan linkeljétek.
Pálya ajánló (most ez tetszett meg, jó és nehéz pálya): http://spintires.nl/level-lost-worlds/
-
xrvman
őstag
válasz Viktoár #1755 üzenetére
Nesze, nehéz
http://spintires.nl/level-styx/ -
#10234880
törölt tag
Hali, ha ez az ami kell steamre, ésha beirom a kulcsot lejön steamen?
-
#93754368
törölt tag
Érdekesen működik ez az editor a játékkal. Megcsinálsz egy járgányt, sok buktatóval és idegeskedéssel feltöltöd a Steam-re. Aztán mikor betöltöd a Steam-ről és még egyszer leteszteled a kísérleti pályán, minden frankónak tűnik. Viszont ha egy másik gyári pályán teszteled, akkor ami a kísérleti pályán működött az itt már nem. Bosszantó jelenség. Eléggé kaotikus ez így, Pavel javíthatna és egyszerűsíthetne ezen.
-
Viktoár
addikt
Lenne nekem is pár észrevételem a játékkal kapcsolatban.
Egyszer elkezdtem egy platós kraz-t megpakolni kövekkel.(tudom hogy nem erre van kihegyezve a játék)
Valami brutálisan nehezek még a kis kövek is.
A rönk pakoló daruval alig lehet felemelni mert nem fogja elég erősen.
A kitámszatott/rögzített autó is úgy billeg jobbra-balra mikor fordítom a darut (kővel) mintha egy hajó lenne.
Ha kicsit messzebbre nyúlok vele akkor simán "lehúzza" a darut a földig.Felraktam 7-8 követ a krazra,borszatóan ült szegény,főleg amikor egyoldalra csúsztak a kövek.A plató úgy állt mintha éppen oldalra szeretném lebillenteni.
Mégegy dolog amit kipróbáltam,belementem egy jó nagy/mély sárba a teherautóval,el is merültem rendesen.(az egész kerék elsüllyedt.) Tettem követ a sárba,de az nem merült el hiába bizonyult brutálisan nehéznek. Sőt ha rámegyek teherautóval akkor sem süllyed el,ellenben a kerekeim igen így "felakad" a kövön a jármű és kész a cumi.
Szóval a köveken és az ebből adódó fizikai hatásokon lenne mit csiszolni szerintem.Sok helyen az ember kerülgeti a köveket mert attól kell tartani hogy felakad vagy megborul vagy egyszerűn nem kap fel rá a kerék és elsüllyed a kocsival.Kicsit furcsa hogy az önmagában 12 tonnás teherautó (+rakomány) ilyen nehezen vagy néha nem képes leküzdeni egy kismacska nagyságú követ/köveket.Ugyanez vonatkozik a kidöntött (fix,csörlőző pontoknak lerakott) fenyőkre is.Azok is tudnak sérülést okozni az által hogy nem süllyednek bele a talajba és amikor áthajtunk rajta akkor a jármű alja felül rá vagy hozzáverődik.
Hangulatosabb lenne ha nem csak kidőlnének a kisebb fák,de mondjuk a nagyobbak ágai letörnének vagy már az eleve kidöntött fák,gallyak kettétörnének,szétroppanának a kerék alatt.
Üdv:Viktor
-
Viktoár
addikt
-
#10234880
törölt tag
Hahóóóóóóóó, valaki , valamit, ERRE??
-
Musicking
aktív tag
válasz #10234880 #1771 üzenetére
A kapott 'kulcsot' hozzáadod a steamhez és kb ennyi a történet. A kinguin vásárláskor elvileg rátesz 0.5 euró fee-t, de még így is olcsóbb mint a steamen. Az instant gaming-en most 5.89, de az éven nem vettem onnan semmit se így nem tudom esetleg milyen járulékos költségek (fee, tax, shield, stb) lehetnek.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Musicking
aktív tag
válasz #10234880 #1774 üzenetére
Worldwide vagy global verzió kell neked, az oroszt (RU) vagy brazilt (BR, SA) úgyse fogod tudni magyar ip alól aktiválni, legalábbis vpn trükk nélkül tuti nem fogod.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Viktoár
addikt
Elkezdek egy térképet csinálni,néztem pár videót az editorról. Mekkora a normál (gyári) térkép mérete,csakhogy tudjak viszonyítani mekkorával kezdjek?
Az editorba lehet tenni több tereptárgyat?
Üdv:Viktor
-
Satariaaa
tag
Üdv!
Átálltam a jó oldalra és megvettem a játékot. Be is állítottam mindent. JSGME segítségével mennek a törthöz leszedett modjaim, hibátlanul, az editort is leszedtem. Minden frankó, egy dolgot kivéve. Az editort beállítottam, ahogy a leírásban benne van. Meg is jelennek a gyári autók, tudom is szerkeszteni őket, ezzel semmi gond. Én viszont a letöltött, moddolt autókat szeretném szerkeszteni, de egyelőre nem jöttem rá, hogy az editor hogyan fogja nekem azokat megnyitni. Ebben tudna nekem valaki segíteni? Nagyon köszönöm előre is.
Remélem figyelmetlen vagyok és nem azért van ez, mert nem lehet az editorral megnyitni a külön moddolt autókat. Akkor összekarmolom magam. Tulajdonképpen emiatt vettem meg, hogy tudjam használni az editort és a hibák kijavítása, esetleg plusz felépítmények variálása ne xml szarakodásban történjen, hanem gördülékenyebb legyen... -
bajuszatti
tag
Egy újabb pálya, amit érdemes kipróbálni. Néha kifagy tőle a játék, az játékélmény garantált. Ebbe is sikerült már lezúzni a gépeket, de a garázs hamar megnyitottam, így tudtam azonnal javítani, az üzemanyag-lelőhelyek viszont elég jól el vannak szórva.
-
#93754368
törölt tag
válasz Viktoár #1778 üzenetére
Egy jó tanács a map készítéshez. Sűrűn készíts mentést! De ne csak sima mentést, hanem az editor teljes prebuild mappájáról is mentést egy másik helyre. Az editor hajlamos váratlanul összeomlani és valamiért ilyenkor a prebuild mappában is sérülnek a dolgok. Viszont ha ez megtörténik hiába a sima mentés elvész az addigi teljes munkád.
-
#10234880
törölt tag
Valaki megtudna mondani,hogy tudnék elvinni egyszerre 8 töltést? ugyanis nincs kerekes, közepes rönkű vontató,amit az első után lehetne akasztani.és nem csörlővel,.
-
#93754368
törölt tag
válasz #10234880 #1784 üzenetére
Daruval rakj fel annyi fát amennyit csak tudsz. Majd így vergődj el a célig. Ott rakd le daruval a fát és csak annyit hagyj fent amennyi az adott szerelvény megpakolásához kell. Ezután ha felpakoltál le is rakodhatsz és máris egy kanyar megvolt. Majd újra pakolj fel abból amit leraktál és így tovább. Remélem nem voltam bonyolult, lehet más érthetőbben letudná írni. Egyszóval ez egy kis csalás. Akkor használtam mikor a Zil-130 géppel kellett volna teljesíteni a feladatot. Teljesíts egy adott célt csak B130-assal címszó alatt.
-
#10234880
törölt tag
válasz #93754368 #1785 üzenetére
én nemakarok kétszer fordulni,. egyszerre akarnám elvinni a 8 pontot. nekeljen kétszer fordulnom, mert amilyen utak vannak némikor, hát az idegölő. 2 lépés olyankor hátra,és 1 előre,.
(#1787) jah, vagy úgy,. csak az a baj,hogy én a daruzáshoz béna vagyok
[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
Egyszer láttam erről egy videót, de most nem találom. Ha megvan elküldöm neked.
-
B_imi
csendes tag
Ki tudod cserélni a kezdő autókat a játék elején. Induló teherautók - váltás
-
-
Satariaaa
tag
Hejjhoo! Szeretnék kérni ismét egy pici segítséget, ismét mod ügyben! Adja isten, hogy kicsivel később erre is rájönnek, de szerintem sajnos erre nem fogok! Kifogtam egy rémségesen trehányul és ostobán összerakott járművet, ami nagyon nagyon tetszik! Egy tonna dolgot kijavítottam rajta, kettő dologgal viszont nem jutok dűlőre
1: egy csőrös kamionról van szó és a jármű eleje képtelen ütközni. A teljes motortér és az első futómű, egyszerűen átmegy a tereptárgyakon, a pilótafülkénél akad meg. Ezzel az a gond, hogy nem mindig képes visszatolatni, mikor a fatörzs a sofőr ülésénél van. Rém gagyi... Tudom ezt javítani? Kezdem kapizsgálni, hogy mi lehet a baj, a megoldást nem látom!
2: van hozzá egy nyerges tréler, ami hosszú rönköket visz. Ha rákapcsolom és megrakom, tulajdonképpen semmi sem történik, az autó alig érezhetően ül meg tőle és alig van tempóveszteség. Olyan mintha nem lenne egy deka súlya sem a vontatmánynak...
Hogy lehet ilyen hibákat bennehagyni?[ Szerkesztve ]
-
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1795 üzenetére
Az ütközést 3Ds Max-ban lehet javítani ha kihagyták belőle a cdt nevű dolgot a kabinnál, ez felel az ütközésekért és a gyűrődésekért. A másiknál több dolog is lehet, ezt így nehéz lenne megmondani látatlanban.
Az editorról csak annyit hogy, félrevezető mert nem igazán olyan járműszerkesztésre van ahogy azt mi elképzeljük. Az xml-t mellette is használni kell, igazából ahhoz van az editor hogy, feltudd tölteni a Steam műhelyre a járgányodat.
[ Szerkesztve ]
-
Satariaaa
tag
válasz #93754368 #1797 üzenetére
Csak nem nyit meg semmit. Az egész jármű a billboards, classes, sounds mappából áll. Ezeken a mappákon kívül van egy rakás dds fájl és kettő darab kiterjesztés nélküli fájl, mappa nélkül. Semmit nem nyit meg a 3ds max. Az editorban megnyitva a kamiont valami 10 hibaüzenetet közöl a program, mire megnyitja. Tákolt szar ez. Nem is foglalkozom vele. Javítgassa más hülyeségét, akinek hat anyja van...
Bánt, hogy nem értem, illetve az bánt hogy nem találok megfelelő módot a tanulásra.
Annyira érdekelne a dolog, szívesen csinálnék egy saját autót, de ez több, mint bonyolult...
Angol nyelven persze sok oktatóvideó van Spintires témában. Nem mondom, hogy rossz az angolom, de valahogy nem jön át, aminek át kellene -
hali13
tag
Sziasztok.
Én most már teljesen összezavarodtam. Eredeti Steames Spintiresem van. Egyszerüen már nem tudom hogyan lehet multizni vele úgy, hogy plusz tartalommal játszhassak. Próbáltam a JGSME-t, az elvileg berakja a játékba a plusz tartalmat, viszont nem látom benne. Ha a Media mappába másolom, ott látja, van amit el is tudok inditani, de ha a multi részre megyek azonnal kiirja hogy a fájlok nem eredetiek és nincs multi lehetőség.
Hiába nézem az Ovee oldalát vagy bármelyiket, nem látok megoldást, vagy csak én nem értek eléggé angolul.Azokat a legfrissebb mappákat próbáltam, amik a spintires.mods.com oldalon fent vannak, de semmi sikerélményem.
A segitséget előre is köszönöm.
Poco M4 Pro "Öregember nem gyorsvonat......"
-
#93754368
törölt tag
válasz Satariaaa #1798 üzenetére
Ahhoz hogy a 3Ds Max megnyissa le kell tölteni hozzá egy plugint. Továbbá amit te akarsz szerkeszteni azt nem lehet. Az már a Steam-ről letöltött cucc és azért nincs azoknak a fájloknak kiterjesztése mert azok már a módosítás ellen védettek. Erre jó az editor, mikor feltöltöd a Steam-re a járgányod vele, az titkosítja a 3Ds Max fő fájlokat, így már nem módosíthatóak. Hogyan nyerhetőek vissza? Ezt max Pavel tudja senki más, de gyanítom ez végleges.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...