Új hozzászólás Aktív témák
-
Lajos1908
csendes tag
Helló!
Kezdő vagyok a S.V.6.0-ba.
Egy kérdésem lenne: egy kész xviddel tömörített avi-t hogy lehet visszaalakítani úgy, hogy dolgozni lehessen vele a a Sonyba.
Előre is köszi -
Lajos1908
csendes tag
válasz BigBadPlaYeR #1664 üzenetére
Köszi
-
Lajos1908
csendes tag
Hali
Egy xvides avi-t sikeresen visszalakítottam VirtualDubbal, hogy kezelni tudjam a S.Vegasban, minderre azért volt szükség, mert nekem 4:3-as arányú Tv-m van és hihetetlenül zavar, hogy csak középen egy csíkba mennek a mai DVD-s filmek, és ezért gondoltam azt, hogy a S.V.-ba majd áttudom alakítani. Viszony problémákba ütköztem.
Előszőr egyszerűen a renderelésnél probáltam változtatni a filmrészlet felbontásán, mindent kipróbáltam, a 720x576-től kezdve mindent, de csak a film kerete változott az én beállításomra, maga a film ugyanúgy csíkba futott az asztali lejátszómon.
Ezek után azt próbáltam meg, hogy a filmrészletnél jobb gomb-Video Event Pan/Crop aztán a legördülő menüben a presentnél kiválasztottam a 4:3 Standard TV aspect ratio, na ekkor a kis élőnézeti képen is teljes képernyős lett a film, megis örültem, hogy hátha most jó lesz, viszont amikor renderelni akartam akár MPEG-2-be, akár WMV-be, lerenderelte, de vagy teljesen sötét volt a kép vagy csak az első képkockát mutatta, aztán semmi, illetve egyszer a fájl előnézeténél csíkozva az első képkockát mutatta, aztán szintén semmi.
Mitől lehet ez? Magában a Vegás előnézeti képnél letudja játszani, de mégis nem jól rendereli le. Én nagyon amatőr vagyok, de mindig is nagyon zavart, hogy nemtudom nézni a jó drágán vásárolt filmjeimet teljes képernyőbe.
Ja és mindemellet egy teljesen érthetetlen dolog:miért nincs ilyen probléma a jó öreg VHS-eknél, ott mindig teljes képernyőn mentek a filmek. Plusz a nagy Tv-adók is ugyanazt a filmet, amit én drágán megveszek 16:9-es DVD-be letudják adni teljes képernyőbe(belenagyítás kizárva, figyeltem!).
Szóval teljes homályba vagyok.