-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
válasz Kornel #34335 üzenetére
Ha a mostani készüléked hibás, és a szerviz erről ad neked egy jegyzőkönyvet, akkor mindenek előtt kérheted a javítást, vagy a cserét.
Ha ezek egyike sem lehetséges, vagy a forgalmazó egyikre sem hajlandó, akkor kérheted a termék árleszállítását, sőt megjavíttathatod saját magad a forgalmazó költségére.
Amennyiben ezek egyike sem megvalósítható, akkor hivatkozhatsz arra, hogy megrendült a bizalmad a termékben, és mivel adott áron (valószínűleg) nem tudnak adni hasonló/egyező tudású és rendeltetésű csereterméket, arra pedig nem kötelezhetnek, hogy aránytalan többletköltséged keletkezzen (mert például egy cserekészülékre egy csomó pénzt rá kellene fizetned), kérheted a fogyasztói szerződéstől való elállást, amelynek végeredménye, hogy visszaveszik a terméket, és visszafizetik számodra a vételárát.
Egy ilyen "kálvária" után egyébként hivatkozhatsz arra, hogy megrendült a bizalmad a termékben, és az alapján kérheted a szerződéstől elállást, de ez csak akkor kötelező érvényű a forgalmazó felé, ha bizonyítható a hibás teljesítés. (Ha kiderül, hogy az alapvetően X tulajdonságokkal rendelkező SONY tévék valójában bizonyos - általad is tapasztalat - típushibával rendelkeznek, de arról természetesen a vásárlás előtt nem tudhattál.)
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs