-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joshi
titán
válasz ozzy711 #56551 üzenetére
Az Audioquestek is megkapták a 8K kompatibilitást. Nagyjából itt jön ki a prémium minőség, vagyis hogy amikor ezeket a HDMI kábeleket tervezték és gyártották, még sehol nem volt a HDMI 2.1 specifikáció.
ui.: a milyen HDMI kábel rendszeresen visszatérő kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
kolosszus87
senior tag
válasz Technoman #56547 üzenetére
Filmnézéshez a 2.0 is untig elég. Tudom még ajánlani a Ugreen vagy a Baseus márkát is, mindkettő elég jó ár-érték arányú hdmi kábeleket gyárt.
Panasonic TX-65LZ980E oled tv - Sony Playstation 5 - HyperX Cloud Alpha headset - Samsung HW-Q800C Soundbar - Dune HD Real Vision 4K media player
-
kolosszus87
senior tag
Elolvastam amit az Audioquest ír...18gbps sebességet garantálnak és a 8k/30 fpst! Magyarán ezek nem hdmi 2.1 specifikációjú kábelek! A HDMI 2.1 specifikációnak 48gbps a szabványa és tudnia kell a 8K/60fps-t illetve 4k/120fpst. Itt pedig szó sincs ilyenről.
Panasonic TX-65LZ980E oled tv - Sony Playstation 5 - HyperX Cloud Alpha headset - Samsung HW-Q800C Soundbar - Dune HD Real Vision 4K media player
-
karmaresz
senior tag
Ha esetleg valaki tud 3m-es, fehér hdmi 2.1-es kábelt elfogadható áron, örömmel veszek egy linket!
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
kkovi
csendes tag
válasz katona84 #56520 üzenetére
Sziasztok!
A november 20-án rendelt Sony 55XH9096-os TV-t, az Emag dec.4-i szállítással ígérte, de ma már hozza a
futár ( Express One). A remény tehát megvan.Nem kizárt, hogy a nagyobb képátmérőjű cuccok kiszállítása tovább csúszhat, mert már most is jelentős a torlódás. -
modflow
veterán
Mit jelent az, hogy
4K@120Hz@4:4:4
4K@120Hz@4:2:0Mi a különbség?
-
kolosszus87
senior tag
-
Joshi
titán
válasz kolosszus87 #56557 üzenetére
4K filmekhez kellett neki, de ha esetleg játszana akkor is a 8K@30Hz bőven jó 4K@120Hz-hez is. Szóval lehet venni Ultra High Speed kábelt is, pont azért írtam hogy simán megveheti azt a Delock kábelt.
Ne vitázzunk ismét a kábeleken mert nagyon uncsi.
-
Joshi
titán
válasz kolosszus87 #56562 üzenetére
Nincs olyan hogy HDMI 2.0 kábel. High Speed (18Gbps) és Ultra High Speed (48Gbps) kábelekről beszélünk manapság.
[ Szerkesztve ]
-
Technoman
őstag
Köszi srácok választ
-
Tempes
tag
Azt hol kell beállítani az xh90es tv-n hogy az erősítő kikapcsolt állapotban is vigye át a rácsatlakoztatott eszközök jelét? Vagy azt az erősítőn kell keresni?
-
modflow
veterán
Kaptam 1 hónap HBO Go-t.
Elindítom az XH90-en, erre a beállítások: Játék módEz mégis milyen forrásnak veszi a HBO GO app-ot?
Mert nem szeretném elállítani mást.Gondolom nem a HDMI-ket veszi, a TV egyéni -n van, a Netflix dedikált módban.
Akkor honnan jön neki a játék mód?
Az a HDMI 1, 2 és 4-re van állítva. -
Melorin
addikt
Sziasztok!
Sony X850F TV-m van és sehogy sem tudom ráerőltetni PC-n az 1440p 120 Hz-et. Az [rtings] szerint pedig támogatja. Mi lehet a baj? -
modflow
veterán
válasz kolosszus87 #56570 üzenetére
Egyáltalán nem mindegy!
Mert ha valahonnan átveszi, akkor a másikat állítom el.....
Valaki azt árulja már el, hogy android telóról lehet-e képernyőt tükrözni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
mano42
aktív tag
-
balpeter04
aktív tag
Sziasztok!
"Sajnos" megérkezett az 55XH90, eMAG, Black Friday rendelés.
Valószínűleg sikerült kifogni egy gyártási hibás vagy a szállítási lánc során megsérült darabot, gyakorlatilag "belülről" meg van nyomódva az LCD panel több helyen. Biztos, hogy nem mi nyomtuk meg, úgy csomagoltuk ki mint a hímes tojást.Az már csak hab a tortán, hogy egész nagy a sarkokban a sötétedés effektus - van a családban másnak is 55XH90 így van összehasonlítási alapom.
Mit javasoltok? Próbáljam meg kicseréltetni? Javíttatni semmiféleképpen nem szeretném: egy nulla kilométeres, negyed milliós TV-t ne javítgatni kelljen már úgy, hogy még kb. 1 órát sem ment a készülék.
Vagy ne is bajlódjak ezzel az egész garanciális ügyintézés procedúrával és álljak el a vásárlástól? A baj az, hogy 245k-ért hasonló tudású tévét nem kapok jelenleg a piacon.
Ezt nem hiszem el komolyan mondom...
-
Celtis
veterán
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
Ez nagyon durva.
Nekem anno az első samsungom volt ilyen, viszont az edge LED-es volt. Nem is értem, hogy direkt LED esetén hogyan lehet ilyen bevilágítás.Sok választási lehetőséged nincs, mert úgy tűnik nincs közvetlen csere lehetőség az EMAG-nál. Adminisztratív szempontból elállás lesz, de beszámíthatják egy új készülék rendelésbe.
Én pont most jártam így egy másik termékkel, ami törötten érkezett. Telefonon beszéltem velük, nagyon segítőkészek voltak. Elindították az elállást és azonnal lefoglaltak egy másik példányt az új rendeléshez. Ráadásul kedvezményt is adtak rá, mivel közben megemelkedett az ára. Remélem úgy is fog történni, mint ahogy megígérték. -
karmaresz
senior tag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
A tévé maga tök jó. Ez a példány szerintem szállítási sérült lehet. Helyedben kérnék cserét amint lehet, a fotók átküldésével. Hajrá! Pár nap és élvezheted az újat, ami remélhetőleg már hibamenetes lesz.
De én nem félnék harmadik, vagy negyedik cserét sem kérni, mert egy hibátlan példány most tényleg az egyik legjobb ár/teljesítmény arányt nyújtja az idei éves modellek között.#56584 Celtis
Nem tudtam, hogy emagnál nincs ilyen opció. Mi két éve, a vendégszobai Sharp tévét cseréltettük velük, mert két hatalmas területen volt világosszürke a háttér. Pár nap alatt hozták az újat és vitték a régit.[ Szerkesztve ]
Once, I thought I was wrong but I was mistaken
-
Technoman
őstag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
No para!
Helyedben én fényképhegyekkel és átvételt igazoló papírral már írnám is most azonnal, ma az Emag ügyfélszolgálatnak a levelet, követelve őket az azonnali cserére!
Írásodból én azt vettem ki, hogy ez egy online rendelés volt és futárral szállították ki neked.
Nos, ha ez így van, akkor hivatkozva az online vásárlás alapjára, a 14 napos elállási jogodra +
érvként leírhatod, a futáros házhoz szállítás egyik nagy hátrányát (ha azzal lett kiszállítva) , mégpedig hogy nem volt időd és lehetőséged átvételnél leellenőrizned a terméket (Józsi, a futár sietett)
Amit a levélhez, dokumentumként csatolnék:
-rendelésed száma
- számla
- fényképek Fontos, hogy a tv bekapcsolt állapotáról és a kikapcsolt állapotáról is készüljön kép (bizonyítva ügyfélszolis Gizikének is, hogy nincs betörve a panel), mindezt én még megtámogatnám a dobozról egy körbefényképezéssel is, hogy nem is szállítási sérült a TV (ha sérült a doboz, az már gázosabb, mert miért nem szemlézted meg)
A levél még ma menjen el!
Holnap a vőszolgálatára telefonálni
EnnyiUI: Látom már megelőztek
UII: Az első képen, felül az mi a kávát védő fólia "lifeg ott"? A másik -szintén az első képen_ az a vízszintes csík, ami a keretes nyílig megy, az a menü dizájneleme ? (még nincs itt a TV-m ezért kérdezem)?
Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet, hogy az egyik LEDsor adta meg magát (pld elmozdult)[ Szerkesztve ]
-
balpeter04
aktív tag
válasz Celtis #56584 üzenetére
Ha jól tudom gyártói garancia vonatkozik a termékre. Ha az eMAG nem ajánlja fel, hogy kiküld egy másik ugyanilyen terméket, akkor próbálkozzak be a SONY-nál? Vagy ők csak simán elküldik a Lali és Papi Elektrotechnika Kft. kaliberű "szagszervízbe" és ott jól megállapítják, hogy nem javítható a készülék és jó esetben felajánlanak cserét ugyanilyen termékre vagy ha nincs pont ez a típus akkor másik terméket?
Mindenféleképpen szeretném elkerülni a "vásárold le az árát nálunk az eMAG-nál vagy visszakapod a pénzed aztán vedd meg 340k-ért ugyanezt a TV-t" szituációt.
Iszonyatosan frusztráló ez a dolog...
-
Technoman
őstag
UIII. Még egy dolog, ami eszembe jutott. Ezt a TV-t az Emag forgalmazta?
Ugye közismert tény, hogy az Emag un.: Marketplace-t biztosít, s ezért van az, hogy néhány terméket -főleg mobilokat- tud pofátlan áron kínálni. Ebben az esetben már más a helyzet.A jogszabály szerint, ha 3 napon belül jelzed a hibát, a kereskedőtől kérheted a termék kicserélését. Ebben az esetben -természetesen- téged nem kötelezhetnek ráfizetésre, hisz nem tehetsz a hibáról. Ez már megkárosítás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Smiley
őstag
válasz balpeter04 #56583 üzenetére
Az enyem is ilyen volt az egyik labanal, nekem 1 heten belul cserelte az emag, nagyon siman ment a gariztatas, raadasul az enyem ceges. Viszont en arra jutottam, hogy szerintem a labat amikor meghuztam akkor a csavar megnyomta a panel aljat ami meg nekifeszult a muanyag keretnek... A kovetkezot mar kapasbol a falra raktam.
[ Szerkesztve ]
Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
balpeter04
aktív tag
válasz Smiley #56591 üzenetére
Köszi! Ezek valamelyest megnyugtató és bizakodásra okot adó sztorik.
55XH90-nél nem kell csavarozni a lábat, csak simán "bekattan" a helyére. Nálam ugye a panel jobb tetejével is probléma van - főleg azzal, de az az alsó bevilágítás még egy nagyon alsó kategóriás edge LED-nél is kiütné a biztosítékot.[ Szerkesztve ]
-
Smiley
őstag
válasz balpeter04 #56592 üzenetére
Akkor ezek szerint sokat javitottak a H sorozaton... normalisabb lab, meg minden csatlakozo oldalt.
Amugy ne aggodj nem lesz gond.Én mondol, Maga mondol, Én mondol. Így kell normál beszélgetni...
-
Celtis
veterán
válasz balpeter04 #56587 üzenetére
Kár stresszelni magad. Holnap felhívod őket, elmeséled a helyzetet, és megmondják mi lesz a megoldás.
-
bump3r111
tag
55XH9096 beépített USB drive olvasója nem látja a mappákat / fileokat a rádugott SSD-n. Tök üres, de magát a meghajtó nevét felismeri.
Exfat formázás 1 TB Sandisk SSD.
Viszont a telepitett VLC alkalmazás látja és le is játszik róla mindent...
Ez mitől lehet? Sima pendriveot látja ott nincs semmi gond, de ez azért furcsa mert az előző 7 éves samsung tv-m is elboldogul vele és szükségem lenne rá itt is. Másnál előfordult ez?[ Szerkesztve ]
-
ozzy711
őstag
Végül rászántam magam, tegnap felraktam az legújabb frissítést. Eddig semmi gond vele ( a spec. kontraszt sem villog ). Kíváncsi leszek megszűnt-e a random fagyás.
-
balpeter04
aktív tag
Helyzetjelentés eMAG ügyintézés fronton.
Egész hamar elértem az ügyfélszolgálatot, 11 perc alatt megvolt a beszélgetés az ügyfélszolgálattal (várakozással együtt)
Elfogadták az azonnali csere igényt, viszont nincs most készleten 55XH90, így gyakorlatilag két opcióm maradt:1) Pénz vissza vagy vásárlási utalvány
2) Várok amíg újra lesz készleten 30 napon belül és akkor amilyen gyorsan csak tudom újra hívom őket és ismét kérek cserét a már raktáron lévő készletből (nem tudnak előre lefoglalni a nevemre az új készletből azonnal, nekem kell ismét jeleznem a csere igényt)Az ügyfélszolgálatos beírta kommentbe a belső rendszerükbe, hogy termékcserét kérek, nem javítást. A kérdésemre, hogy erre mi a garancia (hogy cserélik a terméket és nem kezdik el javítgatni) azt mondta, hogy ez a beszélgetés aminek el is kértem az azonosító számát - most nyilván kérdés, hogy mennyit ér egy ilyen garanciális/csere ügyintézés során az ügyintéző igérete és egy komment egy belsős rendszerben amihez nincs hozzáférése a vásárlónak, tehát nem tud meggyőzödni, hogy tényleg van ilyen komment avagy nincs.
A második opciót választom, beraktam kedvencek közé a terméket, hogy kapjak értesítést ha újra lesz. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy valószínűleg a közeljövőben lesz készleten, mert ha a jövőben nem forgalmaznák a terméket már (ergo nem is várnának készletet belőle) akkor nem lenne elérhető a honlapjukon - viszont most fenn van, csak nincs raktáron.
Egy szó mint száz, marad a várakozás, figyelés, és sötétben szörnyülködés a képhibán. Ez van. Mi lettünk a 100-ból egy.
[ Szerkesztve ]
-
Wellin9
tag
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Szerencsére, azért egy elég népszerű termékről van szó, ami ráadásul 2020-as is. Jön a karácsony is, biztos hamar megjön a következő szállítmány, kitartást addig is.
-
Joshi
titán
válasz balpeter04 #56598 üzenetére
Kérd el az utalványt és vegyél egy Sony OLED-et, annál nem lesz gond a háttérvilágítással.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen